Mitä missä koska kuka
Kuka vastaa tiistaina 7.1 ja missä minun työttömyys asiaan?
Kenen VASTUU kaupungilla tämä on?
Vai eikö ole kenenkään
Missään ei mitään kerrota huonoa on kaupunginjohtajan toiminta.
Joutaa lähteä pois ei ole siitä mihinkään
Työvoimapalvelut
30
390
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi hyvä ja ajankohtainen aloitus.
- Anonyymi
Antakaa kun minäkin kehun kirjoituksia tuntuu että sitä tehdään täällä paljon ja mikä ette on varmasti hieno ja kohteliasta tapa Minä taidan ruveta harrastamaan sitä myös Kiitos hyvästä vinkistä hyvä kirjoitus.
- Anonyymi
Kaupunginjohtajan asiako se on tiedottaa työllisyyspalvelujen asioista?
Jopas ootte laajan toimenkuvan hänelle antaneet.
Ota selvää ite, äläkä inise. Kumma kun kaikki pitää tarjota valmiiksi ja kotiin kannettuna.- Anonyymi
Se kaikesta määrää ja päättää.
- Anonyymi
"kaikki pitää tarjota valmiiksi ja kotiin kannettuna."
Mulle ne pitää kantaa, kun mun ei annettu itse niitä hakea. Kävin kansalaisopiston kurssilla ja oli tarkoitus jatkaakin, mutta tää Olan tunnelma oli synkempi kuin muistin. Jätin kurssin kesken. Ei siis sopinut mulle. Jos muille sopii, se on 100% mulle ok. Kun tästä on siis hiukan ollut puhetta. Ei vain ollut just mun juttu ja jos se ei ole mun juttu, niin sen ei pitäisi olla mikään "juttu".
Selitän täällä vaan, kun mä en saanut yleisesti puhua työllisyydestä, työehdoista ja tilastoista.
Vähän liian natsimeininki eli pakotetaan ihmisiä vain olemaan jotain. Tää on outoa. Mikä pakko on mitenkään pakottaa ketään olemaan mitään. Muo sätti Vuokratalot ja Sossu suuttui kun en ollut sitä mitä se halusi. Jo teininä se Työkkärin h*ora siis piti minua narkkarina ja muutenkin sähelsi mun asiat. Ei mene hyvin, kun on jo etukäteen päätetty mitä asiakas on ja koko istunnon ajan vain sätitään ja yritetään vääntää tästä ihmisestä sitä mitä se ei ole (esim. narkkari tai jätä puurokattiloita lojumaan).
On se kumma kun ihminen ei saa vain olla sitä mitä on. Se on kuin just väärennetyt terveysraportit, koska eihän ne sitä ihmistä terveeksi tee! Sitten se saisi paikan, johon se ei olekaan soveltuva. Miten kukaan tästä hyötyisi?
Sitten ei kiukuta niin p*rkeleesti, kun asiakas ei ollut sitä mitä käskettiin ja soveltunut sinne minne käskettiin ja estettiin kaikki työt ja palvelut, joihin se olisi ollut soveltuva. Jotain outoahan tuolla on, kun pitää niin säädellä noita lääkäriaikojakin jatkuvasti. Miten ne voi olla jatkuvasti niin sekaisin että niitä pitää aina vaihdella. Eikös voisi vain jättää ne kiinni ja laittaa ne loput sopimaan näihin jo varattuihin? Näin ainakin normivaltiosas tehdään. On kamalan vaikea jälkikäteen mennä kaikki vaihtamaan eri järjestykseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kaikki pitää tarjota valmiiksi ja kotiin kannettuna."
Mulle ne pitää kantaa, kun mun ei annettu itse niitä hakea. Kävin kansalaisopiston kurssilla ja oli tarkoitus jatkaakin, mutta tää Olan tunnelma oli synkempi kuin muistin. Jätin kurssin kesken. Ei siis sopinut mulle. Jos muille sopii, se on 100% mulle ok. Kun tästä on siis hiukan ollut puhetta. Ei vain ollut just mun juttu ja jos se ei ole mun juttu, niin sen ei pitäisi olla mikään "juttu".
Selitän täällä vaan, kun mä en saanut yleisesti puhua työllisyydestä, työehdoista ja tilastoista.
Vähän liian natsimeininki eli pakotetaan ihmisiä vain olemaan jotain. Tää on outoa. Mikä pakko on mitenkään pakottaa ketään olemaan mitään. Muo sätti Vuokratalot ja Sossu suuttui kun en ollut sitä mitä se halusi. Jo teininä se Työkkärin h*ora siis piti minua narkkarina ja muutenkin sähelsi mun asiat. Ei mene hyvin, kun on jo etukäteen päätetty mitä asiakas on ja koko istunnon ajan vain sätitään ja yritetään vääntää tästä ihmisestä sitä mitä se ei ole (esim. narkkari tai jätä puurokattiloita lojumaan).
