Niin voisiko joku kertoa että ketä pitää äänestää ja kertoa sen totuuden nimissä käsi Raamatun päällä että on varmasti hyvä valinta Samalla voi kertoa ketä äänestä varalle ja kaikki puolueet pitää listata ja miksi ei tule äänestää ja sama asia koskee sitä että ketä pitää äänestää nekin asiat pitää listata että miksi pitää äänestää ja voit laittaa perään myös oman CV:n työkokemuksen älykkyysosamäärän luotettavuus pisteet ja paljon muuta mitä keksin sitten myöhemmin kun olen lukenut kaikki järkevät ehdotukset Eihän täällä mitään muuta olekaan kun hirvittävän paljon järkeviä ehdotuksia ja aivan älyttömän hyviä juttuja mitä on kiva lukea en nykyään jaksa lukea enää tekstit tv:tä ollenkaan tulen tänne lukemaan että ketä pitää äänestää ja ketä ei pidä äänestää koska kaikki on totta mitä täällä sanotaan ja täällä asuu suuri tietäjä tai useampiiikin suuri tietäjä Ehkä maailmankaikkeuden eniten tietäviä ihmisiä ihmisiä on juuri Orimattilassa ja tällä palstalla Minun käy kateeksi teitä kaikkia viisaita jotka asutte tätä täällä teitä on siunattu äärettömän paljon aivan mahdottoman korkea tasoisella älykkyydenllä ja viisaudella Teidän avulla emme voi epäs onnistua vaan kiitämme kohti voittoa ja upeaa tulevaisuutta Joka kantaa siivillään meitä vielä 100:ja vuosia olemme onnellisia
Ketä pitää äänestää?
9
313
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kertokaa totuus nyt Koska vaalin aika lähenee ja mikään ei ole tärkeämpää kuin vaali se on kaikista ajoista tärkeä Niin sanotaan jo siinä punaisessa kirjassa joka naapurin Hermannnelta löytyi komerosta onneksi se kirj paloi tulipalossa ja paloi se vaarikin ei ole ikävä Mutta ikävä on totuutta Sellaista totuutta joka johdattaa meidät kohti oikeaa valintaa vaaliuurnilla Siellä tapahtuma äänestys on kaikista tärkein äänestys mikä on ollut edessämme ja ku se on tehty niin se on takanamme ja sitten voimme punnita sitä totuutta millä me äänestimme ja millä meitä ohjataan tässä arjessa Kohti hyvää elämää ja palveluita ja kaiken tuotto millä Niin sitä en tiedäkkään
- Anonyymi
"Hermannnelta löytyi komerosta onneksi se kirj paloi tulipalossa ja paloi se vaarikin"
Joku tekoälyhän tuota sun litaniaa tuottaa ja/mutta silti muo ällistyttää aina, kun sieltä löytyy jotain oikeasti älykästä. Ehkä tuo on joku keskiarvo laskettu että suurinosa orimattilalaisista kokee tuon just omakseen. Minä olen aina paljon saanut itselleni näistä.
On nimittäin hassu että just tänään, vielä sängyssä mietin yhtä kirjaani, joka katosi kuin tuhka* tuuleen. En tiedä, mutta saatoin sen jättää yhteen komeroon tai ainakin se siellä joskus oli ja kun en sitä ole löytänyt, niin olen olettanut sen sinne jääneen.
Sitä vaan että JUST tänäaamuna tuota pohdin näin... yli 20 vuoden jälkeen. Niin on hauskaa että tossa litaniassa on myös toi että joku kirja komerossa, mutta mun ei kyllä ollut punainen. Enkä tiedä polttiko joku sen :DDD Ehkä. Siellä olisi todistusmateriaalia.
Juu ja vaariani ei kukaan polttanut, mutta ikävä on kyllä sitä :( Se osaisi selittää NIIIIN paljon kaikkea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hermannnelta löytyi komerosta onneksi se kirj paloi tulipalossa ja paloi se vaarikin"
Joku tekoälyhän tuota sun litaniaa tuottaa ja/mutta silti muo ällistyttää aina, kun sieltä löytyy jotain oikeasti älykästä. Ehkä tuo on joku keskiarvo laskettu että suurinosa orimattilalaisista kokee tuon just omakseen. Minä olen aina paljon saanut itselleni näistä.
On nimittäin hassu että just tänään, vielä sängyssä mietin yhtä kirjaani, joka katosi kuin tuhka* tuuleen. En tiedä, mutta saatoin sen jättää yhteen komeroon tai ainakin se siellä joskus oli ja kun en sitä ole löytänyt, niin olen olettanut sen sinne jääneen.
Sitä vaan että JUST tänäaamuna tuota pohdin näin... yli 20 vuoden jälkeen. Niin on hauskaa että tossa litaniassa on myös toi että joku kirja komerossa, mutta mun ei kyllä ollut punainen. Enkä tiedä polttiko joku sen :DDD Ehkä. Siellä olisi todistusmateriaalia.
Juu ja vaariani ei kukaan polttanut, mutta ikävä on kyllä sitä :( Se osaisi selittää NIIIIN paljon kaikkea.Kiitos vaan paljon mutta en ole tekoäly lukihäiriö minulla on kyllä ja joskus tulee jotain virhettä mutta ei siitä kannata masentua siksi täällä on niin hyvä olla kun täällä on paljon kaltaisiani täällä on paljon sellaisia myös jolla ei ole kovin paljon järkeä mutta ei ole minullakaan hyvää uutta vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vaan paljon mutta en ole tekoäly lukihäiriö minulla on kyllä ja joskus tulee jotain virhettä mutta ei siitä kannata masentua siksi täällä on niin hyvä olla kun täällä on paljon kaltaisiani täällä on paljon sellaisia myös jolla ei ole kovin paljon järkeä mutta ei ole minullakaan hyvää uutta vuotta
Mä epäilen SUURESTI että tietokoneella voisi olla lukihäiriö! Moisen luominen on täytynyt olla haastavaa! Ongelmahan on siinä että sä käytät jotain Google-translationohjelmaa, kun oikeasti sun pitäisi nähdä vaivaa ja opiskella kieliä. Ota kuule se KIRJA käteen ja alat tavaamaan suomen aakkosia. Kyllä se siitä hiljaalleen :) Tsemppiä.
- Anonyymi
Noo mää äänestän katutappelijaa
- Anonyymi
Se onkin varmasti hyvä valinta Moni sosialisti ei usko puhetta mutta nyrkkiä ne voi uskoo Kun minä olin nuori niin muistan että Maik Tyson sanoi että kaikilla on suunnitelma kunnes tulee nyrkkiä naamaan näin se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin varmasti hyvä valinta Moni sosialisti ei usko puhetta mutta nyrkkiä ne voi uskoo Kun minä olin nuori niin muistan että Maik Tyson sanoi että kaikilla on suunnitelma kunnes tulee nyrkkiä naamaan näin se on
Voi sua pientä veijaria. Korkki kiinni
- Anonyymi
Kuka on ehdokkaana ja mistä sen tiedon löytää? Kepun eläkeläistä en äänestä vaan jotain nuorempaa naarasta.
- Anonyymi
Ertsari ehdolle niin alkaa tapahtumaan. Ei mitään kokkelivekkulia tai muita hörhöjä. Erite-Mummo määrää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698