PAKKO KERTOO

Kaino

OLIPAHA JUHANNUS ! Aattona menin
taas kylän tanssilavalle,sinnekun tulee kesälomalaisia juhannuksen aikaan, on käyny meikäpojallakin hyvät tuurit monena vuotena. Nytki näky jo portille asti kun kylän pojat oli piirittäny jonkun, kai ulkomaalaisen naisen kun se puhu semmosilla käsimerkeillä,vähä niiku viittomakielellä.Pojat puisteli päätään,ku se nainen viitto,ei vissiin pojat ymmärtäny mitä se sano.No minä menin porukkaan ja nyökkäsin hyvät päivät, se nainen kahto minnuu syvälle silmiin,ihan puistatti,niin oli sen olonen katse,että arvasin minun karisman vaikuttaneen. No ne oli kai seisoskellu siinä portaihen eessä pitempäänkin ku järjestysmies ärähti meijät pois siitä tukkimasta tietä.Pojat lähti hiljakseen vääntäytymään lavallepäin.Minä en kerinny puhua mitään sille hienolle naiselle,ku se koppas käsikynkästä kiinni ja lähti viemään minuu pois sieltä portailta ja vei kilometrin päähän,siihen järven rannalle, no minä tokenin jo siinä rannalla vähän lepertelemäänkin, ja se nainen hyppäskii semmoseen suojasaan kalliosyvennykseen ja siihen paikkaan RIISU KAIKKI VAATTEESA ,no minä menin siinä ihan Tönköks ,mutta älysin kuitenkin mitä se tahto, ARVAATTEKO? TADAA , TADAA ,TADAA TADAA .Toisilla on sitä karismaa ,joo o

55

3195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bärööni Wön Mynchässi

Karismaa toisilla EI...Herätys ...Hoh hoijaa..

• ja tarinoita

kirjoittanut A.Kivi :)))

• TaikaröNsy

..eipä ole paljon elämässäsi tapahtunut jos tuokin pitää julkisesti kertoa..mutta siitä vaan..nautinnot kullakin..

• Kaino

No se alaston nainen tuli,kisko minut sinne kallionkoloosa,tyrkkäs selälleen ja riisu minut alasti, sitte se alko raiskata minuu,siltä minusta
      ainaki tuntu,nii kuumana se kävi.Minkä sitä voi
      Tehä,terve riski mies,luonto ottaa omasa,ei siitä voinu poiskaa lähteä.Minä en voinu kun silmät pyöreenä katella sen touhua.Se piti hirveetä elämää,uihkutti ja vonku,roppoaasa heilutteliPuolelta toiselle ja koko ajan uihkutti ja vonku.Sen puheesta ei saanu mitääselvää,jotainUlkomaan kieltä sönkötti.Minulle jäi mahottoman ristiriitaiset tunteet,toisaalta se Miehinen puoli minussa huutaa Tadaa,muttaToisaalta tuntuu,että minuu on käytetty
      Törkeästi hyväksi.Mitä tässä pitäs ajatella?

• Marion.T

Oletko sä ihan varma että se oli nainen?
        Jos sä olit sen verran maistissa että et sitä mieheksi huomannut?

Ja jokos olet laskenut rahasi ja katsonut että visa kortti on tallella:DD

Jokos munia kutiaa, ja pieniä ryömiöitä on karvat täynnä?

Mutta jos tuollainen otus kimppuun kävis niin kyllä sitä vähän kannattas pelätä - ainakin mun mielestäni.
        Tietysti miehet nyt näköjään sortuu mihin hyvänsä, onhan se näillä palstoilla nähty ennenkin :))

Mutta en sitä nyt kyllä ihan karvoineen kaikkineen niele - siis sitä sun juttuas :DD

• hertta47

yritit vastaan taistella kaikin voimin ??

*kysyy hyyyyvin vakavana*

• tommonen
        Marion.T kirjoitti:

Oletko sä ihan varma että se oli nainen?
        Jos sä olit sen verran maistissa että et sitä mieheksi huomannut?

Ja jokos olet laskenut rahasi ja katsonut että visa kortti on tallella:DD

Jokos munia kutiaa, ja pieniä ryömiöitä on karvat täynnä?

Mutta jos tuollainen otus kimppuun kävis niin kyllä sitä vähän kannattas pelätä - ainakin mun mielestäni.
        Tietysti miehet nyt näköjään sortuu mihin hyvänsä, onhan se näillä palstoilla nähty ennenkin :))

Mutta en sitä nyt kyllä ihan karvoineen kaikkineen niele - siis sitä sun juttuas :DD

ehkä 13v.

