Hotelli Bavyera, Alanya

25h

Heips!

Onko kenelläkään kokemusta Aurinkomatkojen hotelli Bavyerasta?

21

9119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

      ihanat työntekijät, Ishan ja Ali. Kivaa oli poikien kanssa hengailla. Parin viikon kuluttua takas ja jatketaan mihin jäimme. Hotelli kelpaa nukkumiseen. Lähellä rantaa eli hyvä sijainti. Suosittelut todella!!

      • smm

        en kyllä tiedä mitä hyvää te siinä hotellissa näette!? itselläni loma pilalla sen hemmetin hotellin takia. en saanut tuoda ruokaa hotellihuoneeseen, tarkastettiin laukut!!! röyhkeyden huippua!! en mene uudestaan enkä suosittele muillekkaan.


    • extalkkari

      olin ekankerran 8 vuotta sitten, henkilökunta on ajan myötä muuttunut mutta rento meininki säilynyt, todella asiakas ystävällinen hotelli ja turvallinen.

      ps. rappuset jännän korkuiset käytä hissiä.

    • piparnakkeli

      oltiin bavyerassa just vajaa 2 vk, oikein oli kivaa! henkilökunta kaikin puolin oikein nastaa. turkkilaiseen iltaan kannattaa mennä jo pelkän ruuan takia! hyvää! rannalle tosi lyhyt matka, samoin keskustaan ihan sopiva matka. huoneet melko vaatimattomat. suihku toimi ihan ookoo, suihkussa kannattaa käydä päivällä jos haluaa lämmintä vettä... tosi asiallisesti käyttäytyi hotellin henkilökunta, ainakin kun olin liikkeellä avosiippani kanssa. Terveisiä vaan Mehetille,Nerehmanille, Alille, Isalle, Erbilille ja ehdottomasti hellyttävälle Emrahille!

      • 25h

        Kiitoksia kommenteista! Vielä kun jaksaa jonkin aikaa töitä painaa niin sitten pääsemme 2 viikoksi Turkin aurinkoon! Siinä on meidän tänvuoden kesäloma.

        Güle güle :)

        p.s. Jos vielä tulee jotain hotellista mieleen, niin pistäkää vaan kommenttia tulee.. Huom: pienetkin asiat voi olla tärkeitä.


      • Tuizu
        25h kirjoitti:

        Kiitoksia kommenteista! Vielä kun jaksaa jonkin aikaa töitä painaa niin sitten pääsemme 2 viikoksi Turkin aurinkoon! Siinä on meidän tänvuoden kesäloma.

        Güle güle :)

        p.s. Jos vielä tulee jotain hotellista mieleen, niin pistäkää vaan kommenttia tulee.. Huom: pienetkin asiat voi olla tärkeitä.

        Olin itse kesällä Bavyerassa,ihana henkilökunta,hotellihuone oli ihan ok,mutta se ei menoa haitannut kun ei siellä käyty kuin nukkumassa ;) lähellä rantaa ja mukavalla alueella.suosittelen lämpimästi,ensivuonna olen menossa uudestaan ♥


    • male

      3 kertaa hotellissa olleena voin todeta että hotelli on tasoltaan ok ja henkilökunta aivan mahtavaa! tosi hyvä sijainti rantaan nähden

    • hapsi

      Olen ollut bavyerassa kuusikertaa eikä koskaan ole laukkujani katsottu, juuri tiistaina tulin sieltä ,mutta sehän on hotelli eikä huoneistohotelli, siisti ei lasten hotelli,vaan aikusten hotelli,henkilökunta erittäin ystävällistä,sijaiti tosi hyvä,mukava pieni hotelli.Mutta ei mikään hilttoni hinta ja tädetkin sen jo sanoo.

