No, niin aloitetaan.
Kerro, minä kuuntelen?
Korppiksen korituoli ilman pehmusteita.
276
2121
Vastaukset
- Anonyymi
Päivitä lääkkeesi.
- Anonyymi
Pehmustettu koppi ilmeisesti, luovuus saa pursuta ja värit roiskua ilman vaaraa ulkopuolisille.
- Anonyymi
Näyttää olevan köyhä mielikuvitus otsikon osalta.
En olisi sinulta odottanut tuota.(sopii enemmän ystäväsi tyyliin)- Anonyymi
Huomenta@
Tämä on pahanmielen purkuketju.
Tähän saa kirjoittaa uudelleen ja uudelleen ne samat asiat joita olen saanut lukea useita kertoja. Toisto on ihmiselle selviytymiskeino. Toistamalla koettua ikävää tapahtumaa ihminen pääsee eroon traumastaan. Toisto kuuluu myös kehon eheyttämiseen mm. toistamalla kunto ohjelmaa saa odotettuja tuloksia.
Heittäkää lunta tupaan, minä lapioin. - Anonyymi
Minusta tuo aloitus sopii juuri aloittajan tyylittömyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta@
Tähän saa kirjoittaa uudelleen ja uudelleen ne samat asiat joita olen saanut lukea useita kertoja. Toisto on ihmiselle selviytymiskeino. Toistamalla koettua ikävää tapahtumaa ihminen pääsee eroon traumastaan. Toisto kuuluu myös kehon eheyttämiseen mm. toistamalla kunto ohjelmaa saa odotettuja tuloksia.
Heittäkää lunta tupaan, minä lapioin.Sinäkö siis tiedät, mitä aloittaja hakee tällä avauksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta@
Heittäkää lunta tupaan, minä lapioin.Kyllä sinulla riittää pahan olon lapiointia ihan omassa itsessäsi, vaikka sitä olet jo yli 20 v palstoille mättänyt.Mutta ilmeisesti se on sinulle terapiaa, siitä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäkö sitten se tyylikäs on kommetoimassa . Et vaan ylettynyt ymmärtämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin myönteinen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinulla riittää pahan olon lapiointia ihan omassa itsessäsi, vaikka sitä olet jo yli 20 v palstoille mättänyt.Mutta ilmeisesti se on sinulle terapiaa, siitä vaan.
Jokaisella on oikeus terapiaan.
- Anonyymi
Älkää nyt aloittako taas tätä p*skanjauhamista.
- Anonyymi
Mitä väliä, jos yhdessä ketjussa pasha lentää?
Älä avaa ketjua, jos se haisee. Tämä ketju toimii suodattimena. Epätoivo, katkeruus, ilkeys siivilöidään tänne, siten muut ketjut säilyvät asiallisena. Kirjoitin tuon kommentin 10.39, unohtui nimimerkki.
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Tämä ketju toimii suodattimena. Epätoivo, katkeruus, ilkeys siivilöidään tänne, siten muut ketjut säilyvät asiallisena. Kirjoitin tuon kommentin 10.39, unohtui nimimerkki.
Olet tosiaan asiantunteva ihminen katkeruuden ja epätoivon alalla. Kokemusasiantuntijana voit auttaa kaltaisiasi. se totuuskomissio taisi kuivua kokoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä, jos yhdessä ketjussa pasha lentää?
Älä avaa ketjua, jos se haisee.Täytyy olla yhtä typerä jos kieron typeryksen kanssa jaksaa jankuttaa ja kinata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla yhtä typerä jos kieron typeryksen kanssa jaksaa jankuttaa ja kinata.
No sinäpä sen sanoit! Palsta on typeriä täynnä. Huomaa, että ketju on heille omistettu.
Minä vain pistäydyn. Ohimennen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinäpä sen sanoit! Palsta on typeriä täynnä. Huomaa, että ketju on heille omistettu.
Minä vain pistäydyn. Ohimennen.Tässä näkee miten alkeellisella tasolla ihminen voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä näkee miten alkeellisella tasolla ihminen voi olla.
Itsensä nöyryyttämisellä ja häpäisemisellä on varmaan joku tautiluokituskun . Ihmispolo, ei voi muuta kuin sääliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vain pistäydyn. Ohimennen.Kyllä se live elämäsi on kauan ollut ohimennen elettyä, palsta on sinulle elämää suurempi asia. Elämä on pian ohi, sinullakin. Lapsesi saavat palstan kautta tutustua äitiinsä. Hekin ovat jo palstajulkkiksia kauttadi, samoin miehesi mutta hänhän ei suomea osaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla yhtä typerä jos kieron typeryksen kanssa jaksaa jankuttaa ja kinata.
Suurinta osaa ei hetkauta korven kotko pätkääkään. Itse se näitä ketjuja junailee yksinäisyytensä suossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurinta osaa ei hetkauta korven kotko pätkääkään. Itse se näitä ketjuja junailee yksinäisyytensä suossa.
" ei pätkääkään". Innolla kuitenkin kommentoit.
Nim. Osallistuva - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai se ole hänen vastuulla miten sinä ymmärrät asian ,
Näyttää vaan kiinnostavan kovasti ja analyysit ovat omaa luokkaansa , sen tavallinen ihminen näkee.
Teikäläinen tulee juovuksiin jos joku sanoo että mehu on viinaa . Anonyymi kirjoitti:
Olet tosiaan asiantunteva ihminen katkeruuden ja epätoivon alalla. Kokemusasiantuntijana voit auttaa kaltaisiasi. se totuuskomissio taisi kuivua kokoon.
Ehkäpä olenkin kokemusasiantuntija.
Edellisessä ketjussa kirjoitin Demeä lainaten minästä ja varjominästä.
Meillä on minä/varjo minä, kokemusperäisesti tiedän, olenhan tutkinut itseäni yli 77-vuotta. Se kumpi hallitsee riippuu elämäntilanteesta. Hyvinä aikoina minä vie eteenpäin huonoina varjominä johtaa.
Voihan se luonteesta riippuen olla toisinkin päin. minää hallitsee varjominä ja minä topuuttelee.
En usko, että kenelläkään on varaa tuomita ketään menneisyyden kautta.
Minämme kehittyy vaikka sitä yritettäisiin ulkoa päin viedä taaksepäin.
En ole millään alueella hyvä esimerkki, olen erehtyväinen, mutta kehityskelpoinen.
Oletko sinä valmis muuttumaan vai koetko muutoksen minässäsi olevan
ohi.Anonyymi kirjoitti:
Yksinäisyyteen viittaat, en elä yksin, ekän tiiviissä perheyhteisössä. Nyt minua pelottaa ja jännittää tuleva lonkkaleikkaus, mutta läheiseni ovat rinnallani nyt ja aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä kopioden lauseita wikistä. Tyhmimmät on sen omia.
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Ehkäpä olenkin kokemusasiantuntija.
Edellisessä ketjussa kirjoitin Demeä lainaten minästä ja varjominästä.
Meillä on minä/varjo minä, kokemusperäisesti tiedän, olenhan tutkinut itseäni yli 77-vuotta. Se kumpi hallitsee riippuu elämäntilanteesta. Hyvinä aikoina minä vie eteenpäin huonoina varjominä johtaa.
Voihan se luonteesta riippuen olla toisinkin päin. minää hallitsee varjominä ja minä topuuttelee.
En usko, että kenelläkään on varaa tuomita ketään menneisyyden kautta.
Minämme kehittyy vaikka sitä yritettäisiin ulkoa päin viedä taaksepäin.
En ole millään alueella hyvä esimerkki, olen erehtyväinen, mutta kehityskelpoinen.
Oletko sinä valmis muuttumaan vai koetko muutoksen minässäsi olevan
ohi."Minämme kehittyy vaikka sitä yritettäisiin ulkoa päin viedä taaksepäin."
Ei päde sinun kohdallasi, ellei taantuminenkin katsota kehitykseksi. - Anonyymi
korppis kirjoitti:
Yksinäisyyteen viittaat, en elä yksin, ekän tiiviissä perheyhteisössä. Nyt minua pelottaa ja jännittää tuleva lonkkaleikkaus, mutta läheiseni ovat rinnallani nyt ja aina.
Et tiedä sitäkään mitä perhe- elämä tarkoittaa mutta kyllä se on ilmi käynyt että olet yksinäinen ja säälittävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä sitäkään mitä perhe- elämä tarkoittaa mutta kyllä se on ilmi käynyt että olet yksinäinen ja säälittävä.
Huomaatko miten kommetoit , säälittävä olet ihan itse kun näkee miten yrität ladella sanojasi , ihan sillä tasolla missä olet. Ei sinun tarvitse sääliä ketään, itse ole säälittävä koska kommentit ihmisestä asioita mistä et tiedä mitään.ihan hyvin tietää kommentistasi missä päin asustelet , mentaliteetti sen paljastaa.
Jos katsoisit itseäsi peilistä ja kysyisit kuvaltasi miksi sinulla on halu loukata ne jkerrat kun kommentoit . Peilistä näet totuuden siihen kun katsot tarkkaan . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko miten kommetoit , säälittävä olet ihan itse kun näkee miten yrität ladella sanojasi , ihan sillä tasolla missä olet. Ei sinun tarvitse sääliä ketään, itse ole säälittävä koska kommentit ihmisestä asioita mistä et tiedä mitään.ihan hyvin tietää kommentistasi missä päin asustelet , mentaliteetti sen paljastaa.
Jos katsoisit itseäsi peilistä ja kysyisit kuvaltasi miksi sinulla on halu loukata ne jkerrat kun kommentoit . Peilistä näet totuuden siihen kun katsot tarkkaan .Kommenttisi on taas aika loukkaava niinkuin aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä oikeudella kutsut jotain toista typrykseksi ja kieroksi . Jokainen meistä on elänyt elämänsä omilla ehdoillaan joten ei kaikki ajattele asioita samalla tavalla. Se ei ole mikään typeryyden merkki mitenkään.
Hieman kunnioitusta tiåoisia ihmistä kohtaan tulisi olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi on taas aika loukkaava niinkuin aina.
Loukkaus on jotain muuta , kun se että sanoo totuuden . Sehän on niin että se olet sinä joka loukkaat toista ihmistä kun sanot sääliväsi häntä niin kovasti .
En luule että hän tarvitsee sinun sääliäsi mitenkään, pärjäilee vaan ihan omillaan . Mutta sinä sanoit sen niin aliarvioioisesti että se paljastaa sinusta paljon
Sitten ei ole mitenkään loukkaus vaan ainostaan miten näen ihmiset joilla on kova halu aina parjata jotain toista.
En ole itse luojan kiitos ollut koskaan tuollaisten ihmisten parissa joilla on kiusaaminen koko ajan päässä , etenkin kun ajattelee mihin ikäluokkaan tässä kuulutaan niin se on minulle käsittämätöntä että omasta ikäluokastani löytyy ihmisiä joilla on ainoana ominaisuutena olla ilkeä.
Tavallisesti ainakin minun piireissäni keskustelut luistaa ikäisteni kanssa ilman ilkeyksiä.
Joten loukkaannu vaan niin paljon kun tykkäät kuitenkin se on tosi asia että riitelemällä täällä ei koskaan saa hyvää ryhmää kokoon joiden kanssa voisi vaihtaa mielipiteitä . Kaikkien ei tarvitse olla kuten sinä olet ,on muunlaisiakin ihmisiä, usein niitä ollaan täällä nokkimassa, sekin on totuus jota et voi kieltää , joten kun myönnät itsellesi vaan sen että se on väärin mollata ihmistä niin silloin on jonkin verran kehitystä tapahtunut.
Se joka menee haukkuja lauman mukana on heikko ihminen jonka on vaan ihan pakko haukkua kun nääs toisetkin niin tekevät .
Meikäläinen yrittää opettaa lastenlapsia siihen ettei heistä koskaan tulisi netti kiusaajia , samalla vanhat ihmiset tekee sitä hurskaana netissä . Jossain on silloin vika . En sano pahalla , vaan haluan valoittaa sitä että netti olisin paljon miellyttävämpi paikka keskusteluun jos ihmiset antaisivat ihmisarvon muillekkin ihmisille, kohtelemalla ihmismäisesti toisiaan. Ja rautalangan vääntöä ei tarttis olla asioista , jokaisella on omat murheensa ja siitä ei tarvitse toisten kärsiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkaus on jotain muuta , kun se että sanoo totuuden . Sehän on niin että se olet sinä joka loukkaat toista ihmistä kun sanot sääliväsi häntä niin kovasti .
