Onko tutkimusta siitä, miten moni Jyväskylän Yliopistossa opiskelevista vuosittain sekoaa mielenvikaiseksi? Miten JYO sijoittuu valtakunnallisesti ao. listalla?
Hulluudenlähde?
30
371
Vastaukset
- Anonyymi
Aika moni jatkaa sitten suvimäen klubitalolla.
- Anonyymi
Monet psyykkisistä sairauksista puhkeavat nuorena aikuisena. Ei katso ammattia tai koulutusta.
- Anonyymi
Siinäpä taas oiva tutkimushanke, kyllähän siihenkin OM ja Sitra antavat miljoonia ja muutamia väitöskirjojakin saadaan sllä aikaisiksi... ja lisää elätettäviä tohtoreita
- Anonyymi
Jyväskylässä opiskelee paljon Savosta Pönttövuoren tunnelin läpi saapuneita henkilöitä. Muutos globaalimpaan elinympäristöön saattaa tehdä monelle sopeutumisen vaikeaksi ja näin geneettiset poikkeamat voivat laukaista harhakäytöstä.
- Anonyymi
Sisä-Suomessa metsien keskellä on aikojen saatossa syntynyt paljon sisäsiittoisia ja siinä yksi selitys degeneroituneisiin paikallisiin sukuihin
- Anonyymi
Vuoden 2025 tutkimusprojekti Jyväskylän Yliopistossa, Miten päin voileipä osuu lattiaan! Onko ilmanpaineella, lattian materiaalilla, ilmanvaihdon kiertosuunnalla tai levitteen rasvapitoisuudella vaikutusta?
Vuoden lopussa varmaan tiedämme vastauksen. - Anonyymi
Projekti sai laajaa huomiota myös Citymarketin mainoslehdessä.
- Anonyymi
Tiede ei saa mennä Raamatun edelle. Se pitää muistaa, niin hyvin menee.
- Anonyymi
Raamatun kirjoituksen aikaan ei käytetty levitteitä leipäsiivun päällä.
- Anonyymi
Ei ihme että Jyväskylää pidetään tiedekaupunkinakin. Onko Valio ollut sponssaamassa tutkimusta?
- Anonyymi
Voihan Kuopiolaiset sentään..
- Anonyymi
Sana "kuopiolaiset" kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
- Anonyymi
Varsinkin matematiikkaa opiskelevilla olen havainnut paljon mielenvikaisuutta. Hulluksihan siinä tulee tervepäinenkin kun turhanpäiväisiä kaavoja tankkailee ja vatvoo vuositolkulla. Kannattaisi opiskella joku ihan oikea ammatti, josta olisi hyötyä itselle ja muille.
- Anonyymi
Hei nyt, kannattaa olla kiitollinen että on niitä jotka tykkäävät laskea, ettei sinun tarvitsisi.
Ilman matematiikkaa ei olisi oikein mitään nykyajan luksusta.
- Anonyymi
Myös suvimäellä on hulluudenlähde.
- Anonyymi
Antakaa rauha läheisille surra!
Hyvästä perheestä. Rakastettu lapsi. Kiltti. Menestyi hyvin opinnoissaan, kunnes sairastui vakavasti ja teki hirmuteot.
Meistä kukaan ei ole suojassa sairauksilta. - Anonyymi
Ainoat läheiset lopettivat suremisen jo! Miksi "sairas" ei ollut sairaalassa hoidossa?
- Anonyymi
Minäkin olen pikkuista vaille fyysikko. Jos vaan olisi apukoulussa vuosina 1977-1979 päntännyt enemmän metematikkaa niin olisi fyysikko. On käyny yliopiston ala-aulassakin.
- Anonyymi
Kuinka kuvailisit kokemaasi tunnelmaa käydessäsi yliopiston ala-aulassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kuvailisit kokemaasi tunnelmaa käydessäsi yliopiston ala-aulassa?
Keskustelin muutaman tohtoriksi opiskelleen kanssa, taso oli mielestäni heikko ellei peräti surkea.
Itse kun olen hyvin älykäs kuten apukoulun opettaja minulle kerran sanoi.
Oikeastaan minulle riitti ala-aulassa käynti. Sen enempää en voi oppia yliopistossa. Ahmin kaikki tiedon mikä oli tarjolla.
Kysyttiin minua heti ydinvoimalaan töihin mutta en lähtenyt sillä haluaisin olla korkeamman tason töissä.
- Anonyymi
Suvimäen klubitalolla leikataan kuvia vanhoista lehdistä ja tehdään unelmakarttoja joista ei yksikään "unelma" tule ikinä toteutumaan!
- Anonyymi
Halpaa touhua kuntoutujille ja ohjaajilla palkka juoksee mukavasti samalla.
- Anonyymi
Vessapaperiin jää aina osia pakanamaan kartasta, niitä kun leikkelee ja liimailee yhteen niin on mielenkiintoisen näköinen manner karttana.
- Anonyymi
Siinä unelmaa kerrakseen, jos ruokajonosta saa kerrankin hieman isomman kassin.
- Anonyymi
Fyysikkona osaa valita parhaan kassin. Se suurin ei ole välttämättä parhain.
- Anonyymi
Höpötalo lupitalo
- Anonyymi
Itse odotan jo keväistä Klubitalon elämysretkeä lähi kirputoreille! Ihan, kuin ulkomaille pääsisi.
- Anonyymi
Eihän teidän tavitse päästä kuin kauppatorille. Kirppuja teissä on ihan omasta takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän teidän tavitse päästä kuin kauppatorille. Kirppuja teissä on ihan omasta takaa.
Kirppuja löytyy bussilinja S5 penkeistä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirppuja löytyy bussilinja S5 penkeistä..
Satiaisia myös paljon, sillä ne pitävät lian ja Lacosten voimakkaasta yhdistelmästä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636532
- 531913
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441671- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501034Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897