Katselin aamiaisen aikaan näitä "Kuitusen seikkailuita", joka on kuin kuin seuraisi maalin kuivumista ja viiltelisi itseään samaan aikaa.
Kuitusen seikkailut ovat parasta mainosta vakavaan masennukseen, ahdistukseen ja psykoosiin tarkoitetuille lääkkeille, joissa rasian kyljessä on teksti: "Tämän tuotteen hankkineet ostivat myös kaksi metriä narua ja partakoneen teriä"
Kuitunen saisi varmaan muutaman jakson aikaiseksi siitäkin, kuinka räkä valuu nenästä, pohtii kenen vika se on ja miksi kukaan ei pyyhi sitä pois, ja päättelee että ei ole kunnioitusta ja nenäliinatkin on ihan itse maksanut.
Sitten Kuitunen huomaa että Nessu- paketista puuttuu vähintään kaksi nenäliinaa ja epäilee vaimon "mukuloita" varkaudesta ja katkaisee "siltä" netin kostoksi. Kuitunen on yhtä nasta faija kuin Possotseenare ja yhtä veltto ja turha kuin Possonderilaisen muIkku.
Ei hyvää päivää... Hemuli löytää vuokratiluksiltaan roskan ja vanhan risan kuokan, urputtaa siitä vartin ja heittää sen takaisin löytöpaikalle ja puhuu aivan kuin Posso että "eletään kuin siat vatukossa eikä kunnioiteta mitään"
Metsäpläntissä roikkuu liaani ja kukaan ei ole raivannut ja haravoinut sitä metsäplänttiä.
Mitä helvettiä? Meinaako Kuitunen että maapläntin vuokrahinta sisältää huoltomiehen, siivoojan ja puutarhurin?
Ei se sisällä.
Pullamössöllä kasvatettu vässykkä Kuitunen ottaa sen vitun haravan omaan kauniiseen käteensä, viidakkoveitsen mukaan ja raivaa ja siivoaa sen metsäpläntin ihan itse, kerää roskat ja kuljettaa ne mönkijän peräkärryllä pois, eikä jätä niitä näkösälle.
Olen aina syvästi inhonnut ihmisiä, jotka urputtaa ja urputtaa, vaan eivät tee asian eteen mitään, vaan miettivät kelle tämä kuuluu.
Eräässä aikoinaan hallinnoimassamme taloyhtiössä oli kaksi leskirouvaa osakkaina, jotka laittoivat valituksia sähköpostiin jatkuvalla syötöllä ihan mistä sattuu. Parhaimpana päivänä tuli 13 sähköpostia joissa luki että vuokralaiset elää kuin pellossa, tarkemmin erittelemättä.
Rouvat vaativat ylimääräisen yhtiökokouksen, johon kaikki osakkaat osallistuu.
Rouvat olivat löytäneet pensaasta palan paahtoleipää, joka oli heitetty jostakin parvekkeelta. Se oli kuulema ollut siinä viikon, huoltomies ei välitä ja rouvat pelkäsivät sen houkuttelevan paikalle tautisia rottia ja rabies- jäniksiä.
(Huoltomies ei tiennyt asiasta, koska se leipäpala näkyi vain parvekkeelta)
Taloyhtiön kokonaisuudessaan alunperin ostanut multimiljonääri- kaveri (joka oli edelleen enemmistöosakas ja pj) meni sinne pensaaseen ja laittoi sen leivänpalan taskuunsa.
Katsoi rouvia molempia hetken aikaa silmiin ja sanoi: "Nyt siellä ei enää ole sitä leipäpalaa. Tämän takia siis ajoin tänne kolme tuntia ja tämän takia ajan takaisin kolme tuntia ja haaskasin koko päivän tähän?"
Tässä kohtaa muut osakkaat lähti pois tai siirtyivät häpeissään sivummalle.
Enemmistöosakas ja pj päätti yhtiökokouksen asettamalla kutsun tehneille rouville ylimääräisen yhtiövastikkeen koolle kutsumisesta, joka sisälsi johtajan kilometrikorvauksen, päivärahan ja ansionmenetyksen.
Olen omaksunut tuon saman tyylin jo nuorukaisena. Pyydän apua kerran, huomautan jostakin kerran, jos apu viipyy tai huomautus ei mene perille, teen homman itse ja sitten on myöhäistä tulla apuun.
