Edullinen kauppareissu tänään, Lidl
Banaanit, kivennäisvesi, perunarieska, ruisleipää, viiliä, soijavalmistejugurtti, maitorahka, raejuusto, perunat ja Tekniset lämpöhousut.
Yhteensä 20€
Ei ole kallista, kun tarpeeksi jaksaa valkata ja vertailla.
Halvalla menee mutta menköön
45
375
Vastaukset
- Anonyymi
Suosit saksalaista kauppaa.
Vaikka siellä on kotimaisiakin tuotteita niin voitot menevät Saksaan.On lähikauppa ja sopivan kokoinen.
En kestä mitään hehtaarihalleja.
Niin ne voitot.
Mutta minulle sopii halvat hinnat- Anonyymi
Ehkä se Temu olisi paremmin sinulle mieleen?
Lidl tarjoaa työpaikan monelle, myös suomalaisille. - Anonyymi
Sinäkö ostat pelkästään suomalaisia tuotteita ja kuvittelet myös, että isojen ketjujen voitot jäävät Suomeen?
- Anonyymi
Suomenkin kauppiaitten omistajien voitot menee veroparatiiseihin,
ei ne Suomeen jää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomenkin kauppiaitten omistajien voitot menee veroparatiiseihin,
ei ne Suomeen jää.Mistä tiedät?
- Anonyymi
En ole käynyt kaupassa torstain jälkeen. Ehkä käyn huomenna iltapäivällä täydentämässä maitotuotteita ja leipää.
Loppiaispyhä ja täytyisi alkaa siivoamaan jouluaiheiset koristeet säilöön.Vähät joulukoristeet otin pois perjantai-siivouksen yhteydessä.
Keittiössä vaihdoin punaiset verhot sinivalkoisiin.
Sain kirppikseltä 2lla eurolla.
Pakastin ei ole päällä ollenkaan, joten en hamstraa sinne leipää tai mitään muutakaan.
Antaa kaupan pakastaa.- Anonyymi
Leskel70 kirjoitti:
Vähät joulukoristeet otin pois perjantai-siivouksen yhteydessä.
Keittiössä vaihdoin punaiset verhot sinivalkoisiin.
Sain kirppikseltä 2lla eurolla.
Pakastin ei ole päällä ollenkaan, joten en hamstraa sinne leipää tai mitään muutakaan.
Antaa kaupan pakastaa.Mulla on sellainen yhdistelmä Jääkaappi/pakastin. En ole vielä tähänpäivään mennessä löytänyt erillistä nappulaa josta sammuttaisi pakastimen.
Turhaahan silloin pakastinta on tyhjänä pitää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on sellainen yhdistelmä Jääkaappi/pakastin. En ole vielä tähänpäivään mennessä löytänyt erillistä nappulaa josta sammuttaisi pakastimen.
Turhaahan silloin pakastinta on tyhjänä pitää.Vain yksi nappi, niin minullakin. Muutin asuntoon jonka varustukseen jääkaappipakastin kuului, en ollut ennen moisesta kytköksestä kuullutkaan. En nyt jaksa ruveta vaihtamaan. Aina siellä pakasteessa jotain on, marjoja ainakin joita hamstraan pitkin kesää. Teen myös kerralla isompia annoksia ruokaa joita pakastan, lihan valmistus vie aikaa, muut ruoat teen kerta-pari-annoksina. Leivon myös, en niin vähän kerralla osaa leipoa ettei pakasteeseen osa pitäisi tyrkätä.
Kävin myös juuri kaupassa. Ei mennyt rahaa paljon, raejuusto, luonnonjugurtti ja sipulia. Kinkkua tuli syödyksi runsaanlaisesti jouluna.
Niin enää ei ole sifonet-kuutionmallisia pahvipakkauksia, on muovipussissa kahta eri väriä. Vaikutti ettei materiaalikaan enää samaa, pyyhkii huonommin. Anonyymi kirjoitti:
Mulla on sellainen yhdistelmä Jääkaappi/pakastin. En ole vielä tähänpäivään mennessä löytänyt erillistä nappulaa josta sammuttaisi pakastimen.
