Facebookista huomasin , että persut siellä jo haeskelee " Remontti Reiskan" johdolla uusia jäseniä ja ehdokkaita.
Jaa-a , kukakohan kehtaa vielä tähän porukkaan lähteä ??
Ja mithän " lupauksia " siellä suunniteĺaan ? ( vaan nehän voi sitten kyllä perua) jos nyt joku enää valtuustoon pääsee.
Vaalit lähenee
116
1079
Vastaukset
- Anonyymi
Voi se on kiva että olet Facebookista sellaista huomannut sehän onkin kiva paikka oikein ku persut siellä jo haeskelee Haeskelee kokoomus ja keskusta myös ehkä demaritkin haeskelee on se vaan kiva verbi tuo haeskelee se on järkevää haeskella en tiedä jo kuka kehtaa mihinkin porukkaan lähteä on niitä uudenvuoden lupauksia ja vaalilupauksia kaikenlaisia lupauksia Sitten on sellainenkin juttu että takkia pystyy kääntämään jos takin omistaa mutta kyllä on kiva Jos politiikka kiinnostaa sinua kovasti lähtee rohkeasti mukaan tekemään iloista politiikkaa Orimattilan hyväksi ei kannata olla luuseri vaan lähde mukaan lähdemme parantamaan Orimattilan tulevaisuutta yhdessä iloisesti ja positiivisella mielellä kohti tulevaisuutta Hyvää uudenvuoden alkua sinulle sulostus
- Anonyymi
Niin ja siellä Facebookissa onkin kiva kirjoittaa tai en tiedä onko jos pitää omalla nimellä kirjoittaa silloinhan ei voi kirjoittaa ihan mitä sattuu ellei sitten ole nimetön kirjoittaa ja tai anonyymi mutta se on todella noloa Vaikka minä olen vanha mummo niin minuakin hävettää sellainen toiminta en tiedä kuka sellaista viitsi luulisi että Lapsenlapsetkin häpeää jos kirjoittaa sillä lailla parempi kirjoittaa tällä lailla rehdisti ja positiivisesti ja luoda ympärille hyvää sanomaa ja fiilistä Sinulla ei ole varmaan oikein ikinä hyvä fiilis mistä se johtuu onko liian paljon tullut syötyä konvehteja vai loppui uutena vuotena raketit kesken vai eikö ollut rakettia ollenkaan Sitä minä en tiedä tässä vaanarv telen mutta toivotan sinulle hyvää uutta vuotta ja muistahan lähteä vaaleihin mukaan sehän saattaa olla että minä äänestän sinua olet varmasti loistava ihminen ja saisit paljon hyvää aikaiseksi siellä valtuustossa
- Anonyymi
Täytyypä tulla kyselemään jiirikulma-asetuksia, politiikka täytyy jättää fiksummille.
T: Keijo - Anonyymi
Joo kulmakarva asetuksia tulee kateltua välillä vaikka jo vanha mummeli olenkin mutta eihän se sitä sano etteikö kulmakarvat saisi olla hyvin kun lähtee marenkiin Ottamaan kupposen kahvia ja ehkä nisua siihen mukaan Tosin jotkut eivät pidä kun on ripustan tekohampaat siihen pöydälle ja rupean imemään nisua mutta eihän se mitään pääasia että on itsellä oikein mukavaa ja viihtyy itsensä kanssa siitähän ei tule oikein mitään jos ei viihdy itsensä kanssa silloin tulee paha mieli ja rupeaa puhumaan pahaa toisista ihmisistä ja siitähän ei hyvää seuraa tulee vielä pahempi olo kyllä kannattaa sitten välillä katsoa televisiosta vaikka jotain tanssii tähtien tai tanssi joidenkin muitten kanssa siitä saa usein hyvä mielen ja siinä voi syödä sitten vaikka suklaa konvehteja samalla ja jos on jäänyt glögiä niin sekin on hyvää siinä kun katselee televisiota.
- Anonyymi
Huomenta,
Keharit näköjään kerenny jo uuden aloituksen tekemään.- Anonyymi
Heräilet näköjään samaan aikaan kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heräilet näköjään samaan aikaan kuin minä.
Ei se oo keltään pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo keltään pois
Enhän sitä siihen laittanut, mutta lähinnä ihmettelen sitä, kun minä laitan tietokoneeni nettiin, niin tulee viestejä (joita minä itse en siis ole kirjoittanut). Oli toinen vielä herännytkin juuri kuten minä. Avasin siinä koneeni ja laitoin nettiin ensimmäistä kertaa herättyäni.
Nämä sattumat - joita tulee paljon - on aina hämmentäneet minua ja saaneet jo kauan sitten minut epäilemään että joku osaisi käyttää nettiäni. Joita kellonaikojahan voi pelailla ja sen uskon olevan syynä niihin jossain kai vuosi sitten olleisiin outouksiin. Esim sähköpostiini aina ilmestyi roskaposteja viiveellä jopa (muka) kuukausien päähän, vaikka juurihan ne vasta siihen tuli.
Monissa paikoissa noi aikavyöhykkeet aiheuttaa sekaannusta. jne, Onhan kaikki mahdollista, mutta monissa eri medioissa tulee paranoidinen olo kuin minun viestini tai siihen jotenkin psykedelisen-erottamattomasti-liittyvä viesti/postaus on tullut ENNEN minun omaani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän sitä siihen laittanut, mutta lähinnä ihmettelen sitä, kun minä laitan tietokoneeni nettiin, niin tulee viestejä (joita minä itse en siis ole kirjoittanut). Oli toinen vielä herännytkin juuri kuten minä. Avasin siinä koneeni ja laitoin nettiin ensimmäistä kertaa herättyäni.
Nämä sattumat - joita tulee paljon - on aina hämmentäneet minua ja saaneet jo kauan sitten minut epäilemään että joku osaisi käyttää nettiäni. Joita kellonaikojahan voi pelailla ja sen uskon olevan syynä niihin jossain kai vuosi sitten olleisiin outouksiin. Esim sähköpostiini aina ilmestyi roskaposteja viiveellä jopa (muka) kuukausien päähän, vaikka juurihan ne vasta siihen tuli.
Monissa paikoissa noi aikavyöhykkeet aiheuttaa sekaannusta. jne, Onhan kaikki mahdollista, mutta monissa eri medioissa tulee paranoidinen olo kuin minun viestini tai siihen jotenkin psykedelisen-erottamattomasti-liittyvä viesti/postaus on tullut ENNEN minun omaani....Yksinkertaisuus on kaunista.
Minua on siis vainottu ennenkin. Se on sitä että se olisi muka VAIN paranoiaa, mutta minkäs sitä uhri tekee, kun se on jotain, joka ON JO TAPAHTUNUT aiemminkin, niin on pelkästään puhdasta itsesuojeluvaistoa epäillä ja varoa samaa toistumasta... ja yrittää paranoidisesti keksiä niitä mystisiä salakatselu/kuuntelutapoja, joita voisi olla olemassa, kun ne aiemmat tuli aina täysin puskista!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Yksinkertaisuus on kaunista.
Minua on siis vainottu ennenkin. Se on sitä että se olisi muka VAIN paranoiaa, mutta minkäs sitä uhri tekee, kun se on jotain, joka ON JO TAPAHTUNUT aiemminkin, niin on pelkästään puhdasta itsesuojeluvaistoa epäillä ja varoa samaa toistumasta... ja yrittää paranoidisesti keksiä niitä mystisiä salakatselu/kuuntelutapoja, joita voisi olla olemassa, kun ne aiemmat tuli aina täysin puskista!!...aijuu se yksinkertaisuusaiheeni unohtui.
Yleensä "taiat" on ihan tautisen yksinkertaisia. Ne on pääasiassa kaikki samaa mustalaisennustus kamaa eli ne on tarkoituksella sellaisia että ne sopii KAIKKEEN. Sanoo mitä tahansa ja sen voi tulkita tapahtuneen tai sitten jälkikäteen väitetään jotain. Juttu vain olisi ollut ihan eri riippuen siitä että mitä kävi. Jälkiviisas on aina helppo olla ja väittää että tiesi :D
Yritän tässä sanoa että media ja Orimattilan vaino on 100% sitä pelleilyä.
Uhitellaan ja leikitään jengiä, mutta tosiasia on ettei siellä ole mitään takana. Kaikki on hiljaa k*sisukassa kysyessäni, koska eihän kukaan tiedä mitään :D Heitellään sitä ja heitellään tätä ja toivotaan osumaan. Sitten kun vähän jotain osuu, niin takerrutaan siihen kuin uppoavaan eli esim. se hajustejuttu. Sehän oli VAIN se teinien hyökkäys, mutta KOSKA tein siitä valituksen, niin siitä lähtien sitä samaa hajustevainoa tuli koko loppuvuoden. Löydettiin JOTAIN, mutta se löytyi täysin vahingossa ja kokonaisuudessaan oli varsin lapsellista.
Ps. ja kuten kotikyläni kovikset, niin ne alkoi porukalla vainota minua, koska heihin ITSEENSÄ tuli "isku" eli siellä oli se onnettomuus. Ne itse sai osumaa ja sitten niiden piti kostaa se jollekin. Eivät uskalla millekään "oikealla" ja ottavat sitten minut uhriksi... yksinäisen. Yritän siis sanoa sitä että kelvoton p*ska (jo siis valmiiksi) saa osumaa ja sitä parannellakseen yrittää SATUTTAA jotain toista, mutta on todellakin ihan kelvoton p*skaläjä joka tavalla, joten etsii jonkun täysin VAARATTOMAN uhrin, koska on niin s**tanan kelvoton ettei pärjää jos-ja-kun sieltä tulisi mitään takaisin päin.
Tämä kaikesta päätellen vakuuttaa nämä, muttei minua -.- Koko kylä oli arvottomia k*sipäitä täynnä (eikä neutraaliksi oletetutkaan puolustaneet minua), joten suosiolla käänsin katseeni muihin ihmisiin ja etsin uusia (paljon parempia) kavereita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...aijuu se yksinkertaisuusaiheeni unohtui.
Yleensä "taiat" on ihan tautisen yksinkertaisia. Ne on pääasiassa kaikki samaa mustalaisennustus kamaa eli ne on tarkoituksella sellaisia että ne sopii KAIKKEEN. Sanoo mitä tahansa ja sen voi tulkita tapahtuneen tai sitten jälkikäteen väitetään jotain. Juttu vain olisi ollut ihan eri riippuen siitä että mitä kävi. Jälkiviisas on aina helppo olla ja väittää että tiesi :D
Yritän tässä sanoa että media ja Orimattilan vaino on 100% sitä pelleilyä.
Uhitellaan ja leikitään jengiä, mutta tosiasia on ettei siellä ole mitään takana. Kaikki on hiljaa k*sisukassa kysyessäni, koska eihän kukaan tiedä mitään :D Heitellään sitä ja heitellään tätä ja toivotaan osumaan. Sitten kun vähän jotain osuu, niin takerrutaan siihen kuin uppoavaan eli esim. se hajustejuttu. Sehän oli VAIN se teinien hyökkäys, mutta KOSKA tein siitä valituksen, niin siitä lähtien sitä samaa hajustevainoa tuli koko loppuvuoden. Löydettiin JOTAIN, mutta se löytyi täysin vahingossa ja kokonaisuudessaan oli varsin lapsellista.
Ps. ja kuten kotikyläni kovikset, niin ne alkoi porukalla vainota minua, koska heihin ITSEENSÄ tuli "isku" eli siellä oli se onnettomuus. Ne itse sai osumaa ja sitten niiden piti kostaa se jollekin. Eivät uskalla millekään "oikealla" ja ottavat sitten minut uhriksi... yksinäisen. Yritän siis sanoa sitä että kelvoton p*ska (jo siis valmiiksi) saa osumaa ja sitä parannellakseen yrittää SATUTTAA jotain toista, mutta on todellakin ihan kelvoton p*skaläjä joka tavalla, joten etsii jonkun täysin VAARATTOMAN uhrin, koska on niin s**tanan kelvoton ettei pärjää jos-ja-kun sieltä tulisi mitään takaisin päin.
Tämä kaikesta päätellen vakuuttaa nämä, muttei minua -.- Koko kylä oli arvottomia k*sipäitä täynnä (eikä neutraaliksi oletetutkaan puolustaneet minua), joten suosiolla käänsin katseeni muihin ihmisiin ja etsin uusia (paljon parempia) kavereita....Ps. Aina aamubussissa mun ikätoverit kopioi läksyjä toisiltaan ja toinen kopioi äikän jutun lainaamastaan satukirjasta väittäen siis sitä itsekseen. Aamuisin tuota touhua katselin halveksien. S**tanan s**staa.
Ei ihme että valinnat on elämässä surkeita, kun ei aivot riitä peruskoulun läksyihin!! Huh huh! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. Aina aamubussissa mun ikätoverit kopioi läksyjä toisiltaan ja toinen kopioi äikän jutun lainaamastaan satukirjasta väittäen siis sitä itsekseen. Aamuisin tuota touhua katselin halveksien. S**tanan s**staa.
Ei ihme että valinnat on elämässä surkeita, kun ei aivot riitä peruskoulun läksyihin!! Huh huh!...Mä muuten sain jonkun v*tun bännin tän toisen isältä??? Oli niin tai näin, niin minun ei sallittu enää hengailla tän näiden tyttären kanssa.
Ihan hyvä vaan mulle! Kiitos! Sillä olikin huono vaikutus minuun eli ehkä ne vain ajatteli mun parasta. Sen tytön kotibileissä mä alkoholiakin join että tulin känniin. Miksi mä moisissa haluaisin olla, kun voi elää terveellisestikin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. Aina aamubussissa mun ikätoverit kopioi läksyjä toisiltaan ja toinen kopioi äikän jutun lainaamastaan satukirjasta väittäen siis sitä itsekseen. Aamuisin tuota touhua katselin halveksien. S**tanan s**staa.
Ei ihme että valinnat on elämässä surkeita, kun ei aivot riitä peruskoulun läksyihin!! Huh huh!...Kerran me istuskeltiin kolmistaan kyläkoulun keinuilla. Toisella on kotiintuloaika ja sen piti jo lähteä. Tää toinen siinä sitten otti ihan asiakseen raivota tästä ja pyrki aggressiivisesti pakottaa sitä toista olla tottelematta.
Minulla ei ollut kotiintulo aikaa eli mulla ei siinä ollut kiire, mutta olin 100% sitä mieltä että "bileet" loppuu nyt ja se yksi lähtee himaan. En voinut ymmärtää että kärkyjä rikottaisiin! Minusta oli järkyttävää että tämä toinen aggressiivisesti esti toista poistumasta ja tottelematta vanhempiaan. Minusta oli (ja on yhä!!!) ITSESTÄÄNSELVÄÄ että jos on joku kotiintuloaika, niin sitten sitä noudatetaan. Piste. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kerran me istuskeltiin kolmistaan kyläkoulun keinuilla. Toisella on kotiintuloaika ja sen piti jo lähteä. Tää toinen siinä sitten otti ihan asiakseen raivota tästä ja pyrki aggressiivisesti pakottaa sitä toista olla tottelematta.
Minulla ei ollut kotiintulo aikaa eli mulla ei siinä ollut kiire, mutta olin 100% sitä mieltä että "bileet" loppuu nyt ja se yksi lähtee himaan. En voinut ymmärtää että kärkyjä rikottaisiin! Minusta oli järkyttävää että tämä toinen aggressiivisesti esti toista poistumasta ja tottelematta vanhempiaan. Minusta oli (ja on yhä!!!) ITSESTÄÄNSELVÄÄ että jos on joku kotiintuloaika, niin sitten sitä noudatetaan. Piste....Tarkoitan siis sitä että varmaan tälle toiselle h*rolle se bänni kannattanut antaa. No päätitte sitten syrjiä minua siinä samalla eikä mikään ongelma taaskaan korjaannu.
Perusp*skaa koko Orimattilassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kerran me istuskeltiin kolmistaan kyläkoulun keinuilla. Toisella on kotiintuloaika ja sen piti jo lähteä. Tää toinen siinä sitten otti ihan asiakseen raivota tästä ja pyrki aggressiivisesti pakottaa sitä toista olla tottelematta.
Minulla ei ollut kotiintulo aikaa eli mulla ei siinä ollut kiire, mutta olin 100% sitä mieltä että "bileet" loppuu nyt ja se yksi lähtee himaan. En voinut ymmärtää että kärkyjä rikottaisiin! Minusta oli järkyttävää että tämä toinen aggressiivisesti esti toista poistumasta ja tottelematta vanhempiaan. Minusta oli (ja on yhä!!!) ITSESTÄÄNSELVÄÄ että jos on joku kotiintuloaika, niin sitten sitä noudatetaan. Piste....Ps. Kerran siltä tytölltä unohtui takki urheilukentälle. Kävi selväksi ettei se kerkeä sitä enää hakemaan ja silti keretä bussiin. Se muistaakseni ihan itki. Minä en takin takia olisi, mutta ymmärsin huolen.
Kukaan ei suostunut sen kanssa palata ja lopulta minä sitten tarjouduin (Miksei se yksin voinut??). Oli oli miten oli, niin se oli sitä aikaa kun ei ollut kännyköitä eli ei pysty nyt ilmoittaa kotiin ettei kerennyt bussiin. Ei siinä, käveltiin urkkatalolle, haettin takki ja mentiin seuraavalla bussilla kotiin. Homma hoidettu ja kaikille tuli toivottavasti hyvä mieli :)
Tuollaisia hetkiä silti mietin paljon, kun se toinen tyttö haukkui muo p*skaksi kaveriksi ym.. Just sen onnettomuuden jälkeen tää kivempi tyttö oli surkea, ihan hiljainen, ja ystävyyttäni ja AITOA huoltani kysyin sitä että johtuuko tää siitä ***. Ei se vastannut.
No, myöhemmin nää mun puheeni tuli mulle takaisin sen k*sipää tytön puhelimesta (ennen sanoin että sen tytön sanomana, mutta nykyään osaan olla sen verran mediakriittinen että enhän mä tiedä KUKA ne viestit kirjoitti). Saan vihapostia vanhanaikaiseen tapaan eli tekstiviesteinä. Minut haukutaan ihan p*skaksi.
...Enpä jaksakaan just nyt selostaa enempää, mutta kyllä mä vahvasti veikkaisin että mä olin sille parempi kaveri kuin sinä :/ [Aiheesta kerroin aiemmin Abiristeilyketjuun] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. Kerran siltä tytölltä unohtui takki urheilukentälle. Kävi selväksi ettei se kerkeä sitä enää hakemaan ja silti keretä bussiin. Se muistaakseni ihan itki. Minä en takin takia olisi, mutta ymmärsin huolen.
Kukaan ei suostunut sen kanssa palata ja lopulta minä sitten tarjouduin (Miksei se yksin voinut??). Oli oli miten oli, niin se oli sitä aikaa kun ei ollut kännyköitä eli ei pysty nyt ilmoittaa kotiin ettei kerennyt bussiin. Ei siinä, käveltiin urkkatalolle, haettin takki ja mentiin seuraavalla bussilla kotiin. Homma hoidettu ja kaikille tuli toivottavasti hyvä mieli :)
Tuollaisia hetkiä silti mietin paljon, kun se toinen tyttö haukkui muo p*skaksi kaveriksi ym.. Just sen onnettomuuden jälkeen tää kivempi tyttö oli surkea, ihan hiljainen, ja ystävyyttäni ja AITOA huoltani kysyin sitä että johtuuko tää siitä ***. Ei se vastannut.
No, myöhemmin nää mun puheeni tuli mulle takaisin sen k*sipää tytön puhelimesta (ennen sanoin että sen tytön sanomana, mutta nykyään osaan olla sen verran mediakriittinen että enhän mä tiedä KUKA ne viestit kirjoitti). Saan vihapostia vanhanaikaiseen tapaan eli tekstiviesteinä. Minut haukutaan ihan p*skaksi.
...Enpä jaksakaan just nyt selostaa enempää, mutta kyllä mä vahvasti veikkaisin että mä olin sille parempi kaveri kuin sinä :/ [Aiheesta kerroin aiemmin Abiristeilyketjuun]..."mä olin sille parempi kaveri"
Aijuu, paitsi mä vihasin sen huilunsoittoa, joten mun pisteet varmaan romahtaa ihan pohjiin sillä. Ok. - Anonyymi
En aio äänestää ketään kyllä vanhanakin voi vielä tehdä mieli mulkkaa ja minun tekee nyt mieli mulkkaa sekä riisipuuroa luumukiisseliä siihen päälle ja suolaa niin hyvä tulee mulkkaa sitten jälkiruuaksi jos siltä tuntuu Voikukan aika on jo ohi ja en tiedä oletteko te muut kokeillut sellasta jos tulee vaali väsymys lähellä vaaliuurna sitten kannattaa tuhkata vaikka itsensä jos oikein väsyttää ja varsinkin jos ei oo mulkkaa niin sehän käy ottamaan päähän ja sitten päätä voi ruveta särkemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..."mä olin sille parempi kaveri"
Aijuu, paitsi mä vihasin sen huilunsoittoa, joten mun pisteet varmaan romahtaa ihan pohjiin sillä. Ok....ja vein sen pääroolin! Mä muistan vain olleeni tosi iloinen, kun meidän roolit vaihdettiin keskenään koulunäytelmässä, mutta aina aikuisena asiaa ajatellessani, muo on hävettänyt aivan kamalasti! Ei tuollaista katsella hyvällä :( Meikä on kunnon pyrkyri! Kyynerpäätekniikalla vaan elämässä eteenpäin! Näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..."mä olin sille parempi kaveri"
Aijuu, paitsi mä vihasin sen huilunsoittoa, joten mun pisteet varmaan romahtaa ihan pohjiin sillä. Ok.Tuuhan soittelee mun huilua.
T. Pena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mä muuten sain jonkun v*tun bännin tän toisen isältä??? Oli niin tai näin, niin minun ei sallittu enää hengailla tän näiden tyttären kanssa.
Ihan hyvä vaan mulle! Kiitos! Sillä olikin huono vaikutus minuun eli ehkä ne vain ajatteli mun parasta. Sen tytön kotibileissä mä alkoholiakin join että tulin känniin. Miksi mä moisissa haluaisin olla, kun voi elää terveellisestikin?Kohta tulee Bänni tännekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mä muuten sain jonkun v*tun bännin tän toisen isältä??? Oli niin tai näin, niin minun ei sallittu enää hengailla tän näiden tyttären kanssa.
Ihan hyvä vaan mulle! Kiitos! Sillä olikin huono vaikutus minuun eli ehkä ne vain ajatteli mun parasta. Sen tytön kotibileissä mä alkoholiakin join että tulin känniin. Miksi mä moisissa haluaisin olla, kun voi elää terveellisestikin?Todellakin lapsena join ilmeisesti vahingossa tuopin pirtulla terästettyä. Noissa kaverin kotibileissä join. Tultuani täysi-ikäiseksi join sitä seuraavana vappuna väkisin eikä ollut kivaa. Abi-risteilyllä mut juotettiin tietämättäni känniin. Sisko painosti juomaan jotain cocktailejä (nuollaan suola kädeltä), kunnes mun oli vain pakko laittaa stoppi. Sitten ihan itse v*tutukseen join jouluna 2006 ja uutenavuotena 2006-2007, mutta siihen "putkeen" sitten jäikin, kun vahingossa join 2 lonkeroa sitten Lahden baarissa sen jälkeen (jossain tammikuussa 2007), vaikka olin autolla liikkeellä.
Siitä keväästä 2007 lähtien olin täysin tipaton, kunnes Orimattilan kirkossa (oliko vuonna 2017) jouduin käytännönpakosta ottamaan normaalia ehtoollistaviiniä. Liipolassa pyysin aina alkoholitonta.
Kaverin möhlittyä Set Cafessa kerran (ehkä vuonna 2006), pyysin "Puoli jotain", koska en tiennyt mitä siellä edes on tai mitä siinä tiskillä pitäisi tehdä. Sain sitten puoli litraa kaljaa. Vihasin sitä, enkä olisi tilannut, jos olisin tajunnut mitä toi "puoli" tarkoittaa. Olin vain kai kuullut jotain tuollaista sanottavan. Tuskin tulin silti moisesta känniin.
Violetta (tai joku) tuli Orimattilaan siihen ja sinne ketjuun kirjoittelin. Ne jopa omasta mielestäni liikaa ohiaiheen menneet viestit jäi, mutta palasin takaisin ketjun aiheeseen, niin viestejäni alkoi poistua. Millään tavalla en päässyt ilmaisemaan etten edes juo lainkaan alkoholia.
Muutkin viestini aiheesta on poistettu (vissiin kaikki) ja tämä on erikoista, kun itsekin olen sitä mieltä että ne jotkut muut viestini eivät enää kuuluu aiheeseen. Jotainhan siellä nyt on. Sanonpa vain myös että kun se eräs kaverini karkasi kotoolta ja siellä oli kuulemma "pullot kilissyt", niin se ei liity minuun mitenkään, koska itse siellä ollessani siellä ei kyllä kukaan juonut mitään enkä itse nyt ainakaan!
Diagnoosinikin olen yrittänyt sanoa, mutta ne on pääasiassa poistettu. Voin siis selittää käytökseni. Huomasin logiikan :( Minua on siis pilkattu narkkarina ja vaikka minä, mutten ole edes siis tupakkaan ikinä kokeillut (se toinen lapsuudenkaverin poltti). Jotenkin ihmisten jutut ei kohtaa totuuden kanssa ja outoa että kun puhdistan mainettani, niin viestit poistuu [ja turhemmat jää silti].
- Anonyymi
Täällä tuntuu olevan kummallinen olettamus että ihmisiä pitää neuvoa ketä pitää äänestää ja toitottaa päivästä toiseen että minä äänestin sitä ja minä äänestin tätä nyt minä en äänestä tuota enkä varsinkaan sitä että tehkää niin minäkin teen minä olen kaikista viisaan ja se ketä minä äänestän teidänkin tulisi äänestä minä äänestän kokoomusta minä äänestän demareita minä äänestän perussuomalaisia minä äänestän keskustaa minä äänestän vihreitä ja minä äänestän liike nyt Jäikö vielä joku ketä pitää äänestää voin kyllä kertoa ketä teidän pitää äänestää minulla on paljon vaihtoehtoa kertoa teille se on tärkeää silloin jos itse ei jos Itse ei osaa ajatella ja sellainen ajattelu sattuu päähän niin on hyvä että täällä on pätevä henkilö joka kertoo että ketä pitää äänestää jos ei itse tajua niin kyllä kerrotaan ja tähän mielipiteeseen voi luottaa se on puolueeton ja tieteellisesti todistettu Ainhoaksi oikeaksi mielipiteeksi kyllä se on näin Näin sanoo eriste mummo
- Anonyymi
Kun olen äänestänyt, niin aina Keskustaa.
