Mitä mieltä olette cosmo85:destä?

niin.

No, mitä mieltä olette hänestä?

21

6921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Good-Girl

      Se on ihan ok tyyppi. Aika ystävällinen, mukava, kiva, luotettava ja rehellinenkin. Tietääkseni/Muistaakseni. Mutta he, jotka ova muka ilkeitä, härnääviä, ärsyttäviä, kiusaavia, leuhkia, vouhkia ja Cosmo85 nimimerkillä tulleita: ovat valetta! Sillä olen jutellut, puhunut ja tutustunut hänen kanssaan.

      • kräää

        No joskus jotku on sanonu et Cosmo huijaa kamaa tai jotai. Kai kaikki sitä kerskuu koska sillä on ruudut täynnä pixelii.


      • Yks vaa.
        kräää kirjoitti:

        No joskus jotku on sanonu et Cosmo huijaa kamaa tai jotai. Kai kaikki sitä kerskuu koska sillä on ruudut täynnä pixelii.

        Ne on just niit huijareita, jotka yrittää esittää Cosmoo täällä ja muuallakin.


      • KALLE KANASTAJA
        kräää kirjoitti:

        No joskus jotku on sanonu et Cosmo huijaa kamaa tai jotai. Kai kaikki sitä kerskuu koska sillä on ruudut täynnä pixelii.

        SISÄ PIIRI TIETOA : COSMO85 ON HAXANNUT SUOMEN HABPO HOTELISA KOODMAN KAMAT


      • asdf

        säälittävä gallup.sry vaa.cosmo85 on transu


      • gaypekka
        KALLE KANASTAJA kirjoitti:

        SISÄ PIIRI TIETOA : COSMO85 ON HAXANNUT SUOMEN HABPO HOTELISA KOODMAN KAMAT

        saakelin homo rakastan tommoosi transvestiitttejä no moro kerro cosmo kuin pitkä sul on??
        12 cm 13 cm vai jopa 27 cm?


      • gaypekka
        asdf kirjoitti:

        säälittävä gallup.sry vaa.cosmo85 on transu

        mä lovetan sua asdf ku sul on niin pitkä et voin hieroo sitä mun kynsillä 30 centin päästä


      • sad.
        KALLE KANASTAJA kirjoitti:

        SISÄ PIIRI TIETOA : COSMO85 ON HAXANNUT SUOMEN HABPO HOTELISA KOODMAN KAMAT

        Haha, Lol, Opettele Ensin Kirjoittamaan, Pentu, Ennenkuin Alat Syyttämään Jotakuta Jostain.

        NooB.


    • cosmon kamu

      cosmo on ihan hyvä kamu.. oltiin täs ennemmin kamuja mut poisti mut kamuistaan

      • gaypekka

        cosmo on homo niiku sinä joka nyt luet tätä juttuuu saakeli häivysinä vaa vittuun siit häiretsemäst saakelin kakarat! T:noppa...gi


    • ile91

      µµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµmmµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµ
      µµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµ@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@££££££££££££££££££££££$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

    • voipallo

      noo emmä usko et se ois tottakaan mutta mun yks kaveri ainakin väitti et cosmon oikee nimi on osmo et cosmo ja cosmo85 ne on sen osmon omistamia ukkoja ja et se pois syntyny vuonna 1993

      • MIK98

        Yhes !bamun! huonees on hirveesti levoja!


      • dirlandaa

        kaikki nuo edelliset viestit on täyttä kusetusta... tunnen tuon ko. tyypin ja se ei tosiaan oo -93 syntyny tai vastaavaa :p


      • cosmos risteily alus
        dirlandaa kirjoitti:

        kaikki nuo edelliset viestit on täyttä kusetusta... tunnen tuon ko. tyypin ja se ei tosiaan oo -93 syntyny tai vastaavaa :p

        cosmo on oikeest 18v!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jos et usko kysyin ite cosmolt


    • !titiuu?

      Cosmo85 peelojenkunkku pöllii kamoja ja niillä sitten rikastuu. Mä vihaan kokonaan sen nimen kuulemist. Cosmo85 kerran näin kun yks tarjos sille ankkaa jalopöydäst se sano että lähetän kaikille kamuille viestin sust noob

    • .kiss.

      Siis onko kama tärkeetä? :0 vaikka mulla on slooderin kaa 13 lewaa nii ei se tarkota että ollaan
      habbonarkomaaneja eihän? :OOOO

    • :-.Tidus.-:

      Cosmo85 on paras! Habbo on paras!

    • Nimimerkki

      Minusta Cosmo85 Habbo-hahmossa ei ole mitään vikaa. Tavallinen hahmo, joka on hankkinut kamaa Cosmos -laivan oikeuksilla. Siten hänestä on tullut vielä rikkaampi.

    • Anonyymi

      Juttelin Cosmo85 kanssa kerran joskus vuonna 2004 Eksyin sen kanssa yhteen huoneeseen ja se oli siellä muutama sana vaihettiin ja se oli siinä. 👍

    • Anonyymi

      Joo ihan mukava oli Cosmo85 ja Koodman joka pyöritti Kasino Las Vegasia. Ostin oikeudet jotta pääsin sinne vip puolelle aina hengaa plasteilla ostin sillo oikat ja toisessa huoneessa oli yksityis casino😊

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe