Tästä on jo monta vuotta kulunut ollessani opiskelemassa ja ainahan oli rahasta silloin tiukkaa, kunnes yksi tyttökavereistani kertoi olleensa jo useana jouluna tilauspukkina ja tieneeneensa monta sataa yhtenä iltana.
Mutta kysyessäni eikö se haittaa kun olen nainen ja vastasi siihen, että se pitää ehdottomasti ilmoituksessa mainitakin, kun moni pelkää miespukkien olevan juovuksissa.
Panin useamman kaupan ilmoitustaululle ilmoitukseni ja hetihän oli tilauskirja täynnä, ei muuta kun hankkimaan pukin tarvikkeita ja isäni vanha talvitakki sai kelvata kun käänsin sen nurinpäin.
Kaikki tilaukset järjestin samalla alueella oleviin kerrostaloihin ja vähän ihmettelin kun yksi halusi että olisin varmasti se illan viimeinen ja kyllähän sekin sitten selvisi miksi.
Olin kiertänyt jo kaikki muut paikat ja väsynytkin jo olin ja kiipesin hissittömän kerrostalon ylimpään kerrokseen ja soitin ovikelloa ja oven avasi noin kuusikymppinen mies.
Missäs ne lapset ovat,kysyin ja mies vain käski peremmälle ja sulki oven perässäni ja eihän lapsia siellä näkynyt lainkaan, ihmettelin ja olin jo pois lähdössä kunnes mies esteli ja tuli eteeni, pelottihan se silloin.
Tule istumaan keittiöön niin tarjoan sulle likööriä, pyysi ja sanoin että jos nyt sitten yhden ottaisin, mutta haluan kuitenkin myös maksun.
Mies valitti, kun on niin yksinäinen ja kun lapsetkaan eivät tänä jouluna ehdi käymään ja samantien kysyi, haluaisinko tienata vähän lisää "pukkirahaa" ja tyrkytti silloista 500e seteliä joita nykyisin ei ole enää edes käytössä.
Aavistin heti mistä oli kysymys ja tein nopeasti lähtöä, mutta mies aneli eteisessä että jäisin.
500 e oli silloin pirun iso raha ja onhan se vieläkin ja katsellessani ympärilleni sain vaikutelman että kyllä äijällä rahaa on, hetken mietittyäni sain kysyttyä mitä mun pitäisi tehdä, vaikka hyvin aavistin mitä.
Mietin kuumeisesti ja lopulta käännytn takaisin ja kun ei mulla ollut muitakaan menoja enää, tästähänies innostui.
Oin vielä melkoisen kokematon silloin ja miehen taluttaessa makkariin mua otti takaapäin tukevan otteen ja tunsin peppuani vasten jotain kovaa, ei helvetti, miehellähän on kalu täydessä seisokissa.
Kädet olivat kiinni tisseissäni ja hyväii takaapäin suullansa hiuksiani, tunsin kiimaisen hengityksen jotenkin tilanne tuntui samalla tosi oudolta ja samalla kiihoittavalta. En ollut vähään aikaan ollut rakastellut ja taistelin mielessäni menisinkö miehen kansassa pidemmälle.
Eihän tästä saa kukaan tietää ja lopulta suostuin ja otin sen viisisatasen ferkkujeni taskuun sen syvälle tungin.
Aloin riisumaan, mutta ehdottomasti mies halusi sen tehdä, itse oli jo sen tehnyt ja oli pelkissä kalsareissaan jotka pullottivatkin pelottavasti.
No huh, huh mielessäni sanoin, kun katsoin miehen hemmetimoista kullia, ei helvetti, tuoko kohta tunkeutuu sisääni, pelästyin todella.
En ollut milloinkaan nähnyt noin isoa terskaa joka tummanpunaisena hehkui ja kirkasta kiimalientä reijästä venyi otin varovasti varresta ujona kiinni ja puristin miehen pyytäessä sitä niin kovaa kun pystyin.
Jos huuhtelen sen nopeasti, otatko sen suuhusi ja meni vessaan pesemään sitä ja odottaessani riisuin loputkin vaatteeni, tunsin kuinka nuori pilluni oli selvästi alkanut kastumaan. Istuin sängyn päätyyn ja sieltähän se mies asteli kulli uhmakkaasti heiluen eteeni, tunsin sen kuumuuden, se suorastaan hohti kuumuutta ja koitin sovittaa isoa terskaa suuhuni - edes justiinsa se mahtui.
Imin varovasti sitä ja kielelläni kutitin samalla, mies huohotti kiimaisena ja työnsi mut selälleen availlessa jalkojani sanoi mitäköhän tääältä löytyy, levitin ujona jalkojani jotka tärisivät jännityksestä.
Jalkani ollessa aivan ääriasennossa, näin kuinka vanhan äijän silmät lumoutuneena tapittivat avautunutta näkymää, availi varovasti häpyäni ja nyökkäili hyväksyvästi kun totesi pilluni olevan melkoisen märkänä, vaikka tilanne jännittikin. Alkoi lutkuttamaan pilluani kiimaisena ja klittani saikin melkoisen pyörityksen karhealla kielellä joka välillä tunkeutui sisääni, alkoi tuntumaan tosi mukavalta.
Katselin välillä kuinka miehen kulli oli valmiustilassa ja kirkas noro valui jo melkein lattialle asti, nyt sitä alkaa tulemaan, mies otti rajusti jaloistani kiinni ja asetteli mua oikeeseen ottoasentoon. Tunsin kuuman terskan pilluni huulilla jotka antoivat hitaasti periksi sen väkisin tunkeutuessa sisääni, eikä heti mennytkään tiukkaan pilluuni, kunnes.
