Kiusaajilla on käytöshäiriö jota ilmeisesti ei haluta tunnistaa.
Kiusaaminen on käytöshäiriö
6
255
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu vähän tilanteesta...
Kiusatuilla voi myös olla ongelmana akuutti huumorintajuttomuus, omituisella tasolla ilmenevää pikku-prinsessointia tai käytöshäiriön kaltainen uhriutumisvietti.- Anonyymi
Käytöshäiriö voi johtua perinnöllisistä tekijöistä ja temperamenttipiirteistä.
- Anonyymi
Ei kiusaaminen ole kiusatun vika. Olet ehkä itse joskus kiusannut jotakuta. Miksi se voi olla mahdotonta kiusaajalle jotenkin hävetä sitä käytöstä. Ei siihen kuole.
- Anonyymi
Mua kiusataan kun mulla on liian iso penis. En kehtaa käydä yhteissaunoissa kun oma kalu on vähintäänkin puolta isompi kuin muilla. Jo 12-vuotiaana kulli oli velttona yli 14 cm.
- Anonyymi
Niin kaikki mikä poikkeaa keskiarvosta saattaa altistaa kiusaamiselle. Aikuisena naiset pitää isoista munista.
- Anonyymi
Se mitä ei haluta tunnustaa on se, että Suomi on sallinut esimerkiksi koulukiusaamisen vuosikymmeniä. Siitä huolimatta että se johtaa itsemurhiin.
https://www.is.fi/perhe/art-2000010961540.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904