Miksi halutaan yhä painaa unholaan tämä tragedia jonka aiheutti Lahden pelastuslaitos?
https://pelastustieto.fi/wp-content/uploads/1996/12/Arkisto_1997_1_3_Lahti_kerrostalopalo.pdf
Lahden kerrostalopalo 26.12.1996
9
360
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä ei tulla koskaan unohtamaan-ei koskaan
- Anonyymi
Parvekkeelta tippui tonttiin että lässähti ja levisi kuin Jokisen eväät
- Anonyymi
Me teimme kaikkemme mutta väärässä järjestyksessä tottelimme vain käskyjä
- Anonyymi
he saavat fazerilta ilmaista kaakaota
sdp on fazerin talutusnuorassa- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Taasko tuo sama länkyttäjä on tullut tänne itkee
- Anonyymi
Kyllä sen tulipalon aiheutti asunnossa asunut perhe huolimattomalla tulenkäsittelyllä.
- Anonyymi
Ei korppi korpin silmää!!jos virkamies tai joku pomo tekee rötöksen,niin voi älä enää tee noin!mutta ootas kun tavallinen imeminen niin voi Jeesus kyllä tutkitaan ja syyllinen löytyy,jos ei väkisin niin vähällä!ja jos ei väkisin eikä vänggällä niin sitten pienellä pakolla!
- Anonyymi
Hei. Mennyt on mennyttä niin mitä länkytät täällä samaa vanhaa virttäsi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332