Kuinka paljon luotat henkilön itsestään antamiin tietoihin? Minusta on ihmeellistä, että jotkut antavat tahallaan sellaista väärää tietoa, jonka hyvin moni tuttu tietää vääräksi. Esim. huomasin yhden sukulaiseni ilmoittavan väärän syntymäpaikkakunnan. Yksi ystäväni ilmoitti Facebookissa jossain vaiheessa käyneensä lukion, mitä hän ei todellakaan ole koskaan käynyt. Eräs entinen alaiseni ilmoitti LinkedInissa työtehtäväkseen minun tehtäväni.
Eniten väärään, vähintään reilusti kaunisteltuun tietoon törmää LinkedInissa. Kun katsoo joidenkin työkavereiden tehtäväkuvauksia, ja erityisesti kun he ovat lähteneet uuteen paikkaan, ei voi kuin ihmetellä, miten väärän kuvan antavan. Syynä varmaan halu näyttää tuleville rekrytoijille, miten vaativia tehtäviä ovat hoitaneet.
En kehtaisi valehdella ilmiselvissä asioissa, noloa.
Rehellisyys somessa
Anonyymi-ap
1
50
Vastaukset
- Anonyymi
Somessa tehdään myös sarjavalhe petosjytkyjä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634996
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693730- 1243198
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3292545Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 411984
- 1101932