En luule että hän tarvitsee sinun sääliäsi mitenkään, pärjäilee vaan ihan omillaan . Mutta sinä sanoit sen niin aliarvioioisesti että se paljastaa sinusta paljon
Sitten ei ole mitenkään loukkaus vaan ainostaan miten näen ihmiset joilla on kova halu aina parjata jotain toista.
En ole itse luojan kiitos ollut koskaan tuollaisten ihmisten parissa joilla on kiusaaminen koko ajan päässä , etenkin kun ajattelee mihin ikäluokkaan tässä kuulutaan niin se on minulle käsittämätöntä että omasta ikäluokastani löytyy ihmisiä joilla on ainoana ominaisuutena olla ilkeä.
Tavallisesti ainakin minun piireissäni keskustelut luistaa ikäisteni kanssa ilman ilkeyksiä.
Joten loukkaannu vaan niin paljon kun tykkäät kuitenkin se on tosi asia että riitelemällä täällä ei koskaan saa hyvää ryhmää kokoon joiden kanssa voisi vaihtaa mielipiteitä . Kaikkien ei tarvitse olla kuten sinä olet ,on muunlaisiakin ihmisiä, usein niitä ollaan täällä nokkimassa, sekin on totuus jota et voi kieltää , joten kun myönnät itsellesi vaan sen että se on väärin mollata ihmistä niin silloin on jonkin verran kehitystä tapahtunut.
Se joka menee haukkuja lauman mukana on heikko ihminen jonka on vaan ihan pakko haukkua kun nääs toisetkin niin tekevät .
Meikäläinen yrittää opettaa lastenlapsia siihen ettei heistä koskaan tulisi netti kiusaajia , samalla vanhat ihmiset tekee sitä hurskaana netissä . Jossain on silloin vika . En sano pahalla , vaan haluan valoittaa sitä että netti olisin paljon miellyttävämpi paikka keskusteluun jos ihmiset antaisivat ihmisarvon muillekkin ihmisille, kohtelemalla ihmismäisesti toisiaan. Ja rautalangan vääntöä ei tarttis olla asioista , jokaisella on omat murheensa ja siitä ei tarvitse toisten kärsiä.No just. En minä mollaa enkä loukkaa, vaan sanon totuuden. Toiset mollaa ja loukkaa.
En minä hauku, vaan kritisoin. Toiset haukkuu.
Hanki hyvä totuuden torvi jo se uusi peili itsellesi. Lue kommenttisi ja mieti miltä tuntuu, jos joku toinen kirjoittaa sinulle nuo vastaavat kommentit, joita suollat näille palstoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just. En minä mollaa enkä loukkaa, vaan sanon totuuden. Toiset mollaa ja loukkaa.
En minä hauku, vaan kritisoin. Toiset haukkuu.
Hanki hyvä totuuden torvi jo se uusi peili itsellesi. Lue kommenttisi ja mieti miltä tuntuu, jos joku toinen kirjoittaa sinulle nuo vastaavat kommentit, joita suollat näille palstoille.Katsoppas kun eikä osasi taas vääntää rautalankaa ihan vaan tavallisesta asiasta . Änäinhän se tapaa mennä joka yritys saada ihmiset näkemään sen minkä muut näkee . Ole omillasi ihmis parka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoppas kun eikä osasi taas vääntää rautalankaa ihan vaan tavallisesta asiasta . Änäinhän se tapaa mennä joka yritys saada ihmiset näkemään sen minkä muut näkee . Ole omillasi ihmis parka
Olipa siinä taas toista alentava ommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jo iso etu, jos jatkuvan omanesteytyksessä tyytyy Huber-juomaan eikä alkoholipitoisiin.
Pysyy polla paremmin oikealla tolalla. " Jumalan sanassa ja toloppatiellä", oli maalariJannen ohje.
Ottomiehiä hänkin. Jo useamman vuoden poutapilven autereisilla auvoilla makustellut hieno hemmo.
Vanhaan perunakuoppaan putosin unessa. Molemmat edesmenneet vanhempani tulivat auttamaan. Isäkin oli paljon nuoremman näköinen.
Sinne o' sinne meistä kin olhan matkaamassa lähivuosina. - Anonyymi
Tämä ketju on siihen luotu. Älä estä ystäviäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä nimityksellä kunnioitat niitä, jotka seuraavat sivusta.
- Anonyymi
Hoivakodissako se gubbe nykyään asustaa?ympäri vuorokautisessa valvonnassa,.aailma vähän rauhoittuu!
Ehkäpä tällainen osio on tarpeellinen.
Nyt kun joulut ja uudetvuodet on pääasiassa jätetty juhlimatta ja arjen rutiinit ajettu sisään, palstaväki ei keksi muuta mielekästä tekemistä kun roikkua netissä ja kytätä toisiaan.
Uloskaan ei oikein pääse, kun on kylmää ja liukasta ja vastatuulta. Tein pienen lenkin hokit kengissä ja sekin otti voimille.
VALIVALIVALIVALI.
Aloin taas käyttää kirjattua profiiliani ja ilman muuta, vanhat ystäväni, naakka, T-rex ja erakko ilmestyivät nalkuttamaan joka ketjuun missä kirjoitan. Huonosta asenteestani, luonteeni puutteista. Tyhmyydestäni. Rotaksikin nimiteltiin. Hohhoijaa.
Jatketaan joulun purkamista tänään ja katsokaa ihmeessä Netflixistä Sadan vuoden yksinäisyyttä. Parempaa ei televisiolla ole tarjolla ollut ja tuskin tuleekaan. Toinen hyvä on BBC:n Wolf Hall, en tiedä näkyykö Suomessa. Henrik VIII ja Cromwellistä. Laatutavaraa.- Anonyymi
" palstaväki ei keksi muuta mielekästä tekemistä kun roikkua netissä ja kytätä toisiaan."
Näinhän sinäkin juuri teet.
Kannattaisi aina miettiä mitä kirjoittaa, kun se niin hiton usein osuu omaan nilkkaan. - Anonyymi
Mainostat meille köyhille, yksinäisille, reppanoille maksullista tv-kanavaa.
Anonyymi kirjoitti:
" palstaväki ei keksi muuta mielekästä tekemistä kun roikkua netissä ja kytätä toisiaan."
Kannattaisi aina miettiä mitä kirjoittaa, kun se niin hiton usein osuu omaan nilkkaan.Minähän laskin itseni mukaan "palstaväkeen". Itseironiaa. Mutta en kuitenkaan seuraa, stalkkaa tai kyttää ketään, etsin vain mielenkiintoisia aloituksia, juttukavereita, mieliptieiden vaihtoa.
Iso ero.- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Minähän laskin itseni mukaan "palstaväkeen". Itseironiaa. Mutta en kuitenkaan seuraa, stalkkaa tai kyttää ketään, etsin vain mielenkiintoisia aloituksia, juttukavereita, mieliptieiden vaihtoa.
Iso ero.Tämäkö on mielestäsi mielenkiintoinen aloitus?
eli toistan:
"Kannattaisi aina miettiä mitä kirjoittaa, kun se niin hiton usein osuu omaan nilkkaan." Anonyymi kirjoitti:
Mainostat meille köyhille, yksinäisille, reppanoille maksullista tv-kanavaa.
Minäkin olen köyhä reppana, mutta ei se suoratoistokanava montaa euroa maksa ja rahalle saa vastinetta.
Kuinka monet kantavat eurojaan alkoon tai kebabkioskille ja saavat vain rasvamaksan tai päänsäryn palkakseen.
Paree pureskella sellerinvartta ja katsella suoratoistoa.Anonyymi kirjoitti:
Tämäkö on mielestäsi mielenkiintoinen aloitus?
eli toistan:
"Kannattaisi aina miettiä mitä kirjoittaa, kun se niin hiton usein osuu omaan nilkkaan."Sekö se siellä mun nilkassa kivistää?
E, vaan se numero dos, juttukavereita.
Aktiiveihin ketjuihin kannattaa aina laittaa oma kommenttinsa jos on seurankipeä.- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Sekö se siellä mun nilkassa kivistää?
E, vaan se numero dos, juttukavereita.
Aktiiveihin ketjuihin kannattaa aina laittaa oma kommenttinsa jos on seurankipeä.Ahaa, siis olet seurankipeä.
Ota mallia korppiksesta ja hakeudu live-elämään. Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, siis olet seurankipeä.
Ota mallia korppiksesta ja hakeudu live-elämään.Onhan minulla live-elämä, mutta se pelaa jotain peliä omalla läppärillään tuossa selkäni takana. Radiossa Beyoncé laulaa omaa versiotaan Jolenesta.
Paloma.se01 kirjoitti:
Onhan minulla live-elämä, mutta se pelaa jotain peliä omalla läppärillään tuossa selkäni takana. Radiossa Beyoncé laulaa omaa versiotaan Jolenesta.
Nyt on 8.1 säpsähdin, maalausryhmä kokoontuu kello 16.30 - joten tämä tältä erää. On valmisteltava iltaruoka ja teen vielä ennen lähtöä yön yli jäätyneesta vedestä jäälyhdyn. Tein eilen yhden, tänään toisen.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Minäkin olen köyhä reppana, mutta ei se suoratoistokanava montaa euroa maksa ja rahalle saa vastinetta.
Kuinka monet kantavat eurojaan alkoon tai kebabkioskille ja saavat vain rasvamaksan tai päänsäryn palkakseen.
Paree pureskella sellerinvartta ja katsella suoratoistoa.Mitäs rasvamaksan aineksia itse kotiisi kannat, ollaan kuultu ne jokapäiväiset antipasto vadit kinkkut schoritsot proskiutot meetvurstit salamit juustot . Viinaksia tuntuu sinulla kuluvan . Itselläsi huonoilla elämäntavoilla hankittu 2 tyypin diabetes jota hoidat sellaisella myrkyllä että ruuatkin oksettaa. Paraskin muitten syömisiä arvostelemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs rasvamaksan aineksia itse kotiisi kannat, ollaan kuultu ne jokapäiväiset antipasto vadit kinkkut schoritsot proskiutot meetvurstit salamit juustot . Viinaksia tuntuu sinulla kuluvan . Itselläsi huonoilla elämäntavoilla hankittu 2 tyypin diabetes jota hoidat sellaisella myrkyllä että ruuatkin oksettaa. Paraskin muitten syömisiä arvostelemaan!
Jo taas vetelet ne antipaston esiin ihan kun ennenkin . Onko kaksiossa kylmä vai miksi yrität lämmitellä netin kuuman ilmapiirin varjossa.
Sinä et tiedä mitään kenenkään sibeteksesta aen kummemminin kun mitä antipaston ovat edes .
Saitko jotenkin taas voimia niin että serotiinin tasot nousivat heti kerralla sekoitettuna adrenaliinin. Mieli aiheesi joka on toisten mollaaminen . Ja rautalangan vääntäminen , - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi aina miettiä mitä kirjoittaa, kun se niin hiton usein osuu omaan nilkkaan.Jos tämäkin ” emäntä ” olisi vaan jättänyt kommentoimasta sanoilla ” omaan nilkkaan” van oli ihan pakko taas näppäillä ilkeytensä esille
- Anonyymi
"Ehkäpä tällainen osio on tarpeellinen." Ehdottomasti.
Kahelillakin pitää olla ketju, johon muut kahelit voivat osallistua. - Anonyymi
Pieni koe ihmisten käyttäytymisestä on aina paikallaan että näkee mitkä raastinraudan vielä elää , in ovat pyhittänyt viimeiset vuotensa haukkumiseen . Yhdelläkin oli kamera päällä niin että oikein näki kun epätoivon vimmalla hakkasi näppäimiä,
- Anonyymi
Toinen toistansa neuvoo.
Sokea taluttaa kuuroa . eikä kummankaan puheesta saa selvää!
Sellaista soppaa saa mitä keittäjät ovat mausteillaan aikaan saaneet!
Ei minulla muuta, eikä minulla ole kelleen mitään sanottavaa.- Anonyymi
Ei muuten sekään aina pidä paikkaansa , vaikka miten yrittää keittää soppaa jossa olisi ainostaan ne oikeat mausteet niin joku on jo siitäkin huutelemassa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten sekään aina pidä paikkaansa , vaikka miten yrittää keittää soppaa jossa olisi ainostaan ne oikeat mausteet niin joku on jo siitäkin huutelemassa.
Täällä on joitakin joille asia ei ole tärkeä eikä olennainen, vaan kuka sen on kirjoittanut.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Täällä on joitakin joille asia ei ole tärkeä eikä olennainen, vaan kuka sen on kirjoittanut.
Paloma. Tuo on aika kova väite! Perustele ja anna esimerkkejä ! En ole huomannut että täällä olisi ketään, jonka persoona olisi noin ratkaiseva. Asia edellähän täälläkin mennään.
