Olin Gynellä.Olen yli 70 vuotias minulla on ollut noin viikon verenvuotoa.Gynellä sanottiin kohdun limakalvon paksuuntuminen ja sitten luki verislimainen viiru exutero
Ymmärsin että tuo tarkoittaa kohdun ulkopuolinen viiru.Laitettiin poliklinikalle aika vasta tammikuun viimeisenä päivänä.Onko tämä verislimainen viiru exutero vaarallista?Epätietoisuus hermostuttaa
Kohdun limakalvon paksuuntuminen?
Anonyymi-ap
1
484
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki muutokset voi olla vaarallisia, mutta voivat olla myös harmittomia. Sitä ei voi tietää ennen kuin näyte on otettu ja patologi sen tutkinut. Sanoisin, että ole huoleti: sinut on jo lähetetty tutkimuksiin ja lääkäri tietää mitä se pahimmillaan voisi olla ja jos on pahinta laatua, niin silti mitä luultavimmin pääset hoitoon ajoissa. Tuossa mielessä voit siis olla huoleti ja iloinen siitä, että menit lääkäriin ja pääsit jatkotutkimuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1034270
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.793503Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,773113SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822576Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2112192Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302101- 41890
- 95878
- 52796