Jokkarissa ja vähän muuallakin. Nimi oli Jaana ja asuit tosiaan Jämsässä.
Itse olin Hallissa Lentotekn. AUKissa 1980-luvulla
Jäin ikävöimään.
Olen tulossa Jyäskylään j olisi kiva tavata.
Terv. P. K.
Löytyisiköhän tätä kautta eräs tyttö Jämsästä, jota tapailin iltalomilla
23
1864
Vastaukset
- Anonyymi
Jaanasi pääsee pian eläkkeelle ja voi olla isoäiti..
- Anonyymi
40v on jo usein isoäiti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40v on jo usein isoäiti.
Korjaan virheeni .. ei nyt 40v sentään isoäiti vielä ole usein ainakaan🤣
- Anonyymi
Eipä sitä tarvii etsiä, tossahan se on vieressä. Ollaan oltu jo reilut 10 vuotta naimisissa.
PK - Anonyymi
No hei!🌹 Mukava kuulla sinusta. Mitä elämääsi kuuluu? Mielelläni tapaisin.💖 T:Jaana💋
- Anonyymi
voi kulta,ihanaa kun sä sanot noin.
- Anonyymi
Koska olet tulossa Jyväskylään?🌹 T:Jaana💋
- Anonyymi
En koskaan hähähää
- Anonyymi
huomenna=)
- Anonyymi
En millonkaan
- Anonyymi
Asuuko päkä vielä jämsässä? Tapailimme 96-98
- Anonyymi
Puree munkkia jämpsän portissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puree munkkia jämpsän portissa
Muista nyt! Munkki päivässä pitää sinunkin pyllysi pyöreänä, äläkä pure yhtään enempää!🍩
- Anonyymi
Itse olin Hallin AUK:ssa ja meillä oli kyllä yksi PK porukassa. Mutta niin varmaan monessa muussakin saapumiserässä ja kurssilla.
Tämä ko. PK on NASAlla hommissa ja asustelee nykyisin Kaliforniassa ellei ole jo eläkkeellä.- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
HUUTELOOOO TÄHKÄN LAURI TÄÄLLÄ HUUTELOOOO!
- Anonyymi
Saanko itsekin tätä kautta hakea erästä tyttöä, jonka kohtasin pari viikkoa sitten, olisikohan ollut torstaina 16.1, noin klo 12 aikaan, Paunun koulun läheisessä liikenneympyrässä, koskentien ja siltakadun liittymässä. Tämä tyttö käveli kolmen tytön ryhmässä, ja hän katsoi minua ja hymyili todella kauniisti. En osaa sanoa tästä kolmen tytön ryhmästä mitään muita tuntomerkkejä, kuin että he olivat noin 15-17- vuotiaita ja muistaakseni vaaleahiuksisia (ainakin tämä tyttö oli vaaleahiuksinen joka hymyili minulle). Voin antaa vielä toisen tuntomerkin tilanteeseen, joka tapahtui aivan hetkeä aikaisemmin; vastaani liikenneympyrässä tuli noin 5-6 nuoren pojan ryhmä, joista ainakin yksi ajoi pyörällä, ja hän kaatui pyöränsä kanssa maahan ylitettyään suojatien liikenneympyrässä siltakadun yli. Joten jos tämä tieto välittyy tälle tytölle niin kiitos, hän saa päättää haluaako tutustua. Hän ilmeisesti opiskelee Paunun koulussa tai siinä toisessa viereisessä koulussa?
- Anonyymi
SIKA SIKA SIKA!
- Anonyymi
Pekka!
- Anonyymi
Eiköhän se mummu ole jo mullissa
- Anonyymi
onko näin JN onko näin,toki hieman voi olla JN toki vain hieman...
- Anonyymi
Määkin haluun
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918