Kuinka päästä omaishoitajaksi?
Hoidan 83 vuotiasta äitiäni .Olen epävirallinen omaishoitaja.Saan pienen määrän rahaa.Nyt tilanne on sellainen, että omaishoitajaksi mun pääsy on jo todella tarpeen.Kertokaa kokemuksianne.Esim. jos sairastun ja joudun olemaan sairaalassa jonkin aikaa,niin ei ole ketään ,joka olis mun äidin kanssa.Onneksi äitini pääsee muisti testiin tällä viikolla.Koska se on todella tarpeen.
Miten omaishoitajaksi?
Anonyymi-ap
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Saat pienen määrän rahaa. Mitä se tarkoittaa? Jos saat pienenkin määrän omaishoitajatukea, olet ihan virallisesti omaishoitaja.
Omaishoitaja-asiat hoidetaan kotikunnan vanhustenhuollossa tai vastaavassa. Yritäpä löytää sinne! - Anonyymi
Vai tarkoitatko tuolla pienellä määrällä rahaa, että äitisi maksaa sen epävirallisesti? Mistä saat sen pienen määrän rahaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581