taas nousi museo kortin hinta ei hyvä ne tuhoaa museokortin hyödyn
nyt maksaa jatkaminen 79 euroa oneksi jatkoin sitä joulukuussa niin sain sen halvemmalla
jos ne joka vuosi nostaa museokortin hintaa niin jossain vaiheessa se meneettää hyödyn täysin nyt kun tosiaan jatkaminen maksaa tuon 79 nyt pitää vähintään käydä 6kertää käydä vähintään vuodessa että musekortista on hyätyä jos käy paljon museoissa
vuonna 2024 kävin museokortti kohteissa 37 kertaa
vuonna 2023 kävin museokortti kohteissa 31 kertaa
vuonna 2022 kävin museokortti kohteissa 33 kertaa
vuonna 2021 kävin museokortti kohteissa 37 kertaa
vuonna 2020 kävin museokortti kohteissa 18 kertaa
vuonna 2019 kävin museokortti kohteissa 19 kertaa
eli kyllä mulla tuo museokortin hinta tulee museokortti kohteissa hyödynnettyä
saapa nähä menekö tänä vuonna tuo 40 kertaa museo kortti kohteeissa yli
tuo yli 30 kertaa tulee nykyään joka vuosi käytyä museokorttikohteissa
kesällä tule käytyä eniten museokorttikohteissa
tällä hetkellä museokortilla pääse 359 museokortti kohteeseen eli on niitä paljon toivottavasti tule lisää kohteita museokorttiin kun hintakin nousi kun vuosi vaihtu
kaikille jotka tykkää käydä museois oikein antoisaa museo vuotta
mä tykkään käydä museoissa
kertokaa missä museoissa ootte käyny suomessa
tässä muutamia museoita joissa olen käyny ja pidin niistä ja niissä vois käydä uudestaan jos on lähellä niitä
Muumimuseo
Vakoilumuseo
Sodan ja Rauhan keskus Muisti & Päämajamuseo
Jalkaväkimuseo
LUOMUS Luonnontieteellinen museo
Heureka, suomalainen tiedekeskus
Turun linna
Aboa Vetus
Turun yliopiston kasvitieteellinen puutarha
Museoalus Pommern
Ahvenanmaan merenkulkumuseo
Tiedekeskus Tietomaa
on niitä mutakin mut tuossa joitain
kaikki museot kiinostaa mua
museo kortti??
Anonyymi-ap
1
182
Vastaukset
- Anonyymi
moi nyt näyttää pääseevän 361 museoon tai musekorttikohteeseen nykyään museokortilla
https://museot.fi/museohaku/?x_hakulause=&maakunta_id=&kunta_id=0&museohaku=1&order=0 tuolta näkee mihin pääse nyt museeokortilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431859
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir280977- 35838
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78797Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44671Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43640
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58634