Onko asioita, jotka ärsyttävät sinua kaupassa ?

Anonyymi-ap

Esimerkiksi se, että kaivellaan takaa tuoreempia tuotteita, vaikka etummaisissakin on vielä päiväystä jäljellä tai se, että jonossa edessäsi oleva ei laita kapulaa
ostostensa perään ?

29

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin kaivelen takaa ne tuoreimmat. Laitan itse kapulan, jos edellinen ei ole laittanut.

• Anonyymi

Minua ärsyttää tomaattien ostajat, joka rutiselevat tomaatteja vuoronperään ja palauttavat ne laariin. Jokunen sitten kelpaa, mutta on käpälöity monta tomaattia käsin, joihin on sylkäisty pussin avaamisen yhteydessä.
        Sama omenoissa.

• Anonyymi

Töissä ollessa harmitti tunaroijat kassalla. Silloin ei ollut itsepalvelukassaa. Nyt käytän sitä. Ei oikein nykyisin häiritse mikään. Minulle ollaan ystävällisiä tutuissa päivittäiskaupoissa, ohjaavat etsimilleni hyllyille kun ketaleet vaihtavat joskus tavaroiden paikkaa. Kuulemma muutkin tavarat menevät paremmin kaupaksi kun jatkuvasti ostettavien tuotteiden vakioreitit muutetaan kulkemaan eri hyllyjen välistä.

• Anonyymi

Minä en osaa itsepalvelukassaa käyttää.
        Menen aina kassaneidin kautta, vaikka olisi vain yksi ostos.
        Mkr.

• Anonyymi

Kumpikin ärsyttää.

Lisäks kakarat, meluavat, etenkin lämpiävät ja kuolaavat irtokarkit jne. Kerran kattelin sittarissa leipiä ja edessä tuppelehti kakara puristelemassa ja haistelemassa leipiä. Asukas pusseja ja tunki räkä nokkaansa pussiin. Kommentoi sitten äidilleen.

Odottelin niinkuin vuoroani ja pentu vaan oli edessä. Kattoon äitinsä ja totesin, että eipä noita leipiä ees ilkeus ostaa ja menin tehdasleipä hyllylle.

Äitinsä nosti metelin ja alkoi räkyttään. Huusi vielä perään, ettei kannatta tulla kauppaan, jos vihaa ihmisiä.

Mutta juu, aina kun ihmisiä, aina joku jotain ärsyttää. Siinä mielessä äiti oli oikeassa. Tosin mun mielestä niitten ärsyttävien ei kannattais käydä kaupoissa ollenkaan. Koska joku kuitenkin vihaa niitä :D

=DW=

• Anonyymi

Kaikki eivät ole kovin huomaavaisia. Joskus on ottanut päähän suomalaisten
      etuilu. Jos olet seissyt jo aikasi pitkässä kassajonossa ja kassa lyö eteesi kyltin
      "Kassa on suljettu" (ja lähtee lakisääteiselle tauolle) ja pyytää siirtymään toiselle
      kassalle sinne ryntäävät viimeksi jonon päähän tulleet ja kauemmin jonottaneet joutuvat heidän taakseen.

• Anonyymi

Minua ärsyttää se kun puhutaan tai näpytellään puhelimeen ja seistään tavaroiden edessä kun jotain yrittää saada. Asiakkaat jotka maksavat 5 centin kolikoilla ostoksensa tai alkaavat vänkäämään jotain kassalla.

• Anonyymi

Miten ketään voi ärsyttää se että joku puhuu puhelimessa kaupassa, yleensä ne puhelut ovat kysymyksiä sille jolle ollaan ostamassa tavaraa jos lapussa ei lue selvästi mikä tavara on kyseessä . Kaikista sitä ärsyynnytään.
        Kuinka monta ärsyttää se vihaisen oloinen asiakas joka etsimällä etsii vikoja muista asiakkaista. Pennut kiljuu , ja eivät lopeta sitä vaikka se ärsyyntynyt tuijottaisi häntä silmät puolimetriä pitkällä päästä.
        Ja joku hajamielinen on asettanut kärrynsä väärin niin ettei tämä jota ärsyttää saa jotain tavaraa hyllystä .ei siis tahallaan tulkki tietä keneltäkään .
        Joten kun lakkaa ärsyyntymistä asioista joille ei voi mitään niin voi Itsekkin paremmin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ketään voi ärsyttää se että joku puhuu puhelimessa kaupassa, yleensä ne puhelut ovat kysymyksiä sille jolle ollaan ostamassa tavaraa jos lapussa ei lue selvästi mikä tavara on kyseessä . Kaikista sitä ärsyynnytään.
        Kuinka monta ärsyttää se vihaisen oloinen asiakas joka etsimällä etsii vikoja muista asiakkaista. Pennut kiljuu , ja eivät lopeta sitä vaikka se ärsyyntynyt tuijottaisi häntä silmät puolimetriä pitkällä päästä.
        Ja joku hajamielinen on asettanut kärrynsä väärin niin ettei tämä jota ärsyttää saa jotain tavaraa hyllystä .ei siis tahallaan tulkki tietä keneltäkään .
        Joten kun lakkaa ärsyyntymistä asioista joille ei voi mitään niin voi Itsekkin paremmin .