On se kumma kun ihminen ei saa vain olla sitä mitä on. Se on kuin just väärennetyt terveysraportit, koska eihän ne sitä ihmistä terveeksi tee! Sitten se saisi paikan, johon se ei olekaan soveltuva. Miten kukaan tästä hyötyisi?
Sitten ei kiukuta niin p*rkeleesti, kun asiakas ei ollut sitä mitä käskettiin ja soveltunut sinne minne käskettiin ja estettiin kaikki työt ja palvelut, joihin se olisi ollut soveltuva. Jotain outoahan tuolla on, kun pitää niin säädellä noita lääkäriaikojakin jatkuvasti. Miten ne voi olla jatkuvasti niin sekaisin että niitä pitää aina vaihdella. Eikös voisi vain jättää ne kiinni ja laittaa ne loput sopimaan näihin jo varattuihin? Näin ainakin normivaltiosas tehdään. On kamalan vaikea jälkikäteen mennä kaikki vaihtamaan eri järjestykseen...."Kävin kansalaisopiston kurssilla ja oli tarkoitus jatkaakin"
Mä todellakin ihmettelen sitä että KUKA tästä kaikesta hyötyy? Miksi kukaan tarkoituksenmukaisesti tuhoaisi kaikkea ilman että siitä mitenkään hyötyy. Onko se joku rahallinen hyöty nyt jollekin, kun kansalaisopistot hävitetään. Nehän siis häviää, kun ei ole kävijöitä ja vaikka olisi kävijöitäkin ja asiantuntijat tietää noi hyödyllisiksi, niin vihoviimeistään poliitikot lopettaa sen.
Onko joku v*tun ongelma sen kanssa todellakin että ihmisillä on jotain tai mitään? Eihän sairaat ihmiset todellakaan tuota mitään ja KAIKKI työpaikat on tehostettu tehottomiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..."Kävin kansalaisopiston kurssilla ja oli tarkoitus jatkaakin"
Mä todellakin ihmettelen sitä että KUKA tästä kaikesta hyötyy? Miksi kukaan tarkoituksenmukaisesti tuhoaisi kaikkea ilman että siitä mitenkään hyötyy. Onko se joku rahallinen hyöty nyt jollekin, kun kansalaisopistot hävitetään. Nehän siis häviää, kun ei ole kävijöitä ja vaikka olisi kävijöitäkin ja asiantuntijat tietää noi hyödyllisiksi, niin vihoviimeistään poliitikot lopettaa sen.
Onko joku v*tun ongelma sen kanssa todellakin että ihmisillä on jotain tai mitään? Eihän sairaat ihmiset todellakaan tuota mitään ja KAIKKI työpaikat on tehostettu tehottomiksi....Vähänhän tässä tulee mieleen kommunismin haukunta. Jotenkin mediassa on nyt paljonkin nostettu eroon sitä ja sen ongelmakohtia. Oli mikä oli ja syyllinen mikä tahansa, mutta tässä niinku on tarkoituksella tuhottu kaikki ja estetty mikään talouden elpyminen. Täysin estetty ja kaikki rahat kulutettu siihen estämiseen.
Joku aatteellinen hommahan tässä täytyy olla, kun kaikki pitää tuhota. Eihän tästä voi kukaan mitään hyötyä, mutta joku h*llu siellä nyt ajaa ei-vain-itseään suohon, vaan pakottaa kaikki muutkin sinne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Vähänhän tässä tulee mieleen kommunismin haukunta. Jotenkin mediassa on nyt paljonkin nostettu eroon sitä ja sen ongelmakohtia. Oli mikä oli ja syyllinen mikä tahansa, mutta tässä niinku on tarkoituksella tuhottu kaikki ja estetty mikään talouden elpyminen. Täysin estetty ja kaikki rahat kulutettu siihen estämiseen.
Joku aatteellinen hommahan tässä täytyy olla, kun kaikki pitää tuhota. Eihän tästä voi kukaan mitään hyötyä, mutta joku h*llu siellä nyt ajaa ei-vain-itseään suohon, vaan pakottaa kaikki muutkin sinne...Se on kuin orjalaiva, joka kulkee ihmisvoimalla. Siellä natsi yrittää saada venettä kulkemaan nopeampaa ja tappaa sitten melojat. Onko nyt kiva olo? Paatti seisoo paikoillaan. Varmaan v*tuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..."Kävin kansalaisopiston kurssilla ja oli tarkoitus jatkaakin"
Onko joku v*tun ongelma sen kanssa todellakin että ihmisillä on jotain tai mitään? Eihän sairaat ihmiset todellakaan tuota mitään ja KAIKKI työpaikat on tehostettu tehottomiksi."oli tarkoitus jatkaakin"
...Kävin siis tuossa tänään läpi elämääni ja kaikkea mitä multa on viety. Se on kuin joku kansalaisopiston kurssi, joka nyt ei sovi mulle, mutta sitten tajuan ettei siellä ole kursseja minunlaiselleni, koska minunlaisiani ei haluta. Ne pidetään TARKOITUKSELLA sellaisina ettei ne sopisi minunlaisilleni. Joku ideologiahan tuossa on.
