Hei. Myyn tuotettani tori.fi sivulla, ja sain yhteydenoton sähköpostilla, jossa kyseltiin lisätietoja siitä. Kyse ei ollut siis ilmoituksesta uudesta tori viestistä, vaan suora sähköposti minulle koskien myytävääni tuotetta. Onko jokin käytäntö muuttunut torissa, tori kun on viimevuosina muuttunut hurjasti. Sähköpostiani en ole ilmoitukseen laittanut!
Tori.fi yhteydenotto
5
227
Vastaukset
- Anonyymi
Jos haluat roippeesi myydä niin silloinhan sinun pitää antaa ostajan pyytämät tiedot. Jos et halua myydä niin poista ilmoitus kiireesti.
- Anonyymi
Sähköpostiin tulee ilmoitus, kun joku laittaa jostain myynnissä olevasta kohteestasi viestin. Keskustelu käydään nykyisin aina Tori.fi:n chat kanavalla.
- Anonyymi
Teeää poisti tuon aiemman viestin. Siis jos joku ottaa suoraan sähköpostiisi yhteyttä koskien torissa myynnissä olevaa kohdettasi, niin se on mahdollisesti huijaus. Ilmoita siitä Torin ylläpitoon.
- Anonyymi
Sähköpostin on lähettänyt (EHKÄ) joku tietojenkalastus taho tms. joka on arvannut sen tori.fi nimestäsi. Eli jos olet torissa vaikkapa "lissu" nimellä, arvaus että sinulla on myös [[email protected] ] myös sähköpostina.
On luutavammin lähettänyt tuon moneen muuhunkin sähköpostiin, jossa etunimi on sama ja operaatori tai mikä se nyt onkaan, on toisena.
[email protected]
[email protected] ...jne...jne...- Anonyymi
Lisään tähän vielä, että tori varoitti minuakin juuri tuosta, että torikäyttäjän nimi pitäisi olla erilainen, kuin mitä s-postin etunimi. Sainkin kerran sellaisen, mutta liian myöhään, sillä viesti oli lähetetty sellaisesta s-postista, joka oli voimassa vain 45 min. Itse tarkistin s-postin vasta parin päivän päästä.
Sitä sähköpostia, joka on annettu toriin, en käytä mihinkään muuhun ja se on ainoa viestintäkeino minun ja torin välillä, vaikka niillä on puh.numeronikin, eivät ole koskaan soittaneet minulle torista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492534Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522505- 1102225
- 241893
- 231662
- 301626
- 1671516
- 361265