Kuinka paljon luotat henkilön itsestään antamiin tietoihin? Minusta on ihmeellistä, että jotkut antavat tahallaan sellaista väärää tietoa, jonka hyvin moni tuttu tietää vääräksi. Esim. huomasin yhden sukulaiseni ilmoittavan väärän syntymäpaikkakunnan. Yksi ystäväni ilmoitti Facebookissa jossain vaiheessa käyneensä lukion, mitä hän ei todellakaan ole koskaan käynyt. Eräs entinen alaiseni ilmoitti LinkedInissa työtehtäväkseen minun tehtäväni.
Eniten väärään, vähintään reilusti kaunisteltuun tietoon törmää LinkedInissa. Kun katsoo joidenkin työkavereiden tehtäväkuvauksia, ja erityisesti kun he ovat lähteneet uuteen paikkaan, ei voi kuin ihmetellä, miten väärän kuvan antavan. Syynä varmaan halu näyttää tuleville rekrytoijille, miten vaativia tehtäviä ovat hoitaneet.
En kehtaisi valehdella ilmiselvissä asioissa, noloa.
Rehellisyys somessa
Anonyymi-ap
1
349
Vastaukset 1
- Anonyymi
Somessa tehdään myös sarjavalhe petosjytkyjä !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491278Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt151008- 93967
- 77673
- 37668
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23427
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15419Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413