Paine vain kasvoi, kunnes se muljahti rajusti sisääni ja hitaasti jatkoi sisäänmenoa, ai että kun tuntui hyvältä sen tavoittaessa pilluni pohjukan ja paksu kullinjuuri oli pingoittanut häpyni äärimmilleen.
Olin siinä kuin seivästettynä, kullin jäädessä sisääni ja mies keskittyi näykkimään pieniä tissejäni jotka alkoivat kovettumaan näykkäilystä.
Voi perkele kun tuntuu hyvältä, äijä huuteli korvaani ja samalle tehden kullillansa sykkmisliikkeitä, kuin olisi lauennut, kulli jotenkin laajeni ja supistui sen ollessa sisälläni, selvästi mies halusi pitkittää laukeamistaan......
Joulupukkina köyhänä opiskelijana olin
3
1995
Vastaukset
- Anonyymi
Oi että,,,jatka vaan👍
- Anonyymi
Buahhahhaa spede buahhahhaa
- Anonyymi
Hitaasti kulli alkoi vetäytymään ulospäin ja päästi sen aivan pilluni huulille osittain uloskin kunnes uudelleen alkoi painamaan sisääni, voi että kun teki hyvää ja tunsin kuinka orkkua alkaa pukkaamaan.
Tahti kiihtyi hitaasti ja nostin jalkani mahdollisimman ylös että näin kuinka kiimainen kulli työskentelee sisälläni - saanko laskea sisällesi, kysyi kohteliaasti.
Ihmettelin kysymystä, kun tunsin samassa kuinka kulli alkaa sykkimään sisälläni ja laskemaan melkoista lastiaan, mies äheltelee ja puuskuttaa korvaani ja jännittyy kaarelle kullin jatkaessa sykkimistään, olisin halunnut lisääkin, olin jo aivan orkun huipulla. Vihdoin vetäytyyy sisältäni sanoen ettei ole puoleenvuoteen saanut naida ja kehuu kuinka tiukka olin, pilluni alkoi purskahdellen ulostamaan ylimääräistä spermaa, orkkuni jälkimainingeissa. Mies availee kiimaisena pilluani ka katelee kuinka paksu sperma valuu olos, mutta sitten tapahtuu outoa, alkaa työntämään puoliksi velttoa kulliansa uudelleen sisääni ja meneehän se sinne kun on hyvin voideltu. Pitäähän nauttia koko rahasta, sanoo ja tunnen kuinka se alkaa uudelleen kovettumaan sisälläni, nythän vasta kunnon pano alkaakin, tyytyväisenä alan jatkamaan kesken jäänyttä orgasmiani. Melkoinen paukutus alkaakin pussien hakatessa kuin ruoska peppuani vasten saaden aikamoisen äänen osumasta, nyt tämä tyttö saa kunnolla munaa. Maiskis kuuluu, kullin tullessa vauhdilla sisältäni ja käännyt kontalleni ja samassahan kulli jo on työntymässä sisääni, nythän vasta oikein eläimellinen meno alkaa, kamala paukutus vain kuuluu pussien hakatessa nyt klittaani, miehen pitäessä suurilla kourillaan pienen peppuni puoliskoista kiinni puristaen niitä vähän liikaakin. Välillä vetäsee ulos ja jää katselemaan kuinka pilluni hitaasti sulkeutuu ja jää hieman auki, kuin odottamaan lisää ja kyllähän aitä tuleekin, ulosveto, maiskis, ja sisään ja ulos kokonaan, pilluni maiskahtaa joka kerta ison terskan tullessa ulos nopeasti, koko huone kaikuu maiskahduksista.
Nyt lähtee, nyt lähtee, mies huutaa ja yhä lujemmin puristaa peppuani ja tunnen taas kuinka pilluuni pumpataan voimalla spermaa, vihdoin vetäytyy sisältäni ja katson kuinka vieläkin isosta terskan reijästä valuu spermaa kullin heilahdellessa.
Mies hengästyneenä kiitteelee ja suutelee tissejäni, kyllä olikin makoisa pillu sulla ja availee taas häpyhuuliani jotka heloittivat turvonneina ja tummanpunaisina, alan pukeutumaan huuhdeltuani ensin pilluni veskissä.
Olin itse myös melkoisen tyytyväinen, olinhan saanut pitkästä aikaa kunnolla kullia ja ihaillen katson kuinka se vieläkin puolivelttona on melkoisen koinen, nyt tekisi vaikka ottaa se uudelleen suuhuni.
Mikäs kiiire sulla on, mies aloittaa ja kysyy voisinko jäädä vaikka yöksi, suostun ja riisun takkini uudelleen narikaan, miehen luvattua satkun lisää jos jäisin yöksi.
Otin sitä likööriä pari paukkua ja miehen tultua veskistä - ei saamari sillä on taas täysi seisokki päällä, menen uudelleen peppu pystyyn sängyn päätyyyn ja jään kiimaisena oottamaan ja kohtahan sitä taas tulee sisääni, namm nammm.
Aamulla vihdoin lähden ja kyllä on jalkojeni välissä sellainen tunne, että siellä on vierailtu useamman kerran ja miehen anomalla anoen että tulen uudelleen tapaninpäivänä, lupaan tulla ja tästähän tuleekin mukava lisätienisti koko opiskeluaikanani ei ollut pula rahasta, en toki muille peppuani antanut rahasta, mutta jäin jotenkin koukkuun tähän mukavaan setään.
Alon seurustelemaankin yhden pojan kanssa ja sattuikin erikoinen tapaus, että hän soitti mulle ja vastasin miehen ison kalun juuri sykkiessä sisälläni purkaen lastiaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707