Näkevätkö homot seksiunia?

Anonyymi-ap

Itse näin viime yönä että menin johonkin tyhjään omakotitaloon ja yläkerran huoneessa oli korston näköinen mies jolla punainen ruhje poskessaan. Kysyin että mitä tekee siellä ja vastasi että "odottaa hakijaa". Itse sanoin ettei ole tarkoitus olla epäkohtelias mutta että onpa siinä "miehisen näköinen mies".

Istuin alas ja yritin soittaa matkapuhelimella jonnekin mutta puhelin ei toiminut. Sutten meni sähköt ja tuli pilkkopimeää. Mies istuutui viereeni ja sanoi että hänhän on mielestäni "miehinen mies" ja kietoi käsivartensa harteitteni ympäri. Sitten heräsin.

Unessa oli enemmän painajaisen tuntu kuin seksiunen.

9

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisit juuri itse vastata tuohon kysymykseen. Eli kyllä te näette samalla lailla kuin heterotkin.

• Anonyymi

Olen sitä mieltä, että unet pohjautuvat jotenkin aikaisempiin kokemuksiin ja tapahtumiin. Ne tuntuvat muuttavan muotoaan mitä ihmeellisimmin, mutta jotain aikaisempaa kokemusta niissä taitaa olla jossakin muodossa.

• Anonyymi

Minun ei tarvitse nähdä seksiunia koska pääsen panemaan hereillä, toisin kuin homot.

Heteropride

• Anonyymi

Maksullisia ei lasketa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksullisia ei lasketa

Päivän paras taas sai naurut 😂😂😂😂

• Anonyymi

Olen vielä aikuisena miehenä nähnyt muutaman kerran unta että minut piiskataan. Unet johtuvat ehkä siitä, että pelkäsin miehiä aika vanhaksi, varsinkin humalaisia.

• Anonyymi

Kun sais edes nukuttua…..

• Anonyymi

Näin taas seksiunta, että minulla seisoi. Valveilla ei koskaan onnistu ja maksullisetkin pettyivät.

Heteropride

• Anonyymi

Oon vetäny koko päivän käteen, kun vaimo ei taaskaan suostunu antamaan.

Heteropride

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      176
      2155
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      39
      1517
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1184
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      942
    5. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      255
      899
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      876
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      832
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      745
    9. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      233
      745
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      743
    Aihe