EU:kin alkaa olla puhdas terrorijärjestö, Yhdysvaltain ja Israeilin rinnalla !?
Syyria kävi pitkänsodan terroristeja vastaam,jotka sai avun länneltä ja Turkiltakin, eikä kansanmurja Israeilkaan siitä jättäytynyt pois !?
Täytyy vain ihmetellä, että Suomikin kulkenut heidän rinnallaan.silmät ummessa ja oikeidenkin diktaattorien rinalla !?
Suomi joka on varastanut ja kiduttanut lapsiperheitä,josta todisteet !?
Länsimaat pommitti Syyrian lääketehtaan maantasalle ja väite diktuuri,vaalilla val. Assadia vastaan
9
165
Vastaukset
- Anonyymi
Sarja-avaajan vahvaa hölynpölyä.
EU on talousjärjestö.- Anonyymi
Näin se Syrialin isisin avulla vallattiin,pitkän lännnen kostona Venjälle,Ukrainasta ja Afganistan häpeä !?
Toista osaa Libyasta länsikoaliitiohiehittänyt,yli 20 vuotta ja Halosen kiellon jälkeen Suomikim mukana !?
- Anonyymi
Sarja-avaajan tavanomaista hölynpölyä.
Ei mitään järkeä. - Anonyymi
Sehän olikuin näte,kun Yhdysvallat, Englanti ja Ranskan oluksilla, Välimereltäkäsin, Venjä kateudessaan !?
- Anonyymi
Silkkaa hölypölyä.
- Anonyymi
Tämä lännen avustamat kaapparit, voi vain totivoa lisä apua, aseitten lisäksi, muuten Syyria ei tuhottuna selviä, eihän Assadin hallintokaan syrjittynä ja Israeilin kateus pommein !?
- Anonyymi
Silkkaa hölynpölyä.
Ei järjen hiventä.
- Anonyymi
Länsi oli katkera Syyriaan hallinnolle, mediatki tuki lääketehtaan pommituksia,kuin se olisi ollut kansainvälisesti oikein !?
- Anonyymi
Yhdysvaltain Suomen sosialismin varjo Armeija,saako uuden kanssa tehtävän ,Grönlannin miehityksessä,monesko se jo on !?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244