Kaupan simputtaa asiakkaita niin kauan että asiakkaan lakkaavat käymästä siellä. Sitä näkyy ja on ollut jo vuosikausia että sakki käy mielummin Lahdessa. Sitten jossain ainakin syyllistetään takaisin päin että orimattilalaiset tekevät muka väärin, kun eivät käytä paikallisia. Minä 100% uskon että vika AINA oli VAIN näissä s**tanan k*sipäissä. Kukaan järkipäinen ei ikinä olisi orimattilalaisten yritysten kanssa tekemisissä.
Näkyy silti olevankilpailua (?) eli siellä sapotoidaan ja tarkoituksella estetään myös toisten elinkeinoa. En tiedä oliko kiusattukin näitä k*sipäitä, mutta näkyy että osataan sitä keskenäänkin.
Silti en siis ymmärrä miksi kaupat tarkoituksella ja jopa sadistisesti häätävät pois asiakkaat. En tule ikinä tätä tajuamaan. Ei siitä hyödy KUKAAN. Sen tajuan että ainakin kerran se hyllyjentäyttäjä h*ora usutti tarkoituksella, valheellisesti sen kiltinoloisen, reilun vartijan mun kimppuun. Se oli hämillään ja niin minäkin. Kun ei mitään ongelmaa siellä siis edes ollut. Taas tässä siis huomaa että joku työntekijä tarkoituksella sabotoi toisen työtä. Häntän usutti toisen syyttömän asiakkaan kimppuun. Miksi? Vihasiko se vain MINUA niin paljon vai halusi eroon tästä liian ammattitaitoisesta vartijasta. Oli l*tka kai tottunut työskentelemään vain rikollisten kanssa?
- Anonyymi
Mul ei oo kultakinkkua jääkaapissa!!!
Yhyy miksei kaupunginjohtaja lisännyt sitä mun kauppalistaan!? Voi miksi ei!? Miksi miksi miksi????!!!!- Anonyymi
Nyt kyllä ammut vähän yli. Pyydäppä apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä ammut vähän yli. Pyydäppä apua.
Yhyy! Soitan kaupunginjohtajalle ja pyydän Apua!
Tai ostan Seura lehden.
Yhyy!!! Uli uli uli!!!
- Anonyymi
Jos löytää somen ja kaikenmaailman öyhöpalstat, löytää myös asialliset uutiset
- Anonyymi
Kalle, mun auton päällä on lunta. Tuu putsaamaan, en viitti ite.
- Anonyymi
Mä tulkitsen että tämä liittyy erottamattomasti aiheeseen, koska se ei saanut v*ttuilua.
- Anonyymi
Sinua informoidaan kirjeitse jos olet työttömyyskortistossa. Karkuun et pääse.
- Anonyymi
Täällä Orimattilassa väärennetään rekistereitä ja lausuntoja ihan asiakkaan pyytämättä ja jopa vastoin asiakkaan tahtoa eli vääjäämättä tästä tulee ongelmia.
Kun mitoitukset on 13 ihmiselle, niin käy huonosti jos joku on vedetty ohi laskennan... tai joku väitettiin olevan kyydissä ja sitten se löytyykin muualta. Jos äijä B oli merkattu bussiin ja perille saapuneeksi, niin ei äijä B enää saa uutta kuljetusta. Se joutuu varmaan nyt kävellä sitten?
Siellä on sairaaaaalloinen määrä väärennettyjä lausuntoja Orimattilassa, joten en ihmettele lainkaan, jos viranomaistoiminnot ei toimi ihan 100% :DDD Tästä paasaan, koska miten voi olla "työttämiä". Miten ne on niin vaikea määritellä että onko niistä johonkin vai ei. Jos on kymmeniä vuosia kaikki ollut väärennettyjä, niin voin hyvin uskoa ettei ne äijän päätökset mene ihan tiptop, kun ne kuitenkin suhteutetaan koko sen miehen historiaan.
Tähän muistutan taas että olin/olen siis vaikeasti mielisairas, mutta minulle työkkäri vain tenttasi vihaisesti että käytänkö huumeita eikä uskonut minua, kun sanoin etten käytä. Oliko sillä käytöllä edes väliä työllistymisen kannalta? Jos ei h*ora kykene hahmottamaan että jotkut asiakkaat on sairaita (olin jo terapiassa ja mielestäni se on mainittukin jossain työkkärin jutussa), niin miksei minua sitten kohdella sen mukaan. Ei siitä mitään hyvääkään seuraa, kun ei sairasta ihmistä oteta sairaana. Ei se siitä paranekaan, vain koska et itse halua sitä huomioida.
