Hei olen 12 vuotias ja mulla on kastelua ja mun pitäis käyttää Vaippoja mutta en uskalla Vaipat on niin nolot mitä jos joku kaveri näkisi Voitteko auttaa
Haluan Vaipat
13
700
Vastaukset
- Anonyymi
ne on mukavat jalassa ja nyky ajan vaipat on semmosia että ne ei paista
- Anonyymi
Ei niitä kukaa huomaa laitat päälle vaan ja tunne kuinka ihanalta ne tuntuu
- Anonyymi
Minkälaisia vaippoja sun pitäs käyttää?
- Anonyymi
Mun pitäis käyttää jotain muumi Vaippoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pitäis käyttää jotain muumi Vaippoja
Muumiko niistä tekee nolot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muumiko niistä tekee nolot?
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Onhan vaippoja olemassa ilman kuvioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan vaippoja olemassa ilman kuvioita.
No kun Äiti pakottaa käyttää muumi Vaippoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun Äiti pakottaa käyttää muumi Vaippoja
No sitte ku ne loppuu sanot sille että sä valitset sellaset kun sä haluat :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitte ku ne loppuu sanot sille että sä valitset sellaset kun sä haluat :)
Uusi Vaippa paketti avattiin tänään ja kaapissa on vielä 5 pakettia samoja Vaippoja että nyt ei Vaipat lopu ihan hetkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi Vaippa paketti avattiin tänään ja kaapissa on vielä 5 pakettia samoja Vaippoja että nyt ei Vaipat lopu ihan hetkeen
Heitä monet roskiin että on 1kpl paketteja heitä salaa niitä roskiin piilota ne johonkin ulkona ja joskus vie ne pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä monet roskiin että on 1kpl paketteja heitä salaa niitä roskiin piilota ne johonkin ulkona ja joskus vie ne pois
Vaipat ovat lukko kaapissa johon Äitillä on vaan avaimet ja jos yritän ottaa avaimia saan rangaistuksen
- Anonyymi
Ei ittee hävettäis, ihan hyvästä ne on jos on kastelua eikä niit kukaan huomaa, kyllähän Muumeista tykkää aikuisetkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137