Mulla on aika helppokin tekniikka. 1. Keskusta 2. sitten sieltä katson maanviljelijtä ja kun ei niitä paljoa ole, niin valinta on jo usein siinä vaiheessa valmis :)
Matti Vanhasta äänestin, vaikkei se ole maanviljelijä -.- Ei päässyt pressaksi :( Onneksi se silti tuli hoitamaan myöhemmin toisten aiheuttamat sotkut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olen äänestänyt, niin aina Keskustaa.
Mulla on aika helppokin tekniikka. 1. Keskusta 2. sitten sieltä katson maanviljelijtä ja kun ei niitä paljoa ole, niin valinta on jo usein siinä vaiheessa valmis :)
Matti Vanhasta äänestin, vaikkei se ole maanviljelijä -.- Ei päässyt pressaksi :( Onneksi se silti tuli hoitamaan myöhemmin toisten aiheuttamat sotkut....Juha Rehulaa mun piti äänestää, mutta silloin ihan suoraan Orimattilan vaino sen esti.
Presidentin vaalissakin vaikutti Orimattilan vaino innostukseeni äänestää, mutten kieltämättä ollut varma ehdokkaastakaan. En ollut seurannut vaaleja, kun ei ollut kiinnostanut. Olisin Keskustaa äänestänyt, mutta täytyy sanoa että mitä lähemmäs mentiin, niin olisin varmaan sitä Li Anderssonia äänestänyt <3
En silti äänestänyt ja jossain määrin ihan hyvä niin, kun ei mulla kerran ollut selkeää ajatusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Juha Rehulaa mun piti äänestää, mutta silloin ihan suoraan Orimattilan vaino sen esti.
Presidentin vaalissakin vaikutti Orimattilan vaino innostukseeni äänestää, mutten kieltämättä ollut varma ehdokkaastakaan. En ollut seurannut vaaleja, kun ei ollut kiinnostanut. Olisin Keskustaa äänestänyt, mutta täytyy sanoa että mitä lähemmäs mentiin, niin olisin varmaan sitä Li Anderssonia äänestänyt <3
En silti äänestänyt ja jossain määrin ihan hyvä niin, kun ei mulla kerran ollut selkeää ajatusta."ihan suoraan Orimattilan vaino sen esti."
Tää Orimattilan sadistinen vaino on kyllä aika tehokas. Elämäni ei varsinaisesti siitä muutu, mutta rajoittaahan sen kansalaisten vapauttaa vaikuttaa politiikkaan. Samalla se estää että elämäni tästä muuttuisi paremmaksi. Se on siis JÄÄNYT tällaiseksi, koska Orimattila on vuosikymmeniä TARKOITUKSELLA estänyt minulta milloin mitäkin.
Vaikea saada ja omistaa mitään, kun Orimattilan pällit nyt on sitä mieltä ettei ihmisillä saa olla mitään. Minulle se on tuttua, kun ei mulla koskaan ennenkään ollut mitään. Ilman näitä häiriintyneitä, mulla silti voisi jopa jotain olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Juha Rehulaa mun piti äänestää, mutta silloin ihan suoraan Orimattilan vaino sen esti.
En silti äänestänyt ja jossain määrin ihan hyvä niin, kun ei mulla kerran ollut selkeää ajatusta.Niin voisitko kertoa uudestaan ketä äänestit kun minua kiinnostaa Oikein paljon se se on maailman mielenkiintoisin asia että ketä joku anonyymi äänesti se on taatusti vielä totta ketä se äänesti jo äänesti no kyllä varmasti äänesti kun täällä sitä kehuu ja kirjoittaa isoja kirjaimiakin välillä käyttää kun kertoo että ketä äänesti Minä en kerro kenellekään ketä minä äänestän se on vaalisalaisuus ja minävien salaisuudet mukanani hautaan asti Haudassa makaa minun vaalisalaisuuden ja ne eivät Jonnin jolta Ville kuulu nimittäin ne minun Salaisuuteni Mutta nykyaikana kerrotaan ketä äänestetään kun ei tarvi kertoa omaa nimeä että kuka on voi täällä vain höpöttää ja höristää ihmeellisiä asioita ja kertoa sitten lopuksi ketä sinun pitää äänestää älä sinä nyt tuota äänestä kun se ei ole hyvä äänestä jotain muuta Niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ihan suoraan Orimattilan vaino sen esti."
Tää Orimattilan sadistinen vaino on kyllä aika tehokas. Elämäni ei varsinaisesti siitä muutu, mutta rajoittaahan sen kansalaisten vapauttaa vaikuttaa politiikkaan. Samalla se estää että elämäni tästä muuttuisi paremmaksi. Se on siis JÄÄNYT tällaiseksi, koska Orimattila on vuosikymmeniä TARKOITUKSELLA estänyt minulta milloin mitäkin.
Vaikea saada ja omistaa mitään, kun Orimattilan pällit nyt on sitä mieltä ettei ihmisillä saa olla mitään. Minulle se on tuttua, kun ei mulla koskaan ennenkään ollut mitään. Ilman näitä häiriintyneitä, mulla silti voisi jopa jotain olla....Ymmärtäisivät sitten vihata itseään eikä syyttää meitä muita siitä että asiat on huonosti. Jos itse tuhoaa ja estää meiltä muilta mahdollisuudet vaikuttaa asiaan, niin pysyy siinä omassa itsessään ylpeänä. Asian on täysin p*skaa ja se on teidän oma hieno saavutuksenne.
Kukaan muu ei sitä aiheuttanut. Asiat on just niin päin h*lvettiä kuin itse halusitte.
- Anonyymi
Minä äänestän aina Aku ankkaa Akulla on hyvät räpylät Aku tietää asioista ja osaa meuhkata jos on tarvis lisäksi Aku saattaa saada rahaa Roopeelta jos Akulla on rahaa tiukassa Lisäksi Akulla on avustajina Tupu Hupu ja Lupu heilläkin on paljon tietoa koska sudenpentuja ketä tahansa niistä kannattaa äänestää ei ole huono vaihto Aku ankka eikä myöskään Roope ankka kokoomuslainen Hannu hanhi on kans hyvä vaihtoehto mutta mitään sosialistia en lähtisi äänestämään ne on varmaan karhu koplan poikia punaisin paitojen kanssa Sellaista ei tule äänestää turmio edessä jos niin tekee. Aku ankka on siitäkin hyvä kun se tulee usein luukusta sisään on sellaisiakin jotka eivät tule sellaisista minä en piittaa näin sanoo eriste mummo
- Anonyymi
Minä äänestän katutappelijaa
- Anonyymi
Mitä ne on peruneet. Eikös luvanneet laittaa suomen taloutta kuntoo ja sitähän ne tekee
- Anonyymi
luvut kertoo eri tarinaa mut voithan työ persut uskoo mit vaa
- Anonyymi
Sellainen asia jäi mietityttämään kun aloittaja viisaasti kysyy että kukakohan siihen porukkaan lähtee niin enpä osaa sanoa eikä varmaan osaa sanoa aloittajiakaan kun se on vaalisalaisuus kuka äänestää sitäkin porukkaa paitsi aina ei ole vaalisalaisuus kun täällä pitää sanoa ketään äänestää se on erinomaisen tärkeää kertoa se muille mikään ei ole tärkeämpää kuin se että sinä kerrot kaikille ketä sinä äänestät ja ketä ei saa äänestää kun ihmiset ei vieläkään osaa ajatella itse siksi sinun pitää kertoa se Kyllä minä sinua uskon ja äänestän juuri niin kuin sinä täällä haluat jos sinä olet ehdolla vaaleissa niin kerron vaikka sinun numeroni minä äänestän sinua heti en mieti enkä epäröi yhtään se on varma valinta ja varma tie voiton ja Orimattilan hyvinvointiin upeaan loistavaan tulevaisuuteen Nousukiitoon kohti tähtiä missä odottaa mahtava ja onnellinen tulevaisuus vailla verta sellaista ei ole millään muullakunnalla kun täällä Orimattilassa mutta kyllä pitää täällä kertoa ketä pitää äänestää muuten se ei ole mahdollista tämä on tärkeää
- Anonyymi
Niin ja jos olette huomanneet niin tuolla aina kommentin allakin lukee että äänestä äänestä nyt hyvänen aika joka asiaa pitää äänestää muistakaa tämä on tullut äänestyksen aika mikään muu aika ei ole niin tärkeä kuin äänestyksen aika se on kaikista tärkein aika ei ole toista sellaista aikaa kuin äänestyksen aika se kokoaa ihmisen kasaan yhteen joukkoonkkoon niitä joukkoja erilaisia ja ne kokoontuvat teltalle tasoittaen Siellä juodaan kahvia syödään pullaa paistetaan makkaraa ja joillain on keittoa Tiedän että jollain on vain pelkkiä roskapusseja se ei ole kummoinenkaan myyntivaltti kyllä pitää parempaa tarjota äänestäjälle kuin roskapussi
- Anonyymi
Niin kertokaa mummolle että mistä sen Facebookin voi lainata kirjastostako Vai pitääkö ostaa omaksi löytyykö R-kioskilta Tykkään nimittäin lukea kirjoja ja haluaisin erityisesti lukea tämän Facebookin moni puhuu siitä kirjasta joten sen täytyy olla varmasti hyvä sielläkö kerrotaan ketä pitää äänestää haluaisin kuulla sen totuuden siksi tahtoisin lukea Facebookin Onko siitä monta painosta tehty vai yksi vain niin paljon siitä puhutaan että varmasti on jo painettu useampi painos voisitteko suositella jotain tiettyä painosta Kiitos
- Anonyymi
Ka, sie taas paljastit olevasi alunperin englannin kielinen! Mistä h*tosta näitä viestejä oikein tulee? Miksi englannin kielisiä?
- Anonyymi
Ei uinu ukulelet ja sopas on fondii. Meikä kattoo james bondii.
- Anonyymi
Onko ukulele joku koodisana? Teidän turvasana? :DDD
- Anonyymi
"Yliopistotutkija *** mukaan poliittisen väkivallan hyväksyminen ei ole yleistä Suomessa."
Oi tänään uutisissa. Olen ihmeissäni. Eikö natsismi olekaan poliittista vai mikäs se vasta-v*tun-puolue olikaan? Olen täysin yllättynyt. No, jos SE ei ole väkivaltaa, niin voimme ilolla sitten itsekin tehdä sitä kaikkea kanssa eläjillemme. Voisimme aloittaa näistä joista järkkäreistä. Siinähän ihmettelevät että mitä tapahtuu, kun mitään väkivaltaa ei ole kuitenkaan missään.- Anonyymi
"Supo seuraa sellaisten ääriliikkeiden toimintaa, jotka voivat uhata kansallista turvallisuutta."
Supon kommentit on v*tuttaneet muo viimeaikoina :/ Eikö nyt s**tanan SUPO ole huomannut tota väkivaltaa tuolla? "See no evil; hear no evil"???
Aika umpiossa elää meijän pällit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Supo seuraa sellaisten ääriliikkeiden toimintaa, jotka voivat uhata kansallista turvallisuutta."
Supon kommentit on v*tuttaneet muo viimeaikoina :/ Eikö nyt s**tanan SUPO ole huomannut tota väkivaltaa tuolla? "See no evil; hear no evil"???
Aika umpiossa elää meijän pällit....Tiedättekö sen leffakohtauksen (englanniksi) "Tapoitko yhtään ihmistä?! - Vain pari kyttää. - Muttet siis oikeita ihmisiä?"
Mikään väkivalta ei haittaa, kun kukaan ei vain kyseenalaista pikkuk*llisten tarvetta raiskata naisia. Sehän on kuitenkin täysin LUONNOLLINEN tarve. Mä olen itseasiassa aina jakanut tän saman näkemyksen, jopa alffauroksista, koska koiraiden tappaminen on täysin luolnnollista naaraille. Ei tuolla luonnossa huonot koiraat saa mitään, ne tapetaan.
Ja alfauroksia voi siis olla vain yksi. Ja sen kyllä HUOMAA. Ei sitä r*nkun tartte tulla mulle inttämään että hän muka olisi :DDDD Id*ootti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tiedättekö sen leffakohtauksen (englanniksi) "Tapoitko yhtään ihmistä?! - Vain pari kyttää. - Muttet siis oikeita ihmisiä?"
Mikään väkivalta ei haittaa, kun kukaan ei vain kyseenalaista pikkuk*llisten tarvetta raiskata naisia. Sehän on kuitenkin täysin LUONNOLLINEN tarve. Mä olen itseasiassa aina jakanut tän saman näkemyksen, jopa alffauroksista, koska koiraiden tappaminen on täysin luolnnollista naaraille. Ei tuolla luonnossa huonot koiraat saa mitään, ne tapetaan.
