kirjauduin kerra mu puhelimel mun koulusähköpostin kaa classroomii ja ny joka kerta ku yritän vaik mennä google mapseihi tai tehä mitä tahansa se yrittää jokakertaa tunkee mua mun kouluntilille, eikä siin oo mitää muut kirjautumisvaihtoehtoi. mite mä saan sen pois ja pääsen kirjautuu iha oman tilil???
en pääse kirjautuu googlee ku se kyselee vaa mun koulutilii
2
192
Vastaukset
- Anonyymi
Jostain asetuksista pitäisi löytyä myös tilien asetukset. Sieltä pitäisi pystyä kirjautumaan tililtä ulos tai poistamaan tili (ei poista tiliä kokonaan, vaan vain puhelimesta). Jos ei onnistu, voit kokeilla vaihtaa sähköpostin salasanan, jolloin sen pitäisi kirjautua ulos tililtä.
- Anonyymi
Androidilla poista tili laitteen asetuksisa kohdasta "tili". Jos oot iphonella, mene mapsiin (tai jokin muu google sovellus) ja paina tilien luetteloa. Sitten valitse "hallinnoin tilejä" ja poista tili.
Toivon van, että sul ei oo etähallinta mennyt päälle, jolloin sinun pitää ottaa yhteyttä kouluusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.853525Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,753125SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822576Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2122210Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302121- 41900
- 95888
- 52796
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16750