Kertokaapa miten Nokia C02 kännykän takakannen saa auki. Kyllä ole ohjeet lukenut ja videot jatsonut, mutta minä en saa kantta auki. Jumissa koko kuori. Pitäisikö taivutella, väännellä vai miten se kuori aukeaa. Ohjeessa sanotaan taivuttamaan, mutta mikään ei liikahda. En uskalla käyttää järeämpiä työkaluja.
Nokia C02 takakansi ei aukea
7
135
Vastaukset
- Anonyymi
Ohjeessa sanotaan selvästi, että väännä kynnellä toisen sivun alareunassa olevasta raosta. Jos ei kynsi kestä, niin kannattaa käyttää jotain kapustaa. Mieluummin muovista arvelisin. Vaikka jotain muovista kertakäyttöaterinta...
https://www.hmd.com/fi_fi/support/nokia-c02-user-guide/insert-cards- Anonyymi
...tai puista jäätelöpuikon tikkua... Kyllä se takakansi on sen verran sitkeää muovia, että kestää ronskimpaakin taivutusta.
- Anonyymi
Muistaakseni minulla oli samanlainen tai ainakin numeroltaan hyvin lähellä tuota ollut Nokialainen. Takakansi avautui helposti, kun sitä painoi voimakkaasti keskeltä esimerkiksi peukalolla samalla kun liu'utti kantta. Kannen taipuminen päästi sen liukumaan ja avautumaan. Mitään ei toisin sanoen tarvinnut/saanut tunkea mihinkään rakoon.
- Anonyymi
Niin, Nokia C2-xx näppäinpuhelimet ovat tietysti olemukseltaan hyvinkin erilaisia verrattuna C2 ja C02 älypuhelimiin.
- Anonyymi
Yleensä ala reunasta, lähes kaikki merkit, ei kameran vierestä! Ohut talttapää kapine, sormella aukeavat. Tiedän vitsihän kysymys oli, mutta 2/100 00 ei tosiaankaan tiedä.
- Anonyymi
Minulla on ollut sama ongelma. Veitsellä sain auki (sellaisella joka ei ollut terävä). Kaksi ensimmäistä kertaa oli erittäin vaikeata avata ja sen jälkeen olen pystynyt avamaan sormella. Se veitsi aukoon ja jotenkin heiluttamalla aukeaa.
- Anonyymi
Eli kyseiseessä puhelimessa se on tosiaan todella tiukasti kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523981
- 603605
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1922931- 1052768
- 432593
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212560- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192086- 282011