Olen 14-vuotias tyttö, ja ollaan sedän ja veljen kaa matkalla! Luulen et mul on alkanu kuukautiset ja en tiiä mitä teen, pitäiskö mun kertoo siitä vai… Ja mul oln mukana yks side, mut aikaa ennen kuin pääsen kotiin on viel 40h johon kuuluu kuuden tunnin junamatka! Lisäks ne on suunnitellu et mennään uimaan, mut ei onnistu multa!! Auttakaa, mitä mun pitäis tehdä??
Auttakaa!!
Anonyymi-ap
1
233
Vastaukset
- Anonyymi
Käy jossain kaupassa ostamassa siteitä itsellesi.
Ja kyllä veljellesi ja sedällesi voit ihan hyvin sanoa vaikka " on naisten vaivoja ", sitten ne ymmärtää, ettet mene uimaankaan.
Jokaisella nuorella naisella alkaa jossain vaiheessa kuukautiset, ei niitä tarvitse hävetä, vaikka ekan kerran kertominen saattaakin tuntua vaikealta, ehkä nolottaa, hävettää, mutta eipä tarvitse sellaista tuntea turhaan.
Tsemppiä sulle ja hyvää kotimatkaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988