Pettäjän geeni (osa 2)

Anonyymi-ap

On yö. Hotellin ilmastoinnin ääni kuuluu. Ulkoa kiihdyttävän auton vaimea hurahdus.

On jo myöhä. Kovin myöhä. Lähtisimme aulasta viiden tunnin päästä. En ole nukkunut.

Minulla on hirveä olo. Kaduttaa. Nukkuminen on mahdotonta.

Hän pani minulle viestin klo 23. Luin sen ilmoitusnäytöltä. Olisi halunnut jutella. Kysyi, saisiko tulla huoneeseeni.

Mietin, mitä on tapahtunut. Uskottomuus, minulle. Vain kaksi kuukautta kihlajaisten jälkeen. Ja kun olin luvannut itselleni, että minulle se ei koskaan tapahtuisi. Niin kuin oli tapahtunut äidille.

Mietin mikä oli tähän johtanut. Miksi nousin seisomaan siellä kopissa? Miksi menin hänen eteensä? Entäs tuo mekko?

Mutta ei, ei se ollut enää se mitä tapahtui hississä. Olihan kaikki oli alkanut jo aiemmin. Ehkä siellä, koneessa, intensiivinen juttelu koko matkan ajan. Hänen minulle antama kahvikuppi. Silmiemme kohtaavat katseet. Hymyilevät silmät, veitikkamaiset. Kätemme lähellä toisiaan. Jotenkin kaikki olisi kuitenkin tähän päätynyt.

Tuli yhteinen illallinen, muista erillään, salainen. Juttelu, hymyt, hiljaiset hetket ja taas nuo silmät. Hänen halaamisensa ennen eroamista, pitkittymään pyrkivä.

Menen WC:hen. Käyn pissillä. Jään katsomaan itseäni peilistä.

Sirot olkapäät, kapea kaula, pienet korvat. Kiinteät pienet rinnat kohoavat silkkisen yöpaidan alla. Kangas painautuu tiiviisti vasten rinnan kaarta, jäykistyneet nännit selvästi erottuvina.

Kohotan käteni rinnoilleni. Nämä kädet, pienet, ohuet. Ranteet ja sirot sormet, kuin nukella. Hänen kätensä vahvat, suonikkaat, halukkaat.

Siroimmat naiset pystyvät ottamaan suurimmat kalut. Mikähän siinäkin on? Jokin luonnonoikku vaiko luonnon suunnitelma? Ehkä pyrkimys keskiarvoon, jälkeläisissä.

Tuntuu että olisin kuin kipeä, kuin kuumeessa. Häpy tuntuu hellältä ja turvonneelta. Panen suihkun valumaan. Riisuudun ja istun lattialla lämpimänä valuvan veden alle. Laitan kuumemmalle.

Otan suihkun ja suihkuttelen jalkoväliin. Olisipa dildo, suuri. Tyydytän itseni kädellä. Saan rajun orgasmin. Kuivaan itseni ja raahaudun sänkyyn. Nukahdan houreiseen uneen.

Seuraavana päivänä hän näytti väsyneeltä ja alkuloiselta. Silmät olivat vetistävät. Hän yritti tavoittaa katsettani, mutta en antautunut sille. Kukkahattutäti seurasi meitä koko päivän. Näin hänen miettivän, voisiko se olla mahdollista. Kyllä se kuule oli. Se tapahtui siinä. Teidän ollessa alhaalla, silmienne edessä. Kyllä. Olin mennyt vasta kihloihin.

Seuraavana yönä tuli taas viesti. Mies sanoi rakastavansa minua ja että olisi valmis uhraamaan kaiken vuokseni. En avannut viestiä.

Vapisutti. Olisin halunnut hänen syliinsä. Tuntea hänen vahvan selkänsä ja lantionsa levitettyjen jalkojeni välissä. Niin, että en saisi häntä siitä pois, vaikka kuinka koettaisin työntää häntä. Hän vain voisi tehdä sen. Nytkyttelisi lantiotaan päälläni vahvasti ja hellästi, ottamatta sitä kertaakaan pois. Vastusteluistani huolimatta hän liikkuisi sisälläni, tutkisi jokaisen sopen. Hän sitoisi käteni suuriin lämpimiin pihteihinsä, hamuaisi häpeämättömästi kauniilla huulillaan rintojani ja kaulaani. Pakottaisi minut antautumaan suudelmaan, keskeyttämättä naintia hetkeksikään.

Otan puhelimen. Katson lukitusnäytöllä olevaa viestiä. Ei helvetti. Painan viestiä ja kasvojen tunnistus aktivoituu.

0

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
        Ikävä
        57
        8737
      2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
        Tunteet
        12
        3439
      3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
        Ikävä
        26
        2620
      4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
        Ikävä
        114
        2030
      5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
        Lieksa
        80
        2020
      6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
        Maailman menoa
        357
        1737
      7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        241
        1432
      8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
        Salo
        0
        1211
      9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
        Ikävä
        10
        1085
      10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
        Suomalaiset julkkikset
        67
        1044
      Aihe