Mikä juttu tämä nyt on kun Office pakettia kaupataan ihan taskurahoilla? Facen seinälle tulee mainoksia yhtenään. Toimitus olisi digitaalisena sähköpostina. Mikä koira tähän on nyt haudattuna?
Office halpaan hintaan
Anonyymi-ap
561730
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
Vastaukset 56
Vanhimmat
samaa tässä ihmettelen, uskaltaakohan ostaa?
"Jos jokin asia kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se tuskin on totta"
Eipä tuo paljoa maksakaan, jos sen saa aktivoitua niin koneellahan se on sitten käytettävissä ikuisesti.
Ilmainen.. https://workspace.google.com/
Tuolta vaan valkkaa sopivan Officen.
https://softwareexpert.fi/#
Haise pahalle, putinin trolli! Vai että Zele muka käski sytyttää ne palot?
Laitoin tilaukseen, katsotaan tuliko mitään toimivaa pakettia.
Hullu maksaa!
Tuoteavain tuli ja valmis linkki MS:n sivuille mistä imuroida ohjelma, sekä ohjeet aktivointiin.
Kaikki toimi ohjeiden mukaisesti, nyt on uusi toimiva Office koneella.
Tässä tapauksessa se on totta. 😇
Todennäköisesti piraatteja generoidulla tai varastetulla sovellusavaimella. Toimii sen minkä toimii sen ajan minkä toimii, mutta saattaa vuotaa tietoja muuallekin kuin Microsoftille & kumppaneilleen.
Itse en koskaan ole ymmärtänyt MS Officen sovellusten piratointia, kun tavalliselle sukankuluttajalle vähintään yhtä hyvän Libre Officen saa ilmaiseksi.
Libre Office tosin on kuulema Windowseissa MS Officen oloinen, eli vähän hidas, hitaampi kuin Linuxeissa, mutta sehän ei tietenkään ole minun ongelmani. 😁
Ei näillä libre-officeilla mitään tee, kun niissä ei saa toimimaan oikeisella officella tehtyjä exel laulukoita.
Siis taulukoita. 🙂
Tekeepäs, tuskin olet Libreofficea koskaan kokeillutkaan kun moista paskaa väität ettei M$ officella tehtyjä excel-taulukoita MUKA saisi toimimaan!
Ilmainen on myös WPS Office, ehkä se paras!
Se mitä olen omia excel- taulukoitani olen piruuttani kokeillut libressä, sekoilee se aika pahasti, ainoastaan yksinkertaisia peruslaskutoimituksia sisältävät taulukot toimivat jotenkuten.
Älä paskaa puhu!
PIRUUTTASI SINÄ PUHUT PASKAA!
Kokeile itse niin näet.
Ymmärtäähän sen jo lapsikin ettei näistä leikki-officeista ole vakavasti otettavaan käyttöön.
MS office on raskas ja kaatuileva! Miksi sellaisesta tarvisi vielä maksaa!
M$ Office on leikkioffice!
>
Todennäköisesti piraatteja generoidulla tai varastetulla sovellusavaimella.
>
Ole höpsimättä, on ihan aito ohjelma!
Toki, mutta sovellusavain ei. MS Officen voi laillisesti ladata suoraan Microsoftiltakin, mutta tämä vaatii sovellusavaimen.
Jos "kräkätty" versio MS Officesta edellyttää koko tuotelatauksen piraattisivustolta, voi olla varma, että mukana tulee ei-toivottuja vieraita.
WPS Office ja et tarvitse sovellusavaimmia!
Ei myöskään Libre Office.
M$ Office luokattoman raska ja buginen! Ja ihan pieni taulokkokin on järjettömän kokoinen tiedosto!
Vanha ecel tiedosto oli alle 300k, kun avasin uudella MS officella ja talletin, se kasvo 3M
Sama tiedosto!
VAIN HULLU MAKSAA!
Aiheena kultapieni on nimenomaan MS Office...
Otitko lääkeesi
Luuletko että aktivointi onnistuisi MS:llä jos olisi piraatti-Office?