Ja alfauroksia voi siis olla vain yksi. Ja sen kyllä HUOMAA. Ei sitä r*nkun tartte tulla mulle inttämään että hän muka olisi :DDDD Id*ootti!...Eli eiköhän aleta hommiin ja aleta hävittämään näitä stalgeroijia, jotka ei saa OIKEASTI. Ei alfauroksen nyt hyvä j*mala sentään tartte kyyhöttää missään salakuvaamassa! Nää ei niinku ole sama tyyppi. Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika umpiossa elää meijän pällit."kansallista"
Mitä lie sillä tarkoitattekin, niin voisitteko sitten painut h*ttoon meidän "paikallisten" maalta. Mikä kansa te sitten olettekin, niin tunnutte olevan ihan väärällä maalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kansallista"
Mitä lie sillä tarkoitattekin, niin voisitteko sitten painut h*ttoon meidän "paikallisten" maalta. Mikä kansa te sitten olettekin, niin tunnutte olevan ihan väärällä maalla....Ehkä ne tekee jonkun Homolandian jonnekin, kun naisia niin tuntuvat vihaavan. Käsittääkseni silti just homot EI OLE mikään uhka naisille, joten en siis ole ikinä tajunnut tätä miesten pyskimystä hävittää kaikki naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ehkä ne tekee jonkun Homolandian jonnekin, kun naisia niin tuntuvat vihaavan. Käsittääkseni silti just homot EI OLE mikään uhka naisille, joten en siis ole ikinä tajunnut tätä miesten pyskimystä hävittää kaikki naiset.
...Eli en siis ole huomannut mitään muuta "kansallista uhkaa" uhkaa täällä kuin natsit ja noi järkkärit, jotka esim. minua simputtaa ja tappoivat sen IsonOmenankin naisen. Mikä siinä on että nää raiskaa ja tappaa täällä naisia. Olisi edes joku syy, muttei siellä ole muuta kuin pikkuk*llisia r*nkkuja, jotka itsee, kun tytöt ei tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tiedättekö sen leffakohtauksen (englanniksi) "Tapoitko yhtään ihmistä?! - Vain pari kyttää. - Muttet siis oikeita ihmisiä?"
Ja alfauroksia voi siis olla vain yksi. Ja sen kyllä HUOMAA. Ei sitä r*nkun tartte tulla mulle inttämään että hän muka olisi :DDDD Id*ootti!...Tiiättekste ku mä oon noin aatellut aina, toi alfaurosjuttu. Sitten nyt itkettiin sitä että nykymiehet itkee sitä että tällaista levitellään.
Mä yleensä en ole liian vastavirtaan ajatteleva, mutta tossa mä en ymmärrä kyllä yhtään että missä piti olla se ongelma?? Entäs sitten jos miehet uskoo että joku alfauros tulee ja vie kaikki naiset? Tosissaan, haittaako se jotenkin? Eiköhän sieltä joku löydy sullekin, kun et sä niitä s**tanan KAIKKIA tarvitse. Järki päähän , ääl*ö!!
Joku päivä se ehkä sen yhden löydät ja se riittää. Yks per yks. Kohtele sitä yhtä hyvin ja lakkaa nillittämästä, jos ei nuorena kiinnostanut ja sitten oot vanha eikä saa.
Mä siis olen liikaa seurannut tota lisääntymiskeskustelua ja suurinosa miehistä vaikuttaa täysin läpim*diltä. Niiden ideaali on niinku rellestää (jo saada naista!!), muttei vakiintua. Sitten joskus vanhana haluta kuitenkin vielä lapsi!! Häh?? H*ntti, juna meni ohi jo!
Ei tää nyt ole mikään nollapeli, mutta jos jo sait naisen, niin pidä siitä HUOLTA. Ei saa raiskata eikä pahoinpidellä hengiltä, jos se nainen haluaakin erota. Ei ole niin vaikeaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tiiättekste ku mä oon noin aatellut aina, toi alfaurosjuttu. Sitten nyt itkettiin sitä että nykymiehet itkee sitä että tällaista levitellään.
Mä yleensä en ole liian vastavirtaan ajatteleva, mutta tossa mä en ymmärrä kyllä yhtään että missä piti olla se ongelma?? Entäs sitten jos miehet uskoo että joku alfauros tulee ja vie kaikki naiset? Tosissaan, haittaako se jotenkin? Eiköhän sieltä joku löydy sullekin, kun et sä niitä s**tanan KAIKKIA tarvitse. Järki päähän , ääl*ö!!
Joku päivä se ehkä sen yhden löydät ja se riittää. Yks per yks. Kohtele sitä yhtä hyvin ja lakkaa nillittämästä, jos ei nuorena kiinnostanut ja sitten oot vanha eikä saa.
Mä siis olen liikaa seurannut tota lisääntymiskeskustelua ja suurinosa miehistä vaikuttaa täysin läpim*diltä. Niiden ideaali on niinku rellestää (jo saada naista!!), muttei vakiintua. Sitten joskus vanhana haluta kuitenkin vielä lapsi!! Häh?? H*ntti, juna meni ohi jo!
Ei tää nyt ole mikään nollapeli, mutta jos jo sait naisen, niin pidä siitä HUOLTA. Ei saa raiskata eikä pahoinpidellä hengiltä, jos se nainen haluaakin erota. Ei ole niin vaikeaa."Eiköhän sieltä joku löydy sullekin, kun et sä niitä s**tanan KAIKKIA tarvitse. Järki päähän , ääl*ö!!"
Miehen ego sortuu, kun ei saakaan omistaa naarasLAUMAA. No, voi jum*lauta. Ihan rehellisesti tollaset pellet vois heittää tunkiolle. Ei muo kiinnosta stempata, kun on jo ilmiselvää ettei susta p*skasta tule koskaan mitään. Mutsis voi vaikka suo kannustaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eiköhän sieltä joku löydy sullekin, kun et sä niitä s**tanan KAIKKIA tarvitse. Järki päähän , ääl*ö!!"
Miehen ego sortuu, kun ei saakaan omistaa naarasLAUMAA. No, voi jum*lauta. Ihan rehellisesti tollaset pellet vois heittää tunkiolle. Ei muo kiinnosta stempata, kun on jo ilmiselvää ettei susta p*skasta tule koskaan mitään. Mutsis voi vaikka suo kannustaa....Se on niin raadollinen toi elämä, kun nuorimies tajuaa että siellä on muutkin ympärillä miehiä. Itku tulee. Olla nyt niin voimissaan ja s**tana puolet Suomen kansasta on just ku sä. Tiputtaa.
- Anonyymi
Toivottavasti ehdolle asettuu uusia henkilöitä, jotka edustavat toimivuutta ja ennen kaikkea talousosaamista. Nyt tarvitaan järkeä valtuustoon ja valiokuntiin.
- Anonyymi
Äänestäkää kusettajaa, mittauksien tekijää, maksattaa golf matkansa toisilla, mittaa jonkun ampiainen piikkiin, maksattaa matkansa muill
Järjestäjät säälistä pitää, pitäisikö jos kauppa isi mittaaja tietojaan ampiaiselle, ajelee vuokra autolla, pilaa muiden pelejä sotkeutuessaan heidän ryhmäänsä, kauanko tätä tyyppiä pitää sietää, eikös sen ystävä Ulla yksin riittäisi- Anonyymi
Mitä ihmettä selität? Laita korkki kiinni
- Anonyymi
Kuka tää kerperos matti on, onks se nainen sen hmm
- Anonyymi
Nyt äänestän nuorempaa minäkin. Sellaista, jolla on omia mielipiteitä ja ymmärtää talousasioista muutakin kuin että itellä on pankkikortti ja saa plussaa ja bonuksia.
- Anonyymi
Joo, Matti heikkilä varteen otettava
- Anonyymi
Vihkoon koko ukko, mittaa ja kusettaa, sopii demarien joukkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihkoon koko ukko, mittaa ja kusettaa, sopii demarien joukkoon
Tosi hieno kirjoitus.
Koska aina tulee uusi viesti omani jälkeen niin laitan tännekin että: "olette sadistisesti kiduttaneet post-traumaattista pedofilian uhria.".
Kiva että täällä saa muuten ihmisten nimet jäädä, mutten minä niitä saa tänne kirjoittaa. Hmmm? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hieno kirjoitus.
Koska aina tulee uusi viesti omani jälkeen niin laitan tännekin että: "olette sadistisesti kiduttaneet post-traumaattista pedofilian uhria.".
Kiva että täällä saa muuten ihmisten nimet jäädä, mutten minä niitä saa tänne kirjoittaa. Hmmm?...tai no siis...
Multa vain hävitettiin koko eilisaamun tuontanto, niin enhän mä niinku tiedä että MIKSI. Samanlaista matskua olin ennenkin laittanut ja niitä nimiäkin silloin tällöin. On niitä tuonne jäänyt. Sitä en tiedä missä eilen meni pieleen, vai oliko vain jotenkin liian isot tehot? Sinänsä harmi, kun muo just ärsytti tää ihme hyssääminen ja lapsellinen vihjailu. Halusin vain sanoa niin kuin asiat on ilman ääl*ömäisiä kiertoilmaisuja. Suoraan vaan!!
Ja sitten ne kaikki viestit hävisi. Höh?
Nähtävästi...? Niin. Niinhän se oli että mä kerrankin nyt oikein intouduin, kun raivostutti tää hyssyttely ja todellakin lopputulos oli mikä oli. Raivostuttaa tää rikollisten hyysääminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...tai no siis...
Multa vain hävitettiin koko eilisaamun tuontanto, niin enhän mä niinku tiedä että MIKSI. Samanlaista matskua olin ennenkin laittanut ja niitä nimiäkin silloin tällöin. On niitä tuonne jäänyt. Sitä en tiedä missä eilen meni pieleen, vai oliko vain jotenkin liian isot tehot? Sinänsä harmi, kun muo just ärsytti tää ihme hyssääminen ja lapsellinen vihjailu. Halusin vain sanoa niin kuin asiat on ilman ääl*ömäisiä kiertoilmaisuja. Suoraan vaan!!
Ja sitten ne kaikki viestit hävisi. Höh?
Nähtävästi...? Niin. Niinhän se oli että mä kerrankin nyt oikein intouduin, kun raivostutti tää hyssyttely ja todellakin lopputulos oli mikä oli. Raivostuttaa tää rikollisten hyysääminen....Se on muuten tosi "kiva", kun ne rikolliset on siellä turvallisuusalalla, poliiseissa ja virkamiehissä :P
Te ootte kullannuput tosi ihania siellä. *Pus pus* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hieno kirjoitus.
Kiva että täällä saa muuten ihmisten nimet jäädä, mutten minä niitä saa tänne kirjoittaa. Hmmm?Laita nyt sitten oma nimesikin, niin tiedetään että kuka siellä niitä syytöksiä esittää. Tosin sen nimen taitaa tietää jo puoli Orimattilaa kun olet palautetta jakanut joka suuntaan.
- Anonyymi
No onkos tullut nyt kesä talven keskelle kun tuntuu että täällä on joulupukkeja ja kaikenlaisia tonttuja liikkeellä Petteri Punakuono porokin on viisas verrattuna tähän porukkaan Erikoisia juttuja täällä välillä tuntuu että kirjoitetaan väärään paikkaan Enhän minä mikään ässä ole mutta jotain sentään tiedän ja vähän ehkä ymmärränkin Mutta kyllä tämä porukka on aivan pihalla aina yksi tai kaksi ehkä useampi Ehkä on siinä vaiheessa kun jotain ihmistä on tehty niin lirahtanut vähän sekaan muutakin kuin sitä siemennestettä ja siitä on sitten tullut sellainen kun on tullut Varmasti ollut äidillä ja isällä vaikea ja nyt tämä vaikeus on siirtynyt Aikuiselle lapselle niin siinä on tainnut käydä
- Anonyymi
Pitkät vapaat ei sovi kaikille hulluille.
- Anonyymi
Oliko paljon väkeä remontti reiskaa morjestamassa?
- Anonyymi
reiskat jäi pilkkireiän viereen. kävin laittamas isoo matoo kairareikään että mahtuu taas housuihin vähäks aikaa näet..juu see..
- Anonyymi
Tuntuu että täällä on aika paljon järkensä menettäneitä ihmisiä Varmaan ole helppo olla sellainen ihminen voi saada kotona ilo vaikka ihan vaan pelkästä seinästä kun sitä katselee Televisiokaan ei varmasti tarvi olla päällä jos sitä haluaa katsoa ja luultavasti on hyvinkin hauskaa Voisi olla helppoa olla sellainen ihminen mietin täs Mutta en kai vielä ole sellainen Ehkä sitten Kun ei enää mikään liiku päässä Mistä sen tietää
- Anonyymi
Tosi hyvä kirjotus on ajankohtainen.
- Anonyymi
Vain kourallinen oli vaivautunut Piisistä kuuntelemaan. Kuulemma. Ei hyvältä näytä persujen meno.
