Vuosi sitten tammikuussa Laukaan terveyskeskuksessa asioinut päihtynyt mies hermostui, kun hänelle kieltäydyttiin antamasta korvaushoitoannosta. Korvaushoidolla tarkoitetaan opioidiriippuvuuden hoitamista lääkityksen avulla.
Lääkärin kieltäydyttyä antamasta annosta mies lähti hakemaan kassistaan veistä, jota hän ei kuitenkaan saanut otettua esille, kun paikalle tulivat vartija ja poliisit. Kun poliisit kuljettivat miestä pois terveyskeskuksesta, lateli hän vielä sanallisia uhkauksia. Mies uhkasi muun muassa puukottaa vartijaa, ampua lääkärin ja sanoi hoitajille "muistavansa asian".
https://www.ksml.fi/paikalliset/8189194
Mies hermostui, kun ei saanut huume opioidi korvaushoitoa ja ryhtyi uhkailemaan terveyskeskuksessa
10
585
Vastaukset
- Anonyymi
Olisivat antaneet vaan sitä korvaushoitoa niin mqhdollisesti olisi saanut päänsä selväksi ilman viinaksia.
Eihän nykyään saa terveyskeskuksesta edes nukahtamislääkereseptiä jotta saisi ryyppyputken poikki.
Hulluksi on mennyt Fimean touhut.- Anonyymi
Eiköhän se ole ihan jokaisen oma tehtävä saada ryyppyputki poikki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan jokaisen oma tehtävä saada ryyppyputki poikki?
niinhän se sanokin,ei vaan mitään unettomuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinhän se sanokin,ei vaan mitään unettomuuteen.
Laukaa...kierrä se kaukaa
- Anonyymi
No minä se olin, subuja piti saada mutta anto vittu tonnisen panadolin, vähemmästäkin keittää..
- Anonyymi
Omituinen tilanne.
- Anonyymi
Omituisia hattivatteja koko laukaa täynnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omituisia hattivatteja koko laukaa täynnä
laakaan hattivati hakkaa tattia saanan laateilla kaalat pitkällään..
Sekin Suomalaiset
hahahjeha
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119