Hei olen 12 vuotias ja mulla on kastelua ja mun pitäis käyttää Vaippoja mutta en uskalla Vaipat on niin nolot mitä jos joku kaveri näkisi Voitteko auttaa
Haluan Vaipat
15
1210
Vastaukset
- Anonyymi
ne on mukavat jalassa ja nyky ajan vaipat on semmosia että ne ei paista
- Anonyymi
Ei niitä kukaa huomaa laitat päälle vaan ja tunne kuinka ihanalta ne tuntuu
- Anonyymi
Minkälaisia vaippoja sun pitäs käyttää?
- Anonyymi
Mun pitäis käyttää jotain muumi Vaippoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pitäis käyttää jotain muumi Vaippoja
Muumiko niistä tekee nolot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muumiko niistä tekee nolot?
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Onhan vaippoja olemassa ilman kuvioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan vaippoja olemassa ilman kuvioita.
No kun Äiti pakottaa käyttää muumi Vaippoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun Äiti pakottaa käyttää muumi Vaippoja
No sitte ku ne loppuu sanot sille että sä valitset sellaset kun sä haluat :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitte ku ne loppuu sanot sille että sä valitset sellaset kun sä haluat :)
Uusi Vaippa paketti avattiin tänään ja kaapissa on vielä 5 pakettia samoja Vaippoja että nyt ei Vaipat lopu ihan hetkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi Vaippa paketti avattiin tänään ja kaapissa on vielä 5 pakettia samoja Vaippoja että nyt ei Vaipat lopu ihan hetkeen
Heitä monet roskiin että on 1kpl paketteja heitä salaa niitä roskiin piilota ne johonkin ulkona ja joskus vie ne pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä monet roskiin että on 1kpl paketteja heitä salaa niitä roskiin piilota ne johonkin ulkona ja joskus vie ne pois
Vaipat ovat lukko kaapissa johon Äitillä on vaan avaimet ja jos yritän ottaa avaimia saan rangaistuksen
- Anonyymi
Ei ittee hävettäis, ihan hyvästä ne on jos on kastelua eikä niit kukaan huomaa, kyllähän Muumeista tykkää aikuisetkin
- Anonyymi
Aina sitä apuu löytyy jos on tosisaan minkä laista tukee tarviit vai vaipan vaihtajaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267073Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1116188Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400