- Anonyymi
Persujen pitäisi saaha rautarouva Purra tänne niin voisi väkeä kiinnostaa. T:Jaska
- Anonyymi
Vaalit lähestyvät ja on tullut aika äänestää demareita Meidän pitää taas lähestyä venäjää ja hoitaa välit kuntoon Putinin kanssa Suomea ja Orimattila tarvitsee maakaasua siksi demarit on ainoa oikea vaihtoehto että tulemme selviytymään tulevista kylmistä talvi Vista kyllä täällä kaasua tarvitaan kun vihreät eivät anna Käyttää turvettakaan vai mitä se nyt oli Oliko se jotain hiiltä demari hiiltä tai hiiltä tai sitten sellaista tavallista grillihiiltä en ole siitä aivan varma mutta siitä olen varma että SDP Pelastaa meidät ja se on tie Kohti äiti venäjää missä meidät ottaa vastaan iloisesti hymyillen isä putin Tämä kannattaa pitää mielessä kun kevään vaalit lähestyy ja kaikilla on vaali housut tiukasti jalassa ne onkin hyvät housut sanon minä kunnon työmiehen housut.
- Anonyymi
Ja miten on onko eriste mummo valmistautunut äänestämään demareita tai vaikka vasemmistoliittoa vasemmistoliitolla on ässä hihassa Heillä on loputtomasti roskapusseja jakaa roskapussit on hyviä sinne voivat demarit ja vasemmistoliitto ja muut kommunistit heittää vaalilupauksia ja oikeastaan koko ideologian eihän kukaan täyspäinen äänestä vasemmistolaisia Köyhä äänestävät vasemmistolaisia ja Viisaat ovat oikealle päin kallellaan ja kulkevat konservatismin tieltä sellainen on viisauden tie ei ole viisautta kulkea vasen jalka Kaysen järkevämpää on käyttää keski jalkakin sanoi eristä mummu.
- Anonyymi
Mie äänestän jatkossa munatonta ehdokasta joka ei ole kenenkään juoksulikka.
- Anonyymi
Jotkut vaalit on kai tulossa, minua ei kyllä lainkaan kiinnosta. No, mutta tänään oli uutisissa noissa hyvinvointijutuista ja niihin voi poliitikot vaikuttaa. Siksi...
"Etenkin terveydenhuollon lakisääteisten tehtävien listaus on hankalaa. Lopullinen tulkinta tehdään tarvittaessa oikeusistuimissa." on pätkä uutisesta. Tuota juttua hiukan ihmettelin, mutta ainakin omakohtaisesti voin sanoa että ero on SELKEÄ.
Laki siis sanoo että "ihmisille" on annettava apua, mutta sitten ongelmaksi muodostuu, kun esim. minunlaisia ei tulkita "ihmisiksi". Minulta siis voi poistaa ne palvelut, koska olen mt-potilas ja muutoinkin epähaluttu mm. poliittisten kantojen takia.- Anonyymi
...Täysin sama tulkinta on kaupoilla eli "ASIAKKAITA" palvellaan, mutta minut on jopa valtijoiden velvollisuus pahoinpidellä ja heittää pois kaupasta. En siis saa ostaakaan mitään tai ole oikeutettu tässä yhteiskunnassa postinsaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Täysin sama tulkinta on kaupoilla eli "ASIAKKAITA" palvellaan, mutta minut on jopa valtijoiden velvollisuus pahoinpidellä ja heittää pois kaupasta. En siis saa ostaakaan mitään tai ole oikeutettu tässä yhteiskunnassa postinsaamiseen.
...Mikä teillä kurjilla on muuten syynä siihen että vedätte mielialalääkkeitä ja kaikenmaailman unilääkkeitä?!! Onko jotenkin PAHA olla?
En ymmärrä... mie kun en käytä mitään lääkkeitä. Tosi vaikea tajuta mikä nyt teillä kermap*rseillä voi olla vaivana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mikä teillä kurjilla on muuten syynä siihen että vedätte mielialalääkkeitä ja kaikenmaailman unilääkkeitä?!! Onko jotenkin PAHA olla?
En ymmärrä... mie kun en käytä mitään lääkkeitä. Tosi vaikea tajuta mikä nyt teillä kermap*rseillä voi olla vaivana....Ihan tälleen gallup teille, jotka vedätte mielialalääkkeitä. Teitä siis on 1/4 Suomen kansasta (sairasta! te olette tosi sairaita).
Mikä on boogie? Onko sellainen olo että jos ette vedä niitä, niin joudutte leipäjonoon? Onko syy ja seuraus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ihan tälleen gallup teille, jotka vedätte mielialalääkkeitä. Teitä siis on 1/4 Suomen kansasta (sairasta! te olette tosi sairaita).
Mikä on boogie? Onko sellainen olo että jos ette vedä niitä, niin joudutte leipäjonoon? Onko syy ja seuraus?...Minut itseni on aina väkisin väännetty noihin tukiin. Minut väkisin laitettiin eläkkeelle ja väkisin lopulta ihan elinikäiselle eläkkeelle. Tää on niin jännää, kun siellä jotkut valittaa etteivät pääse sairaseläkkeelle. Outoa.
Ehkä ne nyt vain on sitten ihan liian ok, tai jotenkin on huijattu jossain kohtaan. Mä en siis tajua, kun itse olen pakotettuna tähän enkä tarvitse mitään lääkitystä.
Te olette siellä tosi outoja. Oletteko aina, läpi elämänne varmasti laittaneet ne tiedot oikein sinne? Olkaa rehellisiä. Minä olen ollut. Siinä saa turpiinsa, mutta ainakin mun paperit on ok. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Minut itseni on aina väkisin väännetty noihin tukiin. Minut väkisin laitettiin eläkkeelle ja väkisin lopulta ihan elinikäiselle eläkkeelle. Tää on niin jännää, kun siellä jotkut valittaa etteivät pääse sairaseläkkeelle. Outoa.
Ehkä ne nyt vain on sitten ihan liian ok, tai jotenkin on huijattu jossain kohtaan. Mä en siis tajua, kun itse olen pakotettuna tähän enkä tarvitse mitään lääkitystä.
Te olette siellä tosi outoja. Oletteko aina, läpi elämänne varmasti laittaneet ne tiedot oikein sinne? Olkaa rehellisiä. Minä olen ollut. Siinä saa turpiinsa, mutta ainakin mun paperit on ok....En nyt muista prosentteja, mutta järkyttävän iso osa lääkehoidoista epäonnistuu, koska potilas ei noudata lääkärin ohjeita. Voi myös olla että potilas ei kerro kaikkia asioitaa, joten lääkäri joutuu tekemään päätöksensä valheellisten tietojen varassa.
Ainakin Orimattilassa valehdellaan ja väärennellään raportteja niin paljon että täytyy olla tieteellinen mahdottomuus saada mitään täällä oikein. Miten miljoonien väärien tietojen pohjalta pystyisi saada tarkan, oikean tuloksen?
Mulla työkkäri pilkkaa muo luullen narkkariksi ja vissiin sama tyyppi siellä huuteli valheita minusta että väitti että olisin jonkun YO-kokeen reputtanut. Tarkoitan vain sitä että kun voi viranomaiset valehtelee, niin se sotkee dataa. Jos se väittää tällaisia minusta, niin se näkyy TILASTOISSA.
Joku toinen reppana vain sitten tekee taas omat johtopäätelmänsä näitten TILASTOJEN perusteella tietämättä mistä ne tulee edes. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...En nyt muista prosentteja, mutta järkyttävän iso osa lääkehoidoista epäonnistuu, koska potilas ei noudata lääkärin ohjeita. Voi myös olla että potilas ei kerro kaikkia asioitaa, joten lääkäri joutuu tekemään päätöksensä valheellisten tietojen varassa.
Ainakin Orimattilassa valehdellaan ja väärennellään raportteja niin paljon että täytyy olla tieteellinen mahdottomuus saada mitään täällä oikein. Miten miljoonien väärien tietojen pohjalta pystyisi saada tarkan, oikean tuloksen?
Mulla työkkäri pilkkaa muo luullen narkkariksi ja vissiin sama tyyppi siellä huuteli valheita minusta että väitti että olisin jonkun YO-kokeen reputtanut. Tarkoitan vain sitä että kun voi viranomaiset valehtelee, niin se sotkee dataa. Jos se väittää tällaisia minusta, niin se näkyy TILASTOISSA.
Joku toinen reppana vain sitten tekee taas omat johtopäätelmänsä näitten TILASTOJEN perusteella tietämättä mistä ne tulee edes....Rahanpesua ja tukihuijauksia. Aina on uutisissa noista kun yritys saanut perusteettomasti tukia. Mä uskon että mä olen varmaan just tällaisten "uhriksi" joutunut eli mä olen vain joku pelinappula isossa kuvassa ja jos minun asiani tutkittaisiin, selviäisi että siellä on väärennelty vähän enemmänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Rahanpesua ja tukihuijauksia. Aina on uutisissa noista kun yritys saanut perusteettomasti tukia. Mä uskon että mä olen varmaan just tällaisten "uhriksi" joutunut eli mä olen vain joku pelinappula isossa kuvassa ja jos minun asiani tutkittaisiin, selviäisi että siellä on väärennelty vähän enemmänkin.
...Viivyttelyllä vältetään toisinaan ihan oikeasti syytteet, kun rikos vanhenee. Aika moni varmaan myös pelaa ristiin eli toinen auttaa toista ja toinen sitten vastavuoroisesti, jotten homma olisi liian itsestään selvää. Sitten kun on tällainen Orimattila, niin tulee vain "käsky" ja kaikki aivottomina tekee sen mukaan, vaikkei kukaan edes selitä miksi.
Olen siis paikallinen ja noita "käskyjä" tuli. Ikinä niissä ei ollut järkeä ja harmillisen vähän kansalaiset niitä kyseenalaistivat. Liian moni vain tottelee.
Mikäs siinä, jos ei usko H*lvettiin ja karmaan. Siinähän suojelette pedofiilejä ja muita rikollisia. Vähemmän täällä Orimattilassa toden totta kuuluu narinaa, kun viranomaiset rikkoo lakia. Aika nätisti ja ymmärtäväisesti täällä siihen on suhtauduttu.
Ongelmaksi näyttää vain muodostuneen yksi port-traumaattinen pedofilian uhri, joka ei suostu rikkomaan lakia ja teen rikosilmoituksen, kun mun läppäri varastettiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Viivyttelyllä vältetään toisinaan ihan oikeasti syytteet, kun rikos vanhenee. Aika moni varmaan myös pelaa ristiin eli toinen auttaa toista ja toinen sitten vastavuoroisesti, jotten homma olisi liian itsestään selvää. Sitten kun on tällainen Orimattila, niin tulee vain "käsky" ja kaikki aivottomina tekee sen mukaan, vaikkei kukaan edes selitä miksi.
Olen siis paikallinen ja noita "käskyjä" tuli. Ikinä niissä ei ollut järkeä ja harmillisen vähän kansalaiset niitä kyseenalaistivat. Liian moni vain tottelee.
Mikäs siinä, jos ei usko H*lvettiin ja karmaan. Siinähän suojelette pedofiilejä ja muita rikollisia. Vähemmän täällä Orimattilassa toden totta kuuluu narinaa, kun viranomaiset rikkoo lakia. Aika nätisti ja ymmärtäväisesti täällä siihen on suhtauduttu.
Ongelmaksi näyttää vain muodostuneen yksi port-traumaattinen pedofilian uhri, joka ei suostu rikkomaan lakia ja teen rikosilmoituksen, kun mun läppäri varastettiin....Tosi hauska se teidän hajustevaino muuten. Mm. mun Maskusta tilaamani patja oli hajustettu sen jälkeen kun kerroin olevani hajusteherkkä.
Ei teiltä ideat lopu... mutta noi on vain tosi surkeita. Kiusa se on tietenkin pienikin kiusa. Kun heti Orimattilaan muutettuani ryömitti auto vierelläni, kun poistuin Siwasta ja tää auto siis lähti itsekin siitä Siwan edestä, niin mä niinku 100% tiedän ettette te ole kovia jätkiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tosi hauska se teidän hajustevaino muuten. Mm. mun Maskusta tilaamani patja oli hajustettu sen jälkeen kun kerroin olevani hajusteherkkä.
Ei teiltä ideat lopu... mutta noi on vain tosi surkeita. Kiusa se on tietenkin pienikin kiusa. Kun heti Orimattilaan muutettuani ryömitti auto vierelläni, kun poistuin Siwasta ja tää auto siis lähti itsekin siitä Siwan edestä, niin mä niinku 100% tiedän ettette te ole kovia jätkiä....eli konteksti on siis täysin väärä, ihan joka asiassa meni ihan pieleen.
Homma ois vähän kuin kesken perhejoulun yksi lähtee pois. Ulko-oven ääni kuuluu. Sitten vähän ajan päästä iskee ryöstäjät sisään ja kas kumma ryöstäjällä on kovin tuttu ääni.
*huokaisu*
Olette te siis tosi ärsyttäviä, mutten ymmärrä KELLE te huijaatte. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tosi hauska se teidän hajustevaino muuten. Mm. mun Maskusta tilaamani patja oli hajustettu sen jälkeen kun kerroin olevani hajusteherkkä.
