Kuhmon onni

Anonyymi-ap

Kylläpä se oli mukava ennen Kuhmossa, kun sai hakea rajalta ennen bensaa halvalla, ja rajakaupasta muutakin. Hymyssä suin tultiin kotiin. Juhlat alkoi emännän kanssa, ja naapurikin teki innokkaasti pihatöitä. Rahaa oli tilillä...

14

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paskar sinun onnesta. Pieneen olet tyytyväinen.

• Anonyymi

Saattaa sinuakin kyspisyttää kun bensalaskua katselet hermot kireällä, etkä nää päivääsi pitemmälle...

• Anonyymi

Nyt säästyy se 40 e kun ei tartte jonottaa, jollakin säästyy keuhkot syövältä kun tupakin saatavuus rajoittuu.

• Anonyymi

Luojan kiitos että loppui se rahtautuminen Venäjällä tankilla. Mulla astmakin helpottanut kun ei tarvii kylänpinnassa hengitellä heikkolaatuisen ruskipensan katkuja.

• Anonyymi

Loikkaa venäjälle.

• Anonyymi

Minulle kerran yksi ukko mainosti kuinka paljon hän säästää kun käy 2kk välein tankilla venäjällä.Mahtoko tulla säästöä????

• Anonyymi

Rajan takana kävivätkin tankilla vain ne kaikkein tyhmimmät, ne jotka ei älyä mistään mitään!

• Anonyymi

Jos pelkkä bensa huomioidaan niin varmasti tuli säästöjä.
        Ennen koronaa ja rajan sulkemista 95 E bensa maksoi n, 50 centtiä/ litra ja diesel 35 cent / litra.
        Nyt reilun vuosi sitten bensa rajan takana n, 65 cent/ litra ja diesel 50 cent/litra.
        siitä voi jokainen päätellä tuleeko säästöjä kun ostaa vain sieltä polttoaineensa???????

• Anonyymi

Kyllä ne ymmärsi lempeä antaa .. vähä ruplaa kehiin ja ei muutakuin menoksi🙃🙂

• Anonyymi

Kyllä samalla reissulla myös tyttötalossa ja sai pussit tyhjiksi.
        Nuoria naisia pilvin pimein lempeä tarjoamassa.

• Anonyymi

Putin on parhaita miehiä; sanoo ven, tyttö...

• Anonyymi

Ne naiset osaa laittautua nätiksi

• Anonyymi

Kerran seksin tuskissani koetin ostatella jo lempeä jo mennessä Venäjän tullissa. Pistivät putkaan ja kuulustelivat ja mitätöivät viisumin. Eipä menny putkeen se reissu.

• Anonyymi

Malttia,veli,malttia 🤣

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3510
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      64
      3262
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      72
      3077
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      54
      2562
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      71
      2372
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2131
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      42
      1128
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1055
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1032
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1018
    Aihe