Itse näin viime yönä että menin johonkin tyhjään omakotitaloon ja yläkerran huoneessa oli korston näköinen mies jolla punainen ruhje poskessaan. Kysyin että mitä tekee siellä ja vastasi että "odottaa hakijaa". Itse sanoin ettei ole tarkoitus olla epäkohtelias mutta että onpa siinä "miehisen näköinen mies".
Istuin alas ja yritin soittaa matkapuhelimella jonnekin mutta puhelin ei toiminut. Sutten meni sähköt ja tuli pilkkopimeää. Mies istuutui viereeni ja sanoi että hänhän on mielestäni "miehinen mies" ja kietoi käsivartensa harteitteni ympäri. Sitten heräsin.
Unessa oli enemmän painajaisen tuntu kuin seksiunen.
Näkevätkö homot seksiunia?
9
397
Vastaukset
- Anonyymi
Taisit juuri itse vastata tuohon kysymykseen. Eli kyllä te näette samalla lailla kuin heterotkin.
- Anonyymi
Olen sitä mieltä, että unet pohjautuvat jotenkin aikaisempiin kokemuksiin ja tapahtumiin. Ne tuntuvat muuttavan muotoaan mitä ihmeellisimmin, mutta jotain aikaisempaa kokemusta niissä taitaa olla jossakin muodossa.
- Anonyymi
Minun ei tarvitse nähdä seksiunia koska pääsen panemaan hereillä, toisin kuin homot.
Heteropride- Anonyymi
Maksullisia ei lasketa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksullisia ei lasketa
Päivän paras taas sai naurut 😂😂😂😂
- Anonyymi
Olen vielä aikuisena miehenä nähnyt muutaman kerran unta että minut piiskataan. Unet johtuvat ehkä siitä, että pelkäsin miehiä aika vanhaksi, varsinkin humalaisia.
- Anonyymi
Kun sais edes nukuttua…..
- Anonyymi
Näin taas seksiunta, että minulla seisoi. Valveilla ei koskaan onnistu ja maksullisetkin pettyivät.
Heteropride - Anonyymi
Oon vetäny koko päivän käteen, kun vaimo ei taaskaan suostunu antamaan.
Heteropride
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1514424Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811564Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn371498GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys541459- 831352
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!381349- 671288
- 681111
- 591056
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39992