Ei teiltä ideat lopu... mutta noi on vain tosi surkeita. Kiusa se on tietenkin pienikin kiusa. Kun heti Orimattilaan muutettuani ryömitti auto vierelläni, kun poistuin Siwasta ja tää auto siis lähti itsekin siitä Siwan edestä, niin mä niinku 100% tiedän ettette te ole kovia jätkiä."lähti itsekin siitä Siwan edestä,"
..Joo eli homma on aina Orimattilassa perustunut siihen ettei kukaan vain puhu eikä kyseenalaista "käskyjä".
Näin ne on AINA täällä hoidettu ja siksi asiat on myös täysin päin sitä itseään. Siksi täällä on Prisma ja siksi Henna oli floppi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"lähti itsekin siitä Siwan edestä,"
..Joo eli homma on aina Orimattilassa perustunut siihen ettei kukaan vain puhu eikä kyseenalaista "käskyjä".
Näin ne on AINA täällä hoidettu ja siksi asiat on myös täysin päin sitä itseään. Siksi täällä on Prisma ja siksi Henna oli floppi....Homma pyörii vain sen ympärille että älypäille välitetään tietoa, jota ne eivät ymmärrä. Osin asiaan vaikuttaa se etteivät tiedonhakijatkaan ymmärrä sitä ja se että todellakin ne KAIKKI raportit on väärennettyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Homma pyörii vain sen ympärille että älypäille välitetään tietoa, jota ne eivät ymmärrä. Osin asiaan vaikuttaa se etteivät tiedonhakijatkaan ymmärrä sitä ja se että todellakin ne KAIKKI raportit on väärennettyjä.
...Ihan peruskaupunginhoitoa on ymmärtää kivi-paperi-sakset. Se on kuin luontokato. Suo ärsyttää joku, sä poistat sen ja sen takia kuolee joku sulle turha eläin ja sitten sen takia kuolee se ja se ja vedet menee pilalle ja ...OHO!! Tulee iso pannukakku.
Luonnossa ei ole mitään turhaa. Kunnassa ei ole mitään turhaa. Poistot on ongelma, jossain muualla.
Kun ihmiset pakotetaan jonnekin, niin he ovat poissa jostain muualta. Esim. kauppa voi olla tarkoituksin eli jos asiakas on poissa toisesta, niin aiempi heikkenee ja tää uudempi vahvistuu. Jos siirto oli PAKOTETTU, niin sitä myös pitää ylläpitää ja TÄTÄ... on koko Orimattila täynnä. Ihmiset on pakotettu tekemään asioita, jotka ei ole luonnollisia.
Kun ei ole pakotetta, ne palaa aiempaan. Tämä aiheuttaa epätasapainoa, kun sakki vaihtaa paikasta toiseen eikä tiestöä ole rakennettu tällaiseen. Isot tiet on siellä missä on paljon liikennettä. Pikkutiet pärjää hiekkateinäkin, kun niillä ei ole liikennettä.
Jos kansa ujutetaan hiekkateille, ne kuluu ja sitten sinnekin pitää tehdä asvaltti. Kun ihmisiä ei pakoteta menemään sinne, ihmiset katoaa ja asvaltista muodostui tarpeeton. Jne. En tiedä onko siellä päättäjissä ammattitaitoa moiseen vai onko ne t*hmempiä kuin tällainen lukion käynyt täällä. Ymmärrättekö te tuollaisen päälle?
On turha haalia kauppaan suuria määriä jotain, mitä ei osteta. Jos jotain ei saa, niin kansa etsii sen muualta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ihan peruskaupunginhoitoa on ymmärtää kivi-paperi-sakset. Se on kuin luontokato. Suo ärsyttää joku, sä poistat sen ja sen takia kuolee joku sulle turha eläin ja sitten sen takia kuolee se ja se ja vedet menee pilalle ja ...OHO!! Tulee iso pannukakku.
Luonnossa ei ole mitään turhaa. Kunnassa ei ole mitään turhaa. Poistot on ongelma, jossain muualla.
Kun ihmiset pakotetaan jonnekin, niin he ovat poissa jostain muualta. Esim. kauppa voi olla tarkoituksin eli jos asiakas on poissa toisesta, niin aiempi heikkenee ja tää uudempi vahvistuu. Jos siirto oli PAKOTETTU, niin sitä myös pitää ylläpitää ja TÄTÄ... on koko Orimattila täynnä. Ihmiset on pakotettu tekemään asioita, jotka ei ole luonnollisia.
Kun ei ole pakotetta, ne palaa aiempaan. Tämä aiheuttaa epätasapainoa, kun sakki vaihtaa paikasta toiseen eikä tiestöä ole rakennettu tällaiseen. Isot tiet on siellä missä on paljon liikennettä. Pikkutiet pärjää hiekkateinäkin, kun niillä ei ole liikennettä.
Jos kansa ujutetaan hiekkateille, ne kuluu ja sitten sinnekin pitää tehdä asvaltti. Kun ihmisiä ei pakoteta menemään sinne, ihmiset katoaa ja asvaltista muodostui tarpeeton. Jne. En tiedä onko siellä päättäjissä ammattitaitoa moiseen vai onko ne t*hmempiä kuin tällainen lukion käynyt täällä. Ymmärrättekö te tuollaisen päälle?
On turha haalia kauppaan suuria määriä jotain, mitä ei osteta. Jos jotain ei saa, niin kansa etsii sen muualta....Se on kuin raiskaus. Meinasin kertoa jotain kevyempää, mutta toi on paras esimerkki. Seksi ja raiskauksen ero on niin suuri ainakin kokijalle! vaikkei tekijä huomaisi mitään eroa.
Normaali mies voi saada seksiä ihan riittävästi. Jollain menee hermo kun ei saa ja raiskaa tai en ainakaan usko että kukaan kuka saa, raiskaisi.
No... sai mitä sai. Mutta toisessa ääripäässä on tyytyväiset naiset, jotka tulee ihan jopa omasta halusta lähelle. Raiskaajalle tällainen on varmaan ihan hebreaa eikä voi teoissaan edes ymmärtää mahdollisuutta että joku tekisi jotain omasta tahdostaan.
No, ehkä esimerkkini oli sittenkin tosi sekava, mutta jos poliitikot ym. kokee että on tarve PAKOTTAA kansalaisia, niin siinä menty metsään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Se on kuin raiskaus. Meinasin kertoa jotain kevyempää, mutta toi on paras esimerkki. Seksi ja raiskauksen ero on niin suuri ainakin kokijalle! vaikkei tekijä huomaisi mitään eroa.
Normaali mies voi saada seksiä ihan riittävästi. Jollain menee hermo kun ei saa ja raiskaa tai en ainakaan usko että kukaan kuka saa, raiskaisi.
No... sai mitä sai. Mutta toisessa ääripäässä on tyytyväiset naiset, jotka tulee ihan jopa omasta halusta lähelle. Raiskaajalle tällainen on varmaan ihan hebreaa eikä voi teoissaan edes ymmärtää mahdollisuutta että joku tekisi jotain omasta tahdostaan.
No, ehkä esimerkkini oli sittenkin tosi sekava, mutta jos poliitikot ym. kokee että on tarve PAKOTTAA kansalaisia, niin siinä menty metsään....Muo on pakotettu tosi paljon mun elämässä eikä minulle ole annettu mahdollisuutta vaikuttaa asioihin.
Mun puolesta on kaikki jo päätetty ja ongelma on aina ollut vain se etten minä toimi halutusti. Minulle ei myöskään vuosikymmeniin ole selvennetty mitään. Homma perustuu siihen ettei minulle kerrota mitään.
Minut aina huijataan ja lavastataan paikalle.
Kauhea määrä farsseja, koska homma on alunperinkin perustunut siihen ettei minulle kerrota. No, tietäähän se ongelmia!
Minä en ole mihinkään vastuussa, kun ei minulle mitään koskaan kerrottu eikä mitään minun sanomaani koskaan toteltu. Mikään tässä ei ole minun aiheuttamaani.
Vastuu on aina niillä, jotka päätökset teki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Se on kuin raiskaus. Meinasin kertoa jotain kevyempää, mutta toi on paras esimerkki. Seksi ja raiskauksen ero on niin suuri ainakin kokijalle! vaikkei tekijä huomaisi mitään eroa.
No, ehkä esimerkkini oli sittenkin tosi sekava, mutta jos poliitikot ym. kokee että on tarve PAKOTTAA kansalaisia, niin siinä menty metsään....Toisenlainen esimerkki olisi kauppa. Ne todellakin hokee tuolla että yrityksen tehtävä on tuottaa rahaa. Ok? No, ongelma on nykiä kansalaisilta rahat pois ilman että antaa niille mitään vastineeksi. Selkeä ongelma, muttei hidasta kauppoja. Osa menoista on sitten "seivattu" sillä että rikotaan ympäristölakeja. Rikollista?
No... miten saada kansalaisilta kaikki rahat pois, ilman että he itse saavat mitään vastineeksi. Tämä on tässä nykypäivänä ollut poliitikkojen ongelmana :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Toisenlainen esimerkki olisi kauppa. Ne todellakin hokee tuolla että yrityksen tehtävä on tuottaa rahaa. Ok? No, ongelma on nykiä kansalaisilta rahat pois ilman että antaa niille mitään vastineeksi. Selkeä ongelma, muttei hidasta kauppoja. Osa menoista on sitten "seivattu" sillä että rikotaan ympäristölakeja. Rikollista?
No... miten saada kansalaisilta kaikki rahat pois, ilman että he itse saavat mitään vastineeksi. Tämä on tässä nykypäivänä ollut poliitikkojen ongelmana :(...Ihan tälleen random (varmaankin noi aiemmat rikollisjutut sai sen mieleeni) mietin eilen miten karmivaa se on että ne on vähentänyt rahoitusta vankilahenkilökunnan koulutuksesta vai mikä siellä olikaan se juju? Koko koulutus vissiin lakkautettiin?
Vankiloita vähennetään jne.
Toisaalta tässä huokuu joku ihan yliluonnollinen LUOTTAMUS KANSALAISIIN, kun ei näköjään rikollisia tarvitse mitenkään vahtia ja rajoittaa? Positiivista siis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ihan tälleen random (varmaankin noi aiemmat rikollisjutut sai sen mieleeni) mietin eilen miten karmivaa se on että ne on vähentänyt rahoitusta vankilahenkilökunnan koulutuksesta vai mikä siellä olikaan se juju? Koko koulutus vissiin lakkautettiin?
Vankiloita vähennetään jne.
Toisaalta tässä huokuu joku ihan yliluonnollinen LUOTTAMUS KANSALAISIIN, kun ei näköjään rikollisia tarvitse mitenkään vahtia ja rajoittaa? Positiivista siis....Taas vähän ulkomuistista, mutta SUPO vissiin teki just jonkun raportin aiheesta ja kertoi että eniten järjestäytynyttä rikollisuutta on rakennusalalla ja turvallisuusalalla.
Ihan vain näin... kun ei niinku orimattilalaisena ihmetytä tuo ollenkaan :DD - Anonyymi
...Mun mielestä ihmisten pitäisi tehdä vähemmän diileja, kun ei mitään sellaisia edes tarvitse. Kun asiat tekee oikein, niin ne menee oikein. Ei niitä tarvitse "sopia".
Muo inhottaa (iljettävää), kun koko mun Orimattilassa olon ajan on limanuljaskat yrittäneet tulla "diilille". Hyi! Kaikki tulee siihen hinaamaan ja yrittää järjestää jotain laittomasti. Se läppärikorjaajakin. Sääli, luulin että olisi ollut ok tyyppi.
Kun se sitten (tai sen apuri?) tuhosi mun tiedostot, niin enpä hirveästi epäile etteikö hän olisi sitä tehnyt tarkoituksella. Miksi luottaisin ihmiseen, jonka tiedän olevan rikollinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mun mielestä ihmisten pitäisi tehdä vähemmän diileja, kun ei mitään sellaisia edes tarvitse. Kun asiat tekee oikein, niin ne menee oikein. Ei niitä tarvitse "sopia".
Muo inhottaa (iljettävää), kun koko mun Orimattilassa olon ajan on limanuljaskat yrittäneet tulla "diilille". Hyi! Kaikki tulee siihen hinaamaan ja yrittää järjestää jotain laittomasti. Se läppärikorjaajakin. Sääli, luulin että olisi ollut ok tyyppi.
Kun se sitten (tai sen apuri?) tuhosi mun tiedostot, niin enpä hirveästi epäile etteikö hän olisi sitä tehnyt tarkoituksella. Miksi luottaisin ihmiseen, jonka tiedän olevan rikollinen?...Varmaan ollut "kiva" penkoa mun asuntoa ja mun tiedostoja läpi löytämättä yhtään mitään.
Oikeasti!! Niinku se hajustejuttu, kun S-marketissa aina hajustettiin kaikki ja R-kioskin lokerostakin hakemani paketti lemusi hajusteella.
Oikeasti! Kovaa on kamaa teillä. Näkyy että ollaan harjaantuneita rikollisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei teiltä ideat lopu... mutta noi on vain tosi surkeita. Kiusa se on tietenkin pienikin kiusa. Kun heti Orimattilaan muutettuani ryömitti auto vierelläni, kun poistuin Siwasta ja tää auto siis lähti itsekin siitä Siwan edestä, niin mä niinku 100% tiedän ettette te ole kovia jätkiä....Tasan ei ollut MITÄÄN syytä jutella mun kanssa mistään eikä vieläkään mikään ole muuttunut. Ei ole minun syyni että te olette id*ootteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tasan ei ollut MITÄÄN syytä jutella mun kanssa mistään eikä vieläkään mikään ole muuttunut. Ei ole minun syyni että te olette id*ootteja.
