Miksi moni homo opiskelee lähihoitajaksi ja sairaanhoitajaksi? Hyviä ammatteja mutta ei kai kukaan homo opiskele hoitajaksi vain koska niin odotetaan ja se on stereotyyppi ja vain siksi koska luullaan että homo ei voi muuta olla? Se olisi todella rajoittavaa.
Homot voi tehdä samoja töitä kuin heterotkin. Se voi olla vaikeampaa homolle aloilla joilla jotkut ei odota heidän olevan mutta on oikein tehdä sitä työtä mitä itse haluaa. Valitettavasti joillakin aloilla on ehkä mahdotonta olla avoimesti homo kuten sm liigassa tai avoimesti homo poliisi.
Miksi moni homo on hoitaja?
21
276
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä monella homoseksuaalisella on juuri hoivaamisen ja auttaminen ominaisuutena . Joten ei siinä mitään vikaa ole . Ja kyllä homot voi han hyvin tehdä muitakin töistä onhan moni lääkärinäkin joten palkka tietysti kohtalainen . Mutta ammatin valinta ei ole sidoksissa. Seksuaaliseen suuntaukseen mitenkään joten kun joskus loppuisi tuo eroittelu , sillä kaikki ovat vaan ihan samanlaisia ihmisiä .
- Anonyymi
Totta mutta olen lukenut monesta homosta joka on juuri hoitaja. Hoivaaminen mielletään naiselliseksi ominaisuudeksi, perinteisesti naiset ovat olleet hoitajia ja homoista on ennakkoluulo että he kaikki ovat naisellisia. Homot voi olla muissakin ammateissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta mutta olen lukenut monesta homosta joka on juuri hoitaja. Hoivaaminen mielletään naiselliseksi ominaisuudeksi, perinteisesti naiset ovat olleet hoitajia ja homoista on ennakkoluulo että he kaikki ovat naisellisia. Homot voi olla muissakin ammateissa.
Ei ole kysymys mistään naisellisesta ominaisuudesta !ainoastaan inhimillisestä halusta auttaa ihmisiä.
Sinä päivänä kun ihmiset lopettavat puhumasta naisellisesta ja miehisestä olemuksesta on kaikilla helpompi elää. Kautta aikojen on esim naiset halunneet tehdä asioita joita muka katsottiin miesten alueeksi , siksi heidän oli vaan alistuttava siihen osaan mitä heiltä odotettiin.
Naiset ovat olleet esim rakennuksilla töissä ja tänään ovat lukeneet oikein ammatinkin siihen siis johtavat useita rakennus projekteja .
Mikä meteli aikoinaan kun naiset alkoivat ajamaan autoa, miehet alensivat heitä sanoilla ” nainen ratissa” ihan kun naiset olisivat olleet jotenkin tyhmempiä.
Tänään on luonnollista että naiset ajavat rekkoja perävaunuun kanssa ja metsä traktoreita . Niin että kaikki ne roolit on ihmisten laittamia miten muka on oltava jos on jompaakumpaa sukupuolta.
Miehet taas samoin ovat saaneet kärsiä luovista ominaisuuksistaan sillä ovat tehneet jotain mitä yksinkertaisuus nimittää naisten työksi. Suurin syy kaikkeen rooli ajatteluun on ihminen joka kategorioi toisia ihmisiä.
Se että homo joka on kapteeni ja lentää maailmalla , siitäkin on joillain valittamista, samoin nais kapteenit jotka ohjaavat suuria lentokoneita , ja osaavat työnsä ihan yhtä hyvin kun miehetkin
Aika nähdä ihmiset ja heidän ominaisuutensa hieman toisin silmin , niin miehissä kun naisissakin on potentiaalia tehdä kaikenlaisia töitä
Metsuri naisesta kerran luin tarinan , hän teki saman työmäärän metsässä kun miehetkin .
Sukupuolinen suuntaus ei mitenkään vaikuta kenenkään ammatin valintaa. .
- Anonyymi
Minun laskujeni mukaan noin 14 homoa on hoitajina.
- Anonyymi
Ja moni muu hoitaja on heteroseksuaalisia , siis on ihmisiä ainoastaan. Kovasti lasketaan ja luullaan että sukupuolinen suuntaus jo päättää ammatinkin . Siis miksi olet muka laskenut että on 14 homoa, koska enemmistö hoitajista on sentään heteroita. Siis mikseivät he voisi ollamyös kiinnostuneita hoitotyöstä .
Aika alkeellista on tieto aina vaan ihmisistä ja luullaan että jos on homo niin on jotenkin kuuluva johonkin ryhmään. Aika lopettaa nuo homo jutut ja nähdä asia ihan vaa; sellaisena kun se on että hoitoalalla on ainoastaan ihmisiä jotka ovat empaattisia ja haluavat auttaa, sukupuoli ei määrää mitenkään sitä millainen on ihmisenä.
Sitähän ei suomalainen juntti ole koskaan ymmärtänyt koska ei lue asioista muuta kun hehkuttelee aiheella, koska hänellä on kova kiinnostus , ja kaikki tietävät miksi latelee homoista koko ajan jotakin nettiin, kova kiinnostus den tekee, tavallinen ihminen ei erottele toisia ihmisistä sen mukaan millainen sukupuoliseen suuntaus hänellä on . Kaikki on vaan ihmisiä.niin yksinkertaista se on .
- Anonyymi
On ollut usein mediassa että mieshoitaja raiskaa miespotilaan. Olisiko siinä syy? Hirveä homohimo.
Heteropride- Anonyymi
Eikö sinunlaisille ole jokin toinen palsta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinunlaisille ole jokin toinen palsta?
Juuri tällä palstalla minun täytyy kertoa totuus.
Heteropride - Anonyymi
En ole koskaan nähnyt sellaisia asioit mediassa , mutta niitä pyörii monen mielikuvituksissa kun päivät pitkät ajattelevat ainoastaa näitä asioita äse joka raiskaa on sairas ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tällä palstalla minun täytyy kertoa totuus.
HeteroprideMitä jos on sellainen käänne tässä että olet kaappihomo ja siitä tämä homovihasi kumpuaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos on sellainen käänne tässä että olet kaappihomo ja siitä tämä homovihasi kumpuaa.
Minä olen 100% hetero kristitty ja naimisissa naisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen 100% hetero kristitty ja naimisissa naisen kanssa.
Teissä kristityissä on paljon kaappihomoja. Usein viihdyt kuitenin homopalstoilla ja korostat jotenkin liian paljon heterouttasi ollaksesi hetero.
- Anonyymi
Ei ole ollut sellaisia missään lehdissä nekin ovat ainoastaan sinun mielikuviesi joilla hehkuttelet , miksi he ketään raiskaisivat .olet yhdistänyt seksuaalisen suuntauksen ainoastaan näihin ihmisiin, mutta totuus on että heidän seksi elämänsä ei ole sen ihmeellisempää eikä ylikorostettu kun heteroillakaan . Luulo ei tarkoita sitä että istuu tiedon päälllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos on sellainen käänne tässä että olet kaappihomo ja siitä tämä homovihasi kumpuaa.
Usein juuri niin on, siksihän he kirjoittelevat nettiin aina samoja asioista ja alentavat homoja kaikella tavalla,
Luulevat että sillä tyylillä sanovat etteivät ole homoja ja ovat kuitenkin, muutenhan eivät ne asiat heitä kiinnostaisi edes.
Siis siitä puhe mistä puute, niinhän se on aina ollut ja se pitää paikkansa.
