Mitä kaupalliset edellä, sitä Yle perässä

Anonyymi-ap

Musiikkia joka soi jo kauan sitten 2024 kotimaisilla kaupallisilla asemilla tai kotimaisella kaupallisella asemalla, soi vasta 2025 Ylen kanavilla.

Vain isoimpia hittejä YLE:ltä.👍🏻
Hienoa ettei tule mitään turhanpäiväistä marginaalimusaa, vaan poimitaan ne parhaat soittoon. Antaa kaupallisten ottaa hutiosumat ei hiteillä.

23

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä taitaa YleX soittaa ensimmäisenä koko maassa uudet nousevat artistit ja kaupalliset nimenomaan peesaa turvallisesti varman päälle.

• Anonyymi

Juurikin näin. Ylex on uuden musiikin ykkönen Suomessa. Vain suoli24 öyhöttäjävouhottajat väittävät muuta.

• Anonyymi

Voin sanoa varmana ettei ole soittanut vuosiin. SEA FM on ollut edellä ulkomaisissa ja Radio Soi kotimaisissakin. Toki Radio Soi nyt telakalla, joten YLEX saattaa edelleen kiilata kotimaisten osalta kärkeen, mutta aika kapea on kattaus sielläkin huomioiden kaikki musiikki mitä Suomessa julkaistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin. Ylex on uuden musiikin ykkönen Suomessa. Vain suoli24 öyhöttäjävouhottajat väittävät muuta.

YLEX:llä oli vuodessa 2024 vähemmän ensisoittoja 2024 julkaistujen kappaleiden osalta kuin SEA FM ja Radio Soi kanavilla. Sama ollut monena edellisenäkin vuotena.

Ettekö tiedä faktoja vai muuten vain YLE fanaatikkoina levitätte disinformaatio propgandaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin sanoa varmana ettei ole soittanut vuosiin. SEA FM on ollut edellä ulkomaisissa ja Radio Soi kotimaisissakin. Toki Radio Soi nyt telakalla, joten YLEX saattaa edelleen kiilata kotimaisten osalta kärkeen, mutta aika kapea on kattaus sielläkin huomioiden kaikki musiikki mitä Suomessa julkaistaan.

YLEX saattaa edelleen( piti kirjoittaa jälleen) kiilata kotimaisten.

• Anonyymi

Yleensä vielä samat biisit tulee melkein samoina kellonaikoina jokapäivä Radio Suomella.

• Anonyymi

Yle fanaatikot valehtelee ja heille kelpaa se mitä kuvittelevat saavansa, mutta eivät YLE:ltä saa.

• Anonyymi

Älä viitsi valehdella, ei täällä kukaan muu valehtele kuin kaltaisesi k-päät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

K pää🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

K pää🤔

Kusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi oi voi. Meneekö tunteisiin kun kerrotaan totuus sinun valheistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi oi voi. Meneekö tunteisiin kun kerrotaan totuus sinun valheistasi.

Minun valheistani? MINÄ en tapaa kuule valehdella, toisinkuin sinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun valheistani? MINÄ en tapaa kuule valehdella, toisinkuin sinä!

Mitä se siten on kun sepität asioita, jotka eivät pidä paikkansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelen itselleni itseni kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muka olen sepittänyt?? Kerro äläkä jauha paskaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulu on vain kerran vuodessa, mutta onneksi juhannus on joka kesä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulu on vain kerran vuodessa, mutta onneksi juhannus on joka kesä.

Tämä on totta 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liekö kumpikaan noista sinun kirjoituksesi?

Anonyymi
        2025-01-07 12:16:29

Kyllä taitaa YleX soittaa ensimmäisenä koko maassa uudet nousevat artistit ja kaupalliset nimenomaan peesaa turvallisesti varman päälle.
        Äänestä

Anonyymi
        2025-01-07 13:24:03

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liekö kumpikaan noista sinun kirjoituksesi?

Anonyymi
        2025-01-07 12:16:29

Äänestä

Anonyymi
        2025-01-07 13:24:03

Ei kumpikaan noista ole mun kirjoittamia, mut ota huomioon että me KAIKKI rekisteröimättömät olemme anonyymeja joten sun on mahdoton sanoa että noi olis juuri mun juttuja. eli siis eivät ole!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kumpikaan noista ole mun kirjoittamia, mut ota huomioon että me KAIKKI rekisteröimättömät olemme anonyymeja joten sun on mahdoton sanoa että noi olis juuri mun juttuja. eli siis eivät ole!

Mutta kuitenkin osoitit kommenttillasi minkä kirjoitit olevasi samaa mieltä ja miksi väität/ väitit minua valehtelijaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kuitenkin osoitit kommenttillasi minkä kirjoitit olevasi samaa mieltä ja miksi väität/ väitit minua valehtelijaksi?

Nyt putosin kärryiltä... Mihin viestiin viittaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis se mistä dilemma johtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan sä putoat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2648
    2. 164
      2081
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      116
      1341
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1306
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1256
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      29
      1194
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1119
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe