SDP sai juuri ääneni

Anonyymi-ap

Näyttää Orpo ja Purra ajavan bussin seinään jo oikeen huolella, kun tietävät että hallitukseen ei ole mitään asiaa taas hetkeen. Persujen kannatus laskee alle 10%. Saako Sdp jopa yli 30% kannatuksen seuraavissa eduskuntavaaleissa?

13

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Purra ja perusuomalaiset ennen vaaleja: Pienituloisilta leikkaaminen ei meille käy.

• Anonyymi

Leikkaamisestakin puhutaan täällä kyllä joo voihan sitä leikata vaikka makkara siivousta tai kankaanpalaa Kuulin tarinoita että ennen täällä oli Finnkarelia OY sielläkin leikattiin paljon kankaista ja Sellgren on ollut toinen paikka sellainen kangas tehdas sielläkin varmaan saksi heilu Tämä suuri valkoinen tietäjä on varmaan ollut siellä töissä leikkaajana ja saanut pahat traumat leikkaamisesta Nyt saattaa ottaa luumuun tätä tietäjää jos joku leikkaa tai on puhunut leikkaaisesta leikkaaminen on hänelle hirveä sana Jota hän oikein kavahtaa jatyy saattaa housukin ruveta tärisemään Suuri politiikan puhuja ja tietäjä vailla verta ei sellaista toista ole kuin tämä minä äänestän tätä suurta demari jos hän lähtee ehdolle kaikkiin vaaleihin ja miksei lähtisi on niin suuri tietäJä kyllä.

• Anonyymi

SDP ottaa voiton. PS noin 10% puolue ja kuihtuu pois.
      SDP, Kokoomus ja Keskusta on seuraava hallitus TAI sitten SDP, Vasemmistoliitto ja Keskusta.
      Enemmistöhallituksia kumpikin.

• Anonyymi

Tämä on totta. Sdp nousee suurimmaksi. Kokoomus ja Perussuomalaiset tulevat kärsimään suuren tappion. Purran hallitus on heikoin kautta aikojen. Orpoa viedään samalla kuin urpoa.

• Anonyymi

Viisas mies taas kysyy että saako demarit 110 prosentin kannatuksen kun hänen mielestään varmaan saa on niin kova poika miettimään politiikan syviä kiemuroita on mies joka tietää kaikesta kaiken Hänellä on märkä päivä uni purrrasta Mutta kova poika höpöttelemään demareista tai vaikka kokoomuksesta jos ei muuta keksi Korkeakoulutettu kaveri varmasti viisaus vailla verta en ole ennen näin viisasta tekstiä nähnyt missään päällä maa avaruudessa kerran näin kyllä Ali kirjoitti politiikasta mutta ei sekään tiennyt ihan yhtä paljoa kun tämä viisas Kaikesta viisain mies asuu täällä enpä olisi tätä uskonut mutta kun ikää tulee niin tämänkin huomas Kyllä tämä nöyräksi vetää törmätä tämän luokan viisaus millaista ei ole missään muualla galaksissamme Eikä taida koskaan tällaista viisautta enää tullakaan on kyllä hyvin viis mies

• Anonyymi

Politiikan suurvisiiri ajattaa nyt vaikka käärmeen piippuun sanoi 100:n päämies viisas mies olikin sitten tuli paikalle muuan Arska ja kertoi totuuden Päättäjien kääntö takista tästä ei ole tämä suuri tietäjä kuullutkaan varmasti lukenut internet kylläkin Ehkä jostain hupi palstalta Tiedän että on siellä äitinsä kanssa käynyt yhdessä lukemat suuria totuuksia politiikasta ja kuinka tulisi asioita hoitaa Etenkin miten ne hoidetaan internetissä käyttämällä äly laitetta tai Tietokonetta tieto saa kannettava tai pöytä mallia illa voi päästä samaan lopputulokseen mutta sillä ei tiedetä ihan yhtä paljon politiikasta kuin pöytäkoneella tutkimus sanoo näin.

