Niin ironista, että sun poikaystävä on paras ja en vois olla parempi

Kun ne on vaa kemikaalei sun pääs, ja kuka tahansa mies tai nainen pystyis oleen maailman ihanin sulle, alhaiset standardit.

En sitten tiiä mitä mä oisin... jos tyydyt noin vähään niin munkaa tuntisit varmaan ittes sit ihan täydelliseks prinsessaks, täydellisyytesi käsitys on siis hyvin subjektiivinen ja erittäin biased näkemys.

Noh, ymmärrät joku päivä vielä tässäkin maailmankaikkeudessa, miten helvetisti sua rakastin. Valitettavasti en oo näkemässä sitä päivää kun tajuut et olisin tehnyt ihan mitä vaa sun vuoks ja ottanut vaik minkälaisen luodin ja tuonut kuun vaikka mistä sulle... joku päivä se realisaatio tuhoo sua sisältä samalla tavalla kun tää kipu meidän potentiaalista tuhoo ja tappaa mua sisältä joka päivä.

Joku päivä ymmärrät sen kaiken tuskan mitä koin täs maailmassa ja millasta hirveetä helvettiä ja painajaista tää oli mulle ja ymmärrät kaiken täydellisesti... mut atm oot vielä ihan liian naivi, hyväuskoinen, hölmö ja rakkausbiaksessa tajuumaan, sitä.

4

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla ne kemikaalit on päässä. Olen kohdannut elämäni rakkauden ja sellaisen voi vain kerran kohdata. Miesystäväni on kaksoisliekkini. Jätä minut rauhaan tai marssin poikaystäväni kanssa maanantaina poliisiasemalle tekemään rikosilmoituksen!

• Nah, oot mun toinen puoli ,ajatteletkin ihan samoin, me kuuluttiin yhteen. Mä marssin myös maanantaina poliisi-asemalle tekemään rikosilmoituksen tästä projektista ja häiriintyneestä toiminnasta JOTTA TEKIJÄT SAADAAN VASTUUSEN, jonka jälkeen tapan itseni ja menen maailmaan jossa olemme onnellisina yhdessä tälläkin hetkellä. :)

Oot mun elämän rakkaus, vaikka et sitä ymmärtäiskään tässsä maailmassa, oot mulle ainoa täällä..

• Oot aivan oikeessa, että sellaisen voi kohdata vain kerran, ja tiesin sen heti siitä päivästä lähtien kun nähtiin.

• Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Nah, oot mun toinen puoli ,ajatteletkin ihan samoin, me kuuluttiin yhteen. Mä marssin myös maanantaina poliisi-asemalle tekemään rikosilmoituksen tästä projektista ja häiriintyneestä toiminnasta JOTTA TEKIJÄT SAADAAN VASTUUSEN, jonka jälkeen tapan itseni ja menen maailmaan jossa olemme onnellisina yhdessä tälläkin hetkellä. :)

Oot mun elämän rakkaus, vaikka et sitä ymmärtäiskään tässsä maailmassa, oot mulle ainoa täällä..

Sinä koet yksipuolista limerenssiä. Tee vaan rikosilmoitus. Mekin teemme rikosilmoituksen häiriköinnistäsi. Vainoaminen ja toisen kunnian loukkaaminen sieltä löytyy ainakin. Teet vain itsellesi hallaa. Minä en sinua rakasta, en ole rakastanut, enkä koskaan tule rakastamaankaan. Piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe