Tyttäreni (ENFP) on tosiaan joskus aikamoinen pelle, energinen, helposti innostuva yms. Silti hän on yksi älykkäimmistä ihmisistä, kenet tunnen. Mutta silti häntä pidetään yleisesti muita tyhmempänä persoonallisuustyypistä johtuen. Netissä taitaa vallita luulo, että ENFPt ovat todella muita tyhmempinä. Päinvastoin.
Aktivisteilla on tunneälyä, he osaavat lukea hyvin ihmisiä, he ovat erittäin luovia ja mielikuvituksellisia. Ja he myös osaavat perustella mielipiteensä, ainakin tyttäreni osaa, vaikka luottavatkin osin intuitiivioon. He ovat tarkkaavaisia, hyvä muisti, empatiaa. Ja he myös osaavat pitää hauskaa ja nauraa, saada muutkin hymyilemään. Enfpeillä on myös yksi korkeimmista IQeistä.
Sama pätee INFPhin. Heitä luullaan yleensä netissä kovin tyhmiksi ja tunteihin perustuviksi. Ei, Infp:eilläkin on todella korkea iq. INTPt; INTJt; INFJt; ENFPt ja INFPt omaavat kai ihan tutkitustikin korkeimman älyn, jos tutkimuksiin on luottaminen. Tietenkin on muitakin erittäin älykkäitä persoonallisuustyyppejä, en sitä kiellä. Infpt muistuttavat muuten enfptä, ainakin ilman sosiaalisuutta.
Miksi Aktivisteja/Enfpeitä pidetään tavallista tyhmempinä?
4
75
Vastaukset
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Infpt on kyllä aika tyhmiä, sori
- Anonyymi
Itse asiassa intuitiivioon perustuvilla persoonallisuustyypeillä on keskimääräisesti korkeampi IQ kuin muilla, INFP kuuluu niihin. On mitattu, että Sovittelijat/INFP:t olisivat kolmanneksi älykkäin persoonallisuustyyppi, INTP:n ja INTJ:n jälkeen. Voin itse asiassa kertoa taulukon järjestyksen, jos kuvaa ei pysty laittamaan.
Älykkäimmistä "tyhmimpään":
1. INTP
2. INTJ
3. INFP
4. INFJ
5. ENTP
6. ENFP
7. ENTJ
8. ENFJ
9. ISTJ
10. ISTP
11. ESTP
12. ISFJ
13. ISFP
14. ESFP
15. ESTJ
16. ESFJ
- Karu totuus... Itse INTJinä voin sanoa sinun puhuneen täyttä-- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa intuitiivioon perustuvilla persoonallisuustyypeillä on keskimääräisesti korkeampi IQ kuin muilla, INFP kuuluu niihin. On mitattu, että Sovittelijat/INFP:t olisivat kolmanneksi älykkäin persoonallisuustyyppi, INTP:n ja INTJ:n jälkeen. Voin itse asiassa kertoa taulukon järjestyksen, jos kuvaa ei pysty laittamaan.
Älykkäimmistä "tyhmimpään":
1. INTP
2. INTJ
3. INFP
4. INFJ
5. ENTP
6. ENFP
7. ENTJ
8. ENFJ
9. ISTJ
10. ISTP
11. ESTP
12. ISFJ
13. ISFP
14. ESFP
15. ESTJ
16. ESFJ
- Karu totuus... Itse INTJinä voin sanoa sinun puhuneen täyttä--TOTTA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895