Pentunsa voi opettaa käyttäytymään. Ei ole kiva kuulla kiljumista ja riitelyä pennun
        ja äidin välillä.

• Anonyymi

Minä tuntisin sympatiaa, jos joku joutuisi kauppaan pelkillä viiden sentin
      kolikoilla. Ei taitaisi olla asiat hyvin ?

• Anonyymi

Yleensä harmittaa se, että pienemmät kaupat alkavat hävitä.
      Kun on pienet ostokset ei jaksaisi kiertää kilometrikaupalla
      supermarketteja löytääkseen ne perustavarat, jotka aina ostaa.
      Ne on sijoitettu niin, että koko market pitää kiertää.
      Vanha ei jaksaisi. Haluaisi päästä äkkiä ulos ja vähällä jonottamisella kassalla.

• Anonyymi

vatuttaa kun condom tobacco piilossa jossain en tiä misä

• Anonyymi

Asiakkaat tölläävät hyllyjen edessä pitäen ostoskärriä suoran käsivarren päässä sivullaan peittäen useita metrejä hyllyistä.
      Kassalla ärsyttää useiden itsekkyys vai hölmöys?
      Jäävät pakkaamaan kassejaan kapeaan välikköön kassan jälkeisen hihnan kohdalle estäen jonon etenemisen.
      Tehokkaimmat ovat välikössä paitsi kärreineen, niin varmuuden vuoksi paksu takapuoli pitkällä joten kyse on tuplavarmistuksesta. Kärri + peffa!
      Itsen nostelen ostokseni suoraan hihnalta kärriin. Maksan kortilla ja menen kauemmas pakkaamaan reppuani.

• Anonyymi

Otan toki sen tuoreemman tuotteen koska käyn vaan kerran viikossa kaupassa ja sen tuotteen on kestettävä sen ajan. Kapulasta en ärsyynny, laitan sen itse jos ei edellä oleva ole sitä laittanut.
      Lapset saatava kiljua joskus kaupassa mutta eivät sitä lopeta sillä että jotain ärsyttää heidän äänensä .
      Niin että siellä missä on paljon ihmisiä myös tapahtuu aina pieniä asioita.

• Anonyymi

Ainoa asia mistä ärsyynnyn on se, että talviaikaan tulee kaupassa kuuma.
      Eihän se kaupan syy ole.

• Anonyymi

Toivoisi, ettei leivonnaiset ei olisi aseteltu "pakkoreitin" varrelle,
      niitten herkullista tuoksua on niin vaikea vastustaa ja sitten tulee
      huono omatunto, kun lankeaa "tyhjiin kaloreihin" kahvin kanssa.

• Ei minua ärsytä kaupassa käydessäni juuri mikään normaalisti.
      Tänään sain kyydin kauppaan kun olen vieläkin jalan takia ajokiellossa.
      Huvitti kun nuori mies kantoi kassalle useita kaljatölkkejä, ei rahat riittäneet, yhden kerrallaan vähensi kunnes jäi kolme, olisi rahat riittäneet mutta myyjä huomasi että mies on humalassa, kaljaa ei herunut, vaivannäkö meni hukkaan.
      Pitää tunnustaa että minäkin otan joskus takaa liha tai makkarapaketin.

• Ihan kauheesti ei ärsytä mikään. Ainoo mikä, joskus vähän ihmetyttää, on sellainen käytös että
      kun useampi ihminen on ostoksilla samassa porukassa. Otetaan muutama tavara ja jos on pitkää jonoa, niin yksi menee jonoon ja muut juoksee ympäri kauppaa keräämässä tavaroita ja tuo niitä jonottajan kärryyn.
      Erikoista etuilua.

Itsellä on aina paljon tavaraa, koska käyn harvemmin. Jos joku, jolla on pari tavaraa tulee heti jäljessäni kassalla, sanon usein, että mene vaan, kun sulla on noin vähän ostoksia.

