Vieläkö on toimintaa, lääkäreitä ym?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Tulee mieleen, ovatko ihmiset jollain tavalla hassahtaneita. Letkulaiset laittaa loppiaisena ulkotulia maantielle palamaan ja kaikki menee katsomaan sellaista. Ei juuri vähempää vois kiinnostaa.
- Anonyymi
Tammelan terveyskeskus on suljettu. Tammelan tiimi palvelee Forssassa.
Tammelan terveysaseman tiimi avoinna
maanantai-torstai 8.00–15.30
perjantai 8.00–15.00 - Anonyymi
Nysse on auki ja nysse on kii tilulilulii !
Harvoin olen törmännyt mihinkään niin epämääräiseen kuin nämä Tammelan touhut. Just oli Forssan Lehdessä juttua että vaikka Tlan TK piti olla virallisesti kiinni niin silti se on ollut ajoittain vähän epävirallisemmin auki. Ota siitäkin nyt selvää.
Ja Tammelan Autohuoltokin on näemmä hiljentynyt vaikka nettisivut sanoo sen aukeavan aina seuraavana päivänä klo 8 tjsp. Silti on Ovet kiinni. Piti öljyä käydä ostamassa.... - Anonyymi
Voisiko Tammelan kunta ja TK:n päättäjät ilmoittaa meille ikääntyneille selvittää miten me pääsisimme esim. lääkäriin, ellei ole läheisiä jotka auttaisivat?
- Anonyymi
Ennen oli kiva päiväkävelyllä poiketa tarpeellaan tk:ssa.
Mukava tunne, kun pötky alkoi ulostua ja sitten sai rauhassa päästää pötky siihen pöntön pohjalle reunaa vasten pystyyn.
Moniaita kertoja pytty vaa korahti, vaan ei pötky hievahtanutkaan!
Oi niitä aikoja!
T : Kalevi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568