Turhaahan silloin pakastinta on tyhjänä pitää.Jääkaapin merkki on Rosenlew.
Ylhäällä on kaksi vaihtoehtoa, mikä laitetaan päälle.
Ja min ja max säädötAnonyymi kirjoitti:
Vain yksi nappi, niin minullakin. Muutin asuntoon jonka varustukseen jääkaappipakastin kuului, en ollut ennen moisesta kytköksestä kuullutkaan. En nyt jaksa ruveta vaihtamaan. Aina siellä pakasteessa jotain on, marjoja ainakin joita hamstraan pitkin kesää. Teen myös kerralla isompia annoksia ruokaa joita pakastan, lihan valmistus vie aikaa, muut ruoat teen kerta-pari-annoksina. Leivon myös, en niin vähän kerralla osaa leipoa ettei pakasteeseen osa pitäisi tyrkätä.
Kävin myös juuri kaupassa. Ei mennyt rahaa paljon, raejuusto, luonnonjugurtti ja sipulia. Kinkkua tuli syödyksi runsaanlaisesti jouluna.
Niin enää ei ole sifonet-kuutionmallisia pahvipakkauksia, on muovipussissa kahta eri väriä. Vaikutti ettei materiaalikaan enää samaa, pyyhkii huonommin.En poimi marjoja enkä sieniä.
En syö lihaa enkä leivo.
Hella on uusi.
Uuni täysin käyttämätön.
- Anonyymi
Olen laihdutus kuurilla, en syö juuri mitään tulee halvaksi.
- Anonyymi
Mulla on rahaa niin että raukaisee, ei väliä mitä maksaa.
Se on kyllä sitten halpaa.
Ennenmuinoin olisi se kaalisoppadieetti.
Ja lentoemännän dieetti.
On tullut kokeiltua yhtä sun toista.Anonyymi kirjoitti:
Mulla on rahaa niin että raukaisee, ei väliä mitä maksaa.
Ei kaikilla tuotteilla hinnalla ole merkitystä.
Ostin suomalaista hunajaa ja hintakin oli hunajaa.
Lähes 8 euroa.
Kahvi pitää olla presidenttiä, maksoi mitä maksoi.- Anonyymi
Leskel70 kirjoitti:
Ei kaikilla tuotteilla hinnalla ole merkitystä.
Ostin suomalaista hunajaa ja hintakin oli hunajaa.
Lähes 8 euroa.
Kahvi pitää olla presidenttiä, maksoi mitä maksoi.Sokkotestit avartaisivat makumaailmaa.
Koskee hunajaa ja kahvia. Eri merkkiset, saman paahtoasteen samalla menetelmällä valmistetut kahvijuomat eriteltäviksi sokkotesissä!
Tulokset ovat mielenkiintoisia. Joku omasta mausta eniten poikkeava saattaa löytyä, tai sitten ei.
- Anonyymi
Perlenbacheria, sipsejä, pähkinöitä, lenkkimakkara, perunoita, voita.
- Anonyymi
Omg mikä lista.
Tulee mieleen vanhat hyvät ajat.
Puuttuu enää Yyterin sinappi Anonyymi kirjoitti:
Omg mikä lista.
Tulee mieleen vanhat hyvät ajat.
Puuttuu enää Yyterin sinappi16:16 Leskel70
- Anonyymi
Jääkaappipakastin jossa eri kone kummalkkin.Kun sulattaa pakastimen niin hyvä juttu. Oli lähes 20v sitten vähävirtanen malli hinta 800 jotain.
Aina täynnä. Lihaa paljastan paistettuna ja raakana. Leipää ja pakasteita peruna juureksia.
Emän tulisi toimeen jos muuten. Kauppa kuljetus tuo kotiin x vk.