Joten älä yleistä vaikket miehiä arvostakaan.

• Marion.T
        tommonen kirjoitti:

ehkä 13v.

Joten älä yleistä vaikket miehiä arvostakaan.

Mä arvostan kunnon miehiä hyvinkin korkealle.
        Mutta provo on provo - pitäiskös tuotakin miestä sun mielestäs arvostaa????
        Se on vielä kaiken lisäksi melko varmasti nainen :))

Ja en yleistä ketään - mutta luepa palstaa, niin nyt on meneillään jokin miesten ja naisten välinen provoiluviikko.

Älä nyt hyvä mies ota asioita liian vakavasti :DD

• ne kaikki naisetkin
        hertta47 kirjoitti:

yritit vastaan taistella kaikin voimin ??

*kysyy hyyyyvin vakavana*

jotka "raiskataan" lähdettyään vieraan miehen asunnolla ravintolasta ;D

• hertta47
        ne kaikki naisetkin kirjoitti:

jotka "raiskataan" lähdettyään vieraan miehen asunnolla ravintolasta ;D

niinkuin samaan verrattavaa tilannetta ajattelin...

Tosin, onko se sanaton lupaus "antamisesta" jos nainen lähtee miehen asunnolle? Näinkö miehet sen tulkitsevat?
        Jos nainen ei sitten olekaan valmis sekstailemaan, niin hänet on "oikeus" ottaa väkisin.?????

• mutta en
        hertta47 kirjoitti:

niinkuin samaan verrattavaa tilannetta ajattelin...

Tosin, onko se sanaton lupaus "antamisesta" jos nainen lähtee miehen asunnolle? Näinkö miehet sen tulkitsevat?
        Jos nainen ei sitten olekaan valmis sekstailemaan, niin hänet on "oikeus" ottaa väkisin.?????

yleensä ymmärrä MIKSI nainen lähtee kapakasta yöllä täysin vieraan miehen asunnolle,se on aikamoinen riski,ei vain raiskauksen pelko vaan voi mennä myös henki!

• hertta47
        mutta en kirjoitti:

yleensä ymmärrä MIKSI nainen lähtee kapakasta yöllä täysin vieraan miehen asunnolle,se on aikamoinen riski,ei vain raiskauksen pelko vaan voi mennä myös henki!

oikein ymmärrä moista. Olisiko se alkoholin nauttimisesta johtuva tila osasyynä. Useimmiten tietenkään ei taida mitään vaarallista tapahtua, mutta uhkarohkeaahan tuollainen toiminta on.

• kerrot

et oo tainnu ikinä saada.

• Kaino

Oon nii alamaissa,kun se repi minu housutki.

• Marion.T

oliko ihan kalliitkin merkkihousut, vai ostettu Dress- mannin alennusmyynnistä?

Kyllä sun Kaino melkein kannattaa tehdä rikosilmoitus naisen hirvittävästä käyttäytymisestä.

Sä voit saada korvauksia henkisestä kärsimyksestä ja sitten jos tauti yllättää niin siitä voi tulla jonkin verran, ja sitten vielä vaatteiden korjauskulut - vai meneekö housut oikein lunastukseen?

Voimia sulle - koita kestää kuin MIES !!!

• heti paikalla

poliisi-ilmoituksen?

• Sinulla on tosiaan ollut melkoisen hyvät juhannusjuomat! Minäkin nautin juomaa niin runsaasti, että suorastaan sammuin, mutta en minä kuitenkaan noin mukavaa unta nähnyt.

Voisitko kertoa minulle, mitä juomaa oikein joit, jotta minäkin voisin joskus tulevaisuudessa kokeilla samaa lääkettä. Olisihan se mukavaa nähdä noin villejä unia sammumisen jälkeen.

• Kaino

Pari kolme saunakaljaa vaan otin,kun kävin
        saunassa ennen lavalle menoa.

• Kaapo

Vaikka tämä aloittaja on vähän lapsellisen
      tuntuinen,niin heti Femakoilla on sellainen
      asenne,ettei miestä voi raiskata.Henkinen
      asennoituminenhan siihen vaikuttaa tunteeko
      itsensä raiskatuksi!!HALOO

• tuntuu

heitteillejätölle,jos tulee torjutuks.

• Kaino siis
        tuntuu kirjoitti:

heitteillejätölle,jos tulee torjutuks.

Vastahakoisesti suostui raiskaukseen koska pelkäsi naisen muuten nostavan syytteen heitteillejätöstä ;D

• Kaino
        Kaino siis kirjoitti:

Vastahakoisesti suostui raiskaukseen koska pelkäsi naisen muuten nostavan syytteen heitteillejätöstä ;D

Ei siinä mies pysty mitää,jos naine ottaa siitä
        kiini ja vähä pyörittää nii tondis siinä tulee
        kenelle vaa,ettei tarvii irviä.

