Miten saadaan DNA-tutkimus kuolleista ihmisistä?
Kaivetaanko hauta auki ja otetaan luusta näyte?
DNA-näytteet
11
411
Vastaukset 11
- Anonyymi
Samaa olen ihmetellyt että miten voi tietää DNA:n jo kuolleesta.
- Anonyymi
Ei varmaan ainakaan se itse mennä kaivamaan hautoja. Virallinen haudankaivaja kaivaa.
- Anonyymi
Mikä homma tämä on?
- Anonyymi
Halloween
- Anonyymi
Onhan noita haudanavaamisia suoritettu esim. rikoksia selviteltäessä, luustosta saa näytteen. Käytössä on nykyään myös ns. muinais- DNA- tutkimukset jolloin näyte otetaan vaikka tuhansia vuosia vanhoista fossiileista.
- Anonyymi
Eipä tuota juuri harrasteta, paitsi rikostutkimusten yhteydessä. Poikkeuksena erityisen vanhat luulöydöt, joiden DNA-analyysi on tullut tukemaan arkeologisia tutkimuksia.
Genin yms. sivustojen DNA-tiedot satojen vuosien takaisista sukulaisistamme pohjautuvat oletukseen, että isä- tai äitilinja on ollut katkeamaton aina sieltä asti. Kuitenkin jo yksikin biologisen isyyden katkaissut syrjähyppy muuttaa tilanteen.- Anonyymi
Niin, siinä on vastaus kysymykseen: Raapimalla ruumiin jäänteet haudasta niistä voidaan ottaa tarvittavat DNA- näytteet!
Aloituksen kysymyshän oli, että miten saadaan jne.
- Anonyymi
Mistä löytyy Cathrin Thomasdottir?
- Anonyymi
Ei löydy tältäkään sivulta, olet kysellyt jo monilta sivuilta..!
- Anonyymi
En usko tähän dnshömpötykseen. Ja antakaa vakavien levätä rauhasss
- Anonyymi
Mikä on dns?
Eikö tuollainen merkintä vilahda toisinaan urheilukisojen tulosten yhteydessä ja tarkoita että suoritus on hylätty eli urheilija on diskattu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46450