Orimattilan on TÄYNNÄ ja umpeentukehtunut korruptiosta, joten ei käy kateeksi noita virallisia lukuja käsitellessä :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä Orimattilassa väärennetään rekistereitä ja lausuntoja ihan asiakkaan pyytämättä ja jopa vastoin asiakkaan tahtoa eli vääjäämättä tästä tulee ongelmia.
Kun mitoitukset on 13 ihmiselle, niin käy huonosti jos joku on vedetty ohi laskennan... tai joku väitettiin olevan kyydissä ja sitten se löytyykin muualta. Jos äijä B oli merkattu bussiin ja perille saapuneeksi, niin ei äijä B enää saa uutta kuljetusta. Se joutuu varmaan nyt kävellä sitten?
Siellä on sairaaaaalloinen määrä väärennettyjä lausuntoja Orimattilassa, joten en ihmettele lainkaan, jos viranomaistoiminnot ei toimi ihan 100% :DDD Tästä paasaan, koska miten voi olla "työttämiä". Miten ne on niin vaikea määritellä että onko niistä johonkin vai ei. Jos on kymmeniä vuosia kaikki ollut väärennettyjä, niin voin hyvin uskoa ettei ne äijän päätökset mene ihan tiptop, kun ne kuitenkin suhteutetaan koko sen miehen historiaan.
Tähän muistutan taas että olin/olen siis vaikeasti mielisairas, mutta minulle työkkäri vain tenttasi vihaisesti että käytänkö huumeita eikä uskonut minua, kun sanoin etten käytä. Oliko sillä käytöllä edes väliä työllistymisen kannalta? Jos ei h*ora kykene hahmottamaan että jotkut asiakkaat on sairaita (olin jo terapiassa ja mielestäni se on mainittukin jossain työkkärin jutussa), niin miksei minua sitten kohdella sen mukaan. Ei siitä mitään hyvääkään seuraa, kun ei sairasta ihmistä oteta sairaana. Ei se siitä paranekaan, vain koska et itse halua sitä huomioida.
Orimattilan on TÄYNNÄ ja umpeentukehtunut korruptiosta, joten ei käy kateeksi noita virallisia lukuja käsitellessä :D...Oho, tuli useampi kielirakennevirhe. No, kai se asia siitä silti selviää? Vai onko se "lauserakenne"? Oli mikä oli.
Pointtini on se että jokainen joka paikassa yrittäisi nyt saada ne paperiasiansa kuntoon. Varsinkin kun päätöksiä tulee isolta taholta, niin ne katsoo vain lukuja, joten ne luvut pitäisi olla oikein. Niitä ei saada oikein, kun kaikki joka paikassa lusmuilee.
Mielessäni pyörii toi poliisiparadoksi. Poliisilla ei ole resursseja ja siksi ne jättää pienet jutut selvittämättä. Kun pieniä juttuja ei kerran selvitetä, niin suurinosa kansalaisista ei niistä vaivaudu ilmoittamaan. Sitten poliisien luvuissa näyttää ettei tällaisia rikoksia olisi olemassakaan eikä poliisi saa lisää resursseja. Kun aina vaan maailmanloppua kohden rahoitus pienenee mutta menot kasvaa (kuten sanotaan), niin poliisi rikkoo enemmän lakia, stressaantuu ja taas rikkoo lisää lakia. Kansaa jo v*tutti ja v*tuttaa lisää. Sei vaivaudu senkään edestä rikosasioissa ottaa yhteyttä poliisiin ja turvautuu oman-käden-oikeuteen ja taas rikollisuus kasvaa, kun se siis jo aiemmin oli äärimmillään.
Sitten poliitikot väittää että meillä olisi joku katujengiongelma muka, kun oikeasti kansa on vain läpeensä k*rpääntynyt ja samaa p*skaa on joka kodissa. Sitten ne alkaa keskittyä vain näihin lieveilmiöihin ja TAAS jättää rahoittamatta sitä PIKKURIKOLLISUUDEN selvittelyä/torjuntaa, joka oli siis se ongelma.
Eihän tuolla mitään "oikeaa" rikollisuutta ole, vaan ne pällivartijat on kauppoihinkin (ainakin virallisesti) tuotu näpistysten takia. Ootteko koskaan kuulleet perusteluja. No, koska poliisilla ei ole aikaa näihin puuttua. Sitten nää natsivartijiat terrorisoi, kun nille on vahingossa (?) annettu valta, jota ne eivät ansaitse eivätkä hallitse. Rikollisuus on jo jokaisen näiden toimien takia lisääntynyt, mutta nyt se lisääntyy lisää.
