Kohta 16v tyttö täällä. Mä oon siis niin sinkku kuin nyt voi olla. En oo ikinä ees puhunut yhdellekään pojalle. EN IKINÄ. 😐
Mä oon aikas epäviehättävän näköinen ja en puhu paljoa joten siinä kai selitykset... Mutta öh, voitteko auttaa? Mitä mun pitäisi tehdä että saisin edes pojan kaveriksi? 😭
Sinkku......
Anonyymi-ap
2
177
Vastaukset
- Anonyymi
No paranna tapas kunnon glow up ja sit vaa full yolo et fck it kysyt vaa tyyppei
- Anonyymi
Haluuks tutustuu? Oon 15v poika koht 16
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605740Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064707En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164182Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k643694- 513661
- 113371
- 833360
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah643213- 332890
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342581