Urakoitsijana tein samoin. Kävin esim työmaalla jossa seisoo kaksi miestä tumput suorina tupakoimassa pihalla että "täällä ei ole raivattu mestoja".
Heitin takin pois päältä ja menin raivaamaan mestaa. Siinä kohtaa kundit älysivät osallistua raivaamiseen. Tunnin päästä oli mestat kunnossa ja hain lisätunteihin kuittauksen vastaavalta mestarilta ja ojensin laput pojille.
Itse ollessani fyysisissä duunissa laskuttelin aina reippaasti lisätunteja. Urakat päälle niin keskiansio nousi reippaasti kuukausitasolla. Riuskana tupakoimattomana miehenä aloitin työt seiskalta ja en mennyt huutelemaan siivoojaa apuun jos mesta ei ollut kunnossa, vaan tein sen itse nopeammin kuin kukaan muu. Ei tarvinnut odotella.
Samoin tein jos rakennusliikkeen apumiehet eivät saaneet jaettua tasoitesäkkejä kerroksiin. Niin heikkoja kundeja, etteivät saaneet 25 kilon säkkiä vietyä kerroksiin. Minä laitoin kolme säkkiä olkapäälle kerralla ja kipittelin ylös ja alas ilman taukoa. Kyllä niitä vässyköitä hävetti.
Näistä syistä olin ylivoimaisesti kovapalkkaisin mies koko sen 11 vuotta mitä olin vieraalla töissä.
Täällä noudatan samaa linjaa. Opastan aputyövoimaa ja kerron pelisäännöt, roskat siivotaan sitä mukaa kun niitä tulee, työkaluja ei jätetä minnekään vaan ne palautetaan vajaan.
Jos homma ei näytä sujuvan, menen ystävällisesti avuksi. Jos homma ei jatkossakaan suju, en tarvitse enää apua. Jos joutuu kädestä pitäen näyttämään kaiken, se vie saman verran aikaa kuin olisit tehnyt sen itse.
Siitä olen huolehtinut että sovittu palkka maksetaan, vaikka homma ei ihan mennytkään kuten suunniteltiin, sillä Thaimaassa ei voi jättää palkkaa maksamatta tekemättömästäkään työstä. Työsuhteen voi lopettaa, mutta palkka on siihen saakka maksettava.
2010
Kuitusen Thaimaa
9
186
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtavaa, todella hienoa että sinä olet sellainen kuin sanot, olisipa kaikki ihmiset kuten sinä, onneksi olkoon olet onnistunut elämässäsi, varmaankin olet arvostettu henkilö kommuunissasi, ihan päällikkötasoa.
- Anonyymi
Kiitos, olen aina ollut päällikkö kaikkialla. Armeijasta lähtien aina ykkönen. Komppanian päällikkö totesi että "Tarzan lähtee, viidakko jää" ja kätteli läksiäisiksi.
Tein vaikutuksen tekemällä kaiken reippaammin ja paremmin ja olin ylivoimainen kaikessa urheilussa ja esteradoilla. Siellä on messinkitaulussa varuskunnan seinällä nimeni ylimpänä kolmessa kohtaa.
Kerron vielä vähän mitä on sisu. Ekaan taloomme tuli kattotiilet pihaan, 28 tonnia. Piti tulla kurottaja lauantai-aamuna, jotta saadaan tiilet jaettua katolle talkoita varten.
Kurottajaa ei tullut ja isäpuoli totesi että täytyy perua talkoot, että ei niitä saa millään sinne katolle huomiseksi. Sanoin että ei peruta mitään, että kannan ne illalla itse tikkaita pitkin.
Isäpuolta nauratti että älä hullujas puhu.
Pe iltana rakensin kakkosnelosista järeät pitkät ja loivat portaat katolle, ja puoleen yöhön mennessä olin vienyt viimeisenkin paketin paikoilleen odottamaan ladontaa.
Isäpuoli tuli aamulla kasilta katsomaan, otti lippalakin päästään ja sanoi että "olet sinä XXXXX hullu mies..." Talkoot onnistui ja katto oli lauantain aikana valmis.
Oli talkoojuomaksi pirtubooli, joka laittoi talkooporukan kotimatkalle alle puolessa tunnissa. Yksi kaveri meni siitä niin sekaisin, että riisuuntui alasti ja juoksi peltojen ja metsien läpi kotiinsa. Sama kaveri menehtyi maksakirroosiin kaksi vuotta sitten.