• nainen
        Kaino kirjoitti:

Ei siinä mies pysty mitää,jos naine ottaa siitä
        kiini ja vähä pyörittää nii tondis siinä tulee
        kenelle vaa,ettei tarvii irviä.

painija koska niin piti sinua väkisin otteessa ;D

• vaan
        nainen kirjoitti:

painija koska niin piti sinua väkisin otteessa ;D

panija. Kyllähän Kaino kerto

• Kaino
        vaan kirjoitti:

panija. Kyllähän Kaino kerto

Kiitos tuesta.

• Kaino

Naurattaa ku se otti minuu käsikynkästä kiini
      sielä lavalla ja lähti töytyyttämään minuu
      sitä jyrkkää mäkee alas,sekun oli mahottoman
      pitkäsäärinen ja nopeejalkane naine,mulla jalat
      ei ottanu maahan ku sillo tällö.

• Pirre*

ihan ehta idän ihme...:), ryöstikö, rahastiko..jne..

• Kaino
        Pirre* kirjoitti:

ihan ehta idän ihme...:), ryöstikö, rahastiko..jne..

Se oli iha seksihurja vaa

• Pirre*
        Kaino kirjoitti:

Se oli iha seksihurja vaa

nähnä...

• Kun niin

PITKÄJALKAINEN ;D

• silleen

että "miehen jalkojen tulee olla tarpeeksi pitkät ulottuakseen maahan asti".

• taikanainen

jopas on Kainolla ollut juhannus :))

Nyt täytyy kyllä sanoa, että tuo hervoton tyylisi kertoilla tätä tarinaa eteenpäinkin on kertakaikkisen hulvaton. Jotenkin uskallan ajatella että sinullakin on hauskaa siellä kirjoittaessasi...tai jos oletkin järkyttynyt mokomasta tapahtumasta, niin alat hyvää kyytiä toipumaan ennallesi.....

Provoksi todella hyväntuulinen juttu :)

• Kaino

Loppuha se rumpa sitte viimen.Minuu
      jotenki iletti sen naisen elämöinti ja puinkin
      vaatteet pääle melko noppeesti ja meinasin
      hipsiä pois siitä tapahtumapaikalta,mutta se
      huomas ja kiskas takasi viereesä ja alko
      meuhkaamaan ja noitumaan,se kiros ja repi
      minun teryleeneistä,taskun kerrallaan irti ja
      noitu ku rantapiru.Pervo se oli,mitä se niillä
      tyhjillä taskuilla.Sillo minä suutuin ja sain
      riuhottua ihteni irti sen seksihurjan kynsistä,
      ja huusin vielä perään,jotta toisille se ei mikää
      riitä,taijat olla semmonen nynhvo,tiijä sitten
      ymmärskö se,mutta rupes kuitenkin
      änkeytymään siitä ylös.Minä en jääny
      oottelemaan.Mehtien kautta piti kiertää
      kottiin,nii pahasti se repi ne, melko uuvet
      teryleenihousut.
      Se tais käyttää minua seksiopjektina.Mutta
      kyllä minä tämän kestän ku mies.Kiitos
      vaa kaikille henkisestä tuesta.

• nyhvo

on, ulkomaan elävät. :))

• JUKI

Ilotytölle

• Söpöstiina
        JUKI kirjoitti:

Ilotytölle

...Kaino oharia... Kait se likka tahtoi lisää kun Kainon perään haukkui, joskut naiset on vähän vaativaisia... Ja huom, se Kainon karisma...

• TaikaröNsy
        Söpöstiina kirjoitti:

...Kaino oharia... Kait se likka tahtoi lisää kun Kainon perään haukkui, joskut naiset on vähän vaativaisia... Ja huom, se Kainon karisma...

..jos olisin ollut sinuna,sen naisen olisin kotiini vienyt,ties miten hyvät sopatkin osais keittää,kun kaikki muukin oli niin kuumaa ja hurjaa..ainakin samovaarissa teetä....ja ihanaa kesää olisitte viettänyt,taidat olla aika mammanpoika..;)))ryhdistäydy!