...Miksi se ää*iö alunperinkään luuli että meillä voisi olla mitään tekemistä keskenämme.
Älkää siis t*llot kiukutelko minulle sitä ettei teillä ole mitään käsitystä minusta. Jos te penkotte mun kodin, potilastiedot ja kaiken ettekä löydä mitään, niin oisko se kuule ihan sitä ETTEI SIELLÄ OLE MITÄÄN. Häh? Kakarat, lopettakaa kiukuttelemasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tasan ei ollut MITÄÄN syytä jutella mun kanssa mistään eikä vieläkään mikään ole muuttunut. Ei ole minun syyni että te olette id*ootteja.
...Kaupan on muuten jatkuvasti olleet ok ton kanssa että narkkarit käy asiakkaiden päälle. Sen vielä edes jotenkin ymmärtäisi etteivät uskalla puuttua asiaan, mutta viimeistään vuonna 2022 todellakin kaupat itse systemaattisesti ja julmasti simputtivat minua.
Se on kuin raiskaus (nyt parempi vertaus), koska eihän se väkivalta nyt ole suhteessa siihen että kärsiikö tekijä siitä itse!!! Jos sä kidutat toista, niin se on fakta, vaikkei sulla itselläsi olisi niitä mitään vaivaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kaupan on muuten jatkuvasti olleet ok ton kanssa että narkkarit käy asiakkaiden päälle. Sen vielä edes jotenkin ymmärtäisi etteivät uskalla puuttua asiaan, mutta viimeistään vuonna 2022 todellakin kaupat itse systemaattisesti ja julmasti simputtivat minua.
Se on kuin raiskaus (nyt parempi vertaus), koska eihän se väkivalta nyt ole suhteessa siihen että kärsiikö tekijä siitä itse!!! Jos sä kidutat toista, niin se on fakta, vaikkei sulla itselläsi olisi niitä mitään vaivaa....Se on se OMA valinta, minkä kauppias tekee, kun tekee mielummin diilejä narkkareiden kanssa ja on valmis kiduttamaan syyttä pedofilian uhreja. Se on se TEIDÄN ihan oma tie, minkä te olette jo valinneet.
Se on kuin tappaa joku ja sitten siellä vankilassa alkaa kyselemään että voisko sen tapon jotenkin peruuttaa. No, ei tietenkään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Se on se OMA valinta, minkä kauppias tekee, kun tekee mielummin diilejä narkkareiden kanssa ja on valmis kiduttamaan syyttä pedofilian uhreja. Se on se TEIDÄN ihan oma tie, minkä te olette jo valinneet.
Se on kuin tappaa joku ja sitten siellä vankilassa alkaa kyselemään että voisko sen tapon jotenkin peruuttaa. No, ei tietenkään!"valmis kiduttamaan syyttä pedofilian uhreja."
...Kun Orimattila on täynnä tällaista sakkia, niin ei Hennat ja muut Prisman p*skat ole ihme. Te olette säälittäviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"valmis kiduttamaan syyttä pedofilian uhreja."
...Kun Orimattila on täynnä tällaista sakkia, niin ei Hennat ja muut Prisman p*skat ole ihme. Te olette säälittäviä....Orimattilan Vuokratalotkin voisi "oman turvallisuutensa vuoksi" tehdä enemmän kuin vaihtaa vain uusiin tiloihin. Te voisitte ihan kokonaan lähteä täältä pois. Mä en sitä eilen saamaani linkkiä avannut, joten en tiedä vieläkään että kuka siellä on pomo ja onko mitään muutettu.
Ainakin kun pomo vaihtui, niin silti pysyi se, joka sotki kaikki raha-asiat siellä. Minun elämäni oli kaaosta vuosien ajan, kun se *** jatkaa valehtelemista ja väärentämistä siellä. Prkl! Viimeisimmäksi katsoessani sen nimi siellä näkyi vielä eli palkoilla oli. Sen kuva ja nimi hävisi ensimmäisenä, mutta numero jäi. Sitten hävisi lopulta kaikki muutkin työntekijät netistä, mutta siis alunperin vain sen rikollisen kuva-ja-nimi lähti sieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Orimattilan Vuokratalotkin voisi "oman turvallisuutensa vuoksi" tehdä enemmän kuin vaihtaa vain uusiin tiloihin. Te voisitte ihan kokonaan lähteä täältä pois. Mä en sitä eilen saamaani linkkiä avannut, joten en tiedä vieläkään että kuka siellä on pomo ja onko mitään muutettu.
Ainakin kun pomo vaihtui, niin silti pysyi se, joka sotki kaikki raha-asiat siellä. Minun elämäni oli kaaosta vuosien ajan, kun se *** jatkaa valehtelemista ja väärentämistä siellä. Prkl! Viimeisimmäksi katsoessani sen nimi siellä näkyi vielä eli palkoilla oli. Sen kuva ja nimi hävisi ensimmäisenä, mutta numero jäi. Sitten hävisi lopulta kaikki muutkin työntekijät netistä, mutta siis alunperin vain sen rikollisen kuva-ja-nimi lähti sieltä.Tosi hyvä kirjotus. Varmaan joku kunnan edustaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Se on se OMA valinta, minkä kauppias tekee, kun tekee mielummin diilejä narkkareiden kanssa ja on valmis kiduttamaan syyttä pedofilian uhreja. Se on se TEIDÄN ihan oma tie, minkä te olette jo valinneet.
Se on kuin tappaa joku ja sitten siellä vankilassa alkaa kyselemään että voisko sen tapon jotenkin peruuttaa. No, ei tietenkään!...Mene pois.
Mä en yleensä moista pyydä, koska mun mielestä asiat voi aina parantaa ja ihmiset vain korjaavat tapansa. Nyt silti jos kauppias tekee mielummin diilin narkkareiden kanssa ja itse on mukana vainossa HÄÄTÄMÄSSÄ UHREJA pois tästä kaupungista, niin tekisit sen teon ja ihan ITSE poistut.
Meitä on täällä minulaisia, joilla on sisua teidänlaistenne lurjusten kanssa tapella. Raukka, mene pois! Jos sä et pärjää näiden kanssa, niin mene turvaan jonnekin muualle. Ok? Älä ole täällä osana ongelmaa, jos et kerran pärjää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mene pois.
Mä en yleensä moista pyydä, koska mun mielestä asiat voi aina parantaa ja ihmiset vain korjaavat tapansa. Nyt silti jos kauppias tekee mielummin diilin narkkareiden kanssa ja itse on mukana vainossa HÄÄTÄMÄSSÄ UHREJA pois tästä kaupungista, niin tekisit sen teon ja ihan ITSE poistut.
Meitä on täällä minulaisia, joilla on sisua teidänlaistenne lurjusten kanssa tapella. Raukka, mene pois! Jos sä et pärjää näiden kanssa, niin mene turvaan jonnekin muualle. Ok? Älä ole täällä osana ongelmaa, jos et kerran pärjää....Lahtea joku haukkui täällä Suomi24:ssä enkä ymmärrä kyllä yhtään miksi kukaan kokisi Orimattilaa parempana paikkana!! Lahdessa asiat onnistui. Tasan ainoa ongelma voi olla rikollisilla, jotka on tottuneet täällä tekemään aina DIILEJÄ!
En ole eläissäni (tietääkseni) tehnyt diilejä ja hyvin olen pärjännyt ja nimenomaan Lahdessa. Siellä kaikki pääasiassa vain onnistui, koska miksi ne eivät olisi?
Just luihuja täällä Orimattilassa. Jokainen huoltomies, tietokonekorjaaja, viranomainen, Vuokratalot, Pankki, lukiot kaikki, ihan kaikki on vain rikollisia täynnä eikä mitään yksinkertaisiakaan asioita suostuta tehdä oikein.
Jos ei naama miellytä, niin AINA Orimattilassa vainotaan. On varmasti tällaisilla läpim*dillä korruptuneituneilla ongelma olla jossain Lahdessa, jossa on homma A ja sun pitää jopa tehdä se ja sitten tulee toinen tekemään homman B ja sä et saakaan sitä säätäämään sitä mieleiseksesi. Varmasti JÄRKYTYS orimattilalaiselle. Noissa ruikutuksissa ei ikinä ole ollut selitystä paremmin että MIKÄ siinä Lahdessa muka oli vialla. Sekin kertoo aika paljon, kun ei yhtään asiayhteyttä suostuta kertomaan että missä siellä muka meni pieleen. Anna hei edes vihje!! Missä aihepiirissä Lahti mokasi muka? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Lahtea joku haukkui täällä Suomi24:ssä enkä ymmärrä kyllä yhtään miksi kukaan kokisi Orimattilaa parempana paikkana!! Lahdessa asiat onnistui. Tasan ainoa ongelma voi olla rikollisilla, jotka on tottuneet täällä tekemään aina DIILEJÄ!
En ole eläissäni (tietääkseni) tehnyt diilejä ja hyvin olen pärjännyt ja nimenomaan Lahdessa. Siellä kaikki pääasiassa vain onnistui, koska miksi ne eivät olisi?
Just luihuja täällä Orimattilassa. Jokainen huoltomies, tietokonekorjaaja, viranomainen, Vuokratalot, Pankki, lukiot kaikki, ihan kaikki on vain rikollisia täynnä eikä mitään yksinkertaisiakaan asioita suostuta tehdä oikein.
Jos ei naama miellytä, niin AINA Orimattilassa vainotaan. On varmasti tällaisilla läpim*dillä korruptuneituneilla ongelma olla jossain Lahdessa, jossa on homma A ja sun pitää jopa tehdä se ja sitten tulee toinen tekemään homman B ja sä et saakaan sitä säätäämään sitä mieleiseksesi. Varmasti JÄRKYTYS orimattilalaiselle. Noissa ruikutuksissa ei ikinä ole ollut selitystä paremmin että MIKÄ siinä Lahdessa muka oli vialla. Sekin kertoo aika paljon, kun ei yhtään asiayhteyttä suostuta kertomaan että missä siellä muka meni pieleen. Anna hei edes vihje!! Missä aihepiirissä Lahti mokasi muka?...Onko orimattilalainen jo alunperinkin päättänyt olla maksamatta jotain tai ei saanut alennusta? Tuliko orimattilalaiselle sanktiota siitä kun jokin oli väärin tai ei oltu tehty ajoissa? Eikö pop ymmärtänytkään ja ottanut huumorilla vastaan sitä, kun et viitsinyt maanantaiaamuna tulla krapulaltasi töihin? Missä Lahti mokasi siis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Onko orimattilalainen jo alunperinkin päättänyt olla maksamatta jotain tai ei saanut alennusta? Tuliko orimattilalaiselle sanktiota siitä kun jokin oli väärin tai ei oltu tehty ajoissa? Eikö pop ymmärtänytkään ja ottanut huumorilla vastaan sitä, kun et viitsinyt maanantaiaamuna tulla krapulaltasi töihin? Missä Lahti mokasi siis?
...pop* on pomo, koska pomot on pop ;)
No, mutta... orimattilaiset ainakin vihaa Lahden liikennettä, koska se siellä TOIMII. Siellä ei katsota sen mukaan KENEN AUTO on kyseessä, vaan liikutaan liikenteen rytmin mukaan. Pitää osata olla TIIMIPELAAJA ja mennä aaltoina. Ei isotella että mä nyt olen tässä seissyt jo kauan ja nyt mä vain PÄÄTÄN tästä mennä, koska mä olen tosi tärkeä. Ei ne siellä tiedä kuka sä olet eikä KETÄÄN kiinnosta kuinka kauan sä olet siinä seisoskellut. Ketään ei todellakaan kiinnosta eikä kenenkään todellakaan missäännimessä myöskään tarvitse!!
Isottelija nyt ei auta soitto kaverille eikä kaupunginjohtajallekaan. Isottelija menee nyt nätisti vain siellä luulematta olevansa mitenkään parempi kuin muut eikä kukaan siellä liikenteessä ole jotenkin sinua "alempiarvoisempi" että sä nyt rikot lakia etuillen, vain koska olet mielestäni jotenkin ylempi ihminen. Ei noin :(
En ihmettele yhtään ettei orimattilalainen pärjää Lahdessa ja sen liikenteessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...pop* on pomo, koska pomot on pop ;)
No, mutta... orimattilaiset ainakin vihaa Lahden liikennettä, koska se siellä TOIMII. Siellä ei katsota sen mukaan KENEN AUTO on kyseessä, vaan liikutaan liikenteen rytmin mukaan. Pitää osata olla TIIMIPELAAJA ja mennä aaltoina. Ei isotella että mä nyt olen tässä seissyt jo kauan ja nyt mä vain PÄÄTÄN tästä mennä, koska mä olen tosi tärkeä. Ei ne siellä tiedä kuka sä olet eikä KETÄÄN kiinnosta kuinka kauan sä olet siinä seisoskellut. Ketään ei todellakaan kiinnosta eikä kenenkään todellakaan missäännimessä myöskään tarvitse!!
