Mielenosoituksen hallitsemiseen länsiväylällä kesällä käytettiin mielestäni aivan liikaa voimakeinoja. Eikös poliisi voisi käyttää esim. ääntänsä enemmän väkivallan sijaan..
Poliisi käytti liikaa voimaa elokapinan mielenosoituksen rauhoittamiseen!
5
123
Vastaukset
- Anonyymi
No mä veikkaan että siitähän tulisi paljon suurempi "meteli" sillä jotta äänenpaineella saataisiin siirrettyä ihmisiä niin siinä olisivat kyllä sitten jo sivullistenkin korvat ja kuulo vaarassa!
- Anonyymi
Poliisin voimankäyttö ohjeita tulisi muuttaa siten, että ensisijaisesti poliisin tulee huutamalla
poistaa kadulla istuvat niskoittelijat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisin voimankäyttö ohjeita tulisi muuttaa siten, että ensisijaisesti poliisin tulee huutamalla
poistaa kadulla istuvat niskoittelijat.Ei tarvitse. Jo poliisilaki sääntelee, että "...ensisijaisesti neuvoin, kehotuksin ja käskyin...".
Kokonaan toinen luku on aloittajan kaltaiset todellisuudesta vieraantuneet, jotka luulevat, että johonkin elokapinaan tehoavat neuvot, kehotukset tai käskyt vaikka kuinka kovalla äänellä annettuna.
Vesitykkien käyttäminen sadettamalla jatkuvasti runsasta sadetta mielenosoittajien päälle olisi sopiva "pehmeä" keino erityisesti lämpimän kesäajan ulkopuolella, mutta tarpeeksi pitkään tarpeeksi runsaasti valutettuna varmaan kyllä vähentäisi intoa seisoskella tiellä kesäaikaankin.
- Anonyymi
Eihän näihin voimaa tarvita, pari kyynelkaasu poksautusta, jengi hävii kakat housussa, peli jatkuu...
- Anonyymi
Tuossa pitäisi käyttää paljon enemmän voimaa kun kerrankin olisi aihetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 635006
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693751- 1283224
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3312575Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 421994
- 1101932