• Kaino

Naapurin Topi kävi tuosa aamutuimaan pistäytymässä,yritin kauttarantain vähä kysellä
      siitä hienosta naisesta ja yritin selvittää topilleniitä illan tapahtumii.Eihä siitä mitää tullu topioli vielä nii juhannusmaistissa,ei se ku nauraarätkätti,silläkun oli sitä itetehtyy voimajuomaamullekii tarjotteli,en ottanu,tulee vielä minustaki tuommone tyhjän nauraja,enne oli
      nii tosiottone ja vakaa mies.Topi oli menossa
      kylän kuppilaan,minäki meen kuha selviin näistä aamun töistä.Sielä on varmaan muita,
      vähä selvempipäisii kylän poikii,ku mitä Topi

• Kaino

Mitenhä ne meiän luonteet kävis yksiin,ku minä
        oon vähä itepäinen ja aika karski mies ja tää
        hieno nainen on varmaa jostai kaupunki paikasta
        kotosin ja tuntu aika vilkkaalta ihmiseltä??

• täältä puskasta

Villi juttu, tais Kaino ehtii ihailleen sitä tässä taannoin poistettua Bellaa!

• pienintäkään tuilua,oliko kostea yö?Meillä ainakin näyttäisi,että märkää on ollut.

Olen joskus myös himoinnut Bella 8-tonnista.
        nim.entinen Flipperisti seitensataa.
        Siis,kai veneestä on kyse tuossa ihailussa?

• täällä puskassa
        emw34 kirjoitti:

pienintäkään tuilua,oliko kostea yö?Meillä ainakin näyttäisi,että märkää on ollut.

on nytkin, ja sateista. Että veneestäkö kyse? Tietenkin!

• Kaino
        emw34 kirjoitti:

pienintäkään tuilua,oliko kostea yö?Meillä ainakin näyttäisi,että märkää on ollut.

En kyllä ymmärtäny sinu vastauksesta yhtään.
        Ajattelin vaa,jos ois saanu täältä apua,miten
        ne meiän luonteet kävis yksiin,jos ajattelis
        jotta yhteen,kun se nainen tuntuu niin kivalta,
        näin jälkikäteen,minen oo koskaan pottuillu
        kellekään jos sitä tarkotit.

• Kaino kirjoitti:

ollut sinulle kaino,vaan jos paremmin katsot,niin kyselin Heh heh.ltä,millainen ilma hänen olinsijoillaan oli.

Luonteiden yhteensopivuudesta voisin noin yleisellä tasolla sanoa mielipiteenäni ja osin kokemuksenkin piipittävällä rintani äänellä,että
        kyllä käytännössä vähimmällä selviää,kun vain naista sokeasti tottelee.

Miesporukassahan sitä sitten kertoillaan sillei soveltaen malliin,"kyllä akka sai muuten äsken semmoista kyytiä,että tietää mistä kukko kusoo jne.
        Muuta en osaa sanoo,mutta "kova"jussinmuisto on sinulla kerrottavaksi vielä vanhaikodissakin,jos se vähän niinkö positiivisena asiana olis koettelemuksessasi.
        ps.Toivottavasti muuta posisitiivistä ei ainakaan jäljempänä ilmaannu,mutta ei varmaankaan.

Harmi kun se Topikin oli vielä niin nesteessä,että sinun täytyy sinne Esson baariin mennä setviin asian oikea tola.

• täältä puskasta
        Kaino kirjoitti:

että nytkö hän sitten tuntuukin kivalta? Eikäs muuten asuinpaikka ihmistä sen pahemmaksi tai paremmaksi tee, perusluonne on kuitenkin mikä on. Ota siitä selvää, siis siitä hänen luonteestaan, jos kerta mietityttää, sitten tiiät!

• Kaino

Isävainaan eläessä vähä tinkasin nämä syntymäaika
      ja semmoset asiat.Isä sano vähä humorilla jotta,
      sinut on kaino syksyllä pimmeimpään ja rapasimpaan aikaan alkuunpantu ja äitis puotti
      vielä synnytyksen jälkeen saunassa lattialle
      mutta pahimman virheen tekivät neuvolassa,iha
      takuuvarmasti se kätilö rokotti rammarin neulalla
      yrittäsit ees tehä töitä.Syntymäajaks merkittiin
      2 päivä heinäkuuta,oiskoon tästä apua jos joku
      tietäs horoskoopeista?? En minä sinne kuppilaan,
      enneku sais näitä taustoja vähä selväks.

• täältä puskasta

että ravun huumorin sanotaan yleensä olevan semmoista viihdemaailman komiikkaa parhaasta päästä, koska se perustuu osuviin huomioihin ihmisluonnosta.