Ja mistä ne poliitikot pauhaa? Jostain v*tun maahanmuutosta! Maahanmuuttajatko ne muka näpistelee?
No, tilanne on jo päässyt hirveäksi ja minä sinnikäästi ilmoitan rikoksista, joissa minä itse olen ollut uhrina. Ja mitä saan osakseni? Jonkun natsipoliisin, joka raivoaa mulle ja on selkeästi päättänyt ettei tätä läppärivarkautta tutkita ja yrittää lavastaa minut. Aika tiukka tapa sillä reagoida läppärivarkauteen, joka on siis selkeästi pahempi kuin joku pieni näpistys.
Olen siis pedofilian uhri eikä ketään ole koskaan kiinnostanut puuttua asiaan. Minua vainotaan ym. muttei ole olemassa sellaista rikosta, jota olisi koskaan tutkittu, kun minä olen asiakkaana? Tässä ihmettelen että MIKSI MEILLÄ ON POLIISI? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Oho, tuli useampi kielirakennevirhe. No, kai se asia siitä silti selviää? Vai onko se "lauserakenne"? Oli mikä oli.
Pointtini on se että jokainen joka paikassa yrittäisi nyt saada ne paperiasiansa kuntoon. Varsinkin kun päätöksiä tulee isolta taholta, niin ne katsoo vain lukuja, joten ne luvut pitäisi olla oikein. Niitä ei saada oikein, kun kaikki joka paikassa lusmuilee.
Mielessäni pyörii toi poliisiparadoksi. Poliisilla ei ole resursseja ja siksi ne jättää pienet jutut selvittämättä. Kun pieniä juttuja ei kerran selvitetä, niin suurinosa kansalaisista ei niistä vaivaudu ilmoittamaan. Sitten poliisien luvuissa näyttää ettei tällaisia rikoksia olisi olemassakaan eikä poliisi saa lisää resursseja. Kun aina vaan maailmanloppua kohden rahoitus pienenee mutta menot kasvaa (kuten sanotaan), niin poliisi rikkoo enemmän lakia, stressaantuu ja taas rikkoo lisää lakia. Kansaa jo v*tutti ja v*tuttaa lisää. Sei vaivaudu senkään edestä rikosasioissa ottaa yhteyttä poliisiin ja turvautuu oman-käden-oikeuteen ja taas rikollisuus kasvaa, kun se siis jo aiemmin oli äärimmillään.
Sitten poliitikot väittää että meillä olisi joku katujengiongelma muka, kun oikeasti kansa on vain läpeensä k*rpääntynyt ja samaa p*skaa on joka kodissa. Sitten ne alkaa keskittyä vain näihin lieveilmiöihin ja TAAS jättää rahoittamatta sitä PIKKURIKOLLISUUDEN selvittelyä/torjuntaa, joka oli siis se ongelma.
Eihän tuolla mitään "oikeaa" rikollisuutta ole, vaan ne pällivartijat on kauppoihinkin (ainakin virallisesti) tuotu näpistysten takia. Ootteko koskaan kuulleet perusteluja. No, koska poliisilla ei ole aikaa näihin puuttua. Sitten nää natsivartijiat terrorisoi, kun nille on vahingossa (?) annettu valta, jota ne eivät ansaitse eivätkä hallitse. Rikollisuus on jo jokaisen näiden toimien takia lisääntynyt, mutta nyt se lisääntyy lisää.
Ja mistä ne poliitikot pauhaa? Jostain v*tun maahanmuutosta! Maahanmuuttajatko ne muka näpistelee?
No, tilanne on jo päässyt hirveäksi ja minä sinnikäästi ilmoitan rikoksista, joissa minä itse olen ollut uhrina. Ja mitä saan osakseni? Jonkun natsipoliisin, joka raivoaa mulle ja on selkeästi päättänyt ettei tätä läppärivarkautta tutkita ja yrittää lavastaa minut. Aika tiukka tapa sillä reagoida läppärivarkauteen, joka on siis selkeästi pahempi kuin joku pieni näpistys.
Olen siis pedofilian uhri eikä ketään ole koskaan kiinnostanut puuttua asiaan. Minua vainotaan ym. muttei ole olemassa sellaista rikosta, jota olisi koskaan tutkittu, kun minä olen asiakkaana? Tässä ihmettelen että MIKSI MEILLÄ ON POLIISI?...Rautalangasta: Jos rikoksia ei ole ilmoitettu ja poliisi ei niitä tutki, niin niitä ei ole olemassa. Hiljalleen ja selkeästi on homma koventunut ja pitää jo olla tosi pahoja että poliisi niille mitään vaivaantuu tehdä. Huomaatteko? Lopulta poliisi tutkii enää vain TOSI räikeät rikokset eikä moiseen tarvitse niin paljon rahaa kuin jos KAIKKI rikollisuus selvitettäisiin.