Ei ole mitään ongelmaa ostaa mitä haluaa. Ei tarvitse pihdata mistään. - Anonyymi
Viisas ostaa Lidlistä.
- Anonyymi
MINÄ EN OSTA MOSKAA ROSKAA.
K kauppa paras ja tuo kotiin.
Paljonko menee teiltä ruokaan kuukaudessa?
Minulla viiko ostokset kotiin n 100e se x4 on n400e/kk.
En ole käynyt itse kaupassa nykyisin ollenkaan. Nivel vikoja ym ym joten pakolliset vain kuten Apteekki. Henkilökortti menee vanhaksi 2kk kuluttua. Kuvassa pitäisi käydä. Onnekis on kuvaamo vielä. Täytyykin tarkastaa! Onko? Kortilla pitää maksaa netissä. En ole koskaan maksanut kortilla. Mieluiten maksaisin verkkopankin kautta tämönkin on turvallisempi. Kaikki on niin wittmaista nykyään meille ! Henk kortti tulee postissa kotiin ?.Muistelen . En uuusi passia nyt. Sormenjäljet annoin 5v sitten hakemassa molemmat.En ole matkustanut ulkomaille n 20v vuoteen. Oli 2001 asiat menivät hankaliksi ja jätin Espanjan matkat. Turisti espanja katoaa kun ei käytä. Ikä. tulee ja vaivoja niin ei ole voinutkaan. Kun asuu sisämaassa kulkuyhteydet hankalia. Onhan rahaa tuhlattu liikaakin matkoihin nuorempana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käynyt itse kaupassa nykyisin ollenkaan. Nivel vikoja ym ym joten pakolliset vain kuten Apteekki. Henkilökortti menee vanhaksi 2kk kuluttua. Kuvassa pitäisi käydä. Onnekis on kuvaamo vielä. Täytyykin tarkastaa! Onko? Kortilla pitää maksaa netissä. En ole koskaan maksanut kortilla. Mieluiten maksaisin verkkopankin kautta tämönkin on turvallisempi. Kaikki on niin wittmaista nykyään meille ! Henk kortti tulee postissa kotiin ?.Muistelen . En uuusi passia nyt. Sormenjäljet annoin 5v sitten hakemassa molemmat.En ole matkustanut ulkomaille n 20v vuoteen. Oli 2001 asiat menivät hankaliksi ja jätin Espanjan matkat. Turisti espanja katoaa kun ei käytä. Ikä. tulee ja vaivoja niin ei ole voinutkaan. Kun asuu sisämaassa kulkuyhteydet hankalia. Onhan rahaa tuhlattu liikaakin matkoihin nuorempanaEi ole voimassa mitään henkilö todistusta pitkään aikaan, eikä sitä ole tarvinnut. Pari vuotta sitten jossain kysyivät ja näytin 5 vuotta sitten vanhaksi mennyttä korttia hyvin kelpasi.
Anonyymi kirjoitti:
En ole käynyt itse kaupassa nykyisin ollenkaan. Nivel vikoja ym ym joten pakolliset vain kuten Apteekki. Henkilökortti menee vanhaksi 2kk kuluttua. Kuvassa pitäisi käydä. Onnekis on kuvaamo vielä. Täytyykin tarkastaa! Onko? Kortilla pitää maksaa netissä. En ole koskaan maksanut kortilla. Mieluiten maksaisin verkkopankin kautta tämönkin on turvallisempi. Kaikki on niin wittmaista nykyään meille ! Henk kortti tulee postissa kotiin ?.Muistelen . En uuusi passia nyt. Sormenjäljet annoin 5v sitten hakemassa molemmat.En ole matkustanut ulkomaille n 20v vuoteen. Oli 2001 asiat menivät hankaliksi ja jätin Espanjan matkat. Turisti espanja katoaa kun ei käytä. Ikä. tulee ja vaivoja niin ei ole voinutkaan. Kun asuu sisämaassa kulkuyhteydet hankalia. Onhan rahaa tuhlattu liikaakin matkoihin nuorempanaLidli on lähikauppani.
