Istuin kahvilan ikkunapöydässä samalla pyöritellen lusikkaa kädessäni. Katseeni oli kiinnittynyt kadun toisella puolella olevaan rakennukseen, mutta ajatukseni olivat aivan muualla.
Viikon takainen tiimipalaveri oli edelleen mielessäni. Uusi projekti oli alkanut, ja parikseni oli nimetty Markus – mies, jonka kanssa minulla oli ollut hiljaista sähköä jo kuukausia. Meidän vuorovaikutuksemme oli aina täynnä kevyttä naljailua ja silmien viivähdyksiä, mutta kumpikaan meistä ei ollut ottanut askelta eteenpäin.
"Taidat olla syvissä ajatuksissa," tuttu ääni keskeytti hänen mietteensä.
Kohotin katseeni ja näin Markuksen seisovan pöydän vieressä kahvikuppi kädessään. Hän oli pukeutunut rennosti, mutta kuitenkin huolitellusti.
"Olenko?" Vastasin ja yritin peittää hymyn.
Markus istuutui viereeni, eikä pyytänyt lupaa – aivan kuten hän oli tottunut tekemään. Hänen itsevarmuutensa oli yksi niistä asioista, jotka minua kiehtoivat.
"Ajattelin, että meidän pitäisi puhua projektista," Markus sanoi, mutta hänen äänensävynsä vihjasi, että se ei ollut ainoa asia hänen mielessään.
Kallistin päätääni ja laskin lusikan kädestäni. "Aivan. Mitä sinä ehdotat?"
Markus hymyili vinosti. "Minä ehdotan, että unohdetaan työ hetkeksi. Mitä jos lähdettäisiin jonnekin, missä voidaan oikeasti keskittyä… meihin?"
Sydämeni jätti lyönnin välistä. En ollut varma, oliko Markuksen vihjaus tarkoituksellinen vai sattumaa, mutta se sai mielikuvitukseni laukkaamaan.
Epäröin hetken, mutta Markuksen katseessa oli jotain, mikä sai varaukseni hellittämään. Hän nyökkäsi hitaasti.
"Selvä, mutta jos tämä on tekosyy päästä puhumaan jostain muusta kuin töistä, sinun täytyy olla rehellinen."
Markus naurahti hiljaa, se matala ääni sai vatsanpohjani värisemään. "Olet aina ollut hyvä lukemaan minua."
Päädyimme hänen asunnolleen. Oli selvää, että tämä ei ollut enää vain "projektipalaveri." Heti kun ovi sulkeutui Markus astui lähemmäs ja nosti kätensä poskelleni.
"Olen miettinyt tätä aivan liian kauan," Markus kuiskasi ennen kuin kumartui lähemmäs.
En ehtinyt vastata, ennen kuin huuleni olivat Markuksen huulilla. Suudelma oli ensin hidas ja tutkiva, mutta nopeasti siitä tuli syvempi, nälkäisempi. Sormeni kietoutuivat Markuksen hiuksiin, kun tämä painoi minut kevyesti ovea vasten.
Markuksen kädet liukuivat alas kylkiäni, ja hänen sormensa tuntuivat polttavan kankaan läpi. Hengitykseni kiihtyi, kun Markus siirtyi suutelemaan kaulaani, jättäen jälkeensä kihelmöivän poltteen.
"Haluan sinut," Markus kuiskasi.
Vastasin painamalla vartaloni tiukemmin häntä vasten, antaen Markukselle luvan jatkaa. Hänen paitansa napit avautuivat yksi toisensa jälkeen Markuksen varmoin käsin, ja pian hän tunsi tämän huulten laskeutuvan paljaalle iholleen.
Siirryimme makuuhuoneeseen, jossa Markus painoi minut varovasti sängylle. Otin hänen alushousunsa pois, ja aloin imeä tämän paksua kullia. Sitten otin alushousuni pois ja nostin jalkani pystyyn, jakamaan vastasheivattua pilluani. Markus otti minut vastaan. Tunsin, kuinka paksu kulli meni syvemmälle ja syvemmälle. Jokainen liike toi meidät lähemmäksi huippua, kunnes en voinut enää pidätellä. Kehoni jännittyi ja vapautui täydellisesti Markuksen otteessa. Pian hän laukesi sisään, lämmin mälli oli kirsikkana kakun päällä.
Makasimme hetken hiljaa ja hengästyneenä. Markus käännähti kyljelleen, silittäen hiuksiani ja hymyili.
"Luulen, että meillä on aika hyvä tiimityö," hän sanoi leikkisästi.
Nauroin, antaen kätensä liukua hänen selkäänsä. "Parempi kuin osasin odottaa."
Jäimme sängylle, puhuen hiljaa ja nauttien läheisyydestä. Se, mikä alkoi työprojektina, oli nyt saanut aivan uuden merkityksen.
Sittenkin partnereita?
Anonyymi-ap
0
1253
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727