On ilmiselvää että tällaisessa yhteiskunnassa oman-käden-oikeus lisääntyy ja olemme pian Chicago. Osin jo olemmekin.
Mä en tiedä miten te muut elätte, mutta pitäkää nyt ne tilastot kunnossa. Jos ajan tai rahan puutteen takia tiputellaan pois "tarpeettomia", niin niitä ei todellakaan ole sitten niissä luvuissa ja sun rahoitus PIENENEE. Lopulta - kuten oli itsestään selvää - sinulle ei anneta enää lainkaan rahoitusta pikkurikollisuuteen, koska et itse sitä ole raportoinut olevan etkä koe tarpeelliseksi sitä tutkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Rautalangasta: Jos rikoksia ei ole ilmoitettu ja poliisi ei niitä tutki, niin niitä ei ole olemassa. Hiljalleen ja selkeästi on homma koventunut ja pitää jo olla tosi pahoja että poliisi niille mitään vaivaantuu tehdä. Huomaatteko? Lopulta poliisi tutkii enää vain TOSI räikeät rikokset eikä moiseen tarvitse niin paljon rahaa kuin jos KAIKKI rikollisuus selvitettäisiin.
On ilmiselvää että tällaisessa yhteiskunnassa oman-käden-oikeus lisääntyy ja olemme pian Chicago. Osin jo olemmekin.
Mä en tiedä miten te muut elätte, mutta pitäkää nyt ne tilastot kunnossa. Jos ajan tai rahan puutteen takia tiputellaan pois "tarpeettomia", niin niitä ei todellakaan ole sitten niissä luvuissa ja sun rahoitus PIENENEE. Lopulta - kuten oli itsestään selvää - sinulle ei anneta enää lainkaan rahoitusta pikkurikollisuuteen, koska et itse sitä ole raportoinut olevan etkä koe tarpeelliseksi sitä tutkia....Ja tosissaan tällaista minua-täällä-valittamassa ei olisi, jos ette itse tekisi väärin. En minä ole muusta valittanut.
Miksi oletatte että asiat PYSYY siellä maton alla, minne ne laitoitte. Olen ihminen.
Jos on kykenevä rikkomaan lakia, niin miksi joku työpaikan RAJOITE on sitten ehdoton? Siellä surutta rikotaan lakia kaikkialla ja aina vedotaan tiukkaan aikatauluun tai muuhun p*skaan, koska...? Mit' vit'?
Selkein esimerkki on äärimmilleen vedetyt bussiaikataulut. Siellä oli paljon onnettomuuksia ja selitettiin että kuskien on PAKKO (?) ajaa ylinopeutta, jotta ne kerkeää pysyä aikataulussa. Häh? Onko busseilla sama kuin Posteilla eli haku aika on 7 päivää (tai 14), mutta mitoitukset on tehty 2 päivälle. Bussit niinku ajaa vain hyvässä kelissä? Aikataulut on tehty vain epäliukkaille, epälumisille ja epäsateisille keleille, vaikka lakikin määrää että ajonopeus on OLOSUHTEIDEN mukaan, ei oman mielipiteen mukaan. Eihän se selkeästikään ole edes laillista siis mennä AINA sitä samaa nopeutta. Laki määrää että huonoissa olosuhteissa on ajettava hiljempaa. Väsyneenä ei saa myöskään ajaa.
Sitten ne ei kuulemma kerkeä edes käymään vessassa siellä! Nimenomaan ajasta oli tässäkin kyse. Aivan absurdia. Onko se sitten asiakkaille kiva olla siellä ojankohjalla olkapää sijoiltaa, häh??
En minä vaan ajaisi yhtään nopeampaa, jos keli on huono. Jos firma on aikataulut tehnyt mahdottomaksi, niin firma sitten itse selittää asiakkaille. Jos kukaan kuski ei venyisi, niin firmakaan ei noin laittaisi. Jos ei kuskit suostu ajaa, niin ei firmakaan asialle mitään voi. Erottaa ja erottaa "tottelemattomia", kunnes voi hyvin kuvitella minkälaista sakkia siellä on lopulta jäljellä! :DD Just samahan on kaupanalalla. Kauppa itse teki säännöt ja nyt elää niiden mukaan :DDD Siellä on PAKKO (väkivallan uhalla) palkata vartijat ja kaikki kassat on vain prostitoituja, jotka pöllii kuormasta. Sitä saa mitä tilaa. Niitä hyviäkin työntekijöitä oli, muttet halunnut niitä palkata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja tosissaan tällaista minua-täällä-valittamassa ei olisi, jos ette itse tekisi väärin. En minä ole muusta valittanut.