Hyvä ja edullinen.
Kuvaamo on. Riippuu asuinpaikasta.
Kortilla pitää maksaa netissä?
Nyt tuli oikosulku, mitä tämä tarkoittaa?
Henkilökortti hakemuksen tein netissä.
Kortti tuli haluamaani R-kioskiin.
Henkkari tarvittiin.Anonyymi kirjoitti:
Ei ole voimassa mitään henkilö todistusta pitkään aikaan, eikä sitä ole tarvinnut. Pari vuotta sitten jossain kysyivät ja näytin 5 vuotta sitten vanhaksi mennyttä korttia hyvin kelpasi.
Minulla on aina ollut voimassa oleva henkkari.
Viimeksi näytin sitä apteekissa. Kun kelakortti oli kotona.
Kun hain uutta vuokra-asuntoa, toimistolla kysyttiin henkkari- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käynyt itse kaupassa nykyisin ollenkaan. Nivel vikoja ym ym joten pakolliset vain kuten Apteekki. Henkilökortti menee vanhaksi 2kk kuluttua. Kuvassa pitäisi käydä. Onnekis on kuvaamo vielä. Täytyykin tarkastaa! Onko? Kortilla pitää maksaa netissä. En ole koskaan maksanut kortilla. Mieluiten maksaisin verkkopankin kautta tämönkin on turvallisempi. Kaikki on niin wittmaista nykyään meille ! Henk kortti tulee postissa kotiin ?.Muistelen . En uuusi passia nyt. Sormenjäljet annoin 5v sitten hakemassa molemmat.En ole matkustanut ulkomaille n 20v vuoteen. Oli 2001 asiat menivät hankaliksi ja jätin Espanjan matkat. Turisti espanja katoaa kun ei käytä. Ikä. tulee ja vaivoja niin ei ole voinutkaan. Kun asuu sisämaassa kulkuyhteydet hankalia. Onhan rahaa tuhlattu liikaakin matkoihin nuorempana"Paljonko menee teiltä ruokaan kuukaudessa?"
Ei voi verrata, koska ravitsemustottumukset ovat niin erilaisia.
Jos nuukuuttaan syö pelkkää perunaa se ei maksa paljon.
Jos syö terveellisesti ja monipuolisesti se maksaa vähän enemmän.
Ruokavalioita on monenlaisia ja muutakin ostetaan kotiin ruokakaupasta,
laskun summa vaihtelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käynyt itse kaupassa nykyisin ollenkaan. Nivel vikoja ym ym joten pakolliset vain kuten Apteekki. Henkilökortti menee vanhaksi 2kk kuluttua. Kuvassa pitäisi käydä. Onnekis on kuvaamo vielä. Täytyykin tarkastaa! Onko? Kortilla pitää maksaa netissä. En ole koskaan maksanut kortilla. Mieluiten maksaisin verkkopankin kautta tämönkin on turvallisempi. Kaikki on niin wittmaista nykyään meille ! Henk kortti tulee postissa kotiin ?.Muistelen . En uuusi passia nyt. Sormenjäljet annoin 5v sitten hakemassa molemmat.En ole matkustanut ulkomaille n 20v vuoteen. Oli 2001 asiat menivät hankaliksi ja jätin Espanjan matkat. Turisti espanja katoaa kun ei käytä. Ikä. tulee ja vaivoja niin ei ole voinutkaan. Kun asuu sisämaassa kulkuyhteydet hankalia. Onhan rahaa tuhlattu liikaakin matkoihin nuorempanaKoska et ole koskaan käynyt Lidlissä miten voit väittää, että siellä myydään
MOSKAA ROSKAA ?
Sitäpaitsi sakemanni ei huonoa osta, sakemanni vaatii laatua,
samaa laatua on Suomen Lidlissäkin ja lisäksi samaa suomalaista ruokaa
kuin K- tai S-kaupassa ja erikoisesti tykkään Lidlissä suomalaisista
pientuottajien tuotteista, joita ei ole S- eikä K-kaupoissa.