Anonyymi kirjoitti:
Paloma. Tuo on aika kova väite! Perustele ja anna esimerkkejä ! En ole huomannut että täällä olisi ketään, jonka persoona olisi noin ratkaiseva. Asia edellähän täälläkin mennään.
En ole ensimmäinen joka on tämän havainnut.
Eikä luonnollisestikaan päde kuin muutamaan henkilöön, mutta häiritsee pahasti keskustelujen edistymistä.
Esimerkiksi nojatuoli-ketjut: Hil-lan, Demeterin tai jonkun muun anojen suosiossa olevan kirjoittajan kommentteihin vastataan aina samalla tavalla, korppiksen, ja minun kommentteihini vaikka ne olisivat täysin asiallisia ja sovittelevia, vastataan aina loukkauksin, asiaan jota kommentoimme ei puututa, ainoastaan henkilöihimme.
70+ esim Pertikki vetää puoleensa joidenkin anojen taholta ainoastaan hyökkääviä ja loukkaavia kommentteja; asiaan ei puututa millän tavoin, ainoastaan hänen henkilöönsä.- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Eikä luonnollisestikaan päde kuin muutamaan henkilöön, mutta häiritsee pahasti keskustelujen edistymistä.
Esimerkiksi nojatuoli-ketjut: Hil-lan, Demeterin tai jonkun muun anojen suosiossa olevan kirjoittajan kommentteihin vastataan aina samalla tavalla, korppiksen, ja minun kommentteihini vaikka ne olisivat täysin asiallisia ja sovittelevia, vastataan aina loukkauksin, asiaan jota kommentoimme ei puututa, ainoastaan henkilöihimme.
70 esim Pertikki vetää puoleensa joidenkin anojen taholta ainoastaan hyökkääviä ja loukkaavia kommentteja; asiaan ei puututa millän tavoin, ainoastaan hänen henkilöönsä.Peruspositiivinen notkahti taas negatiivisyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Asia edellähän täälläkin mennään."
HAHHAHAHAHAHHHAHAH eihän täällä ole kellään mitään a s i a a ! - Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
70 esim Pertikki vetää puoleensa joidenkin anojen taholta ainoastaan hyökkääviä ja loukkaavia kommentteja; asiaan ei puututa millän tavoin, ainoastaan hänen henkilöönsä.Kyllähän Hilla ja Deme ovat kaikkien suosiossa, ei vain anojen. He ovat hyvää kylväneet ja hyvää saavat niittää.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
70 esim Pertikki vetää puoleensa joidenkin anojen taholta ainoastaan hyökkääviä ja loukkaavia kommentteja; asiaan ei puututa millän tavoin, ainoastaan hänen henkilöönsä.Onko Pertikillä vihamielisyyttä persuja kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän Hilla ja Deme ovat kaikkien suosiossa, ei vain anojen. He ovat hyvää kylväneet ja hyvää saavat niittää.
Hilla vain ovelana savolaisena siellä levittää, jopa eräiden havaitsematta, punavärin alla harjoitettua politiikkaa.
Väittääkö joku, ettei hän ole ilmaissut poliittista suuntaustaan. Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän Hilla ja Deme ovat kaikkien suosiossa, ei vain anojen. He ovat hyvää kylväneet ja hyvää saavat niittää.
Tästähän ei ollut kysymys lainkaan.
Ainoastaan esimerkeistä, miten tärkeää on kuka sanoo, ei se mitä sanotaan.
Korppis tai minä voimme sanoa aivan samaa kuin joku anojen lemmikkikin, mutta koska emme hymistele tai siis silitä anoja myötäkarvaan silloinkin kun he hyökkäilevät kimppuumme, niin saamme ainoastaan loukkauksia ja kuraa niskaamme.
Jos Hil-la sanoo esimerkiksi "Kaunis aamu täällä Savossa" niin ihana Hil-la olet niin viisas jne, muta jos korppis sanoo "Kaunis aamu korvessa" niin vastaus on jyrääjä morssari suksi suolle".
Tällainen kirjoittajien eriarvoistaminen ja loukkauksien siedättäminen luo palstalle jännitteitä, jotka eivät ole kateutta, koska mitäpä kateutta me voisimme tuntea asiosta, joita ventovieraat sanovat jollekin toiselle ventovieraalle, vaan epäoikeudenmukaisuutta, klikkiytymistä ja puolueellisuutta, joka tekee terveen keskustelukulttuurin harjoittamisen lähes mahdottomaksi.Anonyymi kirjoitti:
Onko Pertikillä vihamielisyyttä persuja kohtaan?
Pertik on kriittinen, mutta asiallinen postauksissaan.
Vihamielisyys ja loukkaukset tulevat persujen kannattajien taholta.- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Korppis tai minä voimme sanoa aivan samaa kuin joku anojen lemmikkikin, mutta koska emme hymistele tai siis silitä anoja myötäkarvaan silloinkin kun he hyökkäilevät kimppuumme, niin saamme ainoastaan loukkauksia ja kuraa niskaamme.
Jos Hil-la sanoo esimerkiksi "Kaunis aamu täällä Savossa" niin ihana Hil-la olet niin viisas jne, muta jos korppis sanoo "Kaunis aamu korvessa" niin vastaus on jyrääjä morssari suksi suolle".
Tällainen kirjoittajien eriarvoistaminen ja loukkauksien siedättäminen luo palstalle jännitteitä, jotka eivät ole kateutta, koska mitäpä kateutta me voisimme tuntea asiosta, joita ventovieraat sanovat jollekin toiselle ventovieraalle, vaan epäoikeudenmukaisuutta, klikkiytymistä ja puolueellisuutta, joka tekee terveen keskustelukulttuurin harjoittamisen lähes mahdottomaksi.Ei täällä ole mitään muita klikkejä kuin korppis+ sinä liveystävyyden perusteella. Itsekkin vakuutit vähän aikaa sitten näin. Ketään ei vaan voi pakottaa tykkäämään kaikista.
Voisit välillä miettiä sitä, miten ITSE voisit vaikuttaa tilanteeseen. Voisiko sinun asenteissa olla vikaa? - Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Vihamielisyys ja loukkaukset tulevat persujen kannattajien taholta.Nyt pomppasi ja pahasti!
Tunnut näkevän asiat täysin peilikuvana.
Ei mikään ihme, ettei sinua täällä kunnioiteta ja saat vastustusta. - Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Vihamielisyys ja loukkaukset tulevat persujen kannattajien taholta.Vihaat perussuomalaisia ja annat vihasi vaikuttaa kaikkeen. Kehtaatkin vielä valittaa että sinulle ollaan ynseitä.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Tällainen kirjoittajien eriarvoistaminen ja loukkauksien siedättäminen luo palstalle jännitteitä, jotka eivät ole kateutta, koska mitäpä kateutta me voisimme tuntea asiosta, joita ventovieraat sanovat jollekin toiselle ventovieraalle, vaan epäoikeudenmukaisuutta, klikkiytymistä ja puolueellisuutta, joka tekee terveen keskustelukulttuurin harjoittamisen lähes mahdottomaksi.Paljon sinua ja korppistakin puolustetaan anona vai itse itseännekö te anoina puolustatte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon sinua ja korppistakin puolustetaan anona vai itse itseännekö te anoina puolustatte?
Kas kun nuo palstan rekatut muuten niin aktiiviset ei teitä puolusta, heidän sanoillaan voisi olla merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Pertikillä vihamielisyyttä persuja kohtaan?
Petrikki puhuu päätöksistä mitkä ovat johtanee leikkauksiin, sen saa tehdä koska politiikka kuuluu jokaiselle kansalaiselle. . Leikkauksista sanoo moni muukin , mutta Petrikin astalkkaaja on valinnut alentaa häntä kirjoittaa hän mistä tahansa miksi ei seuranta ole puuttunut asiaan. Koska yhden ihmisen siis kiusaajan stalkkaukset on jatkunut jo aika kauan
Ilmeisesti ei osaa kirjoittaa kun. Alentaa toista aina samoilla sanoilla . Petrikki saa kommetoida siinä kun muutkin. Politiika kuuluu kaikille ihmisille joten mikä on oikeastaan ongelma - Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Vihamielisyys ja loukkaukset tulevat persujen kannattajien taholta.Hänen järjetön persuvihansa myrkytti 70+ palstan ja ajoi kirjoittajat pois.
Turhaan yrität vierittää syytä toisten niskoille! - Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Tällainen kirjoittajien eriarvoistaminen ja loukkauksien siedättäminen luo palstalle jännitteitä, jotka eivät ole kateutta, koska mitäpä kateutta me voisimme tuntea asiosta, joita ventovieraat sanovat jollekin toiselle ventovieraalle, vaan epäoikeudenmukaisuutta, klikkiytymistä ja puolueellisuutta, joka tekee terveen keskustelukulttuurin harjoittamisen lähes mahdottomaksi.Ihan niin on. Sen on. Huomannut moni muukin , näillä on varmaan elämä tyhjää kun purkavat kiukkuaan netissä totuus on heille punainen vaate.
Onko lapset ja lqpsenlapsetkin saaneet osansa tälläisestä . Meillä päin opetetaan lapsia oleman netissä asiallisia ja ettei ketään saa nettikiusata mutta nämä mummelit ne nettikiusaa
Joten ilmeisesti eivät tajua että ovat esimerkkinä nuoremmille . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä ole mitään muita klikkejä kuin korppis sinä liveystävyyden perusteella. Itsekkin vakuutit vähän aikaa sitten näin. Ketään ei vaan voi pakottaa tykkäämään kaikista.
Voisit välillä miettiä sitä, miten ITSE voisit vaikuttaa tilanteeseen. Voisiko sinun asenteissa olla vikaa?Hahhaa hyvin on jäänyt päähän taas se todistaa ettei ihmisellä ole mitään muuta elämässä kun nettissä vaanimassa. Jos Paloma sattuu joten kirjoittamaan. Niin se talteen ja kunnolla. Itse en edes muistaisi tuollaista välikohtausta. Mutta nämä oikein imee sisäänsä kaiken. Jo ottavat ne pois asiasta missä on sanottu.
No on kai sekin jonkinlaista elämää niin ne viimeiset vuodet halutaan; viettää . Mollaamalla toisia, oikein naurattaa tuollainen yksinkertainen jorina . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pomppasi ja pahasti!
Tunnut näkevän asiat täysin peilikuvana.
Ei mikään ihme, ettei sinua täällä kunnioiteta ja saat vastustusta.Jaa ettei kunnioiteta, se teidän piiri pieni pyörii ja sitä ,on pyörittänyt kateus.
Kyllä se vaan niin on että Palomaa kunnioitetaan siinä kun muutamia muitakin näillä palstoilla . Siis pomppaa ihan vaan huviksesi , mutta Petrikin kirjoitukset ovat todella asiallisia joten ei pomppaa mitenkään
Joten happi vajausta näyttää eräät kärsivän. Enkä usko että tulevat itsekkään miettineeksi sitä miten loukkaavat ihmisiä , elämä in lyhyt ja nämä ovat sen käyttäneet rautalangan vääntöön . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen järjetön persuvihansa myrkytti 70 palstan ja ajoi kirjoittajat pois.
Turhaan yrität vierittää syytä toisten niskoille!Persu uhriutuu kaikesta eikä pysty ottamaan kritiikkiä kritiikkinä.
PS:n kannattajilla ei tunnu olevan muuta elämässä kuin PS.
Keillekään muille ei puolue näyttele suurta roolia, se voi vaihtuakin
eri vaaleissa. PS on pettänyt kaikki kannattajansa, mutta kannattajilla ei järki
pelaa yhtään, he antavat vedättää itseään edelleen. Mikä vaivaa ihmistä,
joka ei käytä järkeään, vaan haluaa tulla petetyksi uudestaan ja uudestaan ?
Eikö sitä järkeä ole ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaat perussuomalaisia ja annat vihasi vaikuttaa kaikkeen. Kehtaatkin vielä valittaa että sinulle ollaan ynseitä.
Onko joku syy rakastaa perussuomalaisia ? En ole ainuttakaan. Ne valehtelevat ja
pettivät äänestäjänsä, mutta niitten pölhöt äänestäjät eivät tajua edes sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaat perussuomalaisia ja annat vihasi vaikuttaa kaikkeen. Kehtaatkin vielä valittaa että sinulle ollaan ynseitä.
Asia on niin että,politiikassa ei niinkun mainita ihmisiä, vaan heidän politiikkaansa , jos nyt et sitä tiennyt . Moni on pettynyt PS politiikkaan mutta sinä, huutelet että vihataan persuja, politiikassa on siis asiat jotka saattavat aiheuttaa erimielisyyttä ei ihmiset , sitä et sinä jotenkin ole edes ymmärtänyt. ÄPS politiikka ei oikein ole monelle mieluista , se on hyväksyttävä .