• Kaino

on lähteny,vaikka isäkii kyllä sanojotta jos
      talossa on vieraista vaivaa nii kuhtukaa Kaino
      niile puhumaan,ei joo puolen tunnin päästä
      yhtään sorkkaa näkyvissä,vaikka mukaviahan minä
      niile aina puhuin,ei ollu isältä iha kivasti
      sanottu.Tulkaa naiset takasi!

• Vilihelmiina

mie noista horoskooppiloista vuan oisin virkanna jotta kun sinnoot se rapu, niin ota eukokses skorppari tai kalat, ne on molemmat vesimmeissii, ymmärävät sinnuu parraiten, jos et löyvä niitä niin maaimmeisekkin menettellee hätätilassa, elikkäs neitsyt,kauris taikka härkä.

Epppäilen vahavasti jotta tuo siun juhannushellus on ollunna tulimerkkiä, ku nuin kiivaana kävi.Minkäs sie vesimmeinen sille mahot, kiehummaahan se siut sai.

jos tarvihet vielä appuu näissä horoskoopperiasioissa nii löyttyy se rekattui nikki. Suap kyssyy vappaasti. :))

terv taikanainen

• Kaino
        Vilihelmiina kirjoitti:

mie noista horoskooppiloista vuan oisin virkanna jotta kun sinnoot se rapu, niin ota eukokses skorppari tai kalat, ne on molemmat vesimmeissii, ymmärävät sinnuu parraiten, jos et löyvä niitä niin maaimmeisekkin menettellee hätätilassa, elikkäs neitsyt,kauris taikka härkä.

Epppäilen vahavasti jotta tuo siun juhannushellus on ollunna tulimerkkiä, ku nuin kiivaana kävi.Minkäs sie vesimmeinen sille mahot, kiehummaahan se siut sai.

jos tarvihet vielä appuu näissä horoskoopperiasioissa nii löyttyy se rekattui nikki. Suap kyssyy vappaasti. :))

terv taikanainen

Sano vaa kainoks ja kiva ku vastasit,minulla semmosta,ku se hieno naine siinä agtiivin,tiijät
        mitä tarkotan,aikana jotai Lejo tai Leion huohotti,nii oiskoo siinä jotai vinkkii,meinaa
        onko jotai semmosii merkkijä lähelläkää??

• Vilihelmiina
        Kaino kirjoitti:

Sano vaa kainoks ja kiva ku vastasit,minulla semmosta,ku se hieno naine siinä agtiivin,tiijät
        mitä tarkotan,aikana jotai Lejo tai Leion huohotti,nii oiskoo siinä jotai vinkkii,meinaa
        onko jotai semmosii merkkijä lähelläkää??

hieno naine...jottoiskoon tuo leijonaa huuvellu. Jos soli leijona niin sillon tuon käytäksenni ymmärttää. Ne on tulisia leijonat ja tykkäävvät häärätä semmottiis agtiivia.
        Vuan rapu kun oot, niin saattas olla pikkusen sovittelemista jotta yhtteistä leippää sopisitta haukkaammaan. Mutta osotsie Kaino, ei ne nää horpskoopit kaikkee tiijä, kylä se on immeinen ite joka ratkassoo mimmonen se on.Jos nyt oot menossa sinne savottahommiin niin toivotan sulle oikkein hyvvää jatkkoo ja piipaha joskus meitä ilahuttamassa nuilla juttuillas.

terv taikanainen

• Kaino

Kävin kylän kuppilassa.Sielä tapahtu merkillisiä
      asioita,mutta kun tässä kävi niiku nuorempana,
      tupa tyhjeni alle puolen tunnin,nii en kehtaa
      kertoo enempää,lähen tästä naapurin isännän
      kanssa savotahommiin,jääkää hyvästi en minä
      tarkotuksella,minä oon vaa tämmönen.

hyvää jatkoa t.Kaino

• Kaino tavatessasi Vienolle myös kesä tai vaikkapa syysterveiset samontein.

Etsihän hyvä savottapalsta,ja toivotaan hyviä tuulia sinne.
        Kaino ja naapurin isäntä ovat ajan hermolla,puuta taas tarvitaan,kun työsulku/lakko on viittävaille ohi.

• TULE TAKAISIN

Kaino! Älä jätä hyvästejä.Tässähän ihan alkoi piristyä kun luin sun juttujas.Käy välillä netissä kun savotta hommista joudat.

• ......................
        TULE TAKAISIN kirjoitti:

Kaino! Älä jätä hyvästejä.Tässähän ihan alkoi piristyä kun luin sun juttujas.Käy välillä netissä kun savotta hommista joudat.

------------------

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1847
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1839
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      137
      1669
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1411
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      33
      1344
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      314
      1233
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      59
      1191
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1092
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      273
      1039
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      933
    Aihe