      • wolkan

        miksi te kaikki valehtelevat ihmiset olen itse ollut siellä monta kertat bayveran henkilö kuntat omat asiakan kanssa sängyssa aina miksi te suomalaiset olatte sellaisia jokaisen kanssa ainakin ma huomanut että te ei loman takkia menevat sinne seksin takkia olet lomalla kaikki bayveran henkilö kunnat hullja saiaita petivåisiä


      • ayip
        wolkan kirjoitti:

        miksi te kaikki valehtelevat ihmiset olen itse ollut siellä monta kertat bayveran henkilö kuntat omat asiakan kanssa sängyssa aina miksi te suomalaiset olatte sellaisia jokaisen kanssa ainakin ma huomanut että te ei loman takkia menevat sinne seksin takkia olet lomalla kaikki bayveran henkilö kunnat hullja saiaita petivåisiä

        volkan miksi sinä olet niin vihainen?

        varmaan ei kukaan halunnut mennä ulos sinun kanssa,sen takia...

        minä olen ollut siellä monta kerta ja kaikki oli ihana.

        olen turkkilainen ja minä olen täysi eri mieltä kuin sinä.

        älä mene sinne enää...ihmiset joka tykkää bevyerasta menevät kuitenkin. ei tarvitse sinua eikä sinun komentoja....


      • Tosi pettynyt
        ayip kirjoitti:

        volkan miksi sinä olet niin vihainen?

        varmaan ei kukaan halunnut mennä ulos sinun kanssa,sen takia...

        minä olen ollut siellä monta kerta ja kaikki oli ihana.

        olen turkkilainen ja minä olen täysi eri mieltä kuin sinä.

        älä mene sinne enää...ihmiset joka tykkää bevyerasta menevät kuitenkin. ei tarvitse sinua eikä sinun komentoja....

        Olimme Bavyera hotelliisa 28.09-12.10.2010 se oli yhtä helvettiä, kieltoja ja käskyjä oli joka
        seinässä.Huoneisiin ei vetta ,ei hedelmiä, ei ruokaa. Ensimäisenä aamuna aamiaisella ei ollut
        muuta kuin vaaleaa leipää, juustoa, teetä jamurukahvia. Valitin Aurinkomatkojen kohdepääiilikölle
        sitten tuli munia ja tomattia,kurkkua. Ei tuoremehua,ei edes vetta ilman maksua.
        Olen ollut Turkissa 13 kertaa, koskaan ei ole ollut näin huonoa palvelua. joten vertailukohteita on.
        Yritimme vaihtaa hotellia, mutta kaikki hotellit olivat täynnä.
        Kaiken huippu oli se kun olisi pitänyt syödä vain tässä hotelissa ja hinnat olivat kaksi kertaa
        kalliimmat kuin yleisesti muissa ruokapaikoissa.
        En ikimaalimassa me tähän hotelliin toista kertaa.


      • noista edellisistä
        Tosi pettynyt kirjoitti:

        Olimme Bavyera hotelliisa 28.09-12.10.2010 se oli yhtä helvettiä, kieltoja ja käskyjä oli joka
        seinässä.Huoneisiin ei vetta ,ei hedelmiä, ei ruokaa. Ensimäisenä aamuna aamiaisella ei ollut
        muuta kuin vaaleaa leipää, juustoa, teetä jamurukahvia. Valitin Aurinkomatkojen kohdepääiilikölle
        sitten tuli munia ja tomattia,kurkkua. Ei tuoremehua,ei edes vetta ilman maksua.
        Olen ollut Turkissa 13 kertaa, koskaan ei ole ollut näin huonoa palvelua. joten vertailukohteita on.
        Yritimme vaihtaa hotellia, mutta kaikki hotellit olivat täynnä.
        Kaiken huippu oli se kun olisi pitänyt syödä vain tässä hotelissa ja hinnat olivat kaksi kertaa
        kalliimmat kuin yleisesti muissa ruokapaikoissa.
        En ikimaalimassa me tähän hotelliin toista kertaa.

        viesteistä huomaat, kyseessähän on suomihutsujen panohotelli.


      • Anonyymi

        Ei se ole mikään panohotelli. Henkilökunta vähän kulahtanutta mutta ihan ystävällistä. Bayveran puolella siivooja vei korvakoruni ja huivin kun asuin siellä 2 vuotta sitten. Muuten normi hotsku ei luksus.