Ihan oikeassa hön on , kun mikä o; lukenut näitä sivuja niin vaikka hän mitä kirjoittaa niin teikäläisillä on aina jokin myrkyllinen kommentti , samoin on Korppis jotain sanoo, tai Petrikki niin että moni muu on siitä sanonut ja eräät eivät edes halunneet tulla keskustelemaan näille palstoille kun sanoivat että saavat vaan pahan mielen kun ihmiset ovat vihamielisiä. Suomi 24 haluaa että ihmiset saavat kommentoida mutta teikäläisten käyttäytyminen. Estää sen , mitähän seuranta siitä tykkää. Kun palsta on sentään kaikille ihmisille tarkoitettu . Ei ilkeilyyn vaan kommetoimaan asioista mitkä ovat ajankohtaisia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhaa hyvin on jäänyt päähän taas se todistaa ettei ihmisellä ole mitään muuta elämässä kun nettissä vaanimassa. Jos Paloma sattuu joten kirjoittamaan. Niin se talteen ja kunnolla. Itse en edes muistaisi tuollaista välikohtausta. Mutta nämä oikein imee sisäänsä kaiken. Jo ottavat ne pois asiasta missä on sanottu.
No on kai sekin jonkinlaista elämää niin ne viimeiset vuodet halutaan; viettää . Mollaamalla toisia, oikein naurattaa tuollainen yksinkertainen jorina .Taitaa olla siis teillä molemmilla ongelmia lähimuistin kanssa, viittaa dementiaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan yrität vierittää syytä toisten niskoille!Ketkä kirjoittajat ajoi pois ? Kaikilla palstoilla on äärettömästi tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan yrität vierittää syytä toisten niskoille!"Hänen järjetön persuvihansa myrkytti 70+ palstan"
Eiköhän se ole kuule niin, että persuilla on järjetön pertikkiviha ja viha
kaikkia kohtaan, jotka kritisoivat heidän Pyhää Uusnatsipuoluettaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hänen järjetön persuvihansa myrkytti 70 palstan"
Eiköhän se ole kuule niin, että persuilla on järjetön pertikkiviha ja viha
kaikkia kohtaan, jotka kritisoivat heidän Pyhää Uusnatsipuoluettaan.jaa...näinkö se asia taas käännettiin...
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Vihamielisyys ja loukkaukset tulevat persujen kannattajien taholta.pertikkion älykäpiö ampparin kopioija ilman mielipiteitä
jämähtänut maalaisjunti mölisemässä pahaa oloaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petrikki puhuu päätöksistä mitkä ovat johtanee leikkauksiin, sen saa tehdä koska politiikka kuuluu jokaiselle kansalaiselle. . Leikkauksista sanoo moni muukin , mutta Petrikin astalkkaaja on valinnut alentaa häntä kirjoittaa hän mistä tahansa miksi ei seuranta ole puuttunut asiaan. Koska yhden ihmisen siis kiusaajan stalkkaukset on jatkunut jo aika kauan
Ilmeisesti ei osaa kirjoittaa kun. Alentaa toista aina samoilla sanoilla . Petrikki saa kommetoida siinä kun muutkin. Politiika kuuluu kaikille ihmisille joten mikä on oikeastaan ongelmavanha ukkeli on ihastunut mariniin eikä tajunnut äänestäesään halosta millaista
läsipresettä hän tuki putinistista maailmansyleilijänollaa ja sitten pahastuu
kun näitä huijareita pilkataan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on niin että,politiikassa ei niinkun mainita ihmisiä, vaan heidän politiikkaansa , jos nyt et sitä tiennyt . Moni on pettynyt PS politiikkaan mutta sinä, huutelet että vihataan persuja, politiikassa on siis asiat jotka saattavat aiheuttaa erimielisyyttä ei ihmiset , sitä et sinä jotenkin ole edes ymmärtänyt. ÄPS politiikka ei oikein ole monelle mieluista , se on hyväksyttävä .
Ihan oikeassa hön on , kun mikä o; lukenut näitä sivuja niin vaikka hän mitä kirjoittaa niin teikäläisillä on aina jokin myrkyllinen kommentti , samoin on Korppis jotain sanoo, tai Petrikki niin että moni muu on siitä sanonut ja eräät eivät edes halunneet tulla keskustelemaan näille palstoille kun sanoivat että saavat vaan pahan mielen kun ihmiset ovat vihamielisiä. Suomi 24 haluaa että ihmiset saavat kommentoida mutta teikäläisten käyttäytyminen. Estää sen , mitähän seuranta siitä tykkää. Kun palsta on sentään kaikille ihmisille tarkoitettu . Ei ilkeilyyn vaan kommetoimaan asioista mitkä ovat ajankohtaisiaOlipa siinä taas myrkyllinen kommentti toisista kirjoittajista.
Voisitko joskus kirjoittaa muutakin kuin arvostella muita. Eikö kaikilla ole oikeus omiin mielipiteisiinsä ilman että jatkuvasti hyökkäät päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä kirjoittajat ajoi pois ? Kaikilla palstoilla on äärettömästi tilaa.
Oliko aloittajan mielessä avata ketju, jossa arvostellaan ja käsitellään toisessa ikäryhmässä kirjoittavaa henkilöä?
Onhan ketju ehkä tarpeellinen, koska tuntuu kasvavan pituutta hengästyttävällä tavalla. Kirjoittajat ovat ilmeisesti kaikki alle 80 v. koska tietävät puolesta sanasta ns. "totuuden". Ja sehän pesii 70+ palstalla.
Elämänsä illassa sinnittelevät seniorit eivät osallistu tähän jaaritteluun, se on oikein ja kohtuullista.
Viisas ikäihminen kiertää tämän rottinkituolin kaukaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin pieni on suosijoiden piiri ja pieni on myös kylvös.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on guben hahmoja!
On mahtavaa kuulua maalausporukaan ja luoda uutta. Taiteeksihan täällä ei saa harrastusta mainita; )
Tänään herätin henkiin 70-luvulla maalaamani julisteen, joka on hävinnnyt jonnekin matkani varrelta. Siitä tulee upea.
No, en vielä ehtinyt paneutua viestittelyyn, mutta se on totta, että paloman ja minun kirjoittamat viestit halutaan lytätä.
Missä ovat nyt nojatuolin Hillan ja demen kukkaislähetit, jotka halusivat minut pois kirjoittamasta. Ei ole heitä näkynyt siellä sen jälkeen kun siirryin pois.. Minulle on jäänyt epäselväksi poisajaja tai ei oikeastaan.. Nythän vain muutama vakio kertoo Nojatuolissa päiviensä kulusta ja positiivisuus on poissa.
Kyllä tämä tästä, sanoi presitenttimme, se on myös minun mottoni myös.- Anonyymi
Kyllä siellä nojatuolissa on hyvinkin positiivista nykyisin!
- Anonyymi
mIKÄ ON RUNON TIETEEELLINEN MÄÄRITELMÄ HÄH?
ÄMÄKIN ON RUNO:
oRAVA SÖI ALLIGAATTORIN.
LINTU IKKUNAN TAKANA ON MYÖSKIN RUNO, PITÄISI KAI KYSYÄ eDGAR aLLAN pOELTA vILJAM bUTLER yEATSILTA.
jOOSEF iSKARIOT. - Anonyymi
provo-paloma on epäyhteisöllinen härikköpörtikkien tukia ja asia mies vailla vertaa
- Anonyymi
Joko palstan dementikot ovat jo joulukuusensa vieneet roskikseen. Minä vein omani takaisin Enso Gutzeitin metsään, josta sen olinkin evakuoinut itselleni vain jouluksi.
T. Bertil-setä.- Anonyymi
pitkä matka enso on ryssänvarastama alue nykyisin aidan takana nyt'
varmaan lähellä Korppista olisiko korvessa
ainakin tuntuu evakolta hän kin
- Anonyymi
NYT lk saksalaisiakin äeyrrämään nuo jmikä joku ewueoifgvhee typhoon...
- Anonyymi
Korituolin katkennut ruoto paina ilkeesti korpin pershkankkua. Siks se kiukuttelee.
Olen pettynyt terveydenhuoltoon.
Jos olisivat kuunnelleet minua ensimmäisellä käynnillä niin pääsisin paljon helpommalla akillesjänteen kanssa.
Oikein yllytettiin rasittamaan sitten se katkesi kokonaan.
Nuoret pojanklopit lääkärinä on omahyväisiä ja tärkeileviä, ikäisiini suhtautuvat ihan kuin vanhuus veisi aivotkin päästä. Eivät kuuntele.
Ketju on ärtyneille kirjoittajille ?- Anonyymi
Ilmeisesti on hoitovirhe tehty. Kannattaa kääntyä potilasasiamiehen puoleen ja hakea korvausta.
- Anonyymi
Ikävä kyllä sitä sattuu koko ajan ettei ensimmäisellä kerralla oteta edes vakavasti , aina on pelko että onko ikä esteenä ettei asiat toimi kuten pitäisi. Itselläni myös saman tyylistä ei eka kerralla otettu tosissaan eikä tokallakaan Mutt kolmannella siten tulikin kiire itse tiesin asian jo silloin kun soitin ensimmäistä kerta muutama kuukausi sitten . Niin että en ole aikaisemmin koskaan ollut mukana tälläisessä hoitokarusellissa. Olen luullut*että ihmiset liioittelee vaan eivät liioittele . Se on saatava loppumaan m ihmisten tulee saada hoito vaivoihinsa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti on hoitovirhe tehty. Kannattaa kääntyä potilasasiamiehen puoleen ja hakea korvausta.
Ei ne siellä usko. Turhaa vaivannäköä.
- Anonyymi
Jos vielä kyseenalaistaa heidän toimet, vetävät herkästi herneen nenäänsä.
- Anonyymi
Kuka vetää herneitä nenuu?
- Anonyymi
Ihan niin mutta silloin kun mitta on täysi niin saavat vetää vaikka kilon herneitä nenäänsä luulevat usein ettei ihmiset itse tunne omaa kehoansa parhaiten .
- Anonyymi
Mielilintunsa on metsien asukki korppi. Se asustelee lounaiskuusikoiden suojissa. Meiltä vähän ajomatkan päässä.
Kronksuttelee lentäessään aukion yli kaatikselle päin. Voi niitä lentää parikin siinä samalla kertaa.
Närhi on toinen vähän samanluonteinen. Harvoin ne snagarikiskalle pysähtyvät katselemaan jotain ranskiksen tähettä.
lähettä Hurskainen.- Anonyymi
Korppi ja varis ja harakka kuuluvat ehdottomiin älykköihin eli lintuihin
jotka osaavat valmistaa työkaluja metsästyslaitteiden rakentamiseen
ja erottavat ihmisen sukupuolen kuten papukaijatkin
- Anonyymi
Haaskalla viihtyviä niin lintu kuin savikukkojen tekijä.
- Anonyymi
Korppi on älykkäämpi kuin valtaosa palstalaisia
kek sisit kö tämän
pannaan ruokaa putkeen killumaan piiloastiaan mutta niin alas ettei millään ulotu
vaan mitä tapahtuu
https://www.youtube.com/watch?v=lrYPm6DD44M - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kek sisit kö tämän
pannaan ruokaa putkeen killumaan piiloastiaan mutta niin alas ettei millään ulotu
vaan mitä tapahtuu
https://www.youtube.com/watch?v=lrYPm6DD44MJokainen mittaa muita oman tasonsa mukaan. Toopesta toinen toope on huippua !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kek sisit kö tämän
vaan mitä tapahtuu
https://www.youtube.com/watch?v=lrYPm6DD44MKiitos mainiosta videosta!
kylmätotuus
- Anonyymi
""Olen pettynyt terveydenhuoltoon.""
Meille tuli ensimmäiset Kaisa Juuson omalääkärit
aluksi neljä omalääkäriä ja kuusi omasairaanhoitajaa
omalääkäri on saman hintainen potilaalle
mutta
135 000 yhteiskunnalle vuosi
kun halvinkin yrittäjälääkäri on 200 000 kappale
Nämä omalääkärit ovat KUNNAN sisällä näin alkukokeilussa
ne eivät hoida naapurikuntaa - Anonyymi
Tämä on kiva ketju - täällä huumori kukkii.
Oikein naurattaa.
Hyvä Korppis - jatka samaan tyyliin - tämä on hyää terapiaa monelle.- Anonyymi
Joo, naurettavuus huipussaan!
