https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jennan-iltalenkin-tunnelma-muuttui-pelottavaksi-kertaheitolla-kauniaisissa-rohkeita-susia/9077430
Taas yksi luonnosta pahasti vieraantunut henkilö ilmoittanut iltapäivälehteen että nähnyt suden sadan metrin päästä.
Mitä ihmettä ne pelkäävät. Minä itse toivon tuolla luonnossa lumikengillä liikkuessani että vastaan tulisi susi.
Minä juttelisin sudelle ja pyrkisin houkuttelemaan lähelleni. Mulla on taskussa aina mukana koirille tarkoitettuja makupaloja. Syöttäisin niitä sudelle jos vaan susi uskaltaisi tulla lähelle mutta epäilen että viittäkymmentä metriä lähemmäs ei susi tulisi.
Susi susi susi apua 112!
36
408
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on susi kalle suomi24palstalla😅😅😅😅
- Anonyymi
Et sitten herra susi(sensuroitu), koska metsästys palstan valvojan automaattisensuuri sitten viitsi enää käyttää omaa rekisteröityä nikkiäsi, vaan trollaat puskista metsästys vastaisuuttasi? 😂😂
- Anonyymi
Aijaijai kun sinua taas kyrsii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaijai kun sinua taas kyrsii.
Unohtuiko taas rekisteröityä omalla nimimerkilläsi ja aloit puskahuutelemaan herra sus siis metsästyksen vastustaja? 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtuiko taas rekisteröityä omalla nimimerkilläsi ja aloit puskahuutelemaan herra sus siis metsästyksen vastustaja? 😂😂
Taas tämä Dx trolli kuvittelee omiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tämä Dx trolli kuvittelee omiaan.
Ei tarvi herra metsästyksen vastustajan kommentteja paljoa kuvitella. 😂
- Anonyymi
Jatkakaa, lisää myös pallukoita. lisää pallukoita, lisää...
- Anonyymi
🤭🤭🤭tämä on hyökkäyksen ykkös pallukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭🤭tämä on hyökkäyksen ykkös pallukka.
Pallukka🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallukka🤣🤣🤣
Melko yksinäistä taas vastustajalla, kun pitää Jälleen itsensä kanssa keskustella😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko yksinäistä taas vastustajalla, kun pitää Jälleen itsensä kanssa keskustella😂🤭
😰😰😰😰😰🍺🍺🍺🍺🍺
- Anonyymi
Pallukka🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ykköspallukka on dx märisijätrolli, jonka intohimona on pallukat. Pallukat vahvistaa hänen narsististaan oloa, kun joutuu yksin esittämään metsästäjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ykköspallukka on dx märisijätrolli, jonka intohimona on pallukat. Pallukat vahvistaa hänen narsististaan oloa, kun joutuu yksin esittämään metsästäjää.
Noinko paljon harmittaa, kun metsästys vastaiset trollisi heitettiin metsästyksen vastustajiin? 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko paljon harmittaa, kun metsästys vastaiset trollisi heitettiin metsästyksen vastustajiin? 😂😂
xD harmittaahan persujen alle15%kannatus ?🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤👌🤤👌
- Anonyymi
Kommentoi herra metsästyksen vastustaja jota harmittaa metsästys vastaisten öyhötystesi siirto vastustajiin. 😂 Eikö monologit itsesi kanssa ja muu metsästäjien mustamaalaamisesi enää lyö sitäkään vähää läpi. 😂😂
- Anonyymi
Siellä ne on herra kyökkidiagnosoivan metsästyksen vastustajan trollit vastustajissa. 😂 Ei muuta kun menet sinne jatkamaan metsästäjiä vihaavaa itkuasi. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ne on herra kyökkidiagnosoivan metsästyksen vastustajan trollit vastustajissa. 😂 Ei muuta kun menet sinne jatkamaan metsästäjiä vihaavaa itkuasi. 🤭
Nyt tämä selvisi arvoisat suomi24 lukijat kuka tämä on äidinkielen lahjakkuus on.xD naurua ilmaiseva hymiö teini pissiksien suosima.meillä on vastustajana nulikka joka luulee tietävänsä kaiken , nykyajan nuoret ei kaikki ovat hyvin itsekeskeisiä ,minä minä on etusijalla.☝️☝️☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tämä selvisi arvoisat suomi24 lukijat kuka tämä on äidinkielen lahjakkuus on.xD naurua ilmaiseva hymiö teini pissiksien suosima.meillä on vastustajana nulikka joka luulee tietävänsä kaiken , nykyajan nuoret ei kaikki ovat hyvin itsekeskeisiä ,minä minä on etusijalla.☝️☝️☝️
Monesko luokka menossa jonne?🤔🤔🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra metsästyksen vastustajan pasmat meni jo niin sekaisin trolliviestiesi siirryttyä metsästyksen vastustajiin, että ajatus ja kirjoitustaito ei pysy enää samassa vauhdissa mukana. 😂
Tuossa malliesimerkki mitä tulee, kun henkilö koko elämänsä kaiket päivät käyttää vihaamansa asian eli metsästyksen trollaamiseen netissä. 🤭 - Anonyymi
Herra metsästyksen vastustaja uhoaa siis edelleen jatkavan trollaamistaan bannin uhallakin. 😂 No senkus. Palsta on aina ollut mahtavan asiallinen silloin, kun otat välillä lepoa bannissa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra metsästyksen vastustaja uhoaa siis edelleen jatkavan trollaamistaan bannin uhallakin. 😂 No senkus. Palsta on aina ollut mahtavan asiallinen silloin, kun otat välillä lepoa bannissa. 😂
Eikö pikku jonne tiedä miten bannista pääsee pois alle minuutissa kysyhän koulussa joltakin viisaalta🤤🤤🤤
- Anonyymi
Kommentoi herra metsästyksen vastustaja joka käyttää kaiket päivänsä vihaamiensa metsästäjien trollaamiseen netissä. 😂
Miten menee luuletko pärjääväsi tässä yksinäisessä sodassasi? 🤭 - Anonyymi
Kuule herra nettitrolli tässä on ollut mahtava metsästyspäivä mökillä. 😂 Sinähän se täällä pahaa oloasi purat päivät pitkät herra metsästyksen vastustaja. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule herra nettitrolli tässä on ollut mahtava metsästyspäivä mökillä. 😂 Sinähän se täällä pahaa oloasi purat päivät pitkät herra metsästyksen vastustaja. 🤭
No tuliko saalista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuliko saalista?
Metsästyksen vastustajien kanssa en keskustele metsästyksestä. 😛
- Anonyymi
Herra metsästyksen vastustaja puhukoon vain yksikössä, sillä tämä metsästys palstan trollaaminen on lähinnä yksinäistä sotaasi metsästäjiä vastaan jonka joka kerta häviät. 🤭😂
- Anonyymi
Hyvä pointti!!! Dx trolli on kuin luolaan ahdistettu supikoira🤣
- Anonyymi
Sehän kertoo vain sinusta itsestäsi ja samalla myönnät sen, että ainoa tarkoituksesi tällä palstalla on metsästys vastainen trollaus. 😂 Eli olet jo nyt hävinnyt metsästys vastaisen ideologiasi, kun et kykene keskustelemaan asioista edes siellä mihin vastustus ulinasi kuuluu eli metsästyksen vastustajissa johon osa oksennuksistasikin siirrettiin. 😂
- Anonyymi
Kuule, oli ihan onnistunut metsästyspäivä. Harmittaako herra maatonta metsästyksen vastustajaa? 😂😂🤭
- Anonyymi
Metsästyksen vastustajaa hirvittää, kun "kamalat metsästäjät" ollu jahdissa ja saaneet saalistakin. 😂 Valitatko vihreille? 🤭
- Anonyymi
Projisoi jälleen omaa toimintaansa herra metsästyksen vastustaja. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas mitä metsästit mökillä? Taisit metsästää Suomi24 foorumilla viestejä joihin voit trollata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas mitä metsästit mökillä? Taisit metsästää Suomi24 foorumilla viestejä joihin voit trollata.
Metsästyksen vastustajien kanssa en käy keskustelua metsästyksestä. 😂
- Anonyymi
Jos en metsästäisi, niin miksi sitten vihaisit minua ja tappelisit kaiket päivät, koska metsästämätön vastustajahan olisi sinun puolella? 😂
Eli vihaat siis kaikkia ihmisiä yleisesti? Asia selvä. 🤭
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817487
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873387- 572365
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691512Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701458- 571363
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201356Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028