Tekijämiehet on eri miehiä kuin majassaan maleksivat possolaiset. Täytyypä lähteä kohti farmia fillarilla, skidit on jo siellä ja muut. Mukavaa nettiurputuspäivää sinulle.
2010
- Anonyymi
Vielä tuosta kännykän käytöstä, josta Kuitunen urputti kun joutuu "vaimon mukuloiden" wifit maksamaan ja sitten ne vaan räpeltää kännykkää ja itkee kun joutui jääkaapin ostamaan alivuokralaiselle.
Meillä on sovittu että kännykkää ei räplätä seurassa. Aamiaisella olin yksin niin siksi "sain" katsella youtubea aamiaisen yhteydessä. Sääntö kun koskee myös minua.
Lapset eivät räplää kännykkää huoneessaankaan. Ensin on tehtävä läksyt, sitten osallistuttava siivoukseen sisällä ja ulkona tarpeen mukaan. Myös ruokaa laitetaan yhdessä.
Tekemisen meininki tarttuu ja se tulee sitten selkärangasta. Jos Kuitunen käyttäisi kaiken sen energian tekemiseen mitä käyttää urputtamiseen, niin jo olisi kukoistava maatila tuossa vaiheessa.
2010- Anonyymi
Niin todellakin miten mahtaisikaan päiväkoti-ikäinen pärjätä ilman kännykkää, kun ei isukkikaan voi sitä jättää pois koskaan näköpiiristään, koska täytyy urputtaa suomi 24:lle aina kun mahdollista.
- Anonyymi
On taas lääkitystä vahvistettava tämän 2010 kun mielipiteet ottaa paratiisista noin kovasti palloon, kyllä nämä videot herran tekemänä ihan asiallisia, oletko koskaan ajatellut että saatat olla itse hieman harhainen, suhteessasi paratiisiisi, thaimaa on kuitenkin kehitysmaa, en ole Kuitusen kanssa samaa mieltä monestakaan asiasta, mutta lapsi rakas sinun kertomista vieläkin vähemmän, vieläkö nukut ikkuna auki että saat kuunnella viikon luontoääntä, eikö siitä painu saman tien viileä ilma pihalle, vai onko sinullakin varaavat seinät, resupeppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On taas lääkitystä vahvistettava tämän 2010 kun mielipiteet ottaa paratiisista noin kovasti palloon, kyllä nämä videot herran tekemänä ihan asiallisia, oletko koskaan ajatellut että saatat olla itse hieman harhainen, suhteessasi paratiisiisi, thaimaa on kuitenkin kehitysmaa, en ole Kuitusen kanssa samaa mieltä monestakaan asiasta, mutta lapsi rakas sinun kertomista vieläkin vähemmän, vieläkö nukut ikkuna auki että saat kuunnella viikon luontoääntä, eikö siitä painu saman tien viileä ilma pihalle, vai onko sinullakin varaavat seinät, resupeppu.
katselin hieman aikaa tuota Kuitunen poliisi kävi, niinhän ne tuppaa käymään jos olet puoliso extensionilla, tosin käytin sitä vain kaksi kertaa 10 vuoden aikana, eka kerta ei tullut ketään toisella kerralla tuli kaksi naispoliisia, keittelin kahvit ja tarjosin pullat, he ottavat pari valokuvaa... siinä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katselin hieman aikaa tuota Kuitunen poliisi kävi, niinhän ne tuppaa käymään jos olet puoliso extensionilla, tosin käytin sitä vain kaksi kertaa 10 vuoden aikana, eka kerta ei tullut ketään toisella kerralla tuli kaksi naispoliisia, keittelin kahvit ja tarjosin pullat, he ottavat pari valokuvaa... siinä kaikki.
Tuohon kirjoitukseen pitäisi saada tekstitys, sillä en ymmärtänyt mitä tuossa ajettiin takaa?
- Anonyymi
Mister Pasasen maailmassa peräti 1457 miljardia ihmistä puhuu englannikieltä.
Se on outoa siinä mielessä että maailmassa ei ole kuin 8 miljardia ihmistä.- Anonyymi
Sarah ei istuskele naama norsunveellä paikoillaan miettimässä asioita joita muut eivät ole tehneet. Sarah tekee itse, eikä valita. https://youtu.be/OTbDjWl0hqg?t=374
Siksi Sarah menestyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137