• Anonyymi

Niin kuka sai äänen kyllä se oli tällä kertaa Ilkka Lipsanen oikeistopuolueesta tai Danny Valoa ja energiaa on siinä politiikassa olisin äänestänyt Kir mutta Kirka on joku Mutta tulee varmasti uusia Tähtiä taivaalle politiikan kirkkaalla taivaalla täällä voi sitten tietä ja katsoa kaukoputkella tuota kirkasta taivasta opetella universumin poliittisia totuuksia ja jakaa niitä kaikki tietävän hiukan tyhmempi kansalle Oikein opettaa heitä pitää kädestä kiinni että näin tulisi tehdä ja näin minä sanon minäpäs tiedän demareista minä tiedän persuista minä tiedän kokoomuksesta minä tiedän keskustasta minä tiedän kaikista puolueista mutta eniten tiedän Demareista ja persuista melkein yhtä paljon tiedän kokoomuksesta ja keskustasta Vihreästä ja nyt puolueesta en tiedä kaiketi juuri paljoakaan mutta ei kai se haittaa kun tiedän kuitenkin kaikesta kaiken.

• Anonyymi

Täällä on taas aamulla varhain Orimattilan älymystö edustettuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on taas aamulla varhain Orimattilan älymystö edustettuna.

Ne varmaan saa palkkaa siitä että laittaa ainoa viestiä mun omani jälkeen. Taas TOSI hyödyllinen ammatti täällä läpim*dässä Orimattilassa. Saa kai ihan eläkettä r*nkut siitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne varmaan saa palkkaa siitä että laittaa ainoa viestiä mun omani jälkeen. Taas TOSI hyödyllinen ammatti täällä läpim*dässä Orimattilassa. Saa kai ihan eläkettä r*nkut siitä?

...Se vaatii taitoa ja sinnikkyyttä olla tekemättä mitään! Surkeat ne tekee työnsä ja lähettää sähköpostit mitkä pitääkin. Vaatii varmasti A-luokkaa se sinnikkyys ESTÄÄ joku sähköpostikin. Ei pysty ihan jokainen, joten hyvä että palkat on kohdillaan.

• Anonyymi

Kyllä täällä on aamusta heti älykästä porukkaa Minäkin äänestän demaria ja minulla asuu älypää olen lukenut vuosia politiikasta ja tietomäärän on suu luultavasti suurempi kuin aika monella muulla Olen lukenut englanninkielisiä kirjoja politiikasta Sekä lukenut täältä eri internetistä ja parhaan tiedon saa netistä erityisesti täällä tiedetään hyvin paljon politiikasta ja ja niitä voi pitää totuuksiin ja hyvä sitten puhua tuolla vaikka jos menee kirjastoon kahville näin siellä sellaisen demarin ei oikein kyllä tiennyt mistään mitään harrastaa kuulemma metsästystä kai se ihan hyvä harrastus on ja varaa aina aamulla sekin älykäs herää jos herää Älykkäät nukkuvat välillä pitkään ja tyhmä paljon työtä tekee en tiedä mikä sitten on sen työtä tekevän puolue mutta sanonta menee niin että tyhmä paljon työtä tekee viisas pääsee vähemmällä itse nostan kyllä hattua työmiehille pitäähän jonkun nekin hommat tehdä toivon viisautta kaikille demareille.

• Anonyymi

Mutta missä on Sanna onko Sanna nyt Vogue lehden kannessa vai missä Lähti kuitenkin eduskuntavaaleihin mukaan ja sitten lopetti Erikoista touhua ei taida se tyyppi tietää oikein mitä tekisi Varmasti hyvä bil ja käyttää nahkatakki rokki keikalla hieno homma ehkä kannattaa tehdä sitä hommaa ennemmin tai vaikka ihan mitä muuta hommaa tahansa vaan kunhan ei tule enää politiikkaan suuttumaan ihmiselle ehkä on sitten lomassa taas Garin kaasuputki juttua Venäjällä on siellä ollut Eeroa Tarja ja Paavokin lomassa kommunistit jonossa ja lakki kädessä setä vaa olisiko se isä putin edessä kyllä nyt varmasti hävettää tämä venäjän nuoleskelu se eräs persu Jussi nimeltään oli oikeassa siinäkin asiassa nähtiin mikä on venäjän peli demarit eivät sitä vaan tajunneet demarit ei olekaan kovin viisasta sakkia se näkyy kaikessa he misessä lä pensa aika punaisia ja sitä väriä ei kannata itselleen ottaa sen verran tiedän jo tässä iässä

• Anonyymi

Selvästi joku kokoomuksen edustaja. Hyvä kirjotus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      42
      4676
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      56
      2307
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      1673
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      1665
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1649
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      92
      1166
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1133
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1107
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      269
      1087
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      67
      1083
    Aihe