Isottelija nyt ei auta soitto kaverille eikä kaupunginjohtajallekaan. Isottelija menee nyt nätisti vain siellä luulematta olevansa mitenkään parempi kuin muut eikä kukaan siellä liikenteessä ole jotenkin sinua "alempiarvoisempi" että sä nyt rikot lakia etuillen, vain koska olet mielestäni jotenkin ylempi ihminen. Ei noin :(
En ihmettele yhtään ettei orimattilalainen pärjää Lahdessa ja sen liikenteessä....Orimattilalaiset on vain silleen hädissään että KELLE ne voi soittaa. Tulee paniikkikohtaus, jos joutuu asioimaan virastossa eikä ole etukäteen sovittu ketään tuttua hoitamaan asiaa. Karmivaaa!!!!
Toisten päin on silleen että täällä Orimattilassa mulle kiukutellaan ihan jatkuvasti joka alalla siitä että mä hoidan asiat virallistakanavaa pitkin. Ne selkeästi vihaa sitä ylikaiken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Orimattilalaiset on vain silleen hädissään että KELLE ne voi soittaa. Tulee paniikkikohtaus, jos joutuu asioimaan virastossa eikä ole etukäteen sovittu ketään tuttua hoitamaan asiaa. Karmivaaa!!!!
Toisten päin on silleen että täällä Orimattilassa mulle kiukutellaan ihan jatkuvasti joka alalla siitä että mä hoidan asiat virallistakanavaa pitkin. Ne selkeästi vihaa sitä ylikaiken....Oli ala kuin ala, niin yritetään ohjata "sivummalle". Ääneen ja virallisesti ei asioita voida hoitaa. Kaikki jätetään vähän kesken, koska ei muka asioita voi vielä lyödä lukkoon. Täytyy varmaan naapurin Peralta ensin kysyä asiasta???
Tosissaan voisin suoraan vielä lääkärinlausuntoni KELAan, mutta täällä sitä ei mun annettu tehdä. Hirveää säätämistä ja säheltämistä ja siis oikeasti sellaista epätoivoista kamppailua eivätkä ne suostuneet mulle sitä paparia enää palauttamaan. Se siis oli jo mulla. Se menee muka helpommin heidän viemänään, muttei se kyllä ainakaan nopeasti mennyt, kun heillä kesti joku 2 viikko siinä hommassa.
Tuossakin (MYÖS tuossa!) on just sama kuin mulla kaikessa eli minun itseni ei anneta sitä tehdä asiallisesti, ajallaan ja ILMAISEKSI. Ihme pyrograattinen h*lvetti sitten joka asiasta ja sielläkin sitten jonkun TYÖ on noita hoidella. Ja mitenkä hoitelee??? Ei pitäisi olla kenenkään asia esimerkiksi lukea sitä läpi, niitä minun terveystietojani siis. Se paperi piti vain kiikutta kelaan. VAIN.
Joku stalgaava h*llu siellä kai asialla? Mikä tossa nyt oli ongelma ja viive. Kun te sen sitten teette, niin tekisitte sitten edes ajoissa. Ei ole ensimmäinen kerta, kun MINUA ESTETÄÄN jotain tekemästä ja sitten se viivästyy. Minun ei anneta jotain tehdä ja yllätys-yllätys asiat menee sitten pieleen myöhemmin. MINÄ en ota mitään vastuuta tästäkään. Kun vika ei ikinä ollut minun, niin se ei silloin prkl ole minun! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Oli ala kuin ala, niin yritetään ohjata "sivummalle". Ääneen ja virallisesti ei asioita voida hoitaa. Kaikki jätetään vähän kesken, koska ei muka asioita voi vielä lyödä lukkoon. Täytyy varmaan naapurin Peralta ensin kysyä asiasta???
Tosissaan voisin suoraan vielä lääkärinlausuntoni KELAan, mutta täällä sitä ei mun annettu tehdä. Hirveää säätämistä ja säheltämistä ja siis oikeasti sellaista epätoivoista kamppailua eivätkä ne suostuneet mulle sitä paparia enää palauttamaan. Se siis oli jo mulla. Se menee muka helpommin heidän viemänään, muttei se kyllä ainakaan nopeasti mennyt, kun heillä kesti joku 2 viikko siinä hommassa.
Tuossakin (MYÖS tuossa!) on just sama kuin mulla kaikessa eli minun itseni ei anneta sitä tehdä asiallisesti, ajallaan ja ILMAISEKSI. Ihme pyrograattinen h*lvetti sitten joka asiasta ja sielläkin sitten jonkun TYÖ on noita hoidella. Ja mitenkä hoitelee??? Ei pitäisi olla kenenkään asia esimerkiksi lukea sitä läpi, niitä minun terveystietojani siis. Se paperi piti vain kiikutta kelaan. VAIN.
Joku stalgaava h*llu siellä kai asialla? Mikä tossa nyt oli ongelma ja viive. Kun te sen sitten teette, niin tekisitte sitten edes ajoissa. Ei ole ensimmäinen kerta, kun MINUA ESTETÄÄN jotain tekemästä ja sitten se viivästyy. Minun ei anneta jotain tehdä ja yllätys-yllätys asiat menee sitten pieleen myöhemmin. MINÄ en ota mitään vastuuta tästäkään. Kun vika ei ikinä ollut minun, niin se ei silloin prkl ole minun!"Se siis oli jo mulla."
...Ehkä tuossakin oli se ongelma että asiaa ei alunperinkään hoidettu tahtomallani tavalla. Halusin/tarvitsin PSYKIATRIN ajan minua arvioimaan. Mikään normilääkäri ei moiseen kykene. No, en päässyt suoraan, joten ensin piti saada aika lääkärille, joka sitten ohjaa psykiatrille. Tämäkin jo saamani aika yritettiin minulta vielä ja sen VARJOLLA (ilman minun lupaa) hoitaja-mikälie kävi katsomassa minun henkilötietoni ja just sen mun edellisen psykiatrin lausunnun (tai mitä lie lopulta tekikään). Mitään moista ei ollut tarvetta tarkistaa eikä minulla ollut mitään aikomusta aikaani muuttaa.
Normilääkäriaika varattiin VAIN siis, jotta se ohjaa minut ammattilaiselle, mutta sepä vetäisi siinä ne paperit valmiiksi.
No, jatko oli mikä oli, ja kenen syy mikäkin, mutta tuskin se psykiatri olisi tuollalailla pelleillyt.
Ps. ettekä te tee mun potilastiedoillani yhtään mitään. te ette ole alan ammattilaisia, ette te ymmärrä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se siis oli jo mulla."
...Ehkä tuossakin oli se ongelma että asiaa ei alunperinkään hoidettu tahtomallani tavalla. Halusin/tarvitsin PSYKIATRIN ajan minua arvioimaan. Mikään normilääkäri ei moiseen kykene. No, en päässyt suoraan, joten ensin piti saada aika lääkärille, joka sitten ohjaa psykiatrille. Tämäkin jo saamani aika yritettiin minulta vielä ja sen VARJOLLA (ilman minun lupaa) hoitaja-mikälie kävi katsomassa minun henkilötietoni ja just sen mun edellisen psykiatrin lausunnun (tai mitä lie lopulta tekikään). Mitään moista ei ollut tarvetta tarkistaa eikä minulla ollut mitään aikomusta aikaani muuttaa.
Normilääkäriaika varattiin VAIN siis, jotta se ohjaa minut ammattilaiselle, mutta sepä vetäisi siinä ne paperit valmiiksi.
No, jatko oli mikä oli, ja kenen syy mikäkin, mutta tuskin se psykiatri olisi tuollalailla pelleillyt.
Ps. ettekä te tee mun potilastiedoillani yhtään mitään. te ette ole alan ammattilaisia, ette te ymmärrä...Asiaan osin liittyen, kun aikoinaan kyselin omien potilastietojeni perään, niin oli häkellyttävä ero naisen äänessä, kun kerroin syyn. Ei se nyt NIIIIIN järkyttävää ole ja terveysalan ihmisenä tai ainakin niitä tietoja käsittelevänä on varmaan kuullut hei ennenkin juttuja. Miksi pyörtyä siellä??
Sitä vaan tarkoitan että aika HYVÄVELISYSTEEMILLÄ nämä täällä hoidellaan. Asiakas otetaan jo vastaan jollain häiriintyneillä ennakkoluuloilla ja naapurin kissan kaiman kertomien juorujen "sivistämänä" ja sitten...
...sitten asiat menee aina pieleen. Meikä ei siis voi soittaa edes mitään terveysasioitani, kun joku ihme mummeli siellä sekoaa. Näin jälkikäteen oletan että tyyppi vain katsoi nimen ja MUUTTI KÄYTÖSTÄÄN sen mukaiseksi. Kerroin normaalin asiani, joka on siis ihan ilmiselvä jopa ja mummeli on saada siellä slaakin. Häh? Eikö asiat olleetkaan kuten luulin, mutta erityisesti... MIKSI SILLÄ OLISI MITÄÄN VÄLIÄ?
Muo oksettaa, kun kaikkien äänensävyt aina muuttuu ja huokaillaan ja järkytytään aina ihan väärissä paikoissa. Paikoissa, jotka on ihan normaalia mulle ja sitten just jossain työkkärissä ilman ilman MITÄÄN syytä muo pilkataan narkkarina ja väitetään että olisin YO-kokeen reputtanut. V*ttu te keksitte näitä juttujanne! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Asiaan osin liittyen, kun aikoinaan kyselin omien potilastietojeni perään, niin oli häkellyttävä ero naisen äänessä, kun kerroin syyn. Ei se nyt NIIIIIN järkyttävää ole ja terveysalan ihmisenä tai ainakin niitä tietoja käsittelevänä on varmaan kuullut hei ennenkin juttuja. Miksi pyörtyä siellä??
Sitä vaan tarkoitan että aika HYVÄVELISYSTEEMILLÄ nämä täällä hoidellaan. Asiakas otetaan jo vastaan jollain häiriintyneillä ennakkoluuloilla ja naapurin kissan kaiman kertomien juorujen "sivistämänä" ja sitten...
...sitten asiat menee aina pieleen. Meikä ei siis voi soittaa edes mitään terveysasioitani, kun joku ihme mummeli siellä sekoaa. Näin jälkikäteen oletan että tyyppi vain katsoi nimen ja MUUTTI KÄYTÖSTÄÄN sen mukaiseksi. Kerroin normaalin asiani, joka on siis ihan ilmiselvä jopa ja mummeli on saada siellä slaakin. Häh? Eikö asiat olleetkaan kuten luulin, mutta erityisesti... MIKSI SILLÄ OLISI MITÄÄN VÄLIÄ?
Muo oksettaa, kun kaikkien äänensävyt aina muuttuu ja huokaillaan ja järkytytään aina ihan väärissä paikoissa. Paikoissa, jotka on ihan normaalia mulle ja sitten just jossain työkkärissä ilman ilman MITÄÄN syytä muo pilkataan narkkarina ja väitetään että olisin YO-kokeen reputtanut. V*ttu te keksitte näitä juttujanne!...Mitään v*tun huoli-ilmoituksia ei minusta ole todellakaan mitään syytä tehdä. DUH!! Hommatkaan itsellenne sellainen. Ja vaipat, jotta voitte hoitaa sen työnne, josta teille maksetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Orimattilan Vuokratalotkin voisi "oman turvallisuutensa vuoksi" tehdä enemmän kuin vaihtaa vain uusiin tiloihin. Te voisitte ihan kokonaan lähteä täältä pois. Mä en sitä eilen saamaani linkkiä avannut, joten en tiedä vieläkään että kuka siellä on pomo ja onko mitään muutettu.
Ainakin kun pomo vaihtui, niin silti pysyi se, joka sotki kaikki raha-asiat siellä. Minun elämäni oli kaaosta vuosien ajan, kun se *** jatkaa valehtelemista ja väärentämistä siellä. Prkl! Viimeisimmäksi katsoessani sen nimi siellä näkyi vielä eli palkoilla oli. Sen kuva ja nimi hävisi ensimmäisenä, mutta numero jäi. Sitten hävisi lopulta kaikki muutkin työntekijät netistä, mutta siis alunperin vain sen rikollisen kuva-ja-nimi lähti sieltä.No, voit syyttää itseäsi, jos et tiedä kuka siellä on pomona, etkä vaivautunut edes klikkaamaan sitä linkkiä. Linkki johti siis Vuokratalojen virallisille sivuille. Turha näköjään yrittää keskustella avohoitopotilaiden kanssa täällä.
- Anonyymi
Se ei meille käy
- Anonyymi
Persujen Immosella nousuhumala alkoi.
- Anonyymi
Vasemmistolta löytyy roskapussipolitiikkaa.
- Anonyymi
olen ehdolla vaalissa kevät 2025. Ja myös sote vaalissa! Tämä ei ole virallinen mainos mutta mainostan lisää kun puolue antaa numeron.olen sydämmellisesti kiitoksen velkaa että pääsin ehdolle kiitos kaikki
- Anonyymi
Minä äänestän Vasemmistoliiton Tarmo Taavilaa. Siinä on jämpti mies.
- Anonyymi
Ajoi aikoinaan Talbotilla. Taisi olla Talbot 1510.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoi aikoinaan Talbotilla. Taisi olla Talbot 1510.
Vai oliko sittenkin Talbot Horizon?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708