Mitä, mitä....

Anonyymi-ap

"Vetelin Tunkkarille on tavoitteena perustaa geopsykiatrinen yksikkö, joka tarjoaa mielenterveyspalveluita ikääntyville." Yle kokkola

13

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellä ilmeisesti nähdään olevan tarve tällaiselle yksikölle.

• Anonyymi

Tutkija: ”Ei vuorotyöstä ole mitään terveydellistä hyötyä” – Näin ambulanssihoitaja pysyy virkeänä 24-tuntisen vuoron

Tääkin oli niin outside of the box juttu

• Anonyymi

Olisiko toimittajalta liikaa vaadittu haastatella vuorotöistä tyypillisintä mallia esim 3 vuorotyötä ja kuinka pskasti se voidaan järjestää esim sairaalassa ja miettiä siitä palautumista??

• Anonyymi

Pitäisikö sote alan viher ja valkopesu pikkuhiljaa kieltää??

Jos vaan ihan reilusti kertois miten asiat on, kun suljettujen ovien takana kuitenkin öyhkätään ja möyhkätään ja uskalletaan olla ja sanoa ja tehdä vaikka mitä??

Parhaiten palautuu öyhkäämällä tisseistä jotka viime vuorossa näki, haukkumalla naisesihenkilöt, ryyppäämällä vapaat, värkkäämällä töissä asioita joista irtisanottais, jos "joku" tietäis kun puoli sairaalaa tietää ja puhuu kuitenkin.

Mutta palauttavaa on ja voimauttavaa vielä kaupan päälle.

• Anonyymi

Tunkkarin vuodeosasto halutaan lakkauttaa ja potilaat siirtää Kokkolaan. Koska Tunkkarilla ei ole lääkäriä joka vaaditaan vastedes.
      Mutta sopivatko kaikki Kannuksen ja Tunkkarin vuodepotilaat Kokkolan vuodeosastoille.

• Anonyymi

Hyvin palautuu myös rankalla huumorilla, jotka soten ulkopuolella tunnetaan nimellä kiusaaminen ja jos ei raiskaus niin pakottaminen seksuaaliseen tekoon tai joku muu.. itsehän tiedätte paremmin.

• Anonyymi

Valtion virkahenkilönä minun on punnittava käyttäytymistäni virka-asemani edellyttämällä tavalla ja muistettava vastuuni virkahenkilönä niin töissä kuin myös vapaa-ajalla. Julkisia sanomisia, kirjoituksia ja mielenilmaisuja on harkittava tarkkaan, sillä olenhan myös hallinnon edustaja, vaikkakin ihan tavallinen rivivirkahenkilö.

Mitähän tuokin hesarin mielipidekirjoittaja höpöttää.. ei ole mitään tuollaista näillä kulmilla nähty 😂😂 korkeintaan ei juoppouteen uskalleta puuttua, mutta muuten soi turpa

• Anonyymi

joudun olemaan hiljaa ja toimimaan, kuten kuuliaisen virkahenkilön tulee toimia.

• Anonyymi

Siellä varmaan sit makoillaan kivimurikoiden keskellä, kun Geo tarkoittaa geologiaa eli kivitiedettä!

• Anonyymi

Ettei tuo geopsykiatrinen tarkoita, että kaikki ongelmat ratkeavat, kun potilaalle saadaan pari metriä multaa päälle.

• Anonyymi

>>Geropsykiatria
      Geropsykiatrialla hoidamme ikääntyviä potilaita, joiden psyykkisen sairauden hoitamisessa tarvitaan vanhenemiseen liittyvää erityisosaamista.<<
      ttps://www.hus.fi/potilaalle/hoidot-ja-tutkimukset/geropsykiatria

• Anonyymi

Mitä sitä mitään uutta kehittää kun ei työntekijät mitään uutta opi.

Läpällä tehdään just päinvastoin, koska voi

• Anonyymi

Onneksi perholaiset pääsevät nyt tuonne ja tätä palstaa seuraavana olen huomannut että tarvetta on, hah hah haaa!!!...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60