No, mitä mieltä olette hänestä?
Mitä mieltä olette cosmo85:destä?
20
6367
Vastaukset
- Good-Girl
Se on ihan ok tyyppi. Aika ystävällinen, mukava, kiva, luotettava ja rehellinenkin. Tietääkseni/Muistaakseni. Mutta he, jotka ova muka ilkeitä, härnääviä, ärsyttäviä, kiusaavia, leuhkia, vouhkia ja Cosmo85 nimimerkillä tulleita: ovat valetta! Sillä olen jutellut, puhunut ja tutustunut hänen kanssaan.
- kräää
No joskus jotku on sanonu et Cosmo huijaa kamaa tai jotai. Kai kaikki sitä kerskuu koska sillä on ruudut täynnä pixelii.
- Yks vaa.
kräää kirjoitti:
No joskus jotku on sanonu et Cosmo huijaa kamaa tai jotai. Kai kaikki sitä kerskuu koska sillä on ruudut täynnä pixelii.
Ne on just niit huijareita, jotka yrittää esittää Cosmoo täällä ja muuallakin.
- KALLE KANASTAJA
kräää kirjoitti:
SISÄ PIIRI TIETOA : COSMO85 ON HAXANNUT SUOMEN HABPO HOTELISA KOODMAN KAMAT
- asdf
säälittävä gallup.sry vaa.cosmo85 on transu
- gaypekka
KALLE KANASTAJA kirjoitti:
saakelin homo rakastan tommoosi transvestiitttejä no moro kerro cosmo kuin pitkä sul on??
12 cm 13 cm vai jopa 27 cm? - gaypekka
asdf kirjoitti:
säälittävä gallup.sry vaa.cosmo85 on transu
mä lovetan sua asdf ku sul on niin pitkä et voin hieroo sitä mun kynsillä 30 centin päästä
- sad.
KALLE KANASTAJA kirjoitti:
Haha, Lol, Opettele Ensin Kirjoittamaan, Pentu, Ennenkuin Alat Syyttämään Jotakuta Jostain.
NooB.
- cosmon kamu
cosmo on ihan hyvä kamu.. oltiin täs ennemmin kamuja mut poisti mut kamuistaan
- gaypekka
cosmo on homo niiku sinä joka nyt luet tätä juttuuu saakeli häivysinä vaa vittuun siit häiretsemäst saakelin kakarat! T:noppa...gi
- ile91
µµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµmmµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµ
µµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµ@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@££££££££££££££££££££££$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ - voipallo
noo emmä usko et se ois tottakaan mutta mun yks kaveri ainakin väitti et cosmon oikee nimi on osmo et cosmo ja cosmo85 ne on sen osmon omistamia ukkoja ja et se pois syntyny vuonna 1993
- MIK98
Yhes !bamun! huonees on hirveesti levoja!
- dirlandaa
kaikki nuo edelliset viestit on täyttä kusetusta... tunnen tuon ko. tyypin ja se ei tosiaan oo -93 syntyny tai vastaavaa :p
- cosmos risteily alus
dirlandaa kirjoitti:
kaikki nuo edelliset viestit on täyttä kusetusta... tunnen tuon ko. tyypin ja se ei tosiaan oo -93 syntyny tai vastaavaa :p
cosmo on oikeest 18v!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jos et usko kysyin ite cosmolt
- !titiuu?
Cosmo85 peelojenkunkku pöllii kamoja ja niillä sitten rikastuu. Mä vihaan kokonaan sen nimen kuulemist. Cosmo85 kerran näin kun yks tarjos sille ankkaa jalopöydäst se sano että lähetän kaikille kamuille viestin sust noob
- .kiss.
Siis onko kama tärkeetä? :0 vaikka mulla on slooderin kaa 13 lewaa nii ei se tarkota että ollaan
habbonarkomaaneja eihän? :OOOO - :-.Tidus.-:
Cosmo85 on paras! Habbo on paras!
- Nimimerkki
Minusta Cosmo85 Habbo-hahmossa ei ole mitään vikaa. Tavallinen hahmo, joka on hankkinut kamaa Cosmos -laivan oikeuksilla. Siten hänestä on tullut vielä rikkaampi.
- Anonyymi
Juttelin Cosmo85 kanssa kerran joskus vuonna 2004 Eksyin sen kanssa yhteen huoneeseen ja se oli siellä muutama sana vaihettiin ja se oli siinä. 👍
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4523849Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743036Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440- 831254
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m19117817-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291112Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14892- 57854
Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen58846Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä68770