Nordean osake on huipussan ,eikä kyllä kehitystä ole tapahtunut 10 vuoteen muuta kuin alempana on käyty eikä muutenkaan kasvua ole näköpiirissä..
Joten kurssi nousua on turha toivoa, kun bisnekset huononee korkojen laskun myötä muutenkin.
Tulos ja osinko on hyvät nyt ja pe luku myös mutta osakkeen hinta on aivan huipussaan kun katsoo 10 v. päähän eteenpäin.
Nyt tämä eilinen huippu johtui siitä kun Nordea osti omia osakkeita (jaettaviksi johtajien palkitsemiseen) silloin ei ole mitään vällä millä hiinnalla osakkeita ostetaan mieluummin itse vedätetään hintaa ylöspäin koska palkkiot yleensa on siduttu osake kurssiin. (en ole perehtynyt onko Nordeassa juuri noin)
Nordea osake kallis ! Nordea eilen itse nosti osakkeen hintaa tahallaan !
Anonyymi-ap
2
188
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla ammattisijoittaja.
- Anonyymi
Oma keskihinta vajaan kasin ja osinkoja tulee niin ,että naps ruskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040