Mitä seuraa, jos lähettää hautajaisiin adressin, missä ei varsinaisesti solvataan
tätä? Mutta moititaan häntä ja tekemisiään ja tekemistä jättämistään?
Moititaan siitä, kuinka ilkeä hän minulle oli ja miten oli töissään epäammatillinen. Ilkeä ja vallanhimoinen, salakavala, alaisiaan eriarvoistava Jne.
Ja samalla osanoton sijaan kertoo olevansa iloinen vainajan poismenon johdosta ja toivoo, kädet ristissä hänen lapsille, sukulaisille ja ystäville huonoa ja epäonnistuvaa loppuelämää.
Onko teko rikollinen? Siis Suomessa ja Suomessa järjestettäviin rivi kansalaisen hautajaisiin.?
Off topic. Kun Putinista joskus, toivottavasti piankin aika jättää, niin hänet tullaan taatusti kiroamaan ja muistamaan pahalla... Ja on ilmeisesti "laillista?"
Mutta miten tämä yllä mainittu suomalainen tapaus... ??
Vainajan solvaaminen hautajaisissa?
Anonyymi-ap
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906