Miksi oletatte että asiat PYSYY siellä maton alla, minne ne laitoitte. Olen ihminen.
Jos on kykenevä rikkomaan lakia, niin miksi joku työpaikan RAJOITE on sitten ehdoton? Siellä surutta rikotaan lakia kaikkialla ja aina vedotaan tiukkaan aikatauluun tai muuhun p*skaan, koska...? Mit' vit'?
Selkein esimerkki on äärimmilleen vedetyt bussiaikataulut. Siellä oli paljon onnettomuuksia ja selitettiin että kuskien on PAKKO (?) ajaa ylinopeutta, jotta ne kerkeää pysyä aikataulussa. Häh? Onko busseilla sama kuin Posteilla eli haku aika on 7 päivää (tai 14), mutta mitoitukset on tehty 2 päivälle. Bussit niinku ajaa vain hyvässä kelissä? Aikataulut on tehty vain epäliukkaille, epälumisille ja epäsateisille keleille, vaikka lakikin määrää että ajonopeus on OLOSUHTEIDEN mukaan, ei oman mielipiteen mukaan. Eihän se selkeästikään ole edes laillista siis mennä AINA sitä samaa nopeutta. Laki määrää että huonoissa olosuhteissa on ajettava hiljempaa. Väsyneenä ei saa myöskään ajaa.
Sitten ne ei kuulemma kerkeä edes käymään vessassa siellä! Nimenomaan ajasta oli tässäkin kyse. Aivan absurdia. Onko se sitten asiakkaille kiva olla siellä ojankohjalla olkapää sijoiltaa, häh??
En minä vaan ajaisi yhtään nopeampaa, jos keli on huono. Jos firma on aikataulut tehnyt mahdottomaksi, niin firma sitten itse selittää asiakkaille. Jos kukaan kuski ei venyisi, niin firmakaan ei noin laittaisi. Jos ei kuskit suostu ajaa, niin ei firmakaan asialle mitään voi. Erottaa ja erottaa "tottelemattomia", kunnes voi hyvin kuvitella minkälaista sakkia siellä on lopulta jäljellä! :DD Just samahan on kaupanalalla. Kauppa itse teki säännöt ja nyt elää niiden mukaan :DDD Siellä on PAKKO (väkivallan uhalla) palkata vartijat ja kaikki kassat on vain prostitoituja, jotka pöllii kuormasta. Sitä saa mitä tilaa. Niitä hyviäkin työntekijöitä oli, muttet halunnut niitä palkata.Avaa oma ketju huuhaa viesteillesi, äläkä enää tule muihin ketjuihin kirjoittamaan täysin aloitukseen kuulumattomia vuodatuksiasi.
Kiitos! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa oma ketju huuhaa viesteillesi, äläkä enää tule muihin ketjuihin kirjoittamaan täysin aloitukseen kuulumattomia vuodatuksiasi.
Kiitos!Toi on vähän kuin minä itse en sopisi minua käsittelevään juttuun :D
Maailma ei kuomaseni ole se, mitä sen haluaisit olevan eikä se sellaiseksi muutu pakottamalla. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja me ollaan tässä kaikki samassa veneessä.
Jos et ymmärtänyt - jota epäilen - niin se kuin elävän ei annettaisi puhua, mutta tapetulta voisi kysyä. Siinä kun on se ongelma että kuollut ei ENÄÄ puhu ja tämä tässä tapossa vähän olikin taka-ajatuksena ;P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on vähän kuin minä itse en sopisi minua käsittelevään juttuun :D
Maailma ei kuomaseni ole se, mitä sen haluaisit olevan eikä se sellaiseksi muutu pakottamalla. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja me ollaan tässä kaikki samassa veneessä.
Jos et ymmärtänyt - jota epäilen - niin se kuin elävän ei annettaisi puhua, mutta tapetulta voisi kysyä. Siinä kun on se ongelma että kuollut ei ENÄÄ puhu ja tämä tässä tapossa vähän olikin taka-ajatuksena ;P...Olen harmillisen aikuinen pedofilian uhri, jota ei autettu muutoinkaan muttei myöskään työllistymään. Tai no lukion terkkari väärensi tahtomattani mun terveystarkastuksen, muttei sillä tehnyt koskaan mitään, koska olen siis sairas enkä ole käynyt kuin lukion. MINÄ tiedän missä kaikkialla täällä meni pieleen.
Minä tässä 40-vuotiaana tiedän. Haluan vain teillekin siis sanoan sen, mikä on itsestään selvää.
- Anonyymi
Ertsari määrää
- Anonyymi
Kaupunginjohtajan vika toi tuskin on, mutta jos sulle ei jotain ole ilmoitettu, et ole vastuussakaan. Jollain siellä eksyi sähköposti puoleksi vuodeksi eli jotain arkistointia pitää vissiin parantaa?
