On 1,2 pensiinikone vm 2013,vaikka moottorilämpötila on ihan normaali 90˚ niin sisältä ei auto lämpene kunnolla,etenkään varakuskin puolelta,on käytetty korjaamolla vian takia mut ei ole saatu kuntoon ?? Onko jollain ollut samanlaista vikaa ja millä saatu kuntoon ? Vitsit vähissä…..
Vastaukset 8
- Anonyymi
Vie merkkikorjaamolle.
- Anonyymi
Onneksi auto saa kuskin muuten käymään kuumana.
- Anonyymi
Sulje ikkunat.
- Anonyymi
Olisko vesiventtiili jumissa> lirautettu väärän väristä jäähäriä?
- Anonyymi00006
Vaihja termari
- Anonyymi00007
Vanhoja volsuja kutsuttiin pahnapuhaltajiksi,kun moottori piti meteliä ku parahinki ralliauto ja ikkuna huurus piti ajaa kun ei ne talvel tahtonu aukee kunnos koskaa. Mut kai tonikäsis on jo kunno lämppärit joide tulis toimiikki?
- Anonyymi00008
Nykyautoissa lämpömittari näyttää tasan tarkkaan normalilämpötilaa (90 astetta), kunhan todellinen lämpötila on on jotain 60 ja 100 väliltä. Kuulemma näin pitää olla, ettei kuskit huolestu siitä, kun mittarin neula ei olekaan tasan tarkkaan tavoitelukemassa tai jopa liikkuu ylös/alas. Hui kauheaa!
Tosin ihan tuoreimmista mittari onkin jätetty kokonana pois. Eipä sillä em. parantelun seurauksena ollutkaan mitään todellista informaatiota annettavana.- Anonyymi00009
Vai on sinun autossa tuollainen mittari . Oikeissa autoissa on kunnollinen mittari .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493