• Anonyymi

No, jos nyt yleensä viitsii "närkästyä" ihmisten tökeryyksistä.

Pari päivää sitten apteekissa muuan ylipainoinen maahanmuuttajanainen valtasi takapuolellaan ja vatsallaan koko hyllyjen välin, seisten keskellä käytävää, yhtään piittaamatta muista asiakkaista, niin että piti etsiä kiertotie tiskille.

Tällainen piittaamattomuus muistakin asiakkaista (johon joskus törmää) ehkä hiukan "ärsyttää" kaupoissa. Valtaosa asiakkaista kyllä hallitsee sosiaalisen käytöksen. Suomalaiset ovat kohteliaita.

• Anonyymi

Maahanmuuttajat ovat aina ystävällisiä, suomalainen rasisti on aina ilkeä
      ja pahansuopa.

• Anonyymi

Myös Ruotsissa asuva suomalainen rasisti on aina ilkeä ja pahansuopa.

• Mikään ei ärsytä erityisesti, valitsen aina systemaattisesti tuoreimman tuotteen ja laitan kapulan itse, jos edelliseltä on unohtunut. En nuuhki enkä kauheesti likistele hedelmiä ja vihanneksia, meijerituotteissa sattuu että vilkasen päivämääriä ja jollen minä, niin mies, joka on yleensä aina kaupassa kanssani katsoo ne.

Paikallisissa kaupoissa ei ole koskaanmitään suurta rysistä ja tuttu henkilökunta moikkaa aina iloisesti kun tulemme. Hedelmä- ja vihannesosastolla on mukava maahanmuuttajatäti joka hymyilee aina ja tilaa minulle keittobanaaneja ja kassavaa,

Lapset ei häiritse eikä koululaisetkaan, siirtyvät syrjään, ihan mielellään, jos tarvin tilaa.

Taidetaan olla me jotka voidaan olla ärsyttäviä, kun kailotetaan suomea täysin häpeämättömän kuuluvalla äänellä keskenämme hyllykköjen välisssä :)

• Anonyymi

Äläpäs siinä tätittele maahanmuuttajanaista! Itse suutut kun sinua sanotaan tarhatätiksi.
        Sen kyllä uskon että noin tiukkailmeisen mummon tieltäkoululaiset kaikkoaa.

• Anonyymi

Äänen voimakkuudessa emme alkuunkaan pärjää etnisille vähemmistöille ml. maassamme pitkään asuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänen voimakkuudessa emme alkuunkaan pärjää etnisille vähemmistöille ml. maassamme pitkään asuneet.

Entäs suomenruotsalaisten äänen käyttö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs suomenruotsalaisten äänen käyttö?

Heidän äänenkäyttönsä ei ole kiinnittänyt huomiotani mutta joissakin tilanteissa heidän keskinäisen sanailunsa sisältö!

• Anonyymi

Venäläisten molotus.

• Anonyymi

Minäpä se kaivelen ja tutkin ne päiväykset tuotteista ennen valintaani. Vihatkaa sitten rauhassa olkaa hyvät!
      Käyn marketissa kerran viikossa, ostan kerralla viikon satsin, ja siksi valitsen sieltä takaa pidemmän päiväyksen tuotteet. En puristele enkä rutistele, en edes ota käteeni esim. leipiä jos näen päiväykset muutenkin.
      Pieni rahaisena eläkeläisenä ei ole varaa käydä kalliissa pikkukaupassa vaikka niitä kaksikin tuossa lähellä on.
      Suuremmin en anna muiden ihmisten olemisen ja elämisen itseäni suututtavan. Ainoa toive olisi, että toisiaan tapaavat tuttavat menisivät sivummalle seurustelemaan eivätkä jäisi heti siihen hyllyjen eteen. Tai tukkimaan kassalinjat.
      Sellaista pelisilmää kaipaisin enempi siihen mitä ympärillä tapahtuu.

• Anonyymi

Itselläni on tapana ottaa sieltä "takaa" se tuoreempi. Kaupassa käydessäni ostan eri päiväyksillä olevia ruokia jotka sitten valmistan päiväyksien mukaisessa järjestyksessä.
      Mutta olen aina tiennyt että sinä kuitenkin tulet sieltä ja otat sen "ensimmäisen" joten en ole tuntenut toimistani syvää syyllisyyttä. D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      14
      4662
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      361
      4054
    3. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      22
      3630
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      37
      3530
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2821
    6. 281
      2467
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      323
      1910
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      100
      1852
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      48
      1566
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1203
    Aihe