Hei olen 12 vuotias ja mulla on kastelua ja mun pitäis käyttää Vaippoja mutta en uskalla Vaipat on niin nolot mitä jos joku kaveri näkisi Voitteko auttaa
Haluan Vaipat
16
1863
Vastaukset
- Anonyymi
ne on mukavat jalassa ja nyky ajan vaipat on semmosia että ne ei paista
- Anonyymi00018
Vaippateini15 kirjoitti:
Haluukko jutella vaipoista jos oot ite kiinnostunu niistä?
T: 15v poikaJos haluut ni mäki oon sen ikäne ja sama homma. Jos haluut jutella ni snäpistä käyttäjäl huikka6
- Anonyymi
Ei niitä kukaa huomaa laitat päälle vaan ja tunne kuinka ihanalta ne tuntuu
- Anonyymi
Minkälaisia vaippoja sun pitäs käyttää?
- Anonyymi
Mun pitäis käyttää jotain muumi Vaippoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pitäis käyttää jotain muumi Vaippoja
Muumiko niistä tekee nolot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muumiko niistä tekee nolot?
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Onhan vaippoja olemassa ilman kuvioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan vaippoja olemassa ilman kuvioita.
No kun Äiti pakottaa käyttää muumi Vaippoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun Äiti pakottaa käyttää muumi Vaippoja
No sitte ku ne loppuu sanot sille että sä valitset sellaset kun sä haluat :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitte ku ne loppuu sanot sille että sä valitset sellaset kun sä haluat :)
Uusi Vaippa paketti avattiin tänään ja kaapissa on vielä 5 pakettia samoja Vaippoja että nyt ei Vaipat lopu ihan hetkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi Vaippa paketti avattiin tänään ja kaapissa on vielä 5 pakettia samoja Vaippoja että nyt ei Vaipat lopu ihan hetkeen
Heitä monet roskiin että on 1kpl paketteja heitä salaa niitä roskiin piilota ne johonkin ulkona ja joskus vie ne pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä monet roskiin että on 1kpl paketteja heitä salaa niitä roskiin piilota ne johonkin ulkona ja joskus vie ne pois
Vaipat ovat lukko kaapissa johon Äitillä on vaan avaimet ja jos yritän ottaa avaimia saan rangaistuksen
- Anonyymi
Ei ittee hävettäis, ihan hyvästä ne on jos on kastelua eikä niit kukaan huomaa, kyllähän Muumeista tykkää aikuisetkin
- Anonyymi
Aina sitä apuu löytyy jos on tosisaan minkä laista tukee tarviit vai vaipan vaihtajaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488