Ehtoota Korvesta@
Hyvinhän täällä jaksetaan ja tunteita kevennellään. Ei minun ole juurikaan tarvinnut kommentoida. Tämä lie kymmenes kommentti.
Niinhän se oli silloinkin kun poikani olivat pieniä, omia aikojaa kavereittensa kanssa Niemellä mekastivat, minä eväistä huolehdin ja välillä ärhentelin.- Anonyymi
"tämä on hyää terapiaa monelle." Teille kahdelle samantasoiselle :D
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Ehtoota Korvesta@
Hyvinhän täällä jaksetaan ja tunteita kevennellään. Ei minun ole juurikaan tarvinnut kommentoida. Tämä lie kymmenes kommentti.
Niinhän se oli silloinkin kun poikani olivat pieniä, omia aikojaa kavereittensa kanssa Niemellä mekastivat, minä eväistä huolehdin ja välillä ärhentelin.Ilmankos eivät ole omia lapsia uskaltaneet tehdä, kun on noin kamala lapsuus ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos eivät ole omia lapsia uskaltaneet tehdä, kun on noin kamala lapsuus ollut.
Sinulla ei varmaan ole lapsia, kun noin kommentoit vai piditkö lapsiasi kädestä kiinni siihen asti, kun heistä tuli täysi-ikäisiä.
Minunkin lapset leikki kavereidensa kanssa ilman, että olisin vieressä seissyt.
Se, että haluat olla kommentoida ilkeästi, niin kommentoi sitten edes vähän järkevämmin.
Small talkia meidän tapaan.
Ei mitään syvällistä. Vähän vain nälvitään ja piikitellään. Heitetään kivi ja piilotetaan käsi. Leikkiä kaikki, läppää. Ymmärsit taaskin väärin senkin einstein!- Anonyymi
Niinhän sinä nälvit ja sitten suutut, kun saat takaisin.
Muistan, kun jo 50 plus palstalla suutuit ja dellasit jopa nikkisi, vaan takaisin tulit uuden nikin kera.
Jospa tippuisit sieltä yläilmoista ihan tavalliseksi kirjoittajaksi, etkä yrittäisi saada näitä palstoja oman mielesi mukaiseksi ja lopettaisit pomottelun.
- Anonyymi
Paloma-Korppis-Pertikki -porukka on kovaa kamaa kirjoituksissaan
Ei ole poisluettu, että perustavat PKP - kustantaettamon- Anonyymi
Pertikki on asiallinen ja hyvä kirjoittaja, jolla on hyvin laajasti tietoa asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pertikki on asiallinen ja hyvä kirjoittaja, jolla on hyvin laajasti tietoa asioista.
se on selvä ja Paloman ja Korppipksen vahvistamakin koko ajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä vain on hyvin suppeat tietolähteet, joitten lukemisesta hänen "tietonsa" ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä vain on hyvin suppeat tietolähteet, joitten lukemisesta hänen "tietonsa" ovat.
Itselläsi ne on erityisen suopeat , koska stalkkaat aina häntä,,anna olla ei hänen kirjoituksissaan ole mitään väärää poliittisesti tietoinen. Joten tottakai ihmiset lukevat lehtiä ne vaan vahvistavat sen mitä tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tarve sinulla on joka kerta mollata Petrikkiä ja hänen taitojaan , antaisit olla, ei sinua kukaan usko kuitenkaan .Petrikki on hyvä ajattelija ja sellaisena saakin olla . Sinunlaisesi selittäjät voivat ehkä ajatella siten että jos itse luet jostain jotakin niin luulet toistenkin niin tekevän .
Ihme ihminen kun joka kerta on selvittelemässä milloin mitäkin pahaa etsien.
Ei sivistynyt ihminen laita itseänsä joksikin oppaaksi toisille, jokaisella on sentään jotain kirjoitettavaa niinhän tämä palsta on tarkoitettukin vai mitä.
Kriittinen saa olla mitä tulee politiikkaan ei kaikkea ei tarvitse niellä mitä politikot sanovat ja tekevät .
- Anonyymi
PKP - kustantaettamon perustamis ajatus on jo herättänyt huomiota
ja enään puuttuu vain alku potku kanatusta varmaan riittää kyllä- Anonyymi
Kanatusta näillä palstoilla kyllä riittääkin.
Pakkasaamua Korvesta@
Kädentaidot ovat luovien ihmisten pääomaa. Taidetta eri alueilla. En ole koskaan pysähtynyt yhteen harrastukseen. Kuten en matkusta joka vuosi samaan lomakohteeseen. Uutta haluan kokeilla ja kokea. Liekö levottomat varpaat vai uteliaisuus uutta kohtaan.
Taidesanan käyttö kädentaidoista ei istu kaikkien mieleen, vaikka kauis tuo hyvää mieltä.
Kuuskytluvun nuorina seurasimme muotia nuorten lehdistä. Ei sellaisia vaatteita korven kaupoista löytynyt. Oli tehtävä itse.
Sisareni ja tätini ompelivat, minä kudoin ja virkkasin. Virkkasin itselleni jakkupuvun ja kudoin myös puvun ystävättärelleni.
Seitkytluvulla tein kuvioneuleita. Muistan yhden suosikkini, alpakka-kuviointi perulaistyyliin.
Olen kutonut mattoja kymmeniä metrejä. Yhden kevään mattopùut hallitsivat keittiötäni.
Maalaaminen on ollut aina takataskussa. Keskiviikkona aloitin maalaamaan 70-luvulla tekemästäni julisteesta taulua. Että tykkäsin.
Tänä aamuna oli aikainen verätys. Kävin labrakokeissa. Pitäisi ehkä herätä aina varhain, kivalta tuntui ajella heräävässä talviaamussa.
Joko pahaolo alkaa antamaan periksi vai hallitseeko Vanha Aatami?- Anonyymi
Sydämmenn kyllyydestä suu puhuu. Eli itselläsi se paha olo on . Eikä ihme koska kukaan ei sinusta tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämmenn kyllyydestä suu puhuu. Eli itselläsi se paha olo on . Eikä ihme koska kukaan ei sinusta tykkää.
Mitä luulet, tykätäänkö sinusta?
Anonyymi kirjoitti:
Päivän avauksen aikoihin olin vielä epävarma onnellisuudestani. Nyt tilanne on toinen. Sain laboratoriotulokset. Kaikki hyvin kehossani. Maanantaina rutiinitarkastus leikkausta varten.
Minusta ei tykkää sinunkaltaiset, enkä pistä pahakseni. Rakkautta saan ja kannustusta läheisiltäni, se riittää.- Anonyymi
korpikirjailija kirjoitti:
Päivän avauksen aikoihin olin vielä epävarma onnellisuudestani. Nyt tilanne on toinen. Sain laboratoriotulokset. Kaikki hyvin kehossani. Maanantaina rutiinitarkastus leikkausta varten.
Minusta ei tykkää sinunkaltaiset, enkä pistä pahakseni. Rakkautta saan ja kannustusta läheisiltäni, se riittää.Jokainen saa rakkautta ja kannustusta läheisiltään, pitääkö sinun ressukan tuotakin nyt jatkuvasti vakuutella?
- Anonyymi
Minusta ei tykkää sinunkaltaiset, enkä pistä pahakseni. Rakkautta saan ja kannustusta läheisiltäni, se riittää.Kas kun täältä kuitenkin haet kaikin keinoin hyväksyntää, mutta et usko, vaikka näet, että olet jättänyt tänne muutakin kuin profiilisi ja sinut tunnetaan tavoistasi.
Suosiota ei voi ostaa, se täytyy hankkia omalla käytöksellä.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan, älä yleistä jos sinä et tykkää niin moni muu kyllä tykkää. Joten muistuttaa lasta joka on kahdeksan vanha ja suuttuu kaverille ja sanoo ettei sinusta kukaan tykkää. Lapsellista sinänsä Se sama tietenkin mitä sinä keneltäkin tykkäät pääasia että on aina niitäkin jotka tykkäävät .
Annetaankohan olla sellaiset puheet - Anonyymi
Sehän onkin sinulle elämässä tärkeintä, autolla ajelu sinne tänne.
Kenellähän se vanha Aatami on hallitsemassa, ihan kirjaimellusesti🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen saa rakkautta ja kannustusta läheisiltään, pitääkö sinun ressukan tuotakin nyt jatkuvasti vakuutella?
Sinullehan siinä on ongelma kun olet seuraamassa häntä kun hai laivaa . Ongelmasi ei ratkea stalkkaamisella .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun täältä kuitenkin haet kaikin keinoin hyväksyntää, mutta et usko, vaikka näet, että olet jättänyt tänne muutakin kuin profiilisi ja sinut tunnetaan tavoistasi.
Suosiota ei voi ostaa, se täytyy hankkia omalla käytöksellä.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Tulkkauksia on monenlaisia usein tiedetään syytkin . Surkuhupaisaa kun jonkun on seliteltävä , kas kun ihmisiä on monenlaisia , sinun mielestäsi kaikkien tulisi ajatella kuten; sinä ajattelet , mutta et ole mikään malli ihminen kenellekkään, ilkeä , pahansuopa ja kateellinen , on tunnusmerkit , niin että anna olla ilkeilemätä et sillä mitään voita .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen saa rakkautta ja kannustusta läheisiltään, pitääkö sinun ressukan tuotakin nyt jatkuvasti vakuutella?
Eivät kaikki saa rakkautta, kannustusta tai hyväksyntää läheisiltään. Meidän, jotka niitä saamme, on syytä olla kiitollisia ja kykyjemme mukaan jakaa hyvää eteenpäin.
kylmätotuus
- Anonyymi
Lahjattomien taiteellisuutensa kehuminen on kuin "keisarin uudet vaatteet".
Eivät oikeasti lahjakkaat itseään kehu. Heidän ei tarvitse.Montako lahjakasta taiteilijaa tunnet lahjattomien lisäksi?
Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.; ))- Anonyymi
Taide on aina taidetta , sinä et voi sanoa mitään toisten lahjattomuudesta , koska taiteesta et ymmärrä mitäön. Me opetetaan lapsia olemaan itsevarmoja ja tietävänsä mitä haluavat , siis miksi olet sitä vastaan että joku vaan on oma itsensä juuri sellaisena kun on. Kateellinen olio joka haukkuu toisen töitä ilma; että on nähnyt yhtäkään . Selvänäkijäkö lienee .
Sääli on ihmistä jota kehityksen käsi ei ole päässyt koskettamaan vaan jauhaa kun murkku toisesta ihmisestä, vaikka murkkuiän pitäisimolla niin kaukana taaksepäin katsottuna . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taide on aina taidetta , sinä et voi sanoa mitään toisten lahjattomuudesta , koska taiteesta et ymmärrä mitäön. Me opetetaan lapsia olemaan itsevarmoja ja tietävänsä mitä haluavat , siis miksi olet sitä vastaan että joku vaan on oma itsensä juuri sellaisena kun on. Kateellinen olio joka haukkuu toisen töitä ilma; että on nähnyt yhtäkään . Selvänäkijäkö lienee .
Sääli on ihmistä jota kehityksen käsi ei ole päässyt koskettamaan vaan jauhaa kun murkku toisesta ihmisestä, vaikka murkkuiän pitäisimolla niin kaukana taaksepäin katsottuna .Sen hirveännäköinen savikorppikotka on ollut täällä näytillä.
- Anonyymi
Ei lahjaton ole taiteilija. Se on tuhertaja, joka uskottelee itselleen olevansa
lahjakas ja taiteilija ja luettelee "taiteensa tuotoksia".Minä tunnen iloa kun virkkaan isoäidin neliöitä ja kokoan niistä monenlaisia ihan käyttökelpoisia vaatteita ym...
En ole tippaakaan taiteellinen, jos olisin kärsivällisempi niin voisi makuani sanoa ihan kohatalaiseksi.
Profiilikuvassa on mekko isoäidin neliöistä, muuten ok, mutta tosi painava.
Nyt olen innostunut virkkaamaan neliöistä myssyjä, on monenlaisia, osa on ihan hyviäkin.
Tärkeintä että saan tästä harrastuksesta iloa ja ajankulua kuunnellessani samalla äänikirjoja.- Anonyymi
Jokainen joka luo jotain käsillään ja aivojensa tulostuksessa on taiteilija siis mene ja vedä jotain päällesi ettet palellu kateudesta ,
- Anonyymi
liekko kirjoitti:
Minä tunnen iloa kun virkkaan isoäidin neliöitä ja kokoan niistä monenlaisia ihan käyttökelpoisia vaatteita ym...
En ole tippaakaan taiteellinen, jos olisin kärsivällisempi niin voisi makuani sanoa ihan kohatalaiseksi.
