Hei haluaisin tietää mikä koiranpentu sopisi parhaiten meidän talon. Sen pitäisi suunnilleen täyttää nämä ehdot.
- Noin yksi tunti liikuntaa päivässä. Viikon loppuisin kyllä enemmän.(+pissatus lenkit)
- Sisäkoiraksi ihmisten kanssa.
-koulutus suht helppoa saa olla hieman haastetta.
- pitäisi sietää lapsia. Voidaan puuttua tilanteeseen kyllä. (Pienin 1.v)
- koko mielellään iso tai keskikoko, mutta ei valtava
-pitäisi sietää kissaa, mutta voidaan jossainmäärin kouluttaa.
- ei mieluusti riistaviettiä, mutta vähä ei haittaa.
- ei mikään maailman kallein koira.
- sellainen joka sietää päivän itsekseen, mutta pitää yhdessäolosta.
- saa kyllä haukkua, mutta tauoton räkytys ei ole toivottua
- mielellään pitkä karvainen.
P.s. Toivoisin kultaistanoutajaa, suomenlapinkoiraa tai samojediä.
Mikä koiranpentu
15
337
Vastaukset
- Anonyymi
Kultsikka vois olla sopiva, tai labbis, mut sillä lyhyempi karva.
Ehkä noutajat helpimpia koulyttaa, ku setterit. Setteritkauniita, pitkine turkkeineen, ja värivaihtoehtoina löytyy. Mut, riistaviettiä on. Kasvattaja isanned neuvoa niistä, kannattaa kysellä jos muuten kiinnostavia. Luonne settereillä kiva, tiedän useampia.- Anonyymi
Sopiiko kultainennoutaja ekaksi koiraksi, koska mulla on ollu vaan kissa?
T. Kysymyksen lähettäjä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopiiko kultainennoutaja ekaksi koiraksi, koska mulla on ollu vaan kissa?
T. Kysymyksen lähettäjäVillakoira on helpompi, kuin kultainenoutaja.
Siisti sisällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Villakoira on helpompi, kuin kultainenoutaja.
Siisti sisällä.En halua trimmata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua trimmata.
Ok, mites vinttikoirarodut?
Noutajat tai spanielit, mut ne on jo pienempiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noutajat tai spanielit, mut ne on jo pienempiä.Ok, kuulostaa hyvältä sopisiko mulle cockerspanieli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kuulostaa hyvältä sopisiko mulle cockerspanieli?
Siinä myös trimmattavaa, paljonkin.
Jos et trimmauksesta pidä, ni joku muu spanieli parempi.
Tai, jos pidät kissankokoisista koirista. Perhoskoira myös vaihtoehto. Kurkkaappa niitä, on joko pysty, tai luppakorvilla.
Pieni, ja helposti mukana kuljetettava. Mahtuu syliin, ja voi kantaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä myös trimmattavaa, paljonkin.
Jos et trimmauksesta pidä, ni joku muu spanieli parempi.
Tai, jos pidät kissankokoisista koirista. Perhoskoira myös vaihtoehto. Kurkkaappa niitä, on joko pysty, tai luppakorvilla.
Pieni, ja helposti mukana kuljetettava. Mahtuu syliin, ja voi kantaa.Myös Venäjänspanieli on melko pieni.
En ole tutkinut trimmataanko niitä. Löytynee tieto siitä netistä.
Harrastaa voi spanielien kanssa vaikka ja mitä. Näyttelyt, agility, rallytoko,jälki, taipumuskokeet, metsästyskokeet jne.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noutajat tai spanielit, mut ne on jo pienempiä.Kultainennoutaja on noutaja? a sanoit että mieluummin vaikka villakoira.
- Anonyymi
Et sitten kerro asumismuotoasi. ???
- Anonyymi
Katso roturyhmä 8 ja 7 koiria netistä.
- Anonyymi
Isovillakoira, jos tykkäät turkkia laittaa. Saa leikeltyä monen näköseksi. On ylevän näköinen, tyylikäs ja oikeasti fiksu koira.
- Anonyymi
Ei minkäänlainen koira!koira ei ole lelu!
- Anonyymi
Ai että päivät yksinään!?siinä on kuule aikaraja minkä se saa olla yksinään.sulle ei sovi minkäänlainen koira elätiks!pystytkö edes ittestäs huolta pitämään?
- Anonyymi
Työpäivät monien koirat on. Jos perheessä useita ihmisiä, yksinolojää lyhyeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251766IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1471702