Itse näin viime yönä että menin johonkin tyhjään omakotitaloon ja yläkerran huoneessa oli korston näköinen mies jolla punainen ruhje poskessaan. Kysyin että mitä tekee siellä ja vastasi että "odottaa hakijaa". Itse sanoin ettei ole tarkoitus olla epäkohtelias mutta että onpa siinä "miehisen näköinen mies".
Istuin alas ja yritin soittaa matkapuhelimella jonnekin mutta puhelin ei toiminut. Sutten meni sähköt ja tuli pilkkopimeää. Mies istuutui viereeni ja sanoi että hänhän on mielestäni "miehinen mies" ja kietoi käsivartensa harteitteni ympäri. Sitten heräsin.
Unessa oli enemmän painajaisen tuntu kuin seksiunen.
Näkevätkö homot seksiunia?
9
387
Vastaukset
- Anonyymi
Taisit juuri itse vastata tuohon kysymykseen. Eli kyllä te näette samalla lailla kuin heterotkin.
- Anonyymi
Olen sitä mieltä, että unet pohjautuvat jotenkin aikaisempiin kokemuksiin ja tapahtumiin. Ne tuntuvat muuttavan muotoaan mitä ihmeellisimmin, mutta jotain aikaisempaa kokemusta niissä taitaa olla jossakin muodossa.
- Anonyymi
Minun ei tarvitse nähdä seksiunia koska pääsen panemaan hereillä, toisin kuin homot.
Heteropride- Anonyymi
Maksullisia ei lasketa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksullisia ei lasketa
Päivän paras taas sai naurut 😂😂😂😂
- Anonyymi
Olen vielä aikuisena miehenä nähnyt muutaman kerran unta että minut piiskataan. Unet johtuvat ehkä siitä, että pelkäsin miehiä aika vanhaksi, varsinkin humalaisia.
- Anonyymi
Kun sais edes nukuttua…..
- Anonyymi
Näin taas seksiunta, että minulla seisoi. Valveilla ei koskaan onnistu ja maksullisetkin pettyivät.
Heteropride - Anonyymi
Oon vetäny koko päivän käteen, kun vaimo ei taaskaan suostunu antamaan.
Heteropride
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802015
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1601735Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461696- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia531136Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70919
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26897- 15889