Olin Gynellä.Olen yli 70 vuotias minulla on ollut noin viikon verenvuotoa.Gynellä sanottiin kohdun limakalvon paksuuntuminen ja sitten luki verislimainen viiru exutero
Ymmärsin että tuo tarkoittaa kohdun ulkopuolinen viiru.Laitettiin poliklinikalle aika vasta tammikuun viimeisenä päivänä.Onko tämä verislimainen viiru exutero vaarallista?Epätietoisuus hermostuttaa
Kohdun limakalvon paksuuntuminen?
Anonyymi-ap
1
662
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kaikki muutokset voi olla vaarallisia, mutta voivat olla myös harmittomia. Sitä ei voi tietää ennen kuin näyte on otettu ja patologi sen tutkinut. Sanoisin, että ole huoleti: sinut on jo lähetetty tutkimuksiin ja lääkäri tietää mitä se pahimmillaan voisi olla ja jos on pahinta laatua, niin silti mitä luultavimmin pääset hoitoon ajoissa. Tuossa mielessä voit siis olla huoleti ja iloinen siitä, että menit lääkäriin ja pääsit jatkotutkimuksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511693Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551