Nyt olen innostunut virkkaamaan neliöistä myssyjä, on monenlaisia, osa on ihan hyviäkin.
Tärkeintä että saan tästä harrastuksesta iloa ja ajankulua kuunnellessani samalla äänikirjoja.Mitä tuosta mekosta - mekkoon pukeutunut sensijaan kiinnostaa.
- Anonyymi
Yleensä in niin että se lahjaton on se kateellinen ihminen joka kaikin tavoin yrittää alentaa toista ihmistä . Anna olla sinun kommenttisi ei kuulu mitenkään normaaliin keskusteluun,
- Anonyymi
liekko kirjoitti:
Minä tunnen iloa kun virkkaan isoäidin neliöitä ja kokoan niistä monenlaisia ihan käyttökelpoisia vaatteita ym...
Tärkeintä että saan tästä harrastuksesta iloa ja ajankulua kuunnellessani samalla äänikirjoja.Voi kun tuli kieleen omat virkkaus vuoteni silloin kunlapset olivat pieniä En ollut mikään erikoinen virkkaaja mutta vauvan nuttuja kyllä tuli tehtyä ja hieman isommillekin aina jotain . Vaan kun oli työ missä aina sai olla ylitöissä nii; sekin harrastus jäi. Muista että se oli todella kivaa ja aika nopeasti. Sai ainakin pieniä vaatteita valmiiksi .oikeastaan sitä ehkä voisi yrittää taas kokeilla että mosaako enää mitään ,vaikka on vuosikymmeniä siitä kun viimeksi yritttelin
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen joka luo jotain käsillään ja aivojensa tulostuksessa on taiteilija siis mene ja vedä jotain päällesi ettet palellu kateudesta ,
Perätäänpä nyt kasvatuksen vaikutusta itsetuntoon.
Kannustus ja hyväksyntä on paras tapa pönkittää lapsen itsetuntoa. Lyttäys ei kanna.
Uskon, että aikuisena tekemisiinsä tyytyväinen on saanut arvokaan kodin perinnön, sinä osaat olet hyvä, jatka.
Leikkimökissäni oli sekatavarakauppa, lastenkoti, laboratorio, toimisto jne.jne. Se vaati suunnittelua mielikuvitusta ja käytännön järjestelyjä. Naapurin lapset leikkivät pihallamme. Keksin uusia juttuja, ideoin ja toteutin.
.- Anonyymi
Kannustus ja hyväksyntä on paras tapa pönkittää lapsen itsetuntoa. Lyttäys ei kanna.
Uskon, että aikuisena tekemisiinsä tyytyväinen on saanut arvokaan kodin perinnön, sinä osaat olet hyvä, jatka.
Leikkimökissäni oli sekatavarakauppa, lastenkoti, laboratorio, toimisto jne.jne. Se vaati suunnittelua mielikuvitusta ja käytännön järjestelyjä. Naapurin lapset leikkivät pihallamme. Keksin uusia juttuja, ideoin ja toteutin.
.Tekemisiinsä tyytyväinen? No voihan joku tyytyä tosi vähään, ei se ole tae mistään hyvästä tuloksesta. Joku rakentaa omakotitalon perheelleen, joku linnunpöntön.
Tuskin kukaan lapsiaan lyttää millään tavoin, mutta kyllähän lapsia pitää kannustaa tekemään parhaansa ja kehittymään, ei kehua retostaa joka tekelettä sokeasti. .
Eiköhän joka lapsi ole luova leikeissään, mutta tietysti sinun kotipihalla sinä olit pomo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin kun tiskaat olet taiteilija :D :D :D
- Anonyymi
.Narsisti yrittää pönkittää (eli pitää pystyssä) heikkoa itsetuntoaan ja alemmuudentunnettaan jatkuvalla itsekehuskelullaan, itsensä esiintuomisella,
tekemisiensä luettelemisella ja huomionhaullaan, mutta ei lapsien itsetuntoa
kuulu pönkittää. Lasta kannustetaan ja tuetaan. - Anonyymi
.Ilmankos jäit nukkekoti asteelle, kun jo lapsena pönkitettiin uskomaan että osaat hyvin leikkiä leikkimökissä. Noudatit käskyjä ja jatkoit, nyt on kierreportaiden alla ihan oma nukkekoti.
- Anonyymi
.Tuon, mitä kirjoitit lasten kasvatuksesta ja sen vaikutuksesta terveeseen itsetuntoon allekirjoitan täysin.
Kannustus ja hyväksyntä vaikuttavat tietenkin positiivisesti myös aikuisiin.
Omaan elämääni vanhempieni arvomaailma ja kasvatustyyli ovat vaikuttaneet ratkaisevasti.
Varsinkin isäni painotti sitä, että ihmiset ovat samanarvoisia, varallisuudesta tai muusta seikasta huolimatta.
Kun ihmisellä on terve itsetunto, häntä on mahdotonta lyödä lyttyyn.
kylmätotuus Anonyymi kirjoitti:
Tuon, mitä kirjoitit lasten kasvatuksesta ja sen vaikutuksesta terveeseen itsetuntoon allekirjoitan täysin.
Kannustus ja hyväksyntä vaikuttavat tietenkin positiivisesti myös aikuisiin.
Omaan elämääni vanhempieni arvomaailma ja kasvatustyyli ovat vaikuttaneet ratkaisevasti.
Varsinkin isäni painotti sitä, että ihmiset ovat samanarvoisia, varallisuudesta tai muusta seikasta huolimatta.
Kun ihmisellä on terve itsetunto, häntä on mahdotonta lyödä lyttyyn.
kylmätotuusHuomenta kylmis@
Olen saanut tehokasta aggressiivisten tunteiden siedätyshoitoa tässä ja edellisessä ketjussa. Lisäksi kirjoittaja sisälläni on heräämässä.
Nyt voimme tehdä nukketalon, ymmärtäksemme, että pahvilaatikosta voi rakentaa unelmien omakotitalon. Kaksi kerrosta, kierreportaat ja sahanpuruista takapihan.
Nukkekodit edesmenneen serkkutyttöni kodin ullakolla olivat vaatimattomia, mutta kehittäviä.
Oppi tyytymään vähään.- Anonyymi
Mikäs raharikas se siellä portaita arvostelee huonoilla tiedoillaan?
Olen toki huomannut, että sinun tunteesi minua kohtaan ovat vahvat.
Muiden tunteista en tiedä enempää kuin sinä.
Rivitaloalue, jossa asumme on hyvin toimeentulevien aluetta. Talo on valmistunut 80-luvulla, huoneistot ovat tilavia. Asuntomme pinta ala on nlin 134 m2.
Kolme makuuhuonetta, takkahuone, olohuone, keittiö ja aula, kaksi wc.tä, molemmissa kerroksissa oma sekä sauna ja pesuhuone.
Kierreportaat kotonamme ovat turvalliset puiset portaissa liukastumista estävät kiinteät matlt, kaiteista saa hyvin tukea.
Tämmöistä meillä ; ))korppis kirjoitti:
Olen toki huomannut, että sinun tunteesi minua kohtaan ovat vahvat.
Muiden tunteista en tiedä enempää kuin sinä.
Rivitaloalue, jossa asumme on hyvin toimeentulevien aluetta. Talo on valmistunut 80-luvulla, huoneistot ovat tilavia. Asuntomme pinta ala on nlin 134 m2.
Kolme makuuhuonetta, takkahuone, olohuone, keittiö ja aula, kaksi wc.tä, molemmissa kerroksissa oma sekä sauna ja pesuhuone.
Kierreportaat kotonamme ovat turvalliset puiset portaissa liukastumista estävät kiinteät matlt, kaiteista saa hyvin tukea.
Tämmöistä meillä ; ))Unohtui, 6×2m yläparveke, kaunis takapiha patiolla ja autotalli.
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Unohtui, 6×2m yläparveke, kaunis takapiha patiolla ja autotalli.
No toivottavasti perit ne.
- Anonyymi
Ihmisellä, jolla on terve itsetunto, ei ole tarvetta pilkata ketään.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekemisiinsä tyytyväinen? No voihan joku tyytyä tosi vähään, ei se ole tae mistään hyvästä tuloksesta. Joku rakentaa omakotitalon perheelleen, joku linnunpöntön.
Tuskin kukaan lapsiaan lyttää millään tavoin, mutta kyllähän lapsia pitää kannustaa tekemään parhaansa ja kehittymään, ei kehua retostaa joka tekelettä sokeasti. .
Eiköhän joka lapsi ole luova leikeissään, mutta tietysti sinun kotipihalla sinä olit pomo.En puutu keskinäiseen nokitteluunne, mutta sen haluan huomauttaa, että monet vanhemmat nimenomaan lyttäävät lapsensa yritteliäisyyden. Lähituttavani perheessä näin sen omin silmin, kun isä ei arvostanut pojan toimia koskaan, vaan ylenkatsoi hänen saavutuksiaan, kielsi ja esti harrastukset. Jo nuorena poikana joutui huonoon seuraan. Komeana poikana oli tyttöjen suosiossa, perusti yrityksen, jota isä nauroi epäonnistuneeksi harhalaukaukseksi, epäonnistui monissa asioissa, mm. avioliitossaan, ja isä sanoi, että tuon hän olisi voinut ennustaa jo 10 v. sitten.
Alkoholi vei iloisen ja ystävällisen pojan mennessään. Hän kuoli maksakirroosiin keski-ikäisenä, ja isä sanoi, että suvun kirous vei. Hän itse pystyi hoitamaan oman alkoholisminsa paremmin, ilmeisesti vanhempiensa antaman esimerkin mukaan. - Anonyymi
korppis kirjoitti:
Unohtui, 6×2m yläparveke, kaunis takapiha patiolla ja autotalli.
Voi hiivatti, huomenna sanot, että kaikki puhuvat vain sinusta ja siitä mitä olet itsestäsi kertonut.
Kuinka naapurisi, oletko naamakaveri ja liikkuvatko he näillä palstoilla, ettet häpäisi itseäsi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hiivatti, huomenna sanot, että kaikki puhuvat vain sinusta ja siitä mitä olet itsestäsi kertonut.
Kuinka naapurisi, oletko naamakaveri ja liikkuvatko he näillä palstoilla, ettet häpäisi itseäsi?Korppis on haukkunut palstalla kaikki miehensä omistaman rivarin muut osakkaat ja varsinkin isännöitsijän. On siellä kokouksissa häärännyt valtakirjalla . On ne muutkin osakkaat kuulemma kiusaa tehneet, puitten kastoa lumen kasaamista portaitten eteen jne. Palstalle on kertonut joka vesivahinhon ja vakuutusjutut poikaystävänsä, nyk miehensä omistamasta asunnosta, tietysti neliöt ja kuutiot tarkkaan. Sitten ilkenee vinkua että hänen asioitaan puidaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka naapurisi, oletko naamakaveri ja liikkuvatko he näillä palstoilla, ettet häpäisi itseäsi?Kun ihmisellä on hyvä itsetunto ja puhuu totta, ei tarvitse hävetä.
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Kun ihmisellä on hyvä itsetunto ja puhuu totta, ei tarvitse hävetä.
Törpöimmät hölösuut ei osaa edes hävetä, vaikka tarvetta olisi, Hyvä itsetunto ei tarkoita tapojen puutetta ja yksityiasioiden ( muidenkin) hölöttämistä julkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puutu keskinäiseen nokitteluunne, mutta sen haluan huomauttaa, että monet vanhemmat nimenomaan lyttäävät lapsensa yritteliäisyyden. Lähituttavani perheessä näin sen omin silmin, kun isä ei arvostanut pojan toimia koskaan, vaan ylenkatsoi hänen saavutuksiaan, kielsi ja esti harrastukset. Jo nuorena poikana joutui huonoon seuraan. Komeana poikana oli tyttöjen suosiossa, perusti yrityksen, jota isä nauroi epäonnistuneeksi harhalaukaukseksi, epäonnistui monissa asioissa, mm. avioliitossaan, ja isä sanoi, että tuon hän olisi voinut ennustaa jo 10 v. sitten.
Alkoholi vei iloisen ja ystävällisen pojan mennessään. Hän kuoli maksakirroosiin keski-ikäisenä, ja isä sanoi, että suvun kirous vei. Hän itse pystyi hoitamaan oman alkoholisminsa paremmin, ilmeisesti vanhempiensa antaman esimerkin mukaan.Vastaavia surullisia tapauksia minäkin olen nähnyt.
