Kuinka päästä omaishoitajaksi?
Hoidan 83 vuotiasta äitiäni .Olen epävirallinen omaishoitaja.Saan pienen määrän rahaa.Nyt tilanne on sellainen, että omaishoitajaksi mun pääsy on jo todella tarpeen.Kertokaa kokemuksianne.Esim. jos sairastun ja joudun olemaan sairaalassa jonkin aikaa,niin ei ole ketään ,joka olis mun äidin kanssa.Onneksi äitini pääsee muisti testiin tällä viikolla.Koska se on todella tarpeen.
Miten omaishoitajaksi?
3
343
Vastaukset
- Anonyymi
Saat pienen määrän rahaa. Mitä se tarkoittaa? Jos saat pienenkin määrän omaishoitajatukea, olet ihan virallisesti omaishoitaja.
Omaishoitaja-asiat hoidetaan kotikunnan vanhustenhuollossa tai vastaavassa. Yritäpä löytää sinne!- Anonyymi
Omaishoitaja asia hoitajat eivät välttämättä ole kunnan tai kaupungin työntekijöitä ,jotta luotettavuus ei ole 1oo.
Kotikäynnillä jo "yrittävät"ottaa jo ohjat käsiin ja määräillen.
Lukevat Omakantaa ja vielä paljastavat hölmöydessään, että et ole vastannut sille ja tälle hoitajalle puhelimeen ja luettelevat lääkärikäynnnit ja kyselevät vielä asioita mitä eivät ymmärrä.Tuskinpa tälläisellä tädillä on lupa mennä asiakkaan Omakantaa vaikka saisikin sen auki.
- Anonyymi
Vai tarkoitatko tuolla pienellä määrällä rahaa, että äitisi maksaa sen epävirallisesti? Mistä saat sen pienen määrän rahaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717507Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435321HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032906Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki372373- 1672341
- 241854
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51717Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401708mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121682Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628