- Anonyymi
Ostan enimmäkseen Lidlistä. Se on lähin kauppani ja hyvä. Siellä on suomalaisia
herkkuja pientuottajiltakin ja kaikki on edullista.
K-kaupassa käyminen ei nosta kenenkään ihmisarvoa, vaikka se onkin
kallein kauppa. Viisas ostaa edullisemmin yhtä laadukasta. - Anonyymi
K-kaupassa on korkeimmat katteet. Ei muuta eroa.
- Anonyymi
Se tarkoittaa, että asiakas maksaa samasta tuotteesta korkeimman hinnan.
- Anonyymi
Kun cittarisssa on jäsenenä, heille on useita tuotteita jonkin määräajan edullisesti pitkin kauppaa, ihovoiteet, hammastahnat, pesuaineet, erilaiset juustot, jugurtit, kasvikset, kanafileet.... Itse kierrän hitaasti hyllyjen välissä ja huomaan niitä. Taitaa ne olla Pirkassakin lueteltu. Ne tarjoukset ovat alhaisempia kuin minkään muiden kauppojen perushinnat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun cittarisssa on jäsenenä, heille on useita tuotteita jonkin määräajan edullisesti pitkin kauppaa, ihovoiteet, hammastahnat, pesuaineet, erilaiset juustot, jugurtit, kasvikset, kanafileet.... Itse kierrän hitaasti hyllyjen välissä ja huomaan niitä. Taitaa ne olla Pirkassakin lueteltu. Ne tarjoukset ovat alhaisempia kuin minkään muiden kauppojen perushinnat.
Plussa-kortti pitää olla.
- Anonyymi
Älä anna huijata itseäsi. K-kaupassa ei ole mikään halpaa.
- Anonyymi
Ei haittaa, kun rahaa on.
- Anonyymi
Lidl myy metwurstia leimalla : "Aiheuttaa syöpää".
Aikamoista!- Anonyymi
Leskel70 kirjoitti:
En syö makkaraa. Onneksi.
No ei ainakaan metwurstia pidä syödä, kauheeta rasvamönjää.
- Anonyymi
Se oli aloittajalta tärkeä tieto...
Mikä? Jaa etten syö makkaraa.
Makkarafirmassako on työssä muutaman vuoden, ei maistu makkarat eikä lihat.
Muuten meetvurstin valmistukseen käytettiin aikoinaan algeriasta punaviiniä.
- Anonyymi
Aina kun on asiaa liitelin läheisyyteen kuten kirjastoon tai apteekkiin, teen listan liitelistä ostamistani tuotteista. On muuttamia tuotteita ja tuoteryhmiä jotka ovat laadullisesti parhaita ja hinnat kaikkinensa kilpailukykyisiä.
viimeeksi tänään, apteekkireisun yhteydessä, piipahdin liitelissä.
S-Marketti on alle 300 metrin päässä ja pieneen K-Markettiin matkaa parisataa matriä enemmän.
Kaihdan Cityjä ja Prismoja koska niissä ovat useimmiten tarvelistalla olevat tuotteet niden jättihallien taaimmissa nurkissa.
Siinä suhteessa lähi K on paras. Eniten käytän S-Markettia koska se on sopivasti 6 kertaa viikossa käymäni harrastematkan varrella.- Anonyymi
Lidl on tuossa liki, mut en käy koskaan siellä.
- Anonyymi
Onko ruuan kotiin tilaajia?. Eimole kuljetusta ennenkuin lauantaina. Tilaus tehty. Täysi pakastin ja jk, aina melkein. Varautuminen kaikkeen.
- Anonyymi
Ostin muovisangollisen pers pyyhe paperia,muutenkin pyyhkii hyvin!
- Anonyymi
Tyytyväisyys taataan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903436Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3463017Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1921608Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2461434Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621312Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281061- 791027
- 741020
- 117980
- 72944