On myös vanhempia, jotka vaativat lapseltaan aivan liikaa. Silloinkin lopputulos voi olla yhtä surullinen kuin kertomassasi tapauksessa.
kylmätotuus
- Anonyymi
Pertikki on nimen omaan hyvä käsi työläinen ja preseilijä ja tuo aimo annoksen
pkp Paloman ja Korppiksen ja Pertikin yhteisiin pyrkimyksiin
joka ei ehkä ole niin kään kasvatusta vaan koulutusta kuin hulluille koirille palstalla
kun vielä käytössä onneksi ovat hyvin suppeat tieto lähteet, joitten etuna on lisäksi Pretikin totaalinen tietämättömyttymyys ja nurkka kuntaiset enako luulot- Anonyymi
Sovit sekopäisine juttuinesi tähän aloitukseen oikein hyvin.
- Anonyymi
Kyllä mua ihmetyttää tämä sanailu palstalla. Vuosikausia on syyllistetty muutamia kirjoittajia naakottelusta, eikä unohdeta muistuttaa, kuinka loukkaava nimitys se on.
Mutta sitten sallitaan tämä Pertikkiin kohdistuva kuraryöpytys, se ei ole kenenkään mielestä arveluttavaa.
Kaiken aikaa korostetaan, että jokaisella on oikeus tänne kirjoittaa, ja kyllä sitä oikeutta on pontevasti käytettykin. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mua ihmetyttää tämä sanailu palstalla. Vuosikausia on syyllistetty muutamia kirjoittajia naakottelusta, eikä unohdeta muistuttaa, kuinka loukkaava nimitys se on.
Mutta sitten sallitaan tämä Pertikkiin kohdistuva kuraryöpytys, se ei ole kenenkään mielestä arveluttavaa.
Kaiken aikaa korostetaan, että jokaisella on oikeus tänne kirjoittaa, ja kyllä sitä oikeutta on pontevasti käytettykin.Ehdotan että teemme joukolla ilmiannon ylläpitoon kun huomaamme tällaista tapahtuvan.
Ei se ole oikein että joidenkin nimimerkkien kimppuun hyökätään. Jos kukaan ei tee asian puolesta mitään, niin mitään edistystä ei tapahdu, mutta yksi satunnainen ilmianto ei tuota tulosta.- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Ehdotan että teemme joukolla ilmiannon ylläpitoon kun huomaamme tällaista tapahtuvan.
Ei se ole oikein että joidenkin nimimerkkien kimppuun hyökätään. Jos kukaan ei tee asian puolesta mitään, niin mitään edistystä ei tapahdu, mutta yksi satunnainen ilmianto ei tuota tulosta.Olisihan ne naakottelijat saatava ruotuun
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Ehdotan että teemme joukolla ilmiannon ylläpitoon kun huomaamme tällaista tapahtuvan.
Ei se ole oikein että joidenkin nimimerkkien kimppuun hyökätään. Jos kukaan ei tee asian puolesta mitään, niin mitään edistystä ei tapahdu, mutta yksi satunnainen ilmianto ei tuota tulosta.Kenestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan ne naakottelijat saatava ruotuun
Anoissa on joukkovoimaa! Nyt vaan kaikki anoja loukkaavst kirjoitukset ilmoitetaan ylläpitoon, kyllä siitä banni tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan ne naakottelijat saatava ruotuun
Kyllä saadaankin, nyt vaan ylläpidolle ilmoituksia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anoissa on joukkovoimaa! Nyt vaan kaikki anoja loukkaavst kirjoitukset ilmoitetaan ylläpitoon, kyllä siitä banni tulee.
Anoissa on joukkovoimaa, kyllä anoissa tyhmyys tiivistyy.
- Anonyymi
Nyt tuli taas uusi naseva nimitys palstalaisille: hullut koirat.
Eivät riitä entiset kunniamaininnat.
Muistamme.
No niin, olette nyt onnistuneet.
Onko peli puhallettu poikki.
- Anonyymi
Milloin Paloma Korkkis ja Pertikki pääsevät pkp - vauhtiin kirjalisen luetun ymmärtämisen porukoissaan?
Onko sinulla jäänyt jotain epäselväksi. Luin profiilistani saamiani kommentteja.
Ymmärsin joka lauseen. Se miten sinä ymmärrät en tiedä.
Olemme erilaisia, jotkut rakastavat nöyryyttämistä ja jotkut vahvistuvat niistä.- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Onko sinulla jäänyt jotain epäselväksi. Luin profiilistani saamiani kommentteja.
Ymmärsin joka lauseen. Se miten sinä ymmärrät en tiedä.
Olemme erilaisia, jotkut rakastavat nöyryyttämistä ja jotkut vahvistuvat niistä.Kumpaa sinä olet?
Älä vastaa, se on se mitä rakastat!
- Anonyymi
Voitteko kaikki lopettaa anojen "naakottelun" ? Se ei ole sivistynyttä. Hävetkää.
- Anonyymi
Naakottelu on ala-arvoista.
- Anonyymi
Naakottelu nolaa vain naakottelijan.
- Anonyymi
Sivistys on kaukana täältä.
- Anonyymi
Miksi joittenkin ihmisten pitää aina löytää joku ketä voi haukkua naakaksi,
olmiksi, laahukseksi, perskärpäseksi tai matopääksi ?
Mitä se kertoo nimittelijöistä ?- Anonyymi
miksi aina...aina...muita naidaan ja minua ei milloinkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi aina...aina...muita naidaan ja minua ei milloinkaan
Sulta taitaa olla höylätty järkikin.
- Anonyymi
Tietysti alemmuudentuntoiset kateelliset luuserit tekee noin, perään vakuuttavat miten hyvä itsetunto heillä itsellä muka on.
- Anonyymi
Unohdit ne HULLUT KOIRAT. Me emme unohda. Ja odotamme lisää nimittelyjänne.
Niistä tykkäätte ja niitä toistelette. Aina löytyy tilaisuus nauttia .
- Anonyymi
Holsku?
- Anonyymi
Olenko vai enkö ole siinä onkin tämän illan mysteer🕊️i🕊️🕊️
Ulkona on kaunis aurinkoinen pakkassää. Lähden siitä nauttimaan. Laitoin eilen lämmöt päälle mökillä. Kaakaota mukaan ja munkkirinkilä, Lampaantalja aurinkoterassin korituoliin, sillä mennään. Huomenna on Nuutin päivä, joulun krääsä joutaa komeroon, odottamaan ensi joulua.
Lopetan tällä kommentilla kommentoinnin tähän ketjuun. Jään odottamaan parempia aikoja.
Ketju jää muistuttamaan itse kullekin, mitä tuli kirjoitettua.- Anonyymi
Kenen luulet näitä lämmön päälle napsauttelujasi ja munkin syöntejäsi lukevan jälkeenpäin?
Anot ei omia kirjoituksiaan niin tärkeinä pidä että niitä täytyisi aikojen päästä muistella. Sinulle ja ruosulle tämä on päiväkirja, muistat mitä söit joit ja paskansit, niillähän sinä menet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen luulet näitä lämmön päälle napsauttelujasi ja munkin syöntejäsi lukevan jälkeenpäin?
Anot ei omia kirjoituksiaan niin tärkeinä pidä että niitä täytyisi aikojen päästä muistella. Sinulle ja ruosulle tämä on päiväkirja, muistat mitä söit joit ja paskansit, niillähän sinä menet.Maalituksen kohteena olleena oikaisen käsitystäsi. Anot juuri pitävät tärkeinä omia kirjoituksiaan, ja muistelevat muiden kirjoituksista valittuja kohtia vuodesta toiseen. Sievästi käsiteltyinä lauseet saadaan näyttämään tarkoituksenmukaisilta, joita pitää muistella ja joilla voi maalitettavaa sivaltaa.
Jättämällä vaikka vain yhden sanan pois, ajatus muuttuu, ja sitä on kelvollista sitten käyttää aseena.
Anot myös muistavat tallentaa lukemansa tiedot ja toistella niitä sitten jatkuvasti.
Pysytäänpä ajan tasalla näissä muisteloissa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maalituksen kohteena olleena oikaisen käsitystäsi. Anot juuri pitävät tärkeinä omia kirjoituksiaan, ja muistelevat muiden kirjoituksista valittuja kohtia vuodesta toiseen. Sievästi käsiteltyinä lauseet saadaan näyttämään tarkoituksenmukaisilta, joita pitää muistella ja joilla voi maalitettavaa sivaltaa.
Jättämällä vaikka vain yhden sanan pois, ajatus muuttuu, ja sitä on kelvollista sitten käyttää aseena.
Anot myös muistavat tallentaa lukemansa tiedot ja toistella niitä sitten jatkuvasti.
Pysytäänpä ajan tasalla näissä muisteloissa!Sinä et taas tänään muista mitä eilen sanoit ja ainakin selität sammakkosi metaforiksi. Kirjoita totta ja kohteliaasti, niin ei tarvitse pelätä muiden muistan niitä. Kaikki tämänikäiset ei ole heikkomuistisia, sehän on vain hieno asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et taas tänään muista mitä eilen sanoit ja ainakin selität sammakkosi metaforiksi. Kirjoita totta ja kohteliaasti, niin ei tarvitse pelätä muiden muistan niitä. Kaikki tämänikäiset ei ole heikkomuistisia, sehän on vain hieno asia.
Eikö tekstini ollut kyllin kohteliasta.
Mikä loukkasi?
Opeta samalla, miten nimitellään muita kirjoittajia kohteliaasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anot ei omia kirjoituksiaan niin tärkeinä pidä että niitä täytyisi aikojen päästä muistella. Sinulle ja ruosulle tämä on päiväkirja, muistat mitä söit joit ja paskansit, niillähän sinä menet.Vertailee välimerkkien ja sanojen käyttöä.
Varsinaisia otuksia nuo korppi ja korppu. - Anonyymi
Kyllä sinun pitää sitkeämmin tuoliasi varjella.
Joku ano jo tuolla ilmoitti, että ei muista kirjoituksiaan.
Valikoivamuistisia kirjoittajia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et taas tänään muista mitä eilen sanoit ja ainakin selität sammakkosi metaforiksi. Kirjoita totta ja kohteliaasti, niin ei tarvitse pelätä muiden muistan niitä. Kaikki tämänikäiset ei ole heikkomuistisia, sehän on vain hieno asia.
Väärää ihmistä syytät. Minä en edes tiedä, mitä metafoora tarkalleen ottaen meinaa.
- Anonyymi
Palstalainen pannaan Korppiksen naulatuoliin, Paloma valvoo ja Pertikki hakkaa päälle moukarilla ja kaikilla on hauskaa. Paitsi palstalaisella
https://twitter.com/GWR/status/1691047425249595392- Anonyymi
Korppiksen palstalla useammankin kerran julkaisemassa runossa tyttö takoi pirullisesti nauraen vieteriukkoa, joka pomppasi ylös laatikosta. Siinä näkyy se aggressiivinen sielunmaisema lapsesta saakka. Samaa mörssäriaggressiota se itse kertomansa paistinpannulla päähän hakkaaminen kun joku kaveri ei käyttäytynyt halutulla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korppiksen palstalla useammankin kerran julkaisemassa runossa tyttö takoi pirullisesti nauraen vieteriukkoa, joka pomppasi ylös laatikosta. Siinä näkyy se aggressiivinen sielunmaisema lapsesta saakka. Samaa mörssäriaggressiota se itse kertomansa paistinpannulla päähän hakkaaminen kun joku kaveri ei käyttäytynyt halutulla tavalla.
Montakovuotta meinaat näitä muistella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montakovuotta meinaat näitä muistella?
Muistelun arvoisia nuo ei ole, mutta jotkut kauheat asiat vaan jää varoittaviksi esimerkeiksi mielen pohjalle . Noin ihminen oppii välttämään vaaroja ja pahoja ihmisiä.
- Anonyymi
Kun tämän kirjoitat kuin faktana, lukee joku sen tosissaan. Sillä tavalla väärät tiedot muuttuvat tosiksi aikojen saatossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paistinpannulla päähän hakkaaminen ylittää kaiken ymmärryksen
ja on täysin harkitsematonta.
Ihminen voi saada aivovaurion ja tekijä rangaistuksen ja joutua
maksamaan suuret korvaukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maksamaan suuret korvaukset.Se on pahoinpitely. Rangaistus riippuu vaurioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maksamaan suuret korvaukset.Ihminen voi kuolla päähän lyönnistä. Täytyy olla kaheli, joka toista paistinpannulla
päähän lyö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistelun arvoisia nuo ei ole, mutta jotkut kauheat asiat vaan jää varoittaviksi esimerkeiksi mielen pohjalle . Noin ihminen oppii välttämään vaaroja ja pahoja ihmisiä.
Kylvätkö täällä pelkoa meidän vanhusten keskuuteen varottamalla pahoista ihmisistä?
