Ei minimi juuri ja juuri toimiva vaan millä toimii jouhean sulavasti yskimättä?
Näyttönä 75" 4K televisio jos sillä merkitystä. Jaksaako joku vastata kuin tyhmälle selittäisi ei vaikeaa atk sanastoa. Budjettia ei voi lyödä kiinni kun mutta sehän ei ole se kysymys vaan millä simulaattori toimii hienosti yskimättä. Tarpeetonta yli suorittamista ei ole järkevää hankkia kuitenkaan. Mahdollinen valmis kone olemassa myynnissä vai kokoaako joku "paja" koneen?
Microsoft Flight Simulator 2024 Millä se toimii mukisematta
7
207
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäli on tarkoitus pelata tv:n käyttämällä 4K-resoluutiolla, niin aika isolla budjetilla saat olla liikkeellä. Sulavan ruudunpäivitysen rajana pidetään 60FPS:ää, ja sen pitäisi pysyä tuossa suht jatkuvasti. Valmiskoneet ovat aina komporomissejä monen osan suhteen. Tuollainen kone kannattaa rakennuttaa erilliskomponenteista, koska silloin on vapaus valita, että mitä osia hankkii.
- Anonyymi
Ei se millään toimi mukisematta!
- Anonyymi
Pleikka 5 pystyy, onko peliä siihen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pleikka 5 pystyy, onko peliä siihen?
Ei ole tehty. Moni pleikkapeli on todella raskaasti optimoitu konsolille, eli se ei ole 1:1 käännös pc-version kanssa.
- Anonyymi
Miksi et googlaa? Olisit saanut vastauksen heti.
- Anonyymi
Onko suomessa joku suositeltava yritys josta saa haluamansa tasoisen terveellä järjellä rakennetun koneen?
- Anonyymi
Kysy verkkokauppa com jos ne tietäisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614