Olen 14-vuotias tyttö, ja ollaan sedän ja veljen kaa matkalla! Luulen et mul on alkanu kuukautiset ja en tiiä mitä teen, pitäiskö mun kertoo siitä vai… Ja mul oln mukana yks side, mut aikaa ennen kuin pääsen kotiin on viel 40h johon kuuluu kuuden tunnin junamatka! Lisäks ne on suunnitellu et mennään uimaan, mut ei onnistu multa!! Auttakaa, mitä mun pitäis tehdä??
Auttakaa!!
Anonyymi-ap
1
126
Vastaukset
- Anonyymi
Käy jossain kaupassa ostamassa siteitä itsellesi.
Ja kyllä veljellesi ja sedällesi voit ihan hyvin sanoa vaikka " on naisten vaivoja ", sitten ne ymmärtää, ettet mene uimaankaan.
Jokaisella nuorella naisella alkaa jossain vaiheessa kuukautiset, ei niitä tarvitse hävetä, vaikka ekan kerran kertominen saattaakin tuntua vaikealta, ehkä nolottaa, hävettää, mutta eipä tarvitse sellaista tuntea turhaan.
Tsemppiä sulle ja hyvää kotimatkaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976