Hei. Minulla on aika akwardi tilanne lukion suhteen. Jos jollain teistä muista lukiolaisista on heittää neuvoa, pienintäkään, niin arvostan(🙏). Eli siis:
Käyn tällä hetkellä lukion ensimmäistä luokkaa suht. suuressa lukiossa. Tarkemmin erästä mielenkiinnon kohdettani vastaavalla linjalla. Rimat ovat tällä linjalla aika kovat, (pääsy ka. on yli 9.) jonka vuoksi otin opiskeluun panostamisen tosissaan jo lukion alettua. Vaikka olenkin saanutkin hyviä numeroita, en nauti opiskelusta juurikaan terveydentilani takia (mielenterveyden häiriöt, vaikea kotitilanne jne.) enkä varsinkaan sen takia, ettei minulla ole yhtään kaveria- tai edes ketään, kenen kanssa sanaa voisi vaihtaa edes joskus. Pelkään tämän johtuvan mahdollisesti siitä, että olen panostanut liikaa opiskeluuni ja ollut omissa oloissani niin paljon, että muut ehkä luulevat minun haluavan olla yksin. Olen myös todella ujo toisten nuorten seurassa ja vaikutan ehkä jopa totiselta. Tutustuttuani juttua kuitenkin riittää ja olen hyvin nauravainen. Tällaiselta linjalta luulisi vielä kenen tahansa löytävän varmasti kavereita, kun muut ovat vielä samanhenkisiä. Näin ei kuitenkaan ole minun kohdallani käynyt(😕).
Lukiota on ehtinyt olla jo muutenkin niin monta kuukautta, että valtaosa ykkösistä on löytänyt jo varmasti omat porukkansa. Onko siis mitenkään mahdollista, että saisin enää edes kavereita/kaveria lukiosta? Onko se liian myöhäistä jopa? Jääkö minusta ns. syrjäläinen? Muut varmaan pitäisivät minua porukkaan änkijänä, jos menisin vain yhtäkkiä juttelemaan jollekkin. Onko jollain teistä ollut saman tyylinen tilanne? (Jos) on edes mahdollista saada näin myöhään kavereita lukiosta, niin kaipaisin neuvoja, miten minun kannattaisi asiassa edetä. Ja niin- jos jollain teistä on toimiviksi huomattuja kaverinsaantikeinoja, niin otan niitä mielelläni vastaan!
(ps. pahoittelen, kun tekstiä tuli näin paljon. )
Onko liian myöhäistä saada kavereita?
Anonyymi-ap
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172761Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211374- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942