Vuokrataloilla ennen näkyi työntekijät ja niiden yhteistiedot, mutta eka hävisi se rikollinen Ingrid ja sitten loputkin. Ei näkynyt pomoa viimeksikään kun tarkistin.
Eli... onhan siitä ollut puhetta ettei täällä asiat ihan kulje eli hyvin ymmärrän, jos ei joku työkkärijuttu löydy. Mulle ei jaettu postipaketti ja jakaja katosi moneksi päiväksi eikä Posti itsekään häntä löytänyt pariin päivään. Koronan tultua ei missään ollut infoa että mistä-ja-miten niitä rokotteita saisi, mutta kun vaivoin löysin "rokotusneuvonta" ja sinne soitin, niin siellä yritetiin väkisin painostaa kirjautumaan johonkin Päijät-Soteen. Onneksi hiillostin sitä naista ja lopussa se suostui kertomaan että siinä heti just vaikka voisin kävellä walk-in:iin ottamaan sen rokotuksen ja sen teinkin heti soiton perään :) Vähän sai tapella.- Anonyymi
...Kun mä muutin tänne nykyiseen sijaintiin, Vuokratalot oli tosi oudot. Tosi tosi. Oltiin jo käyty kämppä katsomassa, se oli tyhjä, mutta joku ongelma sillä oli. Mies oli tosi vaikea enkä osaa edes selittää niitä monia mystisiä tapaamisia, mitä meillä oli eikä yhdessäkään niissä ollut mitään järkeä. Mitään ei sillä ollut tehtynä. Kerran mut kutsuttiin sinne vain ihan turhaan eli käski tulemaan, muttei sillä ollut edes mitään asiaa. Minä luulin että me oltaisiin silloin allekirjoitettu vuokrasopimukset, mutta oletan että tarkoitus oli vain saada mut pois asunnostani. No... kerran itse osasin kysellä että siinä postilaatikossa on lukko eli tarvitse avaimen eli pelkkä asunnon avain ei riitä. Äijä oli aivan vaikeana ja katosi huoneesta... noin 20 MINUUTIKSI. Oikeasti! Se oli elämäni pisimmältä tuntuva aika, koska ei se edes selittänyt että minne h*lvettiin se lähti. Taas luulen että ne varmaan kävi vain mun asunnolla tai mikä näiden mystisten jarrutusten syy oli. Kun kyselin että koska voin muuttaa, niin se oli vaikea ja jo ärsyyntyi, kun jatkoin kysymästä että milloin voin muuttaa. Joo jottakai jos se muuttopäivä on se puoliväli eli 15. päivä kuuta, mutta kun ymmärsin että aiemminkin (viikonloppu) olisi voinut, muttei se nyt voinut mitään asiaan sanoa. Kämppä oli siis jo ihan tyhjä, olin käynyt sitä katsomassa sen kanssa. No, se vain hokee että "Sen näkee sitten, sen näkee sitten." Voi sanoa että ainakin nyt tekisi mieli tappaa se, koska MITEN mä voi järjestää mitään muuttoapua, kun ei pääse ennen kuin pari päivää ennen edes tietämään että milloin se s**tanan muutto pitäisi olla. Sieltä Vuokrataloilta muuten menin kerran suoraan Pankkiin ja siellä oli se kerta, ku h*ora ei suostunut palvella muo lainkaan. Varasti mun pankkikortin eikä suostunut sitä antaa mulle takaisin! Uskomaton l*hmä!! Siinä mulla jo meni hermo, kun selkeästi ainoa yritin siinä muuttaa ja saada asiat hoidettua, alkoi olla paikkojen sulkemisaikaa, mulla vielä hommaa ja se s**tanan l*hmä siellä Pankissa ei 1. suostu palvella muo 2. silti varastaa mun kortin ja pitää sitä pankkivankina etten pääse poistumaankaan vaikka kävi ilmeiseksi ettei sel*tka suostu muo palvella.
Asioiden hoito täällä vajaa*lyisten Orimattilassa on siis vähän haastavaa toisinaan... tai no aina.
- Anonyymi
Eritteistä lauantai-iltaa kaikille ja muillekin.
- Anonyymi
Kaikella rakkaudella joo, koska henki lähtee ilman!! O.O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikella rakkaudella joo, koska henki lähtee ilman!! O.O
...Kieltämättä on nenän limakalvot olleet tosi kuivat ja kipeät, nyt kun on pakkaset tulleet. En mä heti kuole, mutta verta jo tuli, joten huuhtelin ne nenäkannulla/sarvikuonolla.
- Anonyymi
Kaupungin nettisivuilta löytyy tietoa. Uskon, että saat infoa myös postitse. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817517
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883429- 572375
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691522Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701458Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028