En luule, vaan tiedän täyden piraatti-Officen yleensä tulevan "valmiiksi aktivoituna". Ei tarvitse aktivoida, ja tuskin onnistuisikaan.
Yleensä aktivoituna myös muutamalla pöpöllä...
Nettiyhteydet ovat nykyään niin nopeita, että popula epäröimättä latailee muutaman gigatavun paskaakin.
Nämä eivät kuitenkaan ole valmiiksi aktivoituja, vaan tarvitsevat aktivoinnin. Tutustu asiaan äläkä puhu omiasi...
https://keytive.com/fi/tuote/microsoft-office-2021-professional-plus-pc/
"En luule, vaan tiedän täyden piraatti-Officen yleensä tulevan "valmiiksi aktivoituna". "
Tuossa linkissäsi on kyseessä tuotekoodin toimitus sähköpostitse. Luetun ymmärtämisessäsi vippaa pahasti.
Perus MS Office 2021 maksaa Microsoftilla 299, joten tuo "tarjous" Pro Plussasta lienee tavalliseen tapaan liian hyvä ollakseen totta.
Sehän olisi vaan hyvä, jos ei tarvitsi enää mitenkään asioida Microsoftin kanssa!
Oman käyttöjärjestelmäni mukana toimitettiin automaattisesti päivittyvä LibreOffice.
Ei tarvitse asioida eikä katsella mainoksia, kun on ilmainen järjestelmä. Ristiriitaista, eikö vain? 😇
Eipä siitä mitään hyötyä ole kun se on LibreOffice.
Oletko MS:n palkattu rotta vai etkö koskaan ole LibreOfficea nähnytkään?
No, leikki leikkinä: ei MS palkkaa trolliteinejä. 😉
Joidenkin ohjelmien kohdalla mainitaan että on aktivointi puhelimella.
Oikeasti se Office ladataan itse Microsoftilta, ja aktivoidaan puhelimella, jonka soiton suorittaa myyjän automaatti.
Kun et kerran kirjoitettua tekstiä ymmärrä, lienee "keskustelua" turha jatkaa.
Hyvää viikonloppua.
Taisit huomata että olitkin väärässä. 😁
Lukitsetko tuon vastauksen?
No jaa, sieltä se on ostajan kuitenkin itse ladattava, onhan se aikamoinen 4,8 Gt järkäle mikä on imutettava. Ei tuommoisia liikutella sähköpostin liitteenä.
Taidat puhua palturia, minä huomasin että uudella tallennettuna tiedosto oli huikan pienempi kuin aikaisemmin.
On parempia ILMAISIA!
Chromebook-omistajilla on nyt kissanpäivät
Joskus Black Friday -markkinahypepäivänä on esim. Officea saanut ostettua halvalla. Olisiko kyse siitä, että joku halvalla ostanut myy niitä nyt pois.
MS officea ei hullukaan osta!
ipv6 on hidas! sekä vakoilee ja altistaa koneen hyökkäyksille.
PITÄÄ OLLA HULLU JOS MAKSAA SURKEUDESTA!
HALPA = ILMAINEN!
Mulla on halpisoffice -21 jase toimii ongelmitta. Kokeilin kyllä Libresseäkin mutta kun mulla on Acces aktiivisessa käytössä niin MS Office on ainoa vaihtoehto.
En ole katsonut nyt Microsoftin sivulta, mutta aiemmin 145€ hintaan sai ikuisen aidon Officen jossa ei ole mitään päivitystukea tai vuosimaksua. Se tulee edullisemmaksi 3 v käytön jälkeen. 365 yhden käyttäjän lisenssi maksaa 70€ ja kuuden käyttäjän satasen vuodessa.
Mutta sen tiedä pitkään Exceliä käyttäneenä, että libressä ja Officessa on eroja 0-6 Officen eduksi. Mutta Libre sopii satunnaiseen käyttöön.
Ei kai tolaisesta paskata kukaan mitään maksa, kun on ilamisia parempia.
Ei kannata enää noilla hinnoilla minkään pilipali libresse ohvisen kanssa alkaa pelleilemään!
Kummasti rupes Libre-trollit hiljenemään. 😂