    • alanyaa nähnyt

      kiitti kommenteista olihan niitä laidasta laitaan.ja mitä suomi hutsuihin tulee niitä parveilee jokaisessa hotellissa, sitten ne lääkitsee itseään kun palailevat kotimaahan ja valehtelee miehileen.mutta se siitä kyllä turkki poika jaksaa

      • pakkohan sen

        on jaksaa kun "omia" naisia ei voi panna ennen avioliittoa ja huoriin ei ole varaa.

        Suomilutka käy hyvin korvikkeena:)


      • Anonyymi
        pakkohan sen kirjoitti:

        on jaksaa kun "omia" naisia ei voi panna ennen avioliittoa ja huoriin ei ole varaa.

        Suomilutka käy hyvin korvikkeena:)

        Niinpä minä panen vain rahasta ja hyvin menee kaupaksi. Totta ettei turkkilaisilla ole hynää liiaksi. Suomessa kyllä on maksavia turkkilaisia. Mutta kyllä suomalaiset on asiakkaana parhaita. En liiaksi suosi ulkomaalaisia. Suomi poika on ok. Aurinko on paras siellä.


    • yks.

      hyvin vaatimaton hotelli varustetasoltaan. Ei tuoleja kuin yksi kahden hengen huoneessa, mitään muuta kuivaustelinettä ei ole pyyhkeille ja uikkareille kuin parvekkeen kaide. Suihkunurkkauksessa/WC ei minkäänlaista laskutilaa.liinavaatteet kulahtaneita, peittona karkea päiväpeitto ilman lakanaa. jääkaappi ei jäädyttänyt kunnolla vaan juomat olivat haaleita. siivous tehtiin päivittäin joten se ok. Aamupala ok, mutta jokapäivä täysin samanlainen. Vastaanotossa ei ollut koskaan henkilökuntaa koska Devel-hotellissa yhteiset työntekijät. avainta ei kannata jättää huoneesta poistuessa koska niitä ei kukaan vahdi. Ei myöskää sitä kuka ovesta sisään astuu. Kukaan ei tarkastanut laukkuja joten siltä osin kuri löystynyt. Työntekijöiden kanssa kyllä naiset olisivat saaneet viihdykettä jos itse siihen vain tarjoutuu ja antaa aihetta. mutta sai myös olla rauhassa kun teki selväksi ettei sellaista halua. Kleopatran ranta oli pettymys. suurine aaltoineen ja kalliolohkareineen sekä upottavan soran vuoksi mereen oli lähes mahdotonta päästä. Todella äkkisyvää jo heti rannasta. Hotellilla ei ole uima-allasta.

    • *kirsikka

      Hei,

      Mikä on tilanne tässä hotellissa nykyään, on sen verran vanhaa tietoa tässä ketjussa.

      Onko edelleen tarkkaa, ettei saa viedä huoneisiin mitään syötävää/juotavaa vai onko "kuri" löystynyt?

      Olin kerran Marmariksessa sellaisessa hotellissa jossa tutkittiin laukut enkä halua sellaiseen hotelliin toista kertaa.

      Hotellissa lie tehty jonkinlainen remontti, ovatko huoneet nyt siistejä?

      • mansikka2

        Uppia


      • super marjo

        Tulin juuri alanyasta. Me yövyimme bavyera hotellissa ja jäi pelkästään positiivinen kokemus. Henkilökunta ystävällistä,eikä kertaankaan laukkuja tutkittu,sai myös istua rauhassa baarissa jos halusi. Hotellin ruoka todella maukasta. Huoneet siistejä,siivottiin joka päivä. Voin suositella. Niin ja aamukahvi oli kunnon aamupala,todella monipuolinen ja hyvää


    • Uudestaan pian

      Tulin juuri kotiin Turkista, hotelli Bavyerasta. Ihan mukava pieni hotelli, mahtavalla paikalla, kivan kävelykadun laidalla. Henkilökunta tosi mukavaa, palvelu pelasi. Riitti ainakin minulle, koska kävimme siellä mieheni kanssa vain nukkumassa. Kukaan ei tutkinut laukkuja, eikä missään sanottu, ettei huoneeseen saisi viedä omia eväitä.
      Voin suositella lämpimästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe