Hei olen 12 vuotias ja mulla on kastelua ja mun pitäis käyttää Vaippoja mutta en uskalla Vaipat on niin nolot mitä jos joku kaveri näkisi Voitteko auttaa
Haluan Vaipat
15
1631
Vastaukset
- Anonyymi
ne on mukavat jalassa ja nyky ajan vaipat on semmosia että ne ei paista
- Anonyymi
Ei niitä kukaa huomaa laitat päälle vaan ja tunne kuinka ihanalta ne tuntuu
- Anonyymi
Minkälaisia vaippoja sun pitäs käyttää?
- Anonyymi
Mun pitäis käyttää jotain muumi Vaippoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pitäis käyttää jotain muumi Vaippoja
Muumiko niistä tekee nolot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muumiko niistä tekee nolot?
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Onhan vaippoja olemassa ilman kuvioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan vaippoja olemassa ilman kuvioita.
No kun Äiti pakottaa käyttää muumi Vaippoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun Äiti pakottaa käyttää muumi Vaippoja
No sitte ku ne loppuu sanot sille että sä valitset sellaset kun sä haluat :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitte ku ne loppuu sanot sille että sä valitset sellaset kun sä haluat :)
Uusi Vaippa paketti avattiin tänään ja kaapissa on vielä 5 pakettia samoja Vaippoja että nyt ei Vaipat lopu ihan hetkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi Vaippa paketti avattiin tänään ja kaapissa on vielä 5 pakettia samoja Vaippoja että nyt ei Vaipat lopu ihan hetkeen
Heitä monet roskiin että on 1kpl paketteja heitä salaa niitä roskiin piilota ne johonkin ulkona ja joskus vie ne pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä monet roskiin että on 1kpl paketteja heitä salaa niitä roskiin piilota ne johonkin ulkona ja joskus vie ne pois
Vaipat ovat lukko kaapissa johon Äitillä on vaan avaimet ja jos yritän ottaa avaimia saan rangaistuksen
- Anonyymi
Ei ittee hävettäis, ihan hyvästä ne on jos on kastelua eikä niit kukaan huomaa, kyllähän Muumeista tykkää aikuisetkin
- Anonyymi
Aina sitä apuu löytyy jos on tosisaan minkä laista tukee tarviit vai vaipan vaihtajaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2837454SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2823937Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti483850"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2952749Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä642193Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa362128Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1392084SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1611998Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re451996Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171781