Säälin ihmisiä joista puhutaan mielikuvitus juttuja siksi että jollain on heistä ongelma . Minä heterona en ole koskaan tuntenut mitään uhkaa siitä että joku on homoseksuaalinen , ja monen homon kanssa olen myös ystävä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut sellaisia missään lehdissä nekin ovat ainoastaan sinun mielikuviesi joilla hehkuttelet , miksi he ketään raiskaisivat .olet yhdistänyt seksuaalisen suuntauksen ainoastaan näihin ihmisiin, mutta totuus on että heidän seksi elämänsä ei ole sen ihmeellisempää eikä ylikorostettu kun heteroillakaan . Luulo ei tarkoita sitä että istuu tiedon päälllä
Äsken tuli ylimääräinen uutislähetys. Siinä kerrottiin että hoitajaksi tekeytynyt homo raiskasi lähes satavuotiaan miehen. Syyllinen tuomittiin elinkautiseen.
Heteropride - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äsken tuli ylimääräinen uutislähetys. Siinä kerrottiin että hoitajaksi tekeytynyt homo raiskasi lähes satavuotiaan miehen. Syyllinen tuomittiin elinkautiseen.
HeteroprideEttä tuon vuoksi ylimääräinen uutislähetys? Vale.
- Anonyymi
Aikoinaan silloisella Kallion terveysasemalla oli homomies hoitajana ja jostain syystä aina miehet ohjattiin hänelle, kun oli erilaisia pistoksia ym. hoideltavana. Lopulta tein reklamaation johdolle ja mies hävisi asemalta.
- Anonyymi
Miksi teit valituksen?
- Anonyymi
Voi sinuakin ressukkaa jo on aikoihin eletty kun ennakkoluulot ottavat päänsiaällyksen valtaansa
- Anonyymi
Nämä kaiken mailman luulottelut ihmisistä , mistä niitä sikiää.
Homolla ja heterolla ei ole muuta eroa kun kun sukupuolinen suuntaus, siis kaikki muut asiat ovat ihan samalaisia ihmisillä.
Siis homous ei vaikuta työnvalintaan mitenkään ainoastaan ihmisen luonne siitä mille alalle kukin huomaa haluavansa. Että yleensä käytetään sanaa homo joka asiassa ihan niinkuin se olis jotain eriskummallista ,että joku rakastaa ihmistä joka on samaa sukupuolta kun hän itsekkin on.
Sillä rakkaus on ihan samanlaista kahden ihmisen välillä joka suhteessa. Miksi suomi pojulla on niin kova kiinnostus heihin ja heidän elämäänsä . Asiasta on tehty jotenkin erikoinen , mutta ihmiset eivät ole mitenkään sen erikoisempia olivat he heteroseksuaalisia hai homoseksuaalisia .siis koskaan ei puhuta esim siitä että on ihmisiä joilla ei ole mitään seksuaalisuutta eikä kiinnostusta mieheen eikä naiseen on siis ilman niitä tunteita .
Luulisi nyky ihmisen olevan jo tietoisempi siinä ettei yhdistä ihmisen identiteetti ja seksuaalisuutta toisiinsa niin kovasti. Ihmiset jotka eivätole tehneet mitään pahaa kellekkään miksi heitä vainotaan näillä palstoilla koko ajan..eikä tavallisilla ihmisillä ole muuta tekemistä se kun sepustella jos jonkinlaisia tarinoita homoista , mielikuvituksen lentäessään riippuen millä älykkyydellä ovat varustettu . Aika nähdä asiat sellaisina kun ne ovat . Ihmiset ovat ainoastaan ihmisiä ei mitään muuta, sen pitäisi riittää, sille uskonveljellekkin joka uskoo vanhoihin tarinoihin ja elää niiden mukaisesti nykyaikaisessa yhteiskunnassa . Ainoastaan näyttää vajaavaisuutensa ihmisenä ! Ei muuta - Anonyymi
Tulin kertomaan totuuden, että olen kaappihomo ja lähihoitaja.
Heteropride
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262316Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee232006Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051414- 761259
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71038- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10914- 102857
Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.69850