Tämä on vähän hassu kysymys, mutta minulla on pari simi pariskuntaa jotka ovat niin täydellisiä toisilleen että olen vähän jopa itse ihastunut heihin ja toivon heille kaikkea hyvää ja kun ne harrastavat seksiä kiihotun itsekin paljon enemmän kuin normaalisti.
Sitten on joitain simejä joita on mukava vihata ja aiheuttaa niille kiusaa ja ongelmia.
Oletko rakastunut simeihisi?
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vähän vanhempi simmeri ja niin hassulle kuin se tuntuukin niin pari simiä on ollut melkein ihastusta aiheuttavaa. Itse teen simeistäni ultra-realistisia myös modeilla joten sekin varmaan vaikuttaa.
- Anonyymi
Modit vaikuttaa paljon. Minulla on käytössä Wicked Whims ja sen lisäksi joitain muita vastaavanlaisia realismia parantavia (esimerkiksi Lumpinoun raskauteen draamaan liittyviä modeja) ja myös simien ulkonäköön vaikuttavia modeja (jotain tissi ja pituus slidereitä). En ole mitään hiuksia tai vastaavia modeja ladannut vaan olen käyttänyt aina pelin omia vaatteita ja hiuksia. Jotain alusvaatemodeja olen ladannut, mutta en niitäkään paljoa koska niiden laatu ei ole yleensä mikään hyvä.
Minulla oli alkuun iso 8 jäsenen perhe josta muutti kaksi toisiinsa rakastunutta simiä ensin pois aloittamaan omaa perhettä. Myöhemmin heidän joukkoon liittyi toinen pariskunta aloittamaan omaa perhettä. Tuo eka perhe meni naimisiin.
Jäljelle oli jäänyt naispariskunta sekä heidän pojat. Nuo naiset olivat naimisissa keskenään ja oli sääli erottaa heidät koska he sopivat niin hyvin yhteen, mutta eivät voineet saada muita kuin tiedelapsia, ja noista pojista tuli heille uudet aviomiehet.
Sen lisäksi ensimmäinen pariskunta joka muutti pois, oli perustamassa perhettä ja olin suunnitellut että he alkavat tekemään ensimmäistä lastaan, mutta naapurissa asunut Vihtori Eririkas kävi vierailulla ja ehti rakastelemaan perheen tuoretta aviovaimoa ja sai hänet raskaaksi! Hänen aviomiehensä ei tiennyt syrjähypystä mitään ja Lumpinoun modi joka sallii valehtelun lapsen isästä, tuore aviovaimo valehteli aviomiehelleen että aviomies on lapsen isä, mutta myös kertoi Vihtorille totuuden että Vihtori on oikeasti lapsen isä, mistä Vihtori ei oikein tykännyt.
Toinen pariskunta on myös neliödraaman keskellä, koska siellä aikuinen nainen Mariko Ishikawa, joka seurustelee teini ikäisen Jannen kanssa, on käynyt naiskentelemassa Rasmus Eririkkaan, Vihtorin pojan kanssa ja vain siitä syystä koska hän inhoaa pieniä peniksiä ja hänen aviomiehellään on mitätön pippeli (modina on Big Dick Problems) Mutta, Jannen äiti, joka ei ole tavannut ketään kunnon miestä sen jälkeen kun eräs paha ja kusipäinen oli puikottanut Jannen äitiä, on ollut puutteessa aivan yhtä pahasti kuin Jannekin, jonka vaimo ei siis ole suostunut seksiin, joutuu tyytymään pikkupippeliin kun ei muualta ole saanut.
On ollut hauska pelata noilla perheillä ja draamoilla koska välillä vaikka vapaa tahto onkin pois päältä, tuo peli kirjoittaa itse itseään kun ei ehdi joka nurkkaa valvomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579497Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh143833Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r313161Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht892468Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142090Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3961974Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421511FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731138Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101115