Arvelen, että tähän ikään ehtineet palstalaiset osaavat jo pitää itsestään huolta ja välttää
vaaroja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylvätkö täällä pelkoa meidän vanhusten keskuuteen varottamalla pahoista ihmisistä?
Arvelen, että tähän ikään ehtineet palstalaiset osaavat jo pitää itsestään huolta ja välttää
vaaroja.Paistinpannu käden jatkeena voi pönkittää itsetunto ongelmissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maksamaan suuret korvaukset.Olet vieteriukon kannattaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paistinpannu käden jatkeena voi pönkittää itsetunto ongelmissa.
Miksi sinun pitää pönkittää itsetuntoasi?
Ota rennosti, ihminen.
Paistinpannulla et ystäviä saa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun pitää pönkittää itsetuntoasi?
Ota rennosti, ihminen.
Paistinpannulla et ystäviä saa.Tuo olisi pitänyt sanoa jo kauan sitten sille pannulla pamauttaneelle kainuulaiselle,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo olisi pitänyt sanoa jo kauan sitten sille pannulla pamauttaneelle kainuulaiselle,
Eiköhän tuosta asiasta ole jo kulunut melkein 50- vuotta ja muistelen että se oli silloin, kun asui Ruotsissa. Nuori oli silloin, mutta temperamenttinen.
Minun äitini alle 17 -v kaatoi jauhovakan härskejä puhuneen ukon päähän, näin hän on kertonut.
Kuinka te toiset suhtauduitte silloin nuorena? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paistinpannu käden jatkeena voi pönkittää itsetunto ongelmissa.
Onko sinulla kommunikointivaikutuksia läheistesi kanssa.
Astalo tuskin auttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla kommunikointivaikutuksia läheistesi kanssa.
Astalo tuskin auttaa.Sillä on joka kertoi lyöneensä paistinpannulla suutuspäissään. Lue kuka se oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuosta asiasta ole jo kulunut melkein 50- vuotta ja muistelen että se oli silloin, kun asui Ruotsissa. Nuori oli silloin, mutta temperamenttinen.
Minun äitini alle 17 -v kaatoi jauhovakan härskejä puhuneen ukon päähän, näin hän on kertonut.
Kuinka te toiset suhtauduitte silloin nuorena?Tempperamentti on eri asia kuon väkivaltaisuus. Paistinpannun iskusta voi kuolla, jauhot vaan pöllyää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka te toiset suhtauduitte silloin nuorena?Täytyy olla kaheli ja väkivaltainen, kun toista ihmistä hakkaa paistinpannulla päähän.
- Anonyymi
Sosdemiassa saa pienemmän rangaistuksen, kun tilillä on aikaisempia rikoksia, mitä pahempia on tehnyt, sitä enemmän tuomio lievenee
"Käräjäoikeus tuomitsi vastaajan 1 vuoden ja 7 kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen. Tuomiota lievensi aiempi törkeästä varkaudesta saatu tuomio."
Tässä naiskotiavustaja varasti jatkuvasti ja pikään vanhuksen tilit tyhjiksi- Anonyymi
Se oli ehkä persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli ehkä persu.
ja mitä tämä pskanpuhe tähän kuuluu kun demarit ovat pervertoineet lain
rikollisia hyysäävät uhreja pilkkaavat pskiaiset
- Anonyymi
Demarikidnappaaja Turussa
istui alle kolmevuotta ja kulkee vapaana
USAssa saa kidnappauksesta - joka ulottoo osavaltiorajan yli jollon valtion
laki tulee kaikille samana - vähntään 20 vuotta vaikka ei tee uhrille mitään
Miljonäärin tyttären sieppauksesta tuomittu perheellinen epäilty tunnetaan menestyvänä ja arvostettuna kansalaisena, jonka nauttima kansalaisluottamus nosti hänet myös kunnallispolitiikkaan.
44-vuotias Juha Turunen oli viime vuoden kunnallisvaaleissa SDP:n ehdokkaana. Hänen vaalilauseensa oli tuolloin: "Oikeudenmukaisuus ja teot; niistä syntyy Reilu Turku".- Anonyymi
Ootko päästä sekaisin ?
- Anonyymi
Paloman Korpiksen ja Pertikin kehittä PKP-piikkipalli ja sen valmistus
https://www.youtube.com/watch?v=xTO-3amxVK8Taitaa olla anonyymien palstalaisten liikaa esiintyvien kanssasisariensa ja kanssaveljiensä käyttöön suunnittelema PILKKIpalli. Nimiä mainitsematta. Kun tunteet kuumenee, niin jää sulaa .
Pilkkimään alkaa muuten jo kohta päästä, paitsi että joella on paljon lunta vielä jäällä. Se on tosin nyt sulamassa, mutta jos haluaa mennä pilkkimään niin on otettava kumpparit jalkaan, niin paljon on vettä. Odotellaan helmikuuta ja aurinkoisempia ilmoja.
Ja nyt odotellaan jääkö tämä näkyviin vai poistaako salamakäsi robocop.- Anonyymi
Sama kaheli.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Taitaa olla anonyymien palstalaisten liikaa esiintyvien kanssasisariensa ja kanssaveljiensä käyttöön suunnittelema PILKKIpalli. Nimiä mainitsematta. Kun tunteet kuumenee, niin jää sulaa .
Pilkkimään alkaa muuten jo kohta päästä, paitsi että joella on paljon lunta vielä jäällä. Se on tosin nyt sulamassa, mutta jos haluaa mennä pilkkimään niin on otettava kumpparit jalkaan, niin paljon on vettä. Odotellaan helmikuuta ja aurinkoisempia ilmoja.
Ja nyt odotellaan jääkö tämä näkyviin vai poistaako salamakäsi robocop.Täällä on nyt ihan jotain muita kuin tavalliset anot.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Taitaa olla anonyymien palstalaisten liikaa esiintyvien kanssasisariensa ja kanssaveljiensä käyttöön suunnittelema PILKKIpalli. Nimiä mainitsematta. Kun tunteet kuumenee, niin jää sulaa .
Ja nyt odotellaan jääkö tämä näkyviin vai poistaako salamakäsi robocop."Paloman Korpiksen ja Pertikin kehittä PKP-piikkipalli ja sen valmistus
https://www.youtube.com/watch?v=xTO-3amxVK8"
Ylläoleva kommentti on "tyylistään" tunnetun ent. nimimerkki
"halla-ahonäänestäjä44:n" kommentti.
Samanlaisia erittäin sekavia kommentteja hän on kirjoittanut vuosia
70 palstalla, päivittäin kymmeniä.
Kommentit ovat välillä hyvin rasistisia ja muutenkin rumaa kielenkäyttöä.
Toivon, ettet tarkoittanut niputtaa muita anoja hänen kanssaan samaan ryhmään ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on nyt ihan jotain muita kuin tavalliset anot.
Ns. normaali-ihmiset harvoin tulevat aloittajan ketjuun.
Anonyymi kirjoitti:
"Paloman Korpiksen ja Pertikin kehittä PKP-piikkipalli ja sen valmistus
https://www.youtube.com/watch?v=xTO-3amxVK8"
Ylläoleva kommentti on "tyylistään" tunnetun ent. nimimerkki
"halla-ahonäänestäjä44:n" kommentti.
Samanlaisia erittäin sekavia kommentteja hän on kirjoittanut vuosia
70 palstalla, päivittäin kymmeniä.
Kommentit ovat välillä hyvin rasistisia ja muutenkin rumaa kielenkäyttöä.
Toivon, ettet tarkoittanut niputtaa muita anoja hänen kanssaan samaan ryhmään !Ei, en minä niputa ketään. :) :) :)
En myöskään pysty sanomaan kuka on kuka.
Se koira älähtää...mutta useimmin ei kuitenkaan.
Olet todennäköisesti oikeassa..
H-A:n äänestäjä vuosimallia 44.
- Anonyymi
Oliko Korpis se vieteri ukko jota lyötiin paistin pannulla pähään? Kuitenki koko PKP-porukka on alku perä kansojen asian tuntia ja puolesta ajaja
- Anonyymi
Ei ,se korppis joka kertoi hakanneensa paistipannulla päähän.
- Anonyymi
Kun sanat loppuvat, puhuvat nyrkit.
Onneksenne, täällä ette voi tapella kuin sanoilla ja nimittelyillä, muutenhan , jo näistä jäljistä päätellen, tulis ruumiita. - Anonyymi
Onko "Korituoli" hajonnut, kun menit Hillan ketjuun potemaan lonkkaasi?
Alahan klenkata tänne omaan tuoliisi.- Anonyymi
Lauha tammikuu sallii ulkoilun, ja kuulemma pilkkimistäkin suunnitellaan. Kokemuksesta arvaan kuitenkin, ettei helmikuu ole yhtä ystävällismielinen meille ulkoilijoille.
Hyväkuntoiset palstalaiset tarkistakoot ulkoilukamppeensa. Voiko niillä mennä jäälle?
Huonompikuntoiset varautukoot liukuesteiseen kengissään. Nyt ei parane kaatuilla, Täräys voi olla pahanlainen.
Pääasia, että lähdemme pois ahtaista asunnoistamme, joissa mieli ei virkisty ja harmitus ja pahat ajatukset vellovat, jopa niin, että joillakin jo nyrkitkin ovat osana keskustelua.
Kaamos on päättynyt.
Eikö sitä paistinpannua jo vihdoin viimein voi tiskata ja panna patakaappiin. - Anonyymi
Pitihän sinne mennä kehumaan, miten se hauras ukko voimaantui ihmeen kaupalla häntä passaamaan. Mutta ei ne voimat kuitenkaan riittäneet punajuuripurkin nostoon kun pari päivää sitten leikatun piti kuitenkin itse ruokansajääkaapista kaivaa esiin sauvat käsissä.
- Anonyymi
Mitä aloittajalle tänään kuuluu?
- AnonyymiUUSI
Mainiot Korppis-ilmat lennellä. Pesäkautta ajatellen sopivat pesänäreet katsastaa ja sitä rataa.
roope. Hieno aamu täälläkin, heittelin niittykukkien siemeniä käännettyyn maahan pensaiden ympärillä, kastelin kaivovedellä, jota nostamme ämpärillä kukkienkasteluvedeksi näin keväällä, varsinkin kun sateita ei ole ollut ja tynnyri tippeen alla aivan kuivillaan.
Korppikselle kaunista kevättä ja harjoittele lentämistä nyt vain varovasti!- AnonyymiUUSI
Miten korppis voi? Hän ei ole kirjoittanut pitkään aikaan. Sinä paloma varmaan tiedät kuulumiset. Terkkuja korppikselle ja paranemista!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten korppis voi? Hän ei ole kirjoittanut pitkään aikaan. Sinä paloma varmaan tiedät kuulumiset. Terkkuja korppikselle ja paranemista!
Minäkin odotan "Korppiksen" kuulumisia, koska oma lonkkaleikkaus olisi toukokuussa, mutta, mutta, uskallanko mennä siihen?
Olisi todellakin valaisevaa nuo omakohtaiset kokemukset ja kuinka siitä selvisi, vai eikö?
Kuinka kauan on toisten autettavana ja mitä kaikkea se sisältää?
On kai toisiakin tuon kokeneet, joten "tsemmippi" viestiä kaipaisin, että uskallan pitää varaukseni.
Olihan "korppiksella" hieno tukijoukko ja olisi mukavaa kuulla, toimiko se? Pystytkö jo kesämökillesi? Anonyymi kirjoitti:
Minäkin odotan "Korppiksen" kuulumisia, koska oma lonkkaleikkaus olisi toukokuussa, mutta, mutta, uskallanko mennä siihen?
Olisi todellakin valaisevaa nuo omakohtaiset kokemukset ja kuinka siitä selvisi, vai eikö?
Kuinka kauan on toisten autettavana ja mitä kaikkea se sisältää?
On kai toisiakin tuon kokeneet, joten "tsemmippi" viestiä kaipaisin, että uskallan pitää varaukseni.
Olihan "korppiksella" hieno tukijoukko ja olisi mukavaa kuulla, toimiko se? Pystytkö jo kesämökillesi?Kirjekyyhky on vienyt viestisi.
- AnonyymiUUSI
Mun mielensä muuttuu hyväksi kun mustalinnut korpit lentävät aamulla töihin Keltsun kaatopaikalle. Ne ovat metsän omaa väkeä enimmän aikaa vuodesta.
Kuulemma yleinen ja viisas varislintu maailmallakin.
Löytävät ruokaa kolvinokalla kaivellessaan. Ei peri varovaisuussyistä ihan taajaman lähellä.
tikkel
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ156944Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704