15v ja mulla on vaipat

Anonyymi-ap

Kuten otsikko sanoo olen 15v poika ja amikseen menossa.
Oon aina ollut aika ujo ja siihen liittyy paljon se että mulla on vaipat. En viitsi puhua siitä miksi (se on vähän karu juttu. Ette haluu kuulla) mutta liittyy munuaisten toimintaan. Mulla ei oikein oo ollut kavereita ja pelottaa lähteä tutustumaan kehenkään. Oon käyttänyt näitä nyt ehkä puoltoista vuotta ja huomasin että kun käyttö alkoi, väheni myös sosiaalinen elämä. En uskalla mennä yöksi mihinkään tai päästää ketään meille. Käyn vaan koulussa jotta kukaan ei huomaa mitään.
Vanhemmat tietty tukee ja on mulla isoveli joka aika paljon mua vanhempi ja siks varmaan tosi kiltti mulle asiasta. Mietin miten pääsen mun peloista ja voisin saada kavereita. Haluais kuulua johonkin porukkaan. Mietin myös kaikkia juttuja kuten liikuntaa. Nyt oon saanu vähän vapautuksia sisäliikunnassa ja etenkin uinnista jne missä ihan mahdoton vaihtaa vaatteita ilman että jää kiinni. En varmaan muutenkaan vois uida? Vaippa jossain uimahallissa on aika ehdoton ei. En oikeastaan oo käynyt edes rannalla vaikka haluaisin.
Miten ootte amiksessa piilottaneet vaipat? Onko siellä jo porukka niin järkeviä että hyväksyy tommosen asian?
Voisin vielä mainita mutta oon jutellu discordissa yhden mun ikäisen tytön kanssa ja olis niin kiva tavata se joskus. Turhauttaa. Tuntuu ettei pysty.

13

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytin ite vaippoja amiskassa ollessani. Ei niitä kukaa huomannu tai sitten eivät sanoneet asiasta mitään. Nuorena oli myös just sosiaalista eristäytymistä kun vaippojen käyttö mietitytti ja miten muut siitä ajattelee. Nykyään liikun kavereide seurassa vaipat housussa

• Anonyymi

amiksessa osa oppilaista on aika lapsellisia, kannattaa suhtautua ainakin aluksi varovasti. Kyllä kesällä kannattaa käydä uimarannoilla, pienemmillä hiljasemmilla rannoilla tuskin kukaa huomaa vaikka pissa tulis uikkareihin. tai uimaboksujen kanssa voi hyvin käyttää vaippaa

• Anonyymi

Veteen voi varmaan hyvin päästää. Uimashortseissa kyllä varmaan vaippa hörppää jonkin verran vettä ja turpoaa sitten siitä?
        Vai meinaatko ihan perus uimahousuja?

• Anonyymi

shortsien sisään löytyy turpoamattomia uimavaippoja tai sitten virtsankarkailuun löytyy siihen soveltuvia uikkareita

• Anonyymi

tuleeko kaikki pissa vaippaan hallitsemattomasti, varmaan pidät vaippaa 24/7 ?

• Anonyymi

Pidän juu 24/7 paitsi välillä kotona. Käyn vessassa aina kun pystyy mutta noita teippejä ei oikein voi availla ja muutenkin niistä tulee aika kova ääni jos vaikka koulussa koittaa avata että pääsee vessaan.
        Eli joo. Vois sanoa 24/7. Kun tulee niin ei voi pidättää ja voi tulla yllättäen kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän juu 24/7 paitsi välillä kotona. Käyn vessassa aina kun pystyy mutta noita teippejä ei oikein voi availla ja muutenkin niistä tulee aika kova ääni jos vaikka koulussa koittaa avata että pääsee vessaan.
        Eli joo. Vois sanoa 24/7. Kun tulee niin ei voi pidättää ja voi tulla yllättäen kaikki.

Yleensä ammattikouluilta löytyy inva-vessa. Minä kävin aina inva-vessassa vaihtamassa tai vessassa. Mitä vaippoja käytät?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä ammattikouluilta löytyy inva-vessa. Minä kävin aina inva-vessassa vaihtamassa tai vessassa. Mitä vaippoja käytät?

Okei! Se kyllä auttais :) nää on nimellä molicare.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei! Se kyllä auttais :) nää on nimellä molicare.

Molicare ja tena on kyllä hyvät vaihtoehdot. Ite käytin tenoja kun amiksessa olin. Ja edelleen tenoja käytän

• Anonyymi

tuleeko sulla yöllä unessa huomaamatta pissat?

• Anonyymi
        UUSI

Joo saattaa tulla _:D siks mulla on nämä

• Anonyymi
      UUSI

Kusiprunni

• Anonyymi
      UUSI

Oon itte amikse 2 sanon sen että ykkös vuosi on vähä semmone että jotku on aika lapsellisia mutta vuoden varrella suurin osa oppii aikuistumaan. Mutta kannattaa olla silti varovaine kenen kanssa liikkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      36
      5158
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      34
      2334
    3. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1828
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1810
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1522